-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tigi
őstag
válasz joshua7 #16144 üzenetére
2009-es Swift Prima Limitált.
Nagyrészt apróságok voltak vele, de nagyon zavartak, pl. a belső műanyagok nem voltak rendesen összepattintva, jobb első ajtóba cicerget valami, stb, de voltak nagyobb gondok is pl. a váltó szinte minden fokozatba kicsit reccsent, 1-es be sokszor úgy kellett bele erőltetni, hogy el tudjak indulni, a rüki is szarakodott, 5-ből 1 szer nem indult elsőre és végül mint utólag kiderült a kormánymű is hibás volt.A családban még van egy 2005-ös és egy 2006-os Swift is, de azoknak az ég világon semmi bajuk nincs.
Azt mondtam, hogy ne fütyülj!!!
-
Balupapa
senior tag
válasz joshua7 #21180 üzenetére
Szerintem szimplán az van a háttérben, hogy erre telt. és ha már lehetett választani hogy frutti motor klima nélkül vagy " frutti" motor klímával, hát köszi, inkább állok a hidegben
a masik meg hogy en ugyan annyit szopok egy sokkal fiatalabb poloval, és?
sose ülnék be egy kettesgófba so-se._-=*WheelWhores*=-_
-
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz joshua7 #29619 üzenetére
Ilyen autót én nem vennék használtan. Eleve kényes a motor, és a sok
hozzáértőmég kockázatosabbá teszi a dolgot. Vagy újat veszel és reménykedsz, h a gari lejárta előtt megáll benne aminek meg kell állnia. Ha használtat akarsz, esetleg régebbi 1.8T -ezek is vannak hajtva, csak jobban bírják a gyűrődést. Turbós autónál mindig ott lóg az előző tulajf@szvolt faktor. -
rob210
nagyúr
válasz joshua7 #29619 üzenetére
Sokkal jobb a fogyasztása a tsi-nek.
Ráadásul kényelmesebben tempósabban lehet velük utazni.
Én nem hittem, volna,hogy egy octavia méretű kaszniba az 1.2-es TSI vállalható lesz, de az.
Ha nem pörgeti szét a kedves tulaj akkor teljesen komfortosan lehet vele közlekedni, igaz nem egy autópályára való gép, de a 130-at teljesíti megerőltetés nélkül.Szóval én amondó vagyok, hogy jó gép a tsi, csak oda kell figyelni melyiket veszed.
Itt a cégnél az 1.6-osokat cserélték 1.4 és 1.2 es ekre, de mindenki jobban meg van elégedve a TSI-kkel.
Én mondjuk a megbízhatóság miatt inkább vennék 1.6 szívó benzinest, de ez azért van mert én nyugodt vezető vagyok és irtózom a turbós gépektől.
Már mint a javitási költségeiktől, mert amúgy azt elismerem, hogy egy turbós kevesebbet fogyaszt és jobban megy.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
ESP
senior tag
válasz joshua7 #33814 üzenetére
Ilyen volt az egyik srácnak itt melóban csak vászon tetős. Egyszer mentem vele nagyon bejött.Nem panaszkodott rá, mondjuk az is igaz hogy 140.000körüli futás volt neki benne amikor utoljára láttam (elment) és első gazdás.
Én az eggyel régebbiekkel szemezek, 1.8T-vel.
2012.10.23. - 2013.03.03-ig egyéni arcképem Ali G VOLT
-
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz joshua7 #34527 üzenetére
Majd meglátjuk, h mennyit mennek el. Német taxikat kellene megnézni, és megkérdezni a tulajokat. Itt elég keveset futottak, ahhoz, h egyértelműen meg lehessen őket ítélni. Normális karbantartás mellett minden elmegy a Holdig(360 000km) és rendes gázolajjal vissza is jön onnan.
Kérdéses, kinek mit jelent a rendes karbantartás.
[ Szerkesztve ]
-
#TOTTI
őstag
válasz joshua7 #34527 üzenetére
Ha a meghibásodásokat javíttatod, akkor sokáig! (Irónia) Amúgy meg lutri legyen szerencséd, nekem ment már el autó 280 ezret eladásig. Igaz vízpumpát kellett egyszer cserélni soron kívül meg Opel volt. Na meg klíma lyukadt egyszer. Eddig szerencsém volt az autókkal, de pl VW CADDY 2006-os 3,5 év múlva 250e km-nél sok hibával selejtezve lett, igaz kétszer törtem is az se tett jót neki. Váltó, gyári ékszíj lefogazódott 30e km után, stb. 2.0SDI, de ezekből van ami már 500e felett jár, 2 váltó csere után.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz joshua7 #36125 üzenetére
Én csak 2T-t hajtottam.
Emberek, akinek jó füle van, az hallgasson bele ebbe a videóba. Elég furcsa hangja van ennek a motornak, de ami a legrosszabb, h az enyémnek is ilyen. Van valami háttér darálás, az nekem nincs, viszont tik-tik-tik megy rendesen. Az mi lehet. Mindegy milyen olaj van benne, a hang változatlan, hidrotőkék cserélve, hang maradt, csak feleződött a frekvencia, vezérlés cserélve, minden pontosan ül, kezdek tanácstalan lenni. Ha van valakinek tippje, ne tartsa magában. Ezen kívül semmi tünet, húz rendesen. 2000 fordulat fölött nem hallani, de alatta motorfékkel is megvan a hang, ezért porlasztókat kizártam.
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Gaming notebook topik
- E-roller topik
- Horgász topik
- Tőzsde és gazdaság
- Főzőcskés topic
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Futás, futópályák
- Az alaplapgyártókra hárítja az Intel az egyes Core CPU-k stabilitási gondját
- Politika
- További aktív témák...