Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • degec

    senior tag

    válasz Morris #78622 üzenetére

    nana ! :) óvatosan ! konstrukció szempontjából nem olyan rossz ez !
    a dpf az egy külön dolog, és az első 2.0 ák repedeztek de gari idő alatt előjött legalább cserélik..siemens elemek pedig garisak 7évig cserélik.. igen ez nem az igazi. de a módosított alkatrész már okés érdekes módon !
    olajpumpa tengelye ratyi cserélni kell 100-e ként az komoly 2000ft os gyári alkatrész :) de ha esztergáltatsz bele atomacélból akkor örök élet.. amúgy erős tartós stb.. nincs vele baj !
    Mágus2 nek lehet hinni de nem mindent! én használom is ! ő csak olvas róla ! hehe de genya vagyok ! :R
    Amúgy a TSI nek (van itt a cégnél 2 db B6 os az is 2007 es 2.0 tsi semmi baja nem volt leszámítva hogy 150 ezrenként szívóoldali lekormolodás miatt szétszedik misszlire levakarják nem kis pénz) és azokban 300ekm van ennyimbe 108 ezer :) és már hatezer apró baja volt..khm khm mintha nem is egy autó volna, ja ésaz halkabb nem eszik sokkal többet és hatszor jobban megy.. vakarás tervezhető kiadás pd elem halála meg nem! aszonynak oda sem adom pont ezért mert féltem.mármint aZasszonyt ! :)

    [ Szerkesztve ]

  • degec

    senior tag

    válasz Morris #78622 üzenetére

    lejárt az idő jajj..
    szóval a b5.5 tdi bosch cuccal valóban más világ, siemenshez képest..azt nem véletlenül írtam..kimegy a világból ahogy írni szoktuk ! :)

    infó: ha minden igaz és belsős infóim jól jönnek a golf talin hungaroringen lesz b8 0 szériás autó! nem mindenkinek, de meg lehet majd nézni ha esetleg innen valaki kijön-e ? tényleg ki jön ki oda? innen ?
    én kimék, szólhatnátok mit vigyek ki tsi-t tdi-t :D nem menőzésből semmi extra kéziváltós szép állapotú gyári autók 17 es GYÁRI felni xenon ennyi..5 márkáért lehet menni vele egy kört ! :D mondom 5

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák