-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Szada85
aktív tag
válasz Szada85 #199354 üzenetére
DCC (állítgatható) elsö gátló update:
SEAT márkaszervizben 2 hétre elöre volt csak idöpont, mai nap túlestünk rajta:Elsö gátló darabára 305€, plusz sallangok (csavar, alátét, miegymás),
egy oldal munkadíja 340€, a müszaki pótszemle pedig 18€-ba került. A matek többi részét az olvasóra bíznám.
Olcsóbb lett, mint elözöleg készültem, ettöl még maga a DCC -szerintem- egyáltalán nem éri meg (sem felárát, sem késöbbi szervizköltségét illetöen). -
veterán
válasz Szada85 #199847 üzenetére
Egyébként ez a DCC, mivel a nevének a feloldása asszem Dinamic Chassis Control, a gátlókon kívül állít mást is?
Pl kormányzás, DSG, gázpedál, fék erősség, adaptív tempomat finombeállítása?
Csak mert logikus lenne, hogy pl váltó D-ben, DCC Comfortban, akkor nagyon finoman váltogat mint egy spórolós taxis. Ha meg S--ben a váltó és Sportban a DCC akkor versenyautós.https://tinyurl.com/rasoapro
-
veterán
válasz Szada85 #199856 üzenetére
Mondjuk ha azért megyek lassan mert a telefonomon babrálom a youtube-ot és pont végzek vele mikor utolér valami seggembe beleálló gyökér, akkor nem tudom miért kell megsértődni, hogy gyorsítok arra a tempóra amivel ő is menni akart volna.
Na ilyenkor ezeket nem érdekli se isten se ember, akkor is meg kell előzni, ha 150-nel kell menni hozzá kanyarban, mert ott akkor 20 másodpercig lassan mentem.https://tinyurl.com/rasoapro
-
vzsryl
nagyúr
válasz Szada85 #199856 üzenetére
Ilyen gombákkal országúton szoktam csak találkozni, és tényleg hajmeresztő tud lenni néha. De erre sajnos csak egy ideig lehet megoldás a versenyautó teljesítmény. Mindig van egy "nagyobb f@szú", akibe beletörhet az ember bicskája.
A "kell a tarcsi" témához mást nem fűznék hozzá, mert csak felesleges szófecsérlés, ami pár havonta visszatér. Valakinek szüksége van a tarcsira, valakinek meg nincs.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
veterán
válasz Szada85 #199876 üzenetére
Magamtól is arra a következtetésre jutottam, ha betojna* a DCC, menne a helyére valami jófajta fix cucc, gondolom emellett ki kell kódolni az autóból.
*A mostani GTI-m fix futóműves, volt korábban DCC-s GTI-m, nem ájultam el tőle, újonnan nem rendelném bele.
Tarcsi témára: az enyém elvi 286 ló, 450 Nm. Így pont jó, a nyomaték lehetne kevesebb vagy kevésbé agresszíven jelentkező, provokálva korán lepadlózva időnként megcsúszik a kuplung.
Összességében autópályára optimális a magabiztos haladáshoz.[ Szerkesztve ]
-
chopin42
őstag
válasz Szada85 #203726 üzenetére
Köszi, mindenképp erre fogok elindulni, bár én a csomagtérajtóra gyanakszom, tekintve, hogy onnan dőlt a nyakamba a víz és találok is rendszeresen (ha vizes idő van, ami manapság gyakori). A burkolatot vissza se raktam.
Más kérdés, hogy dolgozok reggeltől estig, a kocsival meg ha nem megyek, parkol. 8 körül amúgy sem sokat tudok már diagnosztizálni, sötét és hideg van. Mosni két ünnep között fogom tudni valószínű. Egynyanyanéni így is kérdőre vont, mikor körbejártam reggel az autót, alig akarta megérteni, hogy a sajátom és átnézem, nem ellopni akarom XDSzakmai kérdések csak a fórumban...
-
golfvariant
aktív tag
válasz Szada85 #206938 üzenetére
Köszönöm mindenkinek a válaszokat.
Akkor azért nem sikerült eljutni a cseréig, mert 6 év alatt sikerült beletenni 55ezer km-t, de akkor hamarosan aktuális lesz.Már csak az hátsó ajtó becsapását követő nyöszörgést kellene megszüntetni valahogy, de nem tudom hova vihetném, ahol nem csillagászati áron nyúlnak hozzá...
-
Henry1990
tag
válasz Szada85 #209165 üzenetére
Hálásan köszönöm a válaszod. Sajnos erre az autóvásárlás témára rettenetesen rágörcsöltem. Szeretnék erős autót ( ki tudja meddig lehet még rendes benzinest/dizelt venni) de szeretnék az ésszerűség határain bellül maradni. Laikusként azt hittem, hogy a felfújt "kis" benzinmotor nem tart majd sokáig. Ezek szerint tévedtem. Ezek az EA888 motorol, igaz?
Ezek nem koxosodnak? Esetleg mire figyeljek, ha végül cupra-t veszek? Ilyen 60-80.000km-t futottakat nézek 2016-2019 között.„A sikert legtöbbször azok érik el, akik nem tudják, hogy a kudarc elkerülhetetlen.”
-
Henry1990
tag
válasz Szada85 #209173 üzenetére
Alapvetően a 300ast néztem, de lehet, hogy 280-290-300 lesz a vége. Bevalom, tekintgetek más kocsi felé is ( bmw 430d) de azok alapvetően rizikósnak tűnnek. Neked külön köszönöm ezt a sok információt, nagyon sokat segítettél.
Őrlődöm még, hogy mi legyen.„A sikert legtöbbször azok érik el, akik nem tudják, hogy a kudarc elkerülhetetlen.”
-
-
TheMarci
addikt
válasz Szada85 #210849 üzenetére
Nekem a Bogárban csak bal oldalon van kar, jobb oldalon semmi, megsem zavarodok ossze. Hogy picit ellenpelda is legyek, nem mondanam magam oregnek, de nagyon orulok, ha minel kevesebb dolgot kell kozlekedes kozben csinalnom. Ha vezetni akarok, akkor meg megyek egy kort a Bogarral, es ott tudok kapcsolgatni mindent.
Do You Dream?
-
realist
őstag
válasz Szada85 #214087 üzenetére
VAQ van az enyémben, száraz úton nem igazán kapar el induláskor, nedves úton erősebb start és simán elkapar. Kanyarban viszont nagyon jó, kifele menet nagyon szépen húz. Kipróbáltam hóban; egyik oldala a kocsinak több centis - félretolt - havon, másik fele nedves betonon. Szépen gyorsult a kocsi, tartotta magát szépen egyenesben
-
realist
őstag
válasz Szada85 #214098 üzenetére
Anno ezeket néztem még én is. ProCeed 1.6t motornak érdemes utána olvasni - nem tűnik megbízhatónak - utána szerintem kerülöd. i30n fastback egy igen jó autó (főleg a hangja). Nekem a beltér minősége és a csomagtartó mérete miatt lett helyett inkább Octavia.
Szerelőt/jó áron alkatrészt is jobban lehet találni szerintem a VW csoportos autókhoz. Bár itt zavaró, hogy - talán - túl sokan is "értenek" hozzá -
rbalint88
addikt
válasz Szada85 #214104 üzenetére
1.6t-gdi nem jo hiru motor, a 7DCT valtoja is egy sapka tragya es a belteri minoseg/tartossag is elmarad a VAG-tol. Utazos autonal a hatso labteret is erdemes figyelembe venni, moged be nem ul senki. Ha nem lenne olyan szep, meg ujonnan jo az ara es ugye a sok gari
Labter problema ervenyes az i30-ra is sajnos.Azt hittem a tipusvalaszto mar lefutott, GTI es RS Octavia gyenge volt a Cupra utan
-
grizlisandor
addikt
válasz Szada85 #214459 üzenetére
A kettős befecskendezéssel is kokszolódik, csak valamennyivel kevésbé.
"A módosítások mindkét motornál elsősorban a fogyasztás és a káros anyagok kibocsátásának csökkentését célozták" -
veterán
válasz Szada85 #214459 üzenetére
Múltkor belefutottam egy magyar, 2018-as FL G7 GTI hirdetésbe, ott külön ki volt emelve, hogy bár faceliftes, de gyárilag OPF mentes, dupla befecskendezéses.
(Eltűnt a parkolómból, így sajna nem tudom kikeresni a motorkódját.)Talán Cupraból is volt ilyen.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Google Chromecast topic
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- PlayStation 5
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Fűnyíró topik
- PayPal
- Gaming notebook topik
- Linux - haladóknak
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs