-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Doki16
addikt
válasz TayRol #175288 üzenetére
Nagy gondod nem lesz vele ha hosszú utakra használod. Egy ismerősömnek a hírhedten szar 2.0 PDTDI B6 Passatnál 360k km után halt meg a DPF. Ő csak hosszútávozott vele. A B7-ben vagy B8-ban nem lesz vele gondod. Ha B7 a cél akkor abban van egy ajánlott CFFB motorkód. Ez a 140 lovas.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz TayRol #175294 üzenetére
Akkor Highline B7 Passatot nézegess. A fényszóró bi-xenon benne és hátsó lámpák ledesek. 6 sebességes olajos a DSG. Ha valódi HIGHLINE lesz amit nézel, akkor már lesz benne egy csomó minden. Sávtartó, radaros tempomat, automata fényszóró stb. Ha van kiválasztott példány nyugodtan rakd be ide. Volt B7-em elég jól ismerem már ránézésre a valódi felszereltséget.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz TayRol #175297 üzenetére
A 4 Motion és az R-line eléggé megdobja az árat. Ha nem használod ki a négykerékmeghajtást és a vagányabb megjelenést feleslegesnek érzem
A 177 lóerős motorról hátha tud valaki valamit. Az enyémben a 140 lovas CFFB volt, arról Mágus is megerősített, hogy ajánlott konstrukció. Mivel gondolom sokat mész ezért valami valódi kisebb kilométerest ajánlanék neked. DSG 250 körül már kérni fog valami ellátást az biztos. Amúgy az általad linekltek valóban Highline modellek, de nem sokkal nyújtanak többet minnt egy sima xenon fényszórós Comfortline. Mindegyikből hiányzik az adaptív tempomat, ami szerintem az egyik legjobb dolog manapság.A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz TayRol #175306 üzenetére
Kettőstömegű (Dual-mass flywheel). Mint ma már az összes kocsiban ebben is benne van. 200-250 környékén várható a cseréje.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz TayRol #175313 üzenetére
Ha valós a km akkor nem. De sok múlik a használaton is. Az alacsony fordulat elég gyorsan öli a kettőstömegűt, szóval ha sokat városoztak vele az nem jó, mert a DSG* hamar felgangol és alacsonyan tartja a fordulatot (kedvező fogyi miatt). Szóval ha már rángat (főleg hidegen csinálta a miénk) akkor az cserés lesz hamarosan.
*: Mágus és az utókor kedvéér; Doppel Kupplung Getriebe, vagyis: kettős tengelykapcsolós sebességváltó (nyomatékváltó).
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz TayRol #175507 üzenetére
VCDS kiolvassa. ;)
A részexskeszűrő tervetett élettartama kb. 250k km. Ha valaki csak rövid városi utakra használja az autót, hamaeabb hal meg, normális használat mellett kb 300k km után mindenképp foglalkozni kell vele.
Egy 2€ ertékű mezei Ekm327 is olvassa, kb 2 euró hozzá a VAG dpf progi, fentebb linkelt valaki screent is belőle. Nem kell ehhez semmi extra. Megtanulod használni, értelmezni.
[ Szerkesztve ]
-
Doki16
addikt
válasz TayRol #175509 üzenetére
Bármennyi km-től érdemes nézni
Kereskedő/eladó válogatja. Én mindig megkérdem, hogy rádughatom-e a ketyerémet. Akinek nincs félnivalója az meg szokta engedni. Már zavartak el azzal, hogy itt van egy csomót indítgatva meg járatva egy helyben a kocsi úgysem lesz jó az érték. Nem engedi ezért, hogy rádugjam. Ott is hagytam. Elég amúgy egy mobil és egy ELM327. Sőt inkább csak az utóbbi, mert a VCDS veszélyesebb. Én már csak tudom[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz TayRol #175511 üzenetére
Egy Androidos telefon kell és egy sima ELM327. Persze nem ez a legolcsóbb kék vacak, hanem legalább egy jobbfajta 1.5. [link]
Segítünk itt a használatában, nagyon egyszerű és legális.[kép] [kép] Oil Ash a lényeg. Mivel te is a képeken látható CFFB körül nézelődsz ezért ez jó támpont. 0.175 L már cserés.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
simonjoe
senior tag
válasz TayRol #175539 üzenetére
1ébként szerintem egy kalap x@..r a gyári navi, nem sokat használom, inkább csak itthon, rövidebb távokon, 1-2 település között. Hosszú utakon csodákat művel, majdnem üti a használhatatlan kategóriát. A Waze-hez viszonyítva, igencsak kőkorszaki, használhatatlan.
[ Szerkesztve ]
Joe
-
Doki16
addikt
válasz TayRol #175560 üzenetére
ABS jeladó alapján számolja a kerületet és abból tud tippelni. De valójában mérni csak a szelepben lévő szenzoros kocsik tudnak.
Nekem is sima gumi szelep van a felniben és szerencsére ABS jeladó alapján nézi a nyomást.A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.