-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
1stVikman
senior tag
válasz 1stVikman #117940 üzenetére
Sziasztok!
Kábel témára esetleg valaki? [link]
Időközben a terméket már törölték aliról, de 2 fajta chippel szereltet láttam.
Konkrétan 15.7-es jelzéssel van NEC + FT232RL és ATMEGA162 + 16V8B + FT232RL chipekkel szerelt változat. Ezeknél mi a különbség, melyiket érdemes / szabad megvenni?
Előre is köszi: Vikman -
harcikoca
senior tag
-
RohamDroid
aktív tag
válasz 1stVikman #119104 üzenetére
szerintem nem beugro csak szurkalodas es erdeklodes kicsit hogy erezd a torodest En a feliciaval evek ota itt vagyok megis kellett a sok kep az uj szerzemenyrol.
Egyebkent ma reggel kiderult hogy tenyleg beragasztotta a szelvedos a muanyag burkolatomat a sinbe igy elmentem hozza hogy oldja meg... megoldotta.
viszont van meg ket nyugtalanito dolog a klimaval kapcsolatban de majd lovok rola videot, es megmutatom.
Üdv.: Csaba
-
-
1stVikman
senior tag
válasz 1stVikman #121678 üzenetére
Sziasztok!
Volt egy kis tartozásom a képekkel kapcsolatban, ennek egy részét igyekszem most pótolni: [link]
Képek dupla kattintással nagyíthatók és lapozhatók letöltés nélkül is.
Amint lesz időm lemosni, és rendesen kitakarítani, bővíteni fogom a palettát.
A képek között vannak ma készült, és régebbiek is.És továbbra is érdekelne, hogy 1.6 CR-TDI 55kW, 75LE motor, CAYA motorkóddal vállalható vagy vannak-e ismert buktatói, amire figyelni kell, vagy ami miatt nem ajánlott vétel? Holnap elvileg meg is lenne vásárolva egy ilyen motorral szerelt Fabia II.
[ Szerkesztve ]
-
netguru10
aktív tag
válasz 1stVikman #122015 üzenetére
Hát,az általad felvázolt két verzió közül,én inkább az 1.6 CR-TDI-t venném. Már csak a tartóssága miatt is,mert úgy gondolom,hogy az 1.2-es jobban ki van hegyezve ugyan ahhoz a teljesítményhez,mint az 1.6-os. (na meg a szervízmúlt miatt is)
De persze ez csak az én véleményem. De Ti döntitek el úgy is.[ Szerkesztve ]
Arbeit Macht Frei
-
VR6-Fan
veterán
válasz 1stVikman #123963 üzenetére
ha már gyűrűztetni akarod akkor kimosatnám, az olaj pumpa felszívó kosarát (vagy ha sok a km pumpával együtt csere). és egy komplett hf felújítás a baj ott jelentkezik elöször, nyilván új hajtókar csapágyakat is vennék bele.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz 1stVikman #123979 üzenetére
ha hosszú távra tervezel vele, akkor érdemes megcsináltatni, én most csináltam egy sajátot kb bevan járatva, nem rég jöttem haza Balatonról úgy ahogy a hobby kocsimmal szoktam (jobb lábon a bal, csak ez nem megy viszont ~6l-t fogyaszt), nem evett olajat.
csattog már? (dizeles kerregés)
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
g4bb3r
tag
válasz 1stVikman #126990 üzenetére
Nekem totál ugyanez a probléma (1.6 16v benya Seat Toledo BCB ) termosztát már volt cserélve most jön a vízhőfok jeladó..
Ennek tetejébe produkált egy olyat is múlt héten, hogy mentem vele kb 2x5km-t kis szünettel a városban. Leparkoltam, de megláttam egy jobb parkolóhelet gondoltam átállok. Nem indul , forgatta de nem indult be. 5-6x próbálkoztam aztán otthagyam nem akartam akksit teljesen lemeríteni. 1,5 óra múlva mindenféle imákat mormolva visszatértem és akkor beindult.. azóta is pöccre indul reggel hidegen (csillag garázs). Van aki szerint főtengely/vezéműtengely jeladó ezt is megnézik szervizben..Annyit dícsértem mióta nálam van (1,5 éve) hogy most elkezdett rakoncátlankodni .
-
footy
addikt
válasz 1stVikman #129487 üzenetére
Elegseges. Nem egy raketa, de vallalhato. Egyebkent ha nem bluemotion-t veszel, akkor valamivel dinamikusabb a rovidebb valto miatt.
Nalam nem tul takarekos uzemben is 5L korul van a fogyasztas.
Egyebkent meg probald ki es kiderul, mert mondhat barki barmit, de neked kell egyutt elni az autoval.-szerk-
Minimum comfortline-t vegyel, mert a trendline-ban nagyon otvar ulesek vannak[ Szerkesztve ]
-
Magnum_
nagyúr
válasz 1stVikman #133952 üzenetére
Szia!
Nekem ugyanebben a motorban (motorkód stimm) gyárilag 5w-40volt benne.
ha 2x160km-t fognak vele menni és nem tartósan 160km/h felett, akkor nem fog enni olajat valszeg, szerintem maradni fog minimumon.
Mágus javaslatára én lementem 0w-30ra (ami tudja a motornak megfelelő vw normatívát - VW502.00), de az 5w30 jó bele (csak szintén tudja, amit kell. Nálam a gépkönyvben VW 504.00 és VW502.00 van) - olajban azt válassz, ami szimpatikus, csak feleljen meg. Lehet az Mobil (Knorbi kedvéért), vagy szarCastrol (én azt tolok), de a Mannolnak is van bele való olaja.
Minden szűrőt cserélj (olaj, levegő, utastérszűrő) ÉS az üzemanyagszűrőt is (azt nem kell minden egyes olajcserénél, de mivel új az autó, menjen) - szerintem.
Ja és vegyetek olajleeresztő csavart is, nekem 279,-Ft volt.Gyertyákat is cserélnék (60.000km-ként cseréli a szakszerviz irídiumosra, gyári NGK), de ki tudja, hogy elvégezték-e és fékfolyadékot is illene. Gyári cikkszám: B000750M3
[ Szerkesztve ]
I humbly and respectfully decline™
-
Magnum_
nagyúr
válasz 1stVikman #133954 üzenetére
ha a minimumon van, akkor még jó. 7éves olaj... én nem töltenék rá, de azt gondolom, fél decitől nem lesz talán baja, ha mindenkép akarod, de nem fog elfogyni az olaj, ha nem maxon járatjátok a motort, akkor szeruintem nem fog lecsökkenni minimum szint alá.
nekem egyáltalán nem eszi az olajat.a feltöltési mennyiség kb 3,2 (3,3) liter, a száraz töltés 3,6liter. Erre majd figyeljen oda a pék, aki tölti fel, hogy 3 liter után már csak fél decinként, a nívópálcát figyelve töltse.
Én 5W30-at tennék bele, de fent kifejtettem ezt.
Magamnak 0W30 megy. (már a polcon van a következő 4literes doboz, lassan elérem az 5000km-t )I humbly and respectfully decline™
-
Magnum_
nagyúr
válasz 1stVikman #134293 üzenetére
nekem volt benn Mannol VW normát tudó olaj, semmi panasz nem volt, de megugrott a fizum, így már nem spórolok ezen, megy bele a Castrol, elvégre a 710-es alkatrészre is az van gravírozva :-)))
Szerintem nem kell longlife olaj, ha úgyis cseréled.Olajszűrőből a legjobbat nézted ki, az a gyári is, minimális külső különbséggel, de rajta van a gyári szűrőn is az a cikkszám, tehát OK!
Légszűrőm is Mann, pollenszűrőm is, de a Filtron is jó, bár Mági egyszer írta, hogy egy tüdőnk van, legyen a pollen is Mann.Én cserélnék benzinszűrőt is (szintén Mannra cseréltem január végén).
Olajleeresztő csavart ne feledd!
I humbly and respectfully decline™
-