-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
őstag
válasz TayRol #182495 üzenetére
- 8 és 10 liter között, függ a forgalomtól 8 és 9 között lehet számolni vele nagy átlagban.
- 700-750 km-t ír tele tankolva
- ezt sajnos nem tudom megmondani mert nem néztem soha. Általában olyan összeállítás van a digit kijelzőn amin nincs is fordulatszám kijelzés 130-nál kb 2300-at forog 7-ben.Legutóbb tankolástól néztem, 70 km közút, 50 km pálya 8,1 liter. Ebben volt jópár padlógázas előzés is.
[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz TayRol #182499 üzenetére
Az elmúlt 5 ezer km átlaga 9,6 liter 49km/h átlagsebességgel. Ebben elég sok város is van mint az a sebességből látszik, tehát simán tartható a 10 alatti fogyasztás. Cserébe hangban, rezonanciában, menetteljesítményben azért ez sokkal különb mint a dízel
A 272le-ben már van részecskeszűrő (280-as verzióban még nincs), de ez nem úgy regenerál mint a dízel.[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz TayRol #182502 üzenetére
Bocs, kicsúsztam a szerkesztésből. Tehát a részecskeszűrővel (OPF) jött a -8le és a 7 sebesseges DSG a 6 helyett.
Ez elvileg folyamatosan égeti a kormot, így nincs szükség olyan ciklusokra mint a dízelnél.
Pontosan én sem olvastam utána, a lényeg nekem annyi, hogy nincs az a nyűg vele mint mikor a gázolajos regenerál[ Szerkesztve ]
-
Doki16
addikt
válasz TayRol #182514 üzenetére
Nekem az 1.4tsi lemerülve hibridben és még a benzinest töltésre is használva olyan 5 liter körül jön ki városban és országúton. Pályán dinamikusan 140-180 között 6,5 körül fogyaszt. Jelenlegi nagy átlag 6000km alatt 1,7 és 11kwh/100km. Mivel az áramért még egy forintot sem fizettem így a km költsége a kocsinak 636,56 HUF/100km.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz TayRol #182516 üzenetére
Úgy már nekem nem olyan jó Teljes mindennel 3840ft/100km. De ebben minden benne a távirányító elemétől a szervizig. Az összes létező költséget írom ami a kocsihoz tartozik. Úgyhogy összességében rövid távon teljesen mindegy milyen a kocsi. Lehet 5 év múlva már látszódna valami különbség vagy ha többet mennék, de most a nagyobb költségek elviszik a számolást (gumi-feln, kötelező, online szolgáltatás stb.)
(#182517)kleinguru: Az én felhasználásomnál soha nem térül meg, de nem is ezért vettem. Egyszerűen szeretem a VW-t és élvezem az elektromos suhanást. Ebben érzem magam jól. Simán maradhattam volna a Passat B7-nél még akkor is maradt volna másfél millióm minden kopó elöregedő alkatrészre.
(#182519)molnarpeter: Nekem nincs benne, sajnos ezzel a Golffal megjártam. Alig, hogy megvettem brutál bezuhant az áruk
(#182520)6030D: Nem tudod visszaállítani, amit a menüben láttál az a nullázás.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz TayRol #182522 üzenetére
Itt kb látod a számokat, hogy azért elég jól alázza
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
őstag
válasz TayRol #182527 üzenetére
[link] (yt)
Igazából bőven 5.8 alatt van a gyorsulás. Néztem régebben pár dyno mérést ( [link] ) a 272 le-s superbről és kivétel nélkül 290 le felett voltak gyárilag.
Passat sem lehet más, mert ugyanez a motor és hajtáslánc.Az már más dolog, hogy itt az országban 272, 280 le-s passatból nem igazán van eladó. Max arteon, de ott meg hátul elég gyér a fejtér.
[ Szerkesztve ]
-
Doki16
addikt
válasz TayRol #182527 üzenetére
Rengeteg számít. Nekem a Golf 204 lóerő és 400Nm. És mindez első keréken sima ecogumikkal. Konkrétan 60-70-ig végig villog a kipörgésgátló. Ide nagyon kellene a jó gumi, de most azért az évi egy két elrúgásért nem éri meg
Szerintem elégedett lennél a 240 lovassal is Abból is ott a 4 motion.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Lacess
tag
válasz TayRol #182549 üzenetére
2017.10.havi gyártástól kaptak 7-es DSG-t a dieselek. (kivéve a BiTDI-t, mert az csak azt kapott, manuállal pedig nem is volt rendelhető). A 6 és 7 sebességes is olajos természetesen.
A videóban szereplő autó -szerintem- csak 6sebességes. 206-nál S6-van a kijelzőn és csak kicsivel van 3000felett a fordulat.Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
-
Doki16
addikt
válasz TayRol #182602 üzenetére
A Golfnak meg 40 literes a tankja. Legjobb esetben is 650 km-t ír ki megtehető távnak. Bezzeg a Passat B7 1200 km-t is kiírt.
Múltkor a benzinkutas megkérdezte, hogy minek kell benzin egy elektromos Golfba Nagy kerek szemekkel nézett, hogy hova tankoltam 30 litert. Azt hitte, hogy ez egy e-Golf, mert zöld a rendszám.A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz TayRol #183188 üzenetére
Pedig sajnos de. Jó ami nálunk van Superb az elég fapados a bőrös ülés sokkal jobb mint ez a sima szövet ami nekünk van de még az sem veresenyezhet a CC félbőr/alcantara ülésével. Az előd egy B6 Passat vt, abban is sokkal jobb ülések voltak (abban is félbőr volt).
Vezetni nem vezettem a CC-t szóval csak utasként van tapasztalat vele. De az állítható csillapítás jópofa. Igaz sok értleme nincs a tulaj is kb az első napon használta azóta comfortban van fixen és kész.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
veterán
válasz TayRol #183197 üzenetére
Kapornaknál szoktam normálból áttenni sporba, nagyot nem dob rajta. Szvsz.
Miután megpendítettem a hét elején az S3-at, tegnap este másodszorra kaptam kvázi nehezen visszautasítható ajánlatot a Volvora egy kollégámtól. 🤯
Ésszerűségi sorrendben: marad a Volvo; GTE; GTI; S3. Nehéz döntés.[ Szerkesztve ]
-
Doki16
addikt
válasz TayRol #183251 üzenetére
Nem, akkor tudod csak feltanítani ha van ilyen kód (nem a cikkszám a lényeg hanem a QR kód feletti rész)
Tehát mindenképpen ilyen akkumulátor kell. És ezt a számsort kell megadni a VCDS-nek. Vartát ajánlom, mert azt tutira ismeri a kocsi.[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz TayRol #183292 üzenetére
Nem hirdetik így, de ameddig itt megtalálható a kocsi addig tutira frissíthető. Sőt innen még a rádió logókat is le lehet tölteni, én be is állítottam, mert a MIB1 még nem tudja leszedni online. Nekem mind a kettő sikerül egy 2015-ös Golfon. Az már más kérdés, hogy soha nem használom a navit, mert sokkal jobb a Waze nekem.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
gofry
senior tag
válasz TayRol #183413 üzenetére
skoda-community.de-t olvasgattam es egy sracnak pont volt egy iv-vel volt ugyanez a gondja. Aztan nehany hsz alatt tobben osszeraktak a megoldast
kiderult, hogy a 17-es reseteli a dashboardot illetve a mobil egyseget. (Voltak paran akik akku saru lehuzassal probalkoztak, mukodott, de picit talan tulzas, de innen egyertelmunek latszott, hogy hard reset kell 😂).
A lenyeg, hogy valamiert osszefagy mint egy rossz router es nem enged kulso halozat fele adatot...a regi tp-link 54 mbites routerek jutottak rola eszembe🤣🤣🤣 -
-
-
Doki16
addikt
válasz TayRol #183429 üzenetére
Erre találták ki a Passat GTE-t. Jobb minta Golf és nagyobb is
(#183422) kleinguru: Pont most linkelte valaki a csoportba, hogy 81 km-t ment el tisztán villannyal egy új Passattal. Nekem idáig a rekord 42 volt.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
6030D
Ármester
válasz TayRol #183985 üzenetére
Nyilván nem lesz olyan nyomatékos, mint egy erősebb dízel, de akkor tudod milyen az 1,5 tsi (Golf is 150 lovas, volt? Abból volt 130 is). A tetőn bringával, 2 felnőtt+gyerekkel, tele rakva simán húz 130-ról 150-re ha be kell sorolni a belső sávba.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Immy
őstag
válasz TayRol #183980 üzenetére
Szerintem azért az e211evo nem lett rossz a maga 130 vagy 150 lóerejével.
Engem ami jobban zavar, hogy a 7-es golfhoz képest nem nagy az előrelépés. Sőt én egy kicsit ellene vagyok hogy egész nap monitort nézek és amikor beülök az autóba akkor egy másik monitor köszönöm szembe velem, aminél még használhatatlan is a középkonzol...Apró: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/immy/index.html
-
Kiskokó
veterán
válasz TayRol #184058 üzenetére
Mihez képest. 140-150kmh full pályán a 3.0 Bitdi 320Ló nekem 7,2-őt ír. Tankolva sincs 8 L.
Nagyon nem kell gondolkozni előzéseknél. Brutál milyet lép még 150ről is...Mint feljebb írtam a mostani vegyes kör nem full pálya és bőven 160kmh+ , tankolva 9.6L Board asszem 8.9-et írt a végére de inkább 9-9.1.et. (NÉMET pályán )
Ahogy néztem itt is kb fél litert "csal" a board.
(beszéltem egy csávóval, nemrég vett A6 3.0Bitdi-t.... kérdezem mizu a kocsival stb stb.. első mondatok között hangzott el a "lehetne erősebb"... csak lestem... egy 1.9 Chippelt Dizel Vectrából ült át... de, hogy ő nem érzi, hogy annyival erősebb lenne a 320 ló.... ráhagytam )
[ Szerkesztve ]
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Új hozzászólás Aktív témák
- ASUS ROG PG32UCDM: OLED csúcsmonitor tesztje
- Politika
- Anyagi katasztrófára figyelmezteti az Apple-t a brit média
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Videós, mozgóképes topik
- EAFC 24
- Háztartási gépek
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs