-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kiskokó
veterán
válasz MunezXBK #218469 üzenetére
1 Talin voltam régen ahol veled is találkoztam, meg egyszer odamentem mikor csak Atiék meg talán te voltál ott. A Covid miatt, az oltásom nem volt meg akkor azért nem mentem, vagy dolgoztam, bár nem tudom mire vélni a "számonkérést?. "
De rég volt az tuti mert még az A6 volt. A7-el nem voltam, de majd lehet most. Vasárnap megyünk tovább wellnessezni, a szállodánál meg nincs töltő -.-" XD.[ Szerkesztve ]
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Kiskokó
veterán
Hellóka
Ezer éve nem voltam erre, sorry.
Megy még a siófok buli Attila?? (Q7-el mizu? Megvan még?)
Jajj most látom a blogon, Aug 3. naa széppp pont siófokon leszek vendégségben :S, de ha nem zavarok még az is lehet hogy beugrok.
Mondjuk félig már ide se merészkedhetek hozzátok... de az A7 még megvan.
Nem tudom mit kezdjek vele, nem akarom, hogy álljon. Adblue miatt leginkább.
Kellene egy második ICE autó, de benzines. Sajnálom eladni, ha A6 lenne nem lenne kérdés, de így nem tudom. Rajta az R8 felni, most vettem új gumit rá...
Valakinél Benzines A7 csere esetleg?| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Kiskokó
veterán
Helló
Megtaláltam a cuccost elvileg ez kell nekem 4G0907807AD
Találtam belőle utángyártottat, szerintetek mennyire szabad megvenni?
Köszi| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Kiskokó
veterán
válasz Mágus2 #213122 üzenetére
Hello
Azzal van igen. Azt írja amit írsz, csak ez magyar.
-B1. (gondolom ez a bank) 2. Nox Jeladóa 2. Nox jeladó az melyik? Elől vagy hátul ?
Ha B1 az utas oldal ??
Én úgy tudtam elől meg hátul van, akkor ebben 3 van ?Bitpork :
Mármint csak a szenszor részt elektronika nélkül? Láttam én is, lógtak ki a vezetékek belőle. Az full gyári ?
Tudsz esetleg linket küldeni ?Nekem elektromos hibát ír, nem lehet hogy egyben rossz ?
Láttam amúgy takarítós videót is..Köszi nektek, gyors volt.
[ Szerkesztve ]
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Kiskokó
veterán
Helló mindenki!
Egy kis segítségért jöttem
Az alany : A7 3.0 BTDI 320Le
A hiba pedig :
9561-B1.2. Nox Jeladó
P229E 00(237) - Elektromos hiba - Mil BE- IgazolvaEzt a hibát dobja az autó, régebben már volt hasonló hiba de nem ugyan ez (az 229F -valószínűtlen jel hiba volt és az magától megjavult kb 1 éve volt )
Két kérdésem lenne, lehet e a nox szenzort tisztítani? Mivel elektromos hibát ír, így akkor lehet nem is a szenzor a hibás hanem az elektronikája?
2- Honnan tudom kideríteni, hogy ez a hiba melyik nox szenzorra utal, és az pontosan hol is található a kocsiban? Annyit tudok hogy 2 van egy elől a motortérben a turbó előtt/után vhol, 1 pedig hátul a kipufogónál.Remélem tudtok segíteni.
Ha van konkrét ajánlat a hiba megoldásra, szívesen fogadom.Köszönöm előre is
Helló| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Kiskokó
veterán
válasz Mágus2 #209254 üzenetére
Egyetértek a véleménnyel ,én sem szeretem a teljesen black "packett"-et. Egy kis króm kell azért, attól lesz elegáns.
Ettől függetlenül, ennél az Octavianál, elől annak a bugyuta harcsaszájnak, pont nagyon kell, hogy beleolvadjon feketén. alul pl maradhat a króm csak a rács körül fura nekem. De nyilván ez egyéni ízlés kérdése. Ablak köré meg csak króm!!!
[ Szerkesztve ]
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Kiskokó
veterán
válasz Asbee #209116 üzenetére
Igen, én is így vagyok ezzel.
Régen mindenki mindenhol mindent csinált a DPF-el és semmire se volt jó.
Most állítólag akinek van erre gép amivel kiégetik előtte, azok már hatásosak... a mosás meg ilyen szarok sose ért semmi.
Kíváncsi lennék....Poultier :
Szerintem Thule nyugodtan vehető!
[ Szerkesztve ]
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Kiskokó
veterán
válasz Reggie0 #209153 üzenetére
Ez melyik motor melyik autó?
Hálistennek nekem a bitdi még száraz. 175e km.
Mondták is, hogy ezek kevésbé folynak. Az egyturbósról többek közt ezért is beszéltek le, hogy mindig mindenhonnan folyik belőle az olaj.| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Kiskokó
veterán
válasz rasotamas #209010 üzenetére
Jól, akartam is oda írni, de aztán elengedtem, nem vagyok az a kommentelgetős féle
meg amúgy sem szimpi az a Balló Marci
Tipik autókereskedőBár annyiban nyilván igaza van, hogy 2 Turbó csak a duplaturbóson tud tönkremenni, tehát ha egy turbós-at veszel, számtanilag valóban így kevesebb baja tud lenni
Azért a turbó az félig-meddig kopó alkatrész, erős motoron meg dupla, azért szeret tönkre menni a duplaturbóson is. (bár konstrukció függő mikor cserélhető külön vagy csak egyben a kettő)[ Szerkesztve ]
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Kiskokó
veterán
válasz hdanesz #208950 üzenetére
Én úgy tudom, mások az áttételezések stb, és ezért nem jó pályázásra a kocsi. (manuál 6ra gondoltam elsőre is nem automatára)
Haveromék vettek az anyjának egy 1.6 TDI Seatot, még a márkaszervizben is megmondták nekik, hogy tök értelmetlen az 1.6-ost venni mert kb semmivel nem lesz se takarékosabb se semmi és kevésbé stabil motor mint a 2.0. Porlasztók is asszem gyenge pontjai, meg az EGR is de az a 2.0án is.
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Kiskokó
veterán
válasz CharlieDrop #208783 üzenetére
Hát egy vezérlés 1km alatt is elszáll ha úgy van, nem hogy 3 nap alatt...
Néztem 282Le-s A7-et. A szerelőm fél napig küldözgette a képeket, hogy nézzem meg milyen szar motor...
Szomszédjának 12ezer km-nél szakadt a lánc
De 100e+ Km felett erősen hajlamosak a csapágyasodásra, vagy a sok szar műanyag motor alkatrész meghibásodására.... érdekes módon mindegyiket garancia lejárta után árulják...#208795 Atos
Hát a 245Le már csak reszelgetve van az éve folyamán , na meg gyengítve. Minnél több legyen a profit az autón... nyilván nem megy szarul... de ez a 282Le már nem olyan.
Egy előnyük van, jól fogyasztanak.Gondolkozok én is egy Chipen. biztonságosan 380Le-ra fel lehetne húzni. De igazság szerint untig elég a 320LE
balaton északi oldalról jöttem mittudjam én 760 as út vagy mi... nagy kocsisor4 autó, elől kamion.
80-ról padló, mire bementem a kamion elé 182-vel mentem.[ Szerkesztve ]
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Kiskokó
veterán
válasz atos19881101 #208778 üzenetére
272 vagy 282 ló ? Km mennyi van benne ? Nehogy baj legyen a motorral nálad
A 282le -s 3.0tdi egyszánalomszar. A 272 se sokkal jobb| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Kiskokó
veterán
válasz szika87 #208598 üzenetére
Nekem anno beraktuk ugyan így, ahogy mondtad és ment is. Semmit nem kellet csinálni.
Érdekes :S a Kábellel van baja, de miért... Gyári a kábel is ami az AMI-ból kijön? Esetleg van más fajta kábeled hozzá, próbára ?bitpork : nem komponensvédett szinte tuti.
[ Szerkesztve ]
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Kiskokó
veterán
válasz vallas #208460 üzenetére
Elölről elég jól néz ki, már talán végre nem annyira sablonos mint az előző években minden VW.
Vajon erre van R-line optikai csomag extra ?
Minden esetre , gratulálok és sok balesetmentest!"városi suv szerű, kis kupé-kombis"
Régen ez volt a crossover nem? Ha jól tudom, hogy ez a kifejezés állítólag megszűnt az új kocsiknál. Nem létező kategória.
[ Szerkesztve ]
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Kiskokó
veterán
-
Kiskokó
veterán
válasz atos19881101 #208073 üzenetére
nagyon hülye távoli nemiszóltam semmit, de nem lehet hogy le vagy kormolódva valahol és azért dadogott be? Fojtószelep? turbó mittom én csak ötletelek
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Kiskokó
veterán
válasz atos19881101 #207977 üzenetére
Milyen motorod is van? 2.0 TDI CR? Motorkód? Milyen évjárat amit vettél Superb ?? Nem találok képeket
[ Szerkesztve ]
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Kiskokó
veterán
válasz gyulaszu #207961 üzenetére
Semmi értelme nincs, nem tudod mikor fejezte be csak ha nagyon nagyon durván ismered az autód minden rezzenését akkor.
Én nem foglalkozok vele olyankor, csak legközelebb tudom,hogy megyek hosszabbatt és olyankor hagyom manuál 2600 körül jó 10-15km-en keresztül.
Azt vettem észre, mintha direkt sz..atna, és vagy 200km autópálya után , hazaérve az utcában érzi, hogy regenerálni kellene. Vagy városban 4km-ert , be sem melegedő motorral vásárlás után hazaérés , és kezdené .... nem is értem a logikát. Ez olyan mint a start stop. Úgy kéne működnie, ahogy... a sok adat, szenzor, hőfok, akku fesz stb alapján... aztán meg a nagy lófaszt, leállítja szinte mindig a motort. Emelkedőn próbáltam ki pár VW autót.... röhögve leállítja a motort, pedig ott nagyon nem kéne neki a gyári leírás szerint.
[ Szerkesztve ]
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Kiskokó
veterán
Köszi mindenki
RainX-et ismerem de az csak üvegre jó.
Nekem valami olyan kellene ami kasztnira is és egyéb más felületre is jó.
(Kültéri lámpákat akarom lekezelni, hogy az öntözőrendszer amikor összelocsoljja a lehető legjobban leperegjen róla a víz.)Mondták már, hogy mezei vazelinnel , nagyon vékonyan is jó megoldás lehet erre.
Szerintetek?Milyen topik ?(bocsi melóba vagyok most nem tudom megkeresni)
Köszi| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Kiskokó
veterán
Helló
Régen vettem egy magyar gyártótól WOLF kemikália, az autóüvegre vízlepergető hatású cuccost.
Használ valaki ilyet más márkából? A wolf megszűnt.
Illetve, olyat keresnék amit kasztnira is lehet használni nem csak az üvegre.
Kérlem aki tud ajánljon valamit.Köszönöm
Helló| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Kiskokó
veterán
Az Adblue rendszerrel az a baj, hogy bármelyik részéhez is kell nyúlni, az (több)százezres kategória alaphangon. Mivel sok a részegység, ezért elsőre általában nem is a megfelelő alkatrészt cserélik. Van valami gyári update is rá, de erre nem emlékszem pontosan mit mondott a szerelőm (valamelyik alkatrész módosított, amit adnak is méltányosságból, de ahhoz kell software update is)
A leggyakoribb hiba, a tartályban a szivattyú és/vagy az szintjelző hiba, mivel kristályosodik ez a szar... mind1 melyik része mert csak egyben van tartály bőven 200+ezres ár + munkadíj.
A másik az adblue befecskendező maga, nálam ez volt takarítva legutóbb mikor hibát dobott, de szerintem mivel röviddel adblue folyadék töltés után jött a hiba, arra gyankaszom, hogy a teli töltéstől a szintjelző akadt ki vagy valami... mire a szerelőhöz került a kocsi (400km-el később, amúgy1000-re engedett menni a hibától)
A szerelő előtt 10km-re elment az addig törölhetetlen hiba, és azóta sincs semmi ennek 1 éve már. De ekkor lett takarítva az adblue befecskendező.Volt nála olyan A7 mint az enyém, a Bitdi, annak 800 ezer volt az Adblue rendszer javítása.
Az árak meg most teljesen kiszámíthatatlanok. De mint mondtam, nagyrészt próbálná még mindig mindenki a szarját drágán eladni.
Tulajok (száma, milyensége), Km futás fontosak,nálam azon dől el milyen egy autó sokszor. Sajnos rengeteg autót adnak vesznek az emberek. Mindenki csak ki akarja próbálni, megunja eladja, stb
Minnél "erősebb és vagy/ritkább" az autó annál nehezebb jót találni belőlük,pláne ahogy telik az idő felettük.
Sokan máshogy gondolkoznak erről mint például énis, de most azt mind1.
Ezért sincs még S8 5.2LJa meg Km futáshoz, hogy amikor én keresek autót, soha nem találok egy olyan hülyét mint én, aki karbantartja a kocsit, vigyáz rá, stb, és még évi 10-15ezer Km-et se megy az is vezetve a szervizkönyvben, csak gyári cuccok stb.
De bezzeg a HAHU-n vagy az őszinte 450ezer Km-es valóban éltes cuccok, vagy a tökmind1, hogy hány éves 5-20 éves koráig 200-ezer km átlag futás. (talán mostanában kezdett ez a határ feljebb kúszni 250ezer km-re) De tudjuk, hogy nagyrészt a fele sem igaz, és ha igaz is a Kilométerállás, akkor meg a tulaj volt sok és/vagy igénytelen is a kocsijára. stb
Nem hiába 4 perc alatt, motorindítás nélkül vitték el az A6-omat az első érdeklődő.[ Szerkesztve ]
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Kiskokó
veterán
válasz Kiskokó #207177 üzenetére
Jut eszembe, azt beszélik a Boschban ,a jövőbeli tervük az, hogy az autóiparba gyártott rengeteg alkatrésznek, részegységnek az árát 15%-al akarják csökkenteni, amit a kocsik árában a gyártónak is muszáj lesz az új autó árából elengedni, mert ilyen árakon lassan nem fognak új autót venni az emberek. Chip hiány sincs már annyira mint állítják... ugye az elektromos autó piacot a Tesla most kúrta szét másodszor is csökkentett az új autók árán. Nagyjából egy M3 Perf 5,5 Milllióval lett olcsóbb mint párhónapja mikor az első csökkentés volt, összesen!(nem emlékszem mikor, de idén ha minden igaz.)
Mivel nem fogy nekik a kocsi, kínában is veszik a sajátjukat a kínaiak.
Lesz itt még készletes autó, nem 60 hetes várakozási idő meg a ló.p.cs.m.
Erről jut eszembe, faternak megjött 2 hónapja Q5. 1 hónappal korábban lett meg a beígérttől, és az ára sem változott.[ Szerkesztve ]
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Kiskokó
veterán
+imyourfriend
Szerintem már ennek az évnek a végén látható lesz valami.
Ha körbenézel a világon, kezd mindenki szenvedni... Amcsiban, Kínában, Háború, BRICS stb
Itt szerintem én még nem mondtam mostanában alig írok ide, de kb 2021-től már látszott, hogy 23/24 re jön a válság, hát inkább 24 lesz belőle. De már most érezni, mi is észrevesszük a boltban, pedig eddig szerencsére, nekünk a covid meg ezek nem tettek be. Aztán jött a hatalmas infláció meg a lehúzás -lehúzása, meg a mindenki csinált minden, olyan drágulás lett, de a csúnyája szerintem még mindig odébb van, és még nincs válság.
A magyar amúgy is szeret mindent "kimaxolni" lev agyunk maradva mint a borravaló. A HAHU-n az árak még talán mindig nem képesek csökkeni , az ingatlan se... mert mindenki próbálkozik még, még... majd ahogy telnek a hónapok, lesznek még bajok...
De ez csak az én véleményem.Bitdit vegyél syc , nem fogsz benne csalódni és a rendes Tiptronic váltóval még jobb helyzetbe kerülsz. Adblue tud még szivatós lenni sajnos.
[ Szerkesztve ]
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Kiskokó
veterán
Nem igaz, cserébe rohadt gyenge és nagy részük még csak nem is quattro. + DSG
(pont pár hete vittek egy A6 kombival , meg is kérdeztem, hogy ez padló gáz volt? Erre mondja a srác, hogy igen, majd hozzá tette ez csak a 204 lovas, haverom A6-ja 2.0Tdi 170Lóra chipelve a 140Le érzésre jobbat megy, hozzáteszem neki 18" alufelni van míg a 204 lovas A6-on 20"as felni volt )
Illetve pont, hogy a 204 lovas a problémás verzió. Beszéltem Facen anno egy sráccal, kint él németben. 1Millás javítás volt neki a vezérműtengelyek kopása. Az Audi által is beismert és méltányosságból csinálták "csak" ennyiért (munkadíj + anyag 10%-a talán)
Ez állítólag csak a 204 lovasokra jellemző.
A 245 (és egyéb FL -es egy turbós verziók) már jobbak de ott a hengerfejjel tudnak bajok lenni, vezérlés az mindegyiken( még a BITDI-n is sajnos)Nekem BITDI van és mindenhonnan azt hallom, hogy ez a legmasszívabb minden téren.
[ Szerkesztve ]
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
-
Kiskokó
veterán
válasz focvis #206012 üzenetére
Aha ez lesz az, az RS6 szett 20"-ban amit eladtam az az első volt (AlSi7Mg), de szerintem az R8 szett is az. Nem találtam meg a képet majd holnap megnézem.
De hát attól még magnézium, csak kevesebb van benne. De súlyban számít így is.
A 20-as R8 felnim egy régebbi 18" Audi gyári felnihez képest 2,5kg-al volt könnyebb, gumival együt értve. Nem hiszem, hogy a gumiban lenne a súlykülönbözet.
Gumi nélkül nem tudtuk megmérni sajnos.
(nem emlékszem már pontosan ... 20,5 vagy 21,5kg 255 gumival a 20" R8.)[ Szerkesztve ]
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Kiskokó
veterán
Ja neeeem, csak mondom, hogy nálam pont ez sem játszott, hogy nagyobb felni nehezebb.
Focvis : Persze ezek már mittom én milyen ötvözetek, nem hagyományos magnézium felni. Most bezzeg az istenért nem találom a képet róla, benne van a pontos ötvözet vegyjele.
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Kiskokó
veterán
"Nehezebb a nagyobb felni. "
Még akár igaz is lehetne, de pont nem, mert érdekességképpen le lett mérve és 1,5kg-al könnyebb a 20-as magnézium felni gumival, mint a 19-es sima alufelnim volt gumival.
Amúgy igen, minél nagyobb annál puhábbak, szerintem már csak szándékosan is, hogy aki nagy felnin jár, annak férjen bele, hogy többször vesz rá gumit... lemerném fogadni, hogy pénz van a háttérben
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Kiskokó
veterán
válasz Lewzke #205990 üzenetére
Téliben én a Continental Wintercontactra esküszök! Nálam az kiemelkedően jobb volt a többinél.
Nyáriból próbáltam már, Dunlop Sportmax-ból a régit és az újat is, Continetal Sportcontact 5-6-ot, Pirelli Pzero Rosso-, Goodyear EagleF1 assymetric 2, Bridgestone Potenza-t
A legjobbak a Continental Sportcontactok voltak nekem, aztán nagyon közel hozzá a Dunlop sportmax (a régi típus, a legújabb már nemtudom milyen ezek jó pár éve voltak már) a Bridgestone is jó volt de kicsit hangosabb volt a többinél.
A goodyear még hangosabb volt és alig tapadt, a pirelli meg teljesen szar volt minden tekintetben. (természetesen nem hétköznapi 50es város tempó mellet, hanem próbálgatva , direkt figyelve, melyik mikor milyen helyzetben, milyen hőfokban hogy viselkedik)
Hankook gumit is vennék próbára nyárinak egyszer, átlag felhasználásra tuti jó az is.[ Szerkesztve ]
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Kiskokó
veterán
válasz enddav #205988 üzenetére
Jó ez megint más
Nálam szóba sem jöhet ilyen 15éve Quattrót vezetek.
Sajnos a nagy gumi hátárnya, hogy kopik, főleg ha minőségi.
Jövőre vennem is kell 20" nyárit, remélem addig visszább megy kicsit a gumik ára, mert az is elég horror lett| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Kiskokó
veterán
válasz Morris #205986 üzenetére
Azért az átlag vezetés és az állat módjára között bőven van még középút.
Igen meg ha már alföld, itt azért köpésre van a mátra, sokan járnak onnan dolgozni stb.
Persze csak városon belül 50km/h-val tömör gumin is el lehetne járni, erős túlzással.
Meg persze nem mindegy milyen autóról beszélünk.
Én azért úgy vagyok vele, a gumi az egyetlen dolog az autó és az út között, ezen múlik minden.
Az életemtől kezdve másoké is, az anyagi károkról nem is beszélve. Én nem szeretek gumin "spórolni"jut eszembe :
"De milyen felhasználás van még egyáltalán? "A gumival kapcsolatban sokat itt gondolkoznak rosszul. Nem a felhasználás módja csak a meghatározó. A guminak vészhelyzetben is meg kell állnia a helyét. Namármost, attól hogy egy gumival tök jól elközlekedsz átlagos körülmények között, de egy vészamnőver közben elcsúszol egyenesen ahelyett, hogy korrigálni tudnál na az már baj, és ez akár városon belül 50km/h-nál is simán előfordulhat.
[ Szerkesztve ]
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Kiskokó
veterán
válasz Morris #205980 üzenetére
"Az Apolló Allnac 4 évszakos garnitúrával 65k kilométert mentem "
Igen, pont ezt írtam, hogy kisebb méretben a 60k km körüli még normális. Olvasd vissza.
Viszont azt is hozzáfűzném, hogy a fent említett gumit ÉN személy szerint, nem biztos, hogy gumi számba veszem. Persze átlag kocsin átlag felhasználás mellet, átlag tempóval biztos elegendő, de ez nem = azzal, hogy jó gumi is!
A michelin 4 évszakosán kívül még nem hallottam olyan 4évszakosról amit húde dicsértek volna. Illetve eddig amit próbáltam 4 évszakos... hát az mindig ellenkezően viselkedett az épp akkori évszaknak télen mint egy nyári, nyáron mint egy téli...
Nyilván ettől lehet a te gumid jobb volt, meg bármi. Én csak a saját tapasztalatom és véleményem mondom
Ha kemény egy gumi és nem kopik az nekem = a nem tapaddal!| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Kiskokó
veterán
Jójójó értem sárcok, nyilván városozás és vezetési stílus függő, meg mint mondtam van kivétel biztos.
Akkor módosítom amit írok mert látom mindenki az alsó határba kapaszkodik (50ezer) szóval én még nem hallottam nagyon, hogy egy fékbetét elmenne 100 ezer Km-ert...
Én inkább a 100 felé hajlottam, hogy nem reális, de akkor pontosan írjunk 70-100ezer km-et!
Meg nyilván nem mind1, hogy elől vagy hátul,természetesen az elsőkre gondolok itt jobban.Általában azt hallottam eddig, hogy egy tárcsa élettartama alatt 3-4 szett betét kopik el. Na most egy tárcsa se nagyon bír ki 200ezerKm nél többet ha ezt csak 3-al osztjuk akkor is csak cirka 67ezer km egy betét és nem 100. De mind1 nekem.
Én csak örülök neki ha mindenkinek ilyen jól bírja.A gumi kopáson is szoktam nevetni, mikor esküdöznek az emberek, hogy adott gumival elmennek 80-100ezer kmert és még kopás jelzőt se érik el ! XD
Persze én elhiszem azt is, csak az olyan gumit nem hívom guminak.
Egy jó minőségű abroncs egy kisebb méretben is 50-60ezer kmert megy el... nagyobb méretben meg még drasztikusabban romlik a tartóssága.
Én a 18" és felette csak prémium gumival 40ezer Km nél többet még büdös életbe nem tudtam elmenni, de inkább 35ezer.Tudom, most majd jön valaki úgyis aki a 19-es Linglong gumival elment 80 ezret csere nélkül
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Kiskokó
veterán
válasz bul07 #205942 üzenetére
"Egy betétnek ki kell bírnia 50-100e km"
Nehéz autóval, erősebb motorral van tapasztalatom a Kerámia Ate betétekkel, de az 30Ezer Km alatt elkopik. Elektromos autót leszámítva én még nem hallottam olyat, hogy egy betét 50ezer Km felett elmenjen, (biztos van szélsőséges kivétel nem azért, de nem hinném, hogy ez az átlag)
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Kiskokó
veterán
válasz tibbike01 #205927 üzenetére
Hmmmm
Nem is rossz verda. A hátuljával nem vagyok ezeknek az A4-eknek kibékülve.
Ebben az évjáratban vannak még problémák a TSI-vel ?
Lánc? Kokszosodás? okoskerék ?Mondjuk kár, hogy csak első kerék, meg egy S-line külső ráférne, bár ez még anélkül sem rossz.
Mondjuk ennyi pénzért igaz 1-2 évvel idősebb, de erősebb, quattro, felszereltebb A7-eseket kapni.
[link]Oké tudom, nem kombi, akkor nyilván nem jó.
[ Szerkesztve ]
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Kiskokó
veterán
válasz imyourfriend #205890 üzenetére
Köszi a választ, ránézek majd a linkekre ha lesz időm.
"amundsen mib2" - ezt hogy tudom kideríteni?
2015ö A7 facelift
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Kiskokó
veterán
válasz imyourfriend #205827 üzenetére
Helló
Köszi a linket.
Régen írogattam Navi DVD-ket magamank, de az új rendszert nem vágom, hogy megy.
Innen leszedem a legfrissebb MIB2-es Navit, nagy SD kártya és kész ?
Vagy mi a türkkje? látom másnál is van, hogy nem működik.
Esetleg egy lépséről lépésre gyorstalpalót tudnál adni?
Nekem SSD-ről megy a navi nem az SD kártyáról. Az csak frissíteni kellene.
Köszönöm[ Szerkesztve ]
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Kiskokó
veterán
válasz tibbike01 #205518 üzenetére
Az a baj, magyarországon mindig élen jár mindenben. Hátulról!
Itt történik a leglassabban és a legkésőbb minden.Az infláció, a használt autó árak, az ingatlan árak stb... minden minden csak drágul nálunk, amikor máshol már a csúcsokat értük el, sőt már javul a helyzet. De neeeeem , itt nálunk még aranyáron akarnak mindent eladni és még mindig felfelé megy az ár... nem baj majd év végre rájönnek az emberek, hogy eladhatatlan lesz sok minden ennyiért.
Én csak azt nem értem, hogy van olyan aki megveszi!
Nem hiszem el, hogy ennyire teli van mindenki. Értem én, hogy a kényszer nagy úr és biztos vannak muszáj helyzetek.
Statisztika szerint Januárban felére esett a használt autó adásvétel a decemberihez képest de az árak még mindig felfelé mennekVan olyan S8-as Audi ami hulladék, 20 tulaj stb, 2 éve árulja a sötét tulaja, 2.9 Millióért sem vitték el annó, de azóta is árulgatja, volt már fent 4, 5, 5,5 millióért is, mert azt hitte MAJD Most. Nem értem az embereket. De amíg van rá kereslet így is (nem az S8ra hanem bármire) addig hiába puffogunk.
Az ingatlan piacon is végre látszik már valami, az új építésű házak, vagy akár vadi új házak már olcsóbb m2 áron mennek, mint a régi full felújításra váró kádárkockák , mert ott még az egyszerű átlag tulaj mindig abban a tudatban él, hogy fú de drága minden és el lehet adni bármit.
[ Szerkesztve ]
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Kiskokó
veterán
válasz tibbike01 #205500 üzenetére
Bocsi az OFF-ért. Legalább is számodra nem tudok hasznosat mondani, csak amit a többiek.
Viszont amin mindig le esik az állam, az egyik, hogy KÖZEL 10 ÉVES VW termék egy csöppnyi 1.4-es Benzin motorral, szövet üléssel HALOGÉN lámpával HAT és FÉL millió Forint???????
(tudom tudom most lesz 8 éves, de az már majdnem 10, értem én, hogy felment mindennek az ára, chip hiány meg miegymás.. )A másik pedig, hogy miért divat minden "szart" más háza elé állva fényképezgetni?? Értem én, hogy térköves fotóval jobban elmegy az autó meg ilyenek, de azért naaaaa....
[ Szerkesztve ]
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
-
Kiskokó
veterán
Off
Van itt valaki aki benne van a Facebook-os Tesla csoportban?
Lassan nálam a Teslások lesznek az új BMW-sek. Ennyi arrogáns faszt egy helyen... nem tudom mitől vannak ennyire oda maguktól... olyanok mint régen a Toyota Priusos megveszekedett nagy környezetvédők akik a saját fingjuk szívják (mint a Souths Parkban )[ Szerkesztve ]
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Kiskokó
veterán
válasz CharlieDrop #205211 üzenetére
Én meg egyáltalán nem voltam aktív az elmúlt 1-2 évben. Pár hónapja nézek be néha megint. Múltkor végre tettem be az A7-ről pár képet, mert visszanézve kiderült, hogy rosszul emlékszem és még nem mutattam meg pedig már 3 éve megvan
Mindenki :
Idén lesz találkozó? Ha igen meg lehetek hívva ?Kíváncsi vagyok, ezekben az A6-okban milyen a mostani V6 3.0.
Nagyon sok rosszat hallani az "újabbakról."
Q7-ben nagyon szidják csak nem tudom, hogy a még 272-Le, vagy már az újabbat.Most megint lehetne Dögvész szerelő úr szavaival jönni "hulladéktemető" stb
Kíváncsi lennék mennyire vannak ezek a motorok legyengítve, elműanyagosítva.
Anó mondták, hogy hú az FaceLift A6 272 Le-ős az majd jó lesz aztán ugyan olyan rossz az is.[ Szerkesztve ]
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Kiskokó
veterán
válasz rbalint88 #205205 üzenetére
Igen ez így igaz, de hát ez nagyon sok szegmensben elmondható. De tény!
Meg azért nem ugyan az a kategória, mint a full full Lexus LS600 President 3-ban ugyanazok a kapcsolók / gombok vannak mint a H200 kisteherautóban
De igen, nagyon látni, hogy a konszernhez tartozik mind a Lambo mind a Bentley.
Ettől függetlenül kívülről annyira keményen néz ki számomra, hogy nálam NO1.Teli is volt az internet olyan videókkal amikor az Urus megjelent, hogy "hahah vettél egy drága Q8at"
A Q8-ből az RSQ8 tulajdonképpen Urus technika. DE akkor sem néz ki úgy mint egy Urus! ahhhhh na jó nyálcsorgatás OFF!| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Kiskokó
veterán
válasz imyourfriend #205198 üzenetére
Azért a 2.0 TDI még mindig az egyik legtartósabb motor ha jól tudom, legyen az akár ez a legújabb is. Persze a 2013-as Sharan 2.0TDI-n is már műanyag az olajteknő. De nem gondolnám, hogy ezzel nagyon sok probléma tud lenni. Elég jó konstrukció, főleg évi 15ezer Km futás mellett. Ha nem bír 200Ezer Km-ert sem akkor is bő 10 évig hibamentes kell lennie.
Na meg van rendes szerelőm rendes műhellyel, ami olyan tiszta, hogy szó szerint enni tudsz a padlóról.
Ettől függetlenül nem minősítem le Mr Dögvész munkáját, mivel sem tapasztalatom sem az én dolgom, de nem tudok azonosulni a stílussal amit művel, attól függetlenül se, hogy még az első pár videóban viccesnek is tartottam legalább.
Az viszont nagy respect felé, hogy olyan dolgokat bevállal amiket más tőből elutasít. (gondolom meg is kéri az árát, de nem tudhatom)CharlieDrop :
Hát nekem személy szerint ez az első és egyetlen Q5 ami tetszik, és ez is csakis S-line külső kivitelben, sehogy máshogy.
Valahogy a Q5 szériákat nem találták el nekem.
Én mondjuk 6Henger párti vagyok, de fateréknak untig elég ez is, már 204Ló
Meg már annyira levan szigetelve, hogy a sor4 kerregést se hallani be szinte. Így már már én is eltudnék járni egy 4henger 2.0Tdivel.
Lehet írtam annó ide, hogy vettünk egy Q5-öt, azt sikerült jó áron eladni, így az új megrendelve "ingyen" volt és sokkal több extrával van felszerelve mint az volt. Jól jött ki a dolog.[ Szerkesztve ]
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Kiskokó
veterán
válasz CharlieDrop #205196 üzenetére
Q5-ről jut eszembe
Ha már az A7-ről is alig raktam képet
Fateroméknak megjött az új Q5.
2.0 TDI 204Ló, Quattro. Elég jól felszerelt, légrugós, mátrix led, panoráma, S-line külső.
Nagyon durva, hogy 8 hónap alatt az autó széria ára 4 MILLIÓ Forinttal emelkedett!![ Szerkesztve ]
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Kiskokó
veterán
válasz szabzoltan1 #205153 üzenetére
Helló
Fúúú hát arra felé nem tudok ajánlani. Nekem hála égnek 10+ éve megvan a bevált szerelőm. De ő nem arra van nagyon . Egy jó szerelő aranyat ér.
Hát anélkül nem nagyon fog menni pedig.
(most látom, hogy előbb elírtam a szerintem-et "szerintedre" )| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Kiskokó
veterán
válasz szabzoltan1 #205147 üzenetére
Kell egy szerelő aki ért hozzá. Nekem is a szerelőm csinálta.
Manapság már szerinted mindenki megtudja oldani. Régen mikor bejött ez a rendszer az első években nagyon nyomták mindenhol, hogy "ezt nem lehet majd kikapcsolni"| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Kiskokó
veterán
-
Kiskokó
veterán
válasz atos19881101 #205139 üzenetére
Átérzem a nyűgöd, annó a 2006-os A4 2.0Tdi amikben először jelentek meg a DPF-ek akkor tájt... hogy én mennyit szoptam vele és mennyire utáltam!!! Aztán ki is derült, hogy az autó legnagyobb baja amire sose jött rá senki, az egész a DPF miatt volt.
De manapság ez már nem olyan vészes, sokkal jobban megvannak csinálva.Engem is idegesít néha de ez van, én is próbálok a lehető legjobban vigyázni a kocsira, de ugyebár a "lóf.sznak is van vége".
Aztán amikor a 2km-re beindított jéhideg autót ottho na garázsban leállítom és felbőg a ventillátor mert ő regenerált/na... hát ott baszom rá a garázsajtót úgy ahogy van...
Ilyenkor nagyon nem értem, mert álítólag annyi minden szart néz az autó mikor szabad neki regenerálni.... aztán meg mégsem...
Ez ugyan olyan mint a Startstop, fateromék Sharanja is elmebeteg.
Tudtammal start stoppal csak akkor állítja le a motort ha, meleg a motor, az olaj, az akku állapota , a kocsi dőlése stb... na hát a Sharan is kb leszar mindent és 60fokos víznél, emelkedőn felfelé olyan nyugodtan lövi le a motort mintha kötelező lenne....| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Kiskokó
veterán
válasz rob210 #205100 üzenetére
Én sem vagyok nagy elektromos párti, de azért nem kell túlgondolni ezt az akkugyártást sem.
Sokkal nagyobb baj és környezetszennyezés az akkuk újrahasznosítása(ha nem megfelelően végzik, ami még jellemző mert nincs rá kiépülve infrastruktúra), mint maga a gyártás! Gyártástechnológia már kivan fejlődve, persze nemesfém meg sok víz... de azért na... abban az autóban élete folyamán nem kell 8-10ezrenként 4-8L olajat cserélni a motorba, kevesebb fékport szór a levegőbe stb.
Egy erős középút a belsőégésű motorok, és a lábbusz között, ha a környezeti hatásait nézzük.
Az meg, hogy a problémát a városból oda tesszük ahol gyártják. Ez is nézőpont kérdése, ha nem lesz több a probléma, viszont sokkal több ember életminősége javul ezáltal akkor az már szerintem pozitív.
A hibryd hajtás meg egyenesen a legjobb választás és szerintem hosszú távon sokkal életképesebb lesz mint a tisztán elektromos.
Én évek óta mondtam (ami kezd valóra válni) hogy a Hybrid hajtásnak Dízel motorral egyben lenne a legtöbb értelme! (és még csak Plugin-nak sem kell lennie!!)
(tudom szélsőséges példa, de pl egy hibryd porsche cayenne, amiben benne van a 3000 V6, és kb 450Lóerő az összteljesítménye, mindezt úgy, hogy vegyes fogyasztásban eljár 10-11L-rel a 2500kilós behemót,de ha kell olyat lép meghalsz)Nem vagy megkötve mint egy elektromosnál, viszont pont akkor működik elektromosan, amikor a rendes motor a legjobban szennyez és a legtöbbet zabál. Az autó megmozdításánál, elindulásnál.
Ami ugye megint csak a városi levegőnek tesz jót.Persze, lehet nézni távolabbról és tök igazad van, hogy a nagy globális környezett szennyezésben sehol nincsenek a világ autói, mert a szállítmányozás , repülés stb, nyilván ott kellne igazán megfogni a dolgokat.
Én teljesen kivagyok ,hogy pár ezer Ftért elvisznek már bárhova repülővel... meg ilyenek. Igen is legyen geci drága a repülés! Ne vicceljünk már, hogy olcsóbb repülővel kimenni londoba, mint elvonatozni Balatonra az ország keleti feléről... a sok jöttment senkiházi ruppótlan csöves életművész meg aprópénzből repülget körbe koldulni a világot... szánalom.De ha mindent az adott dolgokhoz mérten nézünk, azért nem olyan rossz ez az elektromosozás.
Persze ez is csak egy vélemény, az enyém.| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Kiskokó
veterán
válasz CharlieDrop #204976 üzenetére
Ja, nemtudom. Nincs tapasztalatom vele, néha szembe jön youtubeon. Mivel nekem egyik mániám az S8 5.2 V10 így bedobta őt is.
Én értem, hogy az előadás mód meg a stílus a műsor miatt van és biztos alapjáraton nem egy igazi kretén gyökér... de azért na...
Illetve ettől még persze lehet jó szakember és biztos van is alapja, mert hallani a mondandóján, hogy nem egy hobbi szerelő... de azért a DR. titulus elég erős| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Kiskokó
veterán
[link]
Azért ez elég erős jelző az úriemberre, hogy Dr.[ Szerkesztve ]
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Kiskokó
veterán
Hát maga a látvány már letaglózó volt nekem.
Meg nekem ez új volt, hogy a Gyulát is becézik így. (írják így) A Györgyről tudtam, hogy Gyuri a becézése. na mind1 attól még vicces nagyon nekem XD
[ Szerkesztve ]
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Kiskokó
veterán
Srácok, lehet találkoztatok már vele.
Én több dolgot sem értek.... de amit egyáltalán, hogy ki az a "Gyurikának" a rendszámon, mikor 2 Gyula van a kövön... ???????????
Állítólag külföldi face csoportban találták.[ Szerkesztve ]
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Kiskokó
veterán
válasz Reggie0 #204278 üzenetére
Hát igen, az egyturbós "sima" 3.0 TDI-kről sok rosszat hallani sajna (veztengely kopás, dpf bajok, ezekhez csak S-tronic van... azzal is mindig van valami) de nálam pont ezért is csak a duplaturbós jött szóba mert fele annyi "baja" van mint a simáknak. (Legalábbis én mindenhonnan ezt hallom és a szerelőmtől is).
Mit generáloztak neked pontosan?BMW-nél meg nincs szervizigényesebb autó, ott az összes motor (kb a 2.0TDI a kivétel) egy szervizigényes sz.r amiket állandóan csapágyazni meg vezérlésezni kell hogy ne legyen gyomorgörcsöd minden út előtt...
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Kiskokó
veterán
Köszi szépen mindenkinek!
Én is imádom a kocsit. Pláne, hogy amióta megvan lassan 3 éve, de még így is többet ér mint amennyiért vettem.
(ui: végre több év keresgélés után lett volna egy S8, de ünnepek előtt nem foglalkoztam vele így eladták :S , pedig idén ez lett volna az első amit intézek.. szerintem elengedem az S8 témát )Nekem ez előtt is Audi volt 3.0 Tdi-vel 10 évig. Ott sem volt vészes szerintem lebontva a ráköltött pénz. (alap szervizeken kívül kb 1,7 milliót költöttem rá 10 év - 130ezer km alatt)
Itt az A7-nél még semmi nem volt a szervizeken kívül. Nem járok sokat 3 év , kb 25ezer km-t mentem eddig.
Egyszer dobta be az Adblue rendszer hibát amitől befostam mert a szerelőmnél láttam ilyen hibával ilyen kocsit már, és az nagyon sokból lett jó (majdnem 800 ezer ft)
De még mindig állítom, hogy (mindig van kivétel de,) egy prémium autót nem feltétlenül sokkal drágább fent tartani mint bármilyen más kocsit.[ Szerkesztve ]
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Kiskokó
veterán
válasz simonjoe #204238 üzenetére
Elvileg már jó.
Ja meg különleges Fa kormány van benne, én ilyet még nem is láttam. Nekem bejön. (a kormányoszlop is elektromos, 4x ülésfütty ja meg headup display)
A fabetét ugyan olyan mint az A6-ban volt nekem. Imádom, bár igaz a lakk fekete lenne a best most is esetleg valami modernebb fa.
Szokták mondani, hogy öreges ez a belső, erre én mindig azt mondom, hogy én ezt úgy ejtem, hogy elegáns.
Köszi Qru| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Kiskokó
veterán
Na.
Itt a gyorsulós link
Azt hittem tavaly volt év elején, azt közben 2021 szept...Fórumban pár dolog szóba jött már. De akkor kicsit pontosítok most, ha érdekel titeket.
(Közben keresem vissza de nem találom a képeket a fórumon. Nem is értem)
Ezek még a vétel utáni képek :
[link]
Ugye azóta vettem rá eredeti magnézium R8 20" felnit, arról is raktam be képet szerintem, de azt sem találom(Jééézusom közben 2016-ból a Fórumos találkozóról hozott pulledporkról találtam képet )
Na eléggé úgy látszik, hogy én tökre rosszul emlékszek, mert azt hittem pár képpel jöttem már nektek, de akkor lehet mégsem. Furcsa pedig úgy emlékszem. Összefoglalóban sincs kép, nem értem
Akkor az elejéről
Audi A7 Sportback 3.0 Bitdi 320Le, 8Hp... Tiptronic, 2015 Facelift, Havanna Black metál.
Valós 165ezer kmnél tart. Külső S-line, belső comfort szellőzős, "680"felé állítható barna bőr, FA!! betéttel.
Légrugós, de drive select (meg amúgy is) keményíti dynamicban.
Elég felszerelt, napfénytető, Led Mátrix lámpa, elektromos csomagtér bose, dupla memóriás full comfort ülés, dupla üvegezés, meg a sok alap.Ide gyorsban össze dobtam pár képet. [link]
Így betenni csak faceről tudok, ott ennyit találtam Többi a driveban A Belsejéről meg NINCS Kép így megyek és csinálok
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
-
Kiskokó
veterán
válasz Wiz Khalifa #204101 üzenetére
Mivaaaan veled tákimáki? De nagy autóvillamosságis lettél :P
BUÉK neked és
Mindenkinek!| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Kiskokó
veterán
Boldog Karácsonyt és BUÉK mindenkinek
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Kiskokó
veterán
Ismerősnek Zimmerman tárcsa + betét és csikorog mint a "hótszentség"
Én Ate kerámia betétet használok 10 éve, ha lehet gyári tárcsával.
Az nagyon jó és tényleg semmi fékpor. Kvaa jó! De ez is tud picit csikorogni hidegben. De ez kerámia itt legalább megvan az oka[ Szerkesztve ]
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Kiskokó
veterán
válasz MunezXBK #200029 üzenetére
Nyilván változnak az idők. Mikor már "mezei" villany autók mennek szuperautós gyorsulásokat meg ilyenek.
De a verseny autó az verseny autó, kár az utcai közlekedésbe belekeverni.
Ilyen elven akkor kb minden autó egy lassú sz.r a forgalomban, de ami 8-10 körül megy akkor az mi ? Lovaskocsi?
Nem a 6-7- körüli 0-100 -as idő lett "gyenge", hanem csak egyre több autó tudja végre.
Szerintem.
Na de részletkérdés, csak beszélgetés. Pont a múltkori "minek a chip" téma után hirtelen már a 6.0 is kevés kijelentés nagyon szélsőséges volt| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Kiskokó
veterán
Nem rég tárgyaltátok ki, hogy minek a "tuning" meg a plusz nyomaték...
de most már hirtelen a 6.0 Sec-es 0-100 sem egy versenyautó...hááát azért egy átlag embernek , átlag közlekedésben egy 6.0-ás gyorsulás már igen csak "versenyautó" kategória.
Nyilván erősen elvonatkoztatva attól mit jelent igazából a Versenyautó.
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Kiskokó
veterán
Mármint óriási drogos palimadárnak ?
Sajnos ismerem az embertípust... első ránézésre levágós, igazi alibi cuccos semmihez nem értő, látszat ember.
(Igen meglepő, rengeteg ilyen ember dolgozik az egészség ügyben...)[ Szerkesztve ]
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Kiskokó
veterán
válasz macilaci78 #199912 üzenetére
Igen, én is. Pedig azért átlagban én is haladós 140-150-el próbálok menni...
Aztán én vagyok a szemét gonosz paraszt Audis, ha éppen valaki bejön elém féktávra (pláne index nélkül, pláne 110-el) , és aztán csúnyán nézek rá amikor előzöm meg....| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Kiskokó
veterán
válasz rasotamas #199888 üzenetére
Hát az olyat én sem értem teljesen igazad van. Én egy kezemen meg tudom számolni életemben hányszor villogtam le valakit autópályán.
Nyilván helyzet függő mert amikor 3 km óta megyünk úgy hogy 130-al megy előttem de a jó atya úr istenért sem hajlandó kihúzódni miközben ugye kötelezően jobbra tartás van... na az olyat nem értem meg. Igaz rájuk se villogok , csak ha már nagyon nem bírom akkor azért "az érzés" kedvéért jó belemegyek a picsájába egy pillanatra.
Nyilván ha összefüggő kamion van nem fogok toporzékolni ha épp kicsit lassabban megy.
Ezt szerintem azért aki egy kicsit és normális ember, az megérti.
Aki nem az tényleg egy idióta.| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Kiskokó
veterán
válasz rasotamas #199858 üzenetére
Azért belső sávban ne közlekedjünk már úgy hogy akár a telót babrálod... na meg ezt honnan tudja a mögötted jövő ?? Nem lát be a kocsiba. Én ha nagyon véletlen is kézbe kell vennem a telefonom az az
sfefe
Ők más témáról beszélnek mint sem 500 ló... hanem csak egy kis plusz nyomatékról.
De ha már beleszóltam a témában, én és úgy vagyok vele, nincs olyan hogy túl erős autó.
Azt meg hagy döntse már el mindenki magának mennyi erő kell neki, attól hogy van nem kell mindig kihasználni... nektek ez miért fáj ?
Nyilván van a tök fölösleges szint... most utálni fogsz de a 225Lóerős A6-om után amit már kellően elégnek tartottam, azért a 320Ló az A7-ben lett tényleg olyan "révbe értem" érzés, hogy ennél már tényleg fölöslegesebb az erősebb.Persze ez emberfüggő is, az olyan útra nem való rákos.... nem minősítem tovább milyen embereknek valóban mind1 hány lóerővel közlekedik, aki tükörbe nézés és szemrebbenés nélkül vág ki a belsőbe bárki elé 100-110-el.
[ Szerkesztve ]
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Kiskokó
veterán
-
Kiskokó
veterán
válasz SzlobiG #199819 üzenetére
Mert csak ezt szerelték ZF 8gangos Tiptroniccal
Van DSG-ből jobb meg rosszabb, de maga a DSG "feelingje" nem jön be. Igaz DSG-t még nem
Igen, nyilván az automata váltó mindig is egy luxus/extra termék volt ezért egyik sem lesz olcsó (bár kettős tömegűek világában már a manuál se mindig az)
De én még mindig úgy vagyok vele, hogy a lehető legjobb / strapabíróbb automata váltó az még mindig a hagyományos hidro dinamikus nyomatékváltó.| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Kiskokó
veterán
Qru + Munez
Hát azért van jó pár féle DSG, biztos a tiétek az a jobb fajta, ugye ebből is van jobb rosszabb.
Ami erősen fontos szerintem, hogy ne nagy nyomatékos dízelre akasszák fel. Azért szokott le az Audi is a 3.0 Tdi-nél a DSG-ről.| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Kiskokó
veterán
válasz SzlobiG #199812 üzenetére
Bitdi , én kizárólag ezért választottam BiTdi-t.
(szerk : fú 3.0 v6-al meg pláne kerülném a multitronicot )
A Stronic / DSG működésétől valahogy kivagyok, ez a nincs rendes csúsztatás benne ha felengedem a féket, mert bólogat motorfékkel meg mittudom én... fateréknak a Sharanba az van de nem annyira csipázom. Pedig amúgy jó meg gyors meg minden... de élményre nem jön át annyira.
Meg sok a bajuk, a régieknek a mechatronikája mind gatya volt 150ezer km alatt pl..
Annó néztünk egy Q5 3.0 Tdi Stronicot, első tulaj , végig szerviz stb, 115 ezer km nél már nyúltak a váltóelektronikához.[ Szerkesztve ]
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Kiskokó
veterán
válasz Doki16 #199804 üzenetére
Ahogy Lacess mondja, az ugyanaz, csak Audiul van mondva
De ezekből jó sok féle van, fokozatok száma, nyomaték értékek, kuplung száraz vagy olajos. De nagyrészt az összes re igaz, hogy viszonylag hamar javítósak és minden része elég húzós.
Ennél kell a legjobban figyelni a 60 ezres olaj + szűrő cserére. Akkor ha szerencséd van 200ezer km körül el kell mennie.
A legújabbakról nem tudom milyenek, valakinek valami tapasztalat, hallás stb ?Asszonynak a 1,4 Tsi hibrid Jettaban is volt kuplung csere meg valami felújítás, elég jól megúszta valami 400K ból asszem (írtam már a fórumban erről vissza kéne néznem )
[ Szerkesztve ]
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Kiskokó
veterán
válasz molnarpeter #199738 üzenetére
Ja hogy már eddig fejlődött ez az extra Értem
köszi| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Kiskokó
veterán
-
Kiskokó
veterán
-
Kiskokó
veterán
válasz yodamester10 #199445 üzenetére
Leesett a szemüveg mester úr
Mondanám, hogy rossz az üzemikondenzátor benne, de mivel autóban van, nem sok köze van hozzá...
[ Szerkesztve ]
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Kiskokó
veterán
válasz grizlisandor #199363 üzenetére
"BMW vonalon dízelen bevett szokás a szívócsatorna koksztalanítás ( diózás ), a kigyulladásos dologhoz is köze van..."
HAHH, ez fals infó. Vagyis nem az, hogy bevett szokás e csinálni, hanem ha csinálják az gáz.Tapasztalatból mondom... körbejártam már a témát tesóm BMW-je kapcsán.
bmw Dízel szívósort Szakember nem dióz! Főleg nem a kigyulladáshoz köthetően. Kipufogó oldalt viszont annál inkább![ Szerkesztve ]
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Kiskokó
veterán
válasz Mágus2 #199355 üzenetére
Ezen gondolkoztam egyszer, most így olvasva jutott eszembe.
Ez a párban kell a gátlót cserélni szabály ez mindenfélére igaz?
Légrugós, állítható csillapítású? Ha külön van a légrugótól vagy egyben van?Mindig fontos, hogy párban legyen cserélve?
Bár úgy gondolom igen.
Köszi[ Szerkesztve ]
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Kiskokó
veterán
válasz Csaby25 #199211 üzenetére
Fú most nincs időm csak este, de addig ha rákeresel a hozzászólásaim között jó régről.. ilyen 2015-körül, a Audinak kiküldött hivatalos levélben voltak leirva a 3.0 Tdi befecskendező értékei asszem a 72-es csatornától kellet nézni. Szerintem nektek is az kellhet. ha - us akkor becsöpög ha + os akkor kevés az anyag. De a hatáérték is benne volt. Próbáld meg kikeresni szerintem menni fog Ha nem este ránézek. Hello
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Kiskokó
veterán
válasz yodamester10 #199192 üzenetére
hááááááát....
Nekem ez se a szívem csücske pedig "Audis" vagyok
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest