Új hozzászólás Aktív témák

  • Szada85

    aktív tag

    Kis autópiaci update:
    Ízlelgetésképpen ma meglestem [ezt a kéziváltós Cuprát], kíváncsi voltam mit tud, plusz a kereskedésnek volt minden is készleten (i30N, Octavia RS, mindenféle GTI), úgyhogy több legyet ütöttem egy csapásra.

    Na de a Cupra, 2017-es, majd 100 ezret futott, 300 ló, 6-os kézi, FWD.
    Tavaly július óta hirdeti a kereskedés ~25 ezer €-ért, sok érdeklödö nem lehetett, ezt hüen tükrözte az autó külsö állapota, vastagon koszos volt, a peremeken már zöldülö (mohásodás?) foltok, a motortérben hálóvá összeállt por fogadott, egyik kulcsban az elem halott. Emellett a bal hátsó ajtó mögött levert festék - fél körömnyi méret - már vasig rozsdásodott, a szép barna elég kontrasztos látvány volt, szerviz/inspekció esedékes, ezt az autó is lelkesen kijelezte.

    Van cserébe némi tuning, koptató, hátsó diffuzor, meg egy KW Gewinde jól letekerve.
    Téli gumi van az árban, nyári felárért sincs, a feketére fújt felnit már megkezdte a só.

    A próbakör kellemes, maga a váltó szerintem meglepöen szórakoztatóvá tette az autót, nyilván állóból agyonveri egy 4Drive, de menet közben jól terelhetö a technika vele, a power több, mint sok, a 235-ös téligumik hamar feladták, bár a Hankook nem versenygumi, ezt eddig is tudtam.

    A rövid kaland végén azért kíváncsiságból megtudakoltam, mennyire akarják eladni az autót, de hamvába halt próbálkozás volt, az ár betonfix, hiszen ök 1 év garanciát (is) adnak az autóra, úgyhogy ez ennyibe kerül, semennyi alku nincs.

    Érdekes, hogy egy relatíve befagyott piacon, fél éve a telepen porosodó, látszólag érdeklödö hiányában mégis kitartják az árat, és semmilyen alkura nem nyitott.

    Na mindegy, ha már volt a telepen, megnéztem az i30N-t is, de -számomra- annyira müanyag a belseje, és annyira boyracer a hangja, hogy nagyjából el is dölt, hogy "daily"-nek számomra már "túl sok", de a próbakör után nagyjából értem, hogy miért van akkora bázisa, amekkora. :)

Új hozzászólás Aktív témák