-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Voice24
őstag
válasz zolnagy #213649 üzenetére
Köszi mindenkinek!
Igazából halvány fogalmam sincs, mitől lehet. Használok egy fm-transzmittert is, ami kb. 60 cm-re van légvonalban a rádiótól, az is monóban szól. Ha vétel miatt lenne, akkor bizonyos adóknál így, másoknál meg úgy kellene szólnia, de a transzmitter és a legerősebben bejövő horvát adók is monóban szólnak. Lehet, hogy belül meg kellene néznem az antenna csatlakozót, de nincs nagy kedvem megbontani a cuccot, hátha nem sikerült ugyanúgy visszarakni... -
Zsolt_16
tag
Adott egy jobb első fényszoró izzó foglalat 69946350 számmal oké megolvadt de ha veszek egy másikat nem nem fog ugyan így megolvadni szerintetek az új is? Mert ha azt mondjátok igen akkor elviszem olyanhoz aki megcsinálja nekem
-
enddav
aktív tag
Volt már két jettám is('06 1.9 pdtdi, '14 2.0 crtdi), de mindig szerettem volna egy mekafull-t. : D Jelenleg '13-as 1.4 tsi cmba 122le 7-es golfom van 125k kilométerrel. Ti vennétek még a mai világban dízelt, ha tényleg csak hosszabb távokra 100km+ van használva?
Ezt néztem ki: [link] '16 jetta 2.0 crtdi dsg 76k kmEgyszer leugrottam a ház tetejéről, mert azt mondták, hogy nem érzek majd semmit. És tényleg, még ma sem érzek semmit.
-
426os
őstag
-
simonjoe
senior tag
Tegnap toltunk egy horvátországi karikát. Zsámbék-M6-Eszék, horvát A5, A3 pálya, majd Okucani, Lipik, Daruvár, Barcsnál haza a 67-es gyorsforgalmin végül M7 és home. Összesesen 820km volt, szinte mindenhol 120 a tempó. Kint az A5 kihalt, nulla forgalom, ott mehettem volna 180-at, de megszóltatok, így nem . Most olyan nézelődős autókázás volt. De a lényeg, h a fogyi 4,4 BC szerint, valójában meg 4,6! Egyszerűen imádom!!
Joe
-
BigBlackDog
veterán
válasz yodamester10 #213660 üzenetére
Ezek a távok milyen hosszúságú utakból tevődnek össze? Ha tippelnem kéne, azt mondanám, hogy kb. 100 kilométerenként volt töltve madzagról is.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz yodamester10 #213660 üzenetére
Majd gyere vissza egy egyben letolt 800-1000 km -es karikarol ahol az atlagtempo 130 vagy feletti. Akkor majd folytatjuk a diszkurzust.
#nincsbennetarcsi
-
yodamester10
őstag
A Phev-nek pont ez a lényege,hogy ne csak egy olyan úthoz lehessen hasonlítani amit te írtál de hibrid módban simán megyek 6,5 literrel.aztán -10 fokban max 5 km-re hogy menne a dízel?Volt dízelem vagy már elfelejtetted a Hondás topicban?Engem nem kell győzködni melyik a jobb.Egyik dízelemmel sem mentem egyben 800-1000 km-t.Csak gratulálni tudok annak akinek ennyi esze van,de nem válaszoltál a kérdésemre,hogy jártál már PHEV-el több hónapig?
[ Szerkesztve ]
-
simonjoe
senior tag
válasz yodamester10 #213663 üzenetére
"Egyik dízelemmel sem mentem egyben 800-1000 km-t.Csak gratulálni tudok annak akinek ennyi esze van,"
Gratulációd fogadom!! Na, nekem pont ezért kell a dízel, én ekkora, vagy ennél nagyobb távokat megyek autóva, szarfosdízellel! Azért azt Te is látod, h helyén kell kezelni a dolgokat. Pontosan a saját felhasználási szokásaim miatt sem kell a Phev. Tegnap közel 700km-t pályáztam, átlagban 120km/h-val. Azt hiszem, pont veled vold az előző diskurzusom is, ahol kifejtetted, h sosem mész ennyit egyhuzamban. Akkor?? Teljesen jó az autód arra amire használod, de nem többre! Ezt meg neked kellene megértened.
Joe
-
válasz yodamester10 #213663 üzenetére
Pont azét - én is phevezek és nincs vetélytársa a dízelnek hosszabb úton. Szerdán lenoymtunk egy SzegedKomáromSzeged utat. Bevallom volt 1-2 helyen kis versenyzés 190ig amúgy 140 végig de tankoláskor 7.7 lett. Ha figyelembe vesszük a méretet és súlyt akkor nincs sok versenytársa a fogyinak.
Helyben a vellany üt mint a kerék kátyú után, de nagyobb távon nem hoz semmit. Pláne hogy a phev aksit jellemzően lassabban lehet tölteni.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Qru
MODERÁTOR
válasz yodamester10 #213663 üzenetére
Hosszutavra vonatkozott a kerdese. Az sok szaz km egyben.
Emlekszem, az egy jo verda volt.
Nem, nem hasznaltam honapokat de ismerem a mukodeset es van a csaladban phev (toltheto Prius).
#nincsbennetarcsi
-
-
-
gyulaszu
senior tag
Meg kell venni a Mercedes vagy a Volvo diesel phev-jét és akkor mndenkinek "igaza" van...
Ilyen kombináció nincs a VW csoportban?
Pedig szerintem az a tuti[ Szerkesztve ]
gyulaszu
-
Freddy76
addikt
Sziasztok,
Apósoméknak van egy Skoda Yeti sárkányuk, 2,0 dízel, 81 kw, 10 éves, 90.000 km teljesítménnyel. A lehető legrosszabb módon használja: túlnyomórészt városban megy vele, a legnagyobb hidegben sem hagyja melegedni, még pirosnál is leállítja a motort, és a lehető legolcsóbb üzemanyagot tankolja bele (egy időben volt bejárása egy mezőgazdasági telepre, azt a dízelt tankolta a Skodába, mint amit a traktorokba tankoltak...). Én régebben többször megcsináltam azt, hogy amikor kevés gázolaj volt a tankban, megtankoltam valamilyen prémium üzemanyaggal, és meghajtottam autópályán, és hiába kormolt utána kevésbé, az öreg nem hitte el, hogy az ő használati módja kinyírja az autót. Az autónak már több hibajelzése is van, így a részecskeszűrő, motorhiba jelző, emellett eléggé kopogva jár.
Jól sejtem, hogy a fent leírt, az autónak nyilván rossz használati mód okozhatta a részecskeszűrők eltömődését, elkoszolódását, és érdemes lenne egy tisztítással kezdeni?
Ha a válasz igen, tud esetleg valaki ajánlani megbízható szervizt Győrben vagy a környékén?
Előre is köszönöm.
"Uram, Ön részeg." "Hölgyem, Ön pedig csúnya. De én holnapra józan leszek."
-
Qru
MODERÁTOR
válasz yodamester10 #213671 üzenetére
Pedig te eroltetted. Megkerdezte, hogy hosszutavra erdemes-e dizelt venni. Szo nem vt phevrol.
#nincsbennetarcsi
-
válasz yodamester10 #213676 üzenetére
Mai világban sincs hosszú utakra versenyképes alternatívája a dízelnek.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
diegho
nagyúr
-
Bulitt
őstag
válasz Voice24 #213652 üzenetére
Ha sem a rádió, sem a transmitter nem szól sztereóba, akkor a rádió antennájával történt valami. Sajnos még a modern csúcsszuper fejegységek is a hagyományos antenna csatlakozót használják. Ki kell szerelni a rádiót, és meg kell mozgatni a csatlakozót. Semmit nem kell lehúzni a fejegységről, csak magát az antenna csatlakozót kell mozgatnod miközben zenét küldesz át a transmitterre. Rögtön kiderül a probléma ha csatlakozási hiba van. Vagy keresni kell egy másik ilyen fejegységet használtba/ kölcsön kérni és azt kipróbálni.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz yodamester10 #213676 üzenetére
Én vennék dízelt, vettem is, de ettől nem állítom, hogy az lenne a legjobb, csak nekem az kell. Engem hidegen hagynak az elektronok, az autó nálam valami üzemanyaggal fog menni, amíg csak lehet. Töltögesse, akinek van rá lehetősége és ideje, nekem most egyik sem áll rendelkezésre.
[ Szerkesztve ]
-
atos19881101
senior tag
válasz Freddy76 #213673 üzenetére
Ha kell tudok segíteni itt Győrben. Jó autószerelőt találni itt viszont kihívás… legalább is nekem eddig még nem sikerült olyat találni akit szívből ajánlanék.
Előbb élő adatokat kellene nézni találgatások helyett.
[ Szerkesztve ]
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Freddy76 #213673 üzenetére
-városban használja: jelentős probléma
-olcsóbbik gázolaj: kicsi százalékban befolyásolja a végkimenetelt
-telepi kút: olyan szűrők vannak rajta, hogy hajaj, sok cég tartóssága miatt bio komponens nélküli MOL XXL Dieselt vesz, ez a része lehet jobb is akár mint a kúton tankolás
Őszintén szólva erre kéne egy másik autó. Picikét régebbi, amiben nincs DPF. EGR gyakori nyűg ezeknél, azt is kéne ellenőrizni. Előbb-utóbb lehet megérné CP3 magasnyomásúra átalakítani, az jobban tűri az üzemanyag tökéletlenségeit. Rövid utakra viszont ez így ahogy van nem alkalmas, max ha ki van iktatva a részecskeszűrő, azt meg ugye nem szabad. (Ha jól saccolom a user profilt, akkor ez lesz belőle, de ne legyen igazam).
Arrafelé a GTE csoportos szerelő rémlik, hogy korrekt VW specialista, csak nem tudom, mennyire dízelesek.
Szerk.: Őri Péter, írj rám ha telefonszám kell.[ Szerkesztve ]
-
simonjoe
senior tag
Nekem jelen pillanatban sehogy sem jön ki a matek a Phev-re, tiszta villanyra. Tavaly a Spanyol La Manga oda-visznya 5000km, vagy az idei Finn 7000km-es út sehogy sem összeegyeztető ehhez. De, akár mondhatnám a tegnapi 800km-t. A horvátoknál olyan utakon jártunk, h ott aztán semmi sem volt, az utakon szarvasmarhák kóricáltak, töltő biztos h azon a környéken semmi. Az egyik barátomnak van egy dízel plugin merkádesze, sedam, a csomagtartója nevetséges, van benne egy nagy pad, így a nagy autónak picsányi csomagtartója van. Mindezek mellett az üzatartály is csak 30l-es. Szóval az akku miatt se csomi, se a nyálnak helye. A másiknak egy HighTech benzines béenvéje van. Masszőr, itt a környéken rohangál max. 20km. De oszlopnál nem tölt, drága. Menet közben nem tölt, sokasz fogyaszt, tiszta benzinnel nem megy, sokat fogyaszt! Miiiiivaaaaan??? Mindezek mellett büszkén mutogatja a 2,8l-es fogyasztást.
Ha majd megöregszem, jobban , és nem lesz kedvem fényéveket autózni, csak a madarasteszkóba liberóért elmenni, akkor majd. A jelenlegi állapotomban csak a dízel jöhet szóba.Joe
-
zolnagy
őstag
válasz molnarpeter #213684 üzenetére
Ő az? [link]
-
atos19881101
senior tag
Boldog névnapot druszám!
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
kazsolt
tag
Sziasztok, fékpedál hibám van. VW polo 1.4 pdtdi. Pedált benyomva, bemegy félútig a pedál. Fogni fog a fék egész jól de a nyomáspont elmegy. Nagy buzgón először legtelenitettem, nem lett jobb. Utána VCDS-el is legtelenitettem, berregtettem az ABS kockát. Ugyan olyan rossz. Következő lépésben tettem bele egy ATE fofekmunkahengert. A hiba megmaradt. Érdekesség: ha nem jár a motor akkor keményebb a pedál és nagyon lassan megy csak be. Ha beinditom az autót akkor, szinte egyből bemegy felútig a fogáspont.( Hibakód nincs semmi!)
Merre induljak tovább kollégák? ABS kockára gyanakszom, de körül akarom járni rendesen. Megfékeztem többször is, és egyenesen állt meg, dolgozott az ABS-is szépen.
Zsolti[ Szerkesztve ]
-
válasz atos19881101 #213690 üzenetére
És neked is, druszám! Idén már személyesen is koccinthatunk a Balcsin
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
realist
őstag
Octavia 2018 RS245 az alany, hamarosan meglesz ejtve egy nagyobb méretű folyadék cserre. Ennek kapcsán lenne pár kérdésem:
- hűtőfolyadék: jelenleg G13, át lesz mosva és megy bele G12 EVO (gondolo még ez az ajánlott)
- váltóolaj: DQ381 a váltó, ehhez pedig qva drága a gyári olaj (G 055529A2). Van ajánlott hly ahol ezt emberi(bb) áron be lehet rendelni? Akár komplett olaj csere csomagot is.
- motorolaj a gyári előírt 0w20, viszont korábban már a szakszerviz is 0w30-at tett bele. Most is 0w30 menne bele (Castrol a szerelőm kedvenc). Helyes az elképzelés a használandó olaj terén? (sajnos van bőven rövidebb városi szakasz is a kocsiban)kösz!
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Robotporszívók
- Politika
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Futás, futópályák
- OLED TV topic
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen