-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
c00per
tag
-
J&P
aktív tag
válasz c00per #179001 üzenetére
Nálam az volt a baj hogy az összes tré volt, 315 000 km után, persze az óra szerint, de nem tudni tekerték vajon vissza. Olyan szinten gatya volt hogy elinduláskor rázkódott az eleje, kézzel mozgatva az összes gömbfej nem kicsit mozdult.
Bocsánat a fotó minőségért, nem látszik jól de itt az egész szilent ilyen sárgás. De végülis már mind1, ez van.
-
6030D
Ármester
Itt is hagyok nyomot, legyen a sok fullos Superb után valami fapad is. [link]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
-
Pikaa
aktív tag
Sziasztok!
Mi a velemenyetek a kovetkezo autorol: VW Passat b6, 2.0 diesel , 2005 évjárat? Köszönöm.
-
kisza25
félisten
válasz daniel2121 #179013 üzenetére
Nem, az nem latszik, de elég gyanús a dolog
[ Szerkesztve ]
Eladó Seat Leon FR multi kormány, szép állapotú (2013 utáni leonokba benzin/diesel jó)
-
i-sti
senior tag
válasz yodamester10 #179015 üzenetére
+1
Nézzél fiatalabbat, minim E5 legyen.[ Szerkesztve ]
Novum Forum Siculorum
-
aero.
veterán
válasz yodamester10 #179015 üzenetére
En vettem. Tojok a korlatozasokra, max oda nem megyek. Szerencsesebb vagyok mondjuk, mert sok dolgom nincs is olyan helyen, ahol ilyen elofordulhat. Vagy meg viccesebb, oda behajthatok a V8-cal, az sokkal jobb amúgy.
-
yodamester10
őstag
válasz aero. #179018 üzenetére
Én első sorban nem a korlátozásokra gondoltam hanem az euro 3-4-5-ös autók magasabb adóztatására vagy nem "súly" adó lesz hanem emissziós besorolás.Csak egy képlet: ha nekem euro 6+ os vagy minek hívják dízelem van én fizetek évi 38 ezret neked euro 4 te fizetsz 210 ezret.Én ilyenre gondoltam mert másképp nem lehet gátat vetni a 20 éves szarok vásárlásának.Biztos nem fog örökké tartani a régi autók közlekedése és nem a rozsda lesz a hátránya.
-
aero.
veterán
válasz yodamester10 #179019 üzenetére
ez jogos pont
-
kisza25
félisten
válasz yodamester10 #179019 üzenetére
A többség akik a régi sz@rt vesznek, azért azt veszik, mert arra van pénzük, nem azért, mert imádják a régi sz@rokat, nem gondolod?
[ Szerkesztve ]
Eladó Seat Leon FR multi kormány, szép állapotú (2013 utáni leonokba benzin/diesel jó)
-
simonjoe
őstag
válasz kisza25 #179021 üzenetére
+1
Valamikor régen voltam egy német autókereskedésben, ahol zömében honfitársaink és a román testvérek trélerezték haza a szarabbnál szarabb autókat. Holott a kereskedésben többségében értékelhető, fiatal jó állapotú autók voltak.
Feltettem a kérdést az egyik szállítónak, h "erre van igény??" Gyorsan rávágta, h igény lenne, csak sajnos pénz nincs! Akkor és ott esett le, h mi a valóság.Joe
-
seller007
tag
Tibi műhelye: koksztalanítás HHO-val és TerraCleannel? [link]
-
kisza25
félisten
válasz simonjoe #179022 üzenetére
Sajat példa: anyagi okokból el kellett adnom az egy éve vett új autómat és 1-1,5M körül kellene vennem valamit helyette, pedig egy új kia pro ceedet szívesen haza vinnék 1,4t-vel 7M-ért...
Eladó Seat Leon FR multi kormány, szép állapotú (2013 utáni leonokba benzin/diesel jó)
-
yodamester10
őstag
válasz kisza25 #179021 üzenetére
Én ezt megértem de tudatosan kellene autót venni Én nem tudtam a GTE létezéséről mert ha tudok akkor nem veszek egy 2014-es dízel Honda civic-et az én használati szokásaimhoz.Egy régi autóra is annyi mizéria vonatkozik mint egy fiatalabbra.Átírás,súlyadó,biztosítás mindig akkor romlik el mikor valahova sietne az ember stb.Volt 4 Trabant-om, Kispolski, Renault5, Citroen xantia 3 ezer v6, Renault 9, Honda Accord 2004-es dízel és az Accord kivételével mind rossz döntés volt a vásárlása csak úgy vette az ember A-B elvigyen meg csak helybe kell stb.Inkább ne legyen autóm nem is volt több mint 4 évig.Természetesen mindenki olyat vesz amilyet tud vagy szeretne csak azért a jövőre is kell gondolni,hogy örökké nem lehet a régi autókkal közlekedni és ez majd az enyémre is ugyan úgy igaz lesz.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz yodamester10 #179025 üzenetére
Budapesten használod a GTE-t?
Mennyi a valós elektromos hatótávolsága? -
simonjoe
őstag
válasz yodamester10 #179025 üzenetére
Teljesen igazad van, de azért ennél árnyaltabb a kérdés. Talán egyre több ember teheti meg, h tudatosan vásároljon autót. Sajnos vannak kivételek és ezek felett sem szabad szemet hunyni, mert attól még ott van.
(#179023) seller007: ez borítékolható volt. Sok ember megeszi, h a kosz-szutyok csak úgy semmivé lesz, sehol sem jelentkezik a "kimeneti" oldalon. Ennek ellenére az autója újjá születik.
Tibi meg igazán beavathatta volna a nézőket, h Ő mennyiért operál. A két sarlatán számláját bezzeg lobogtatták.Joe
-
kisza25
félisten
válasz yodamester10 #179025 üzenetére
Én elég tudatos vásárló vagyok, a 3,8M ből elég sok féle használt prémiumot is vehettem volna, de nem azt vettem, hanem olyat amibe belefér a család és olcsón fentartható, az előző autóim is mind ilyenek voltak.
Eladó Seat Leon FR multi kormány, szép állapotú (2013 utáni leonokba benzin/diesel jó)
-
válasz yodamester10 #179025 üzenetére
Nekem az egy éves autóm állt be mint a szög pont amikor a mindennapos nővéremet kellett volna vinni kórházba. Hagyjuk már ezt a buta sztereotípiát h mi romlik el meg nem. Miért van az hogy a 14 éves szarommal bármikor el merek indulni a világ másik felére? És még ennél öregebb szarjaimmal is megjártam Dániát nem egyszer max izzókiégéssel?
Értem h jó magunkat és a döntésünket hájjal kenegetni de ez még nem tesz semmit axiómává.Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
grizlisandor
veterán
válasz simonjoe #179027 üzenetére
Valószínűleg a kettő együtt kevés lenne, de ha kérsz rá egy árajánlatot, akkor megtudod.
Mondta, hogy nem hozzá kell menni, hanem több helyen is vállaják.
Phórumtársunk is, aki eladta Golf-ját, az leírtam szépen kinél volt, és mennyiért.Tényfeltárós videónak meg tökéletes.
-
simonjoe
őstag
-
macilaci78
nagyúr
Racionális döntés lenne venni egy kis autót Budapestre, akár elektromosat. Aztán jön másik igény: szüleim 250 km-re laknak...
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
rob210
nagyúr
válasz bitpork #179029 üzenetére
Csatlakozom egy 20 éves fossal amit többször járta meg horvátország oda visszát. 220ezer felett van benne. Ha baja van megcsinálom, gombokért.
De ennek még van hatótávja és élhető méretei.Szeretnék majd környezetbarátabb autót, de amik most a piacon vannak azok nem azok. (szerintem)
Renault power
-
yodamester10
őstag
válasz focvis #179026 üzenetére
Nem,vidéki nagyvárosban lakom a hatótáv sok mindentől függ.Mivel még igazi meleg nem volt így max 30-32 km megy el.Otthon töltök indulás előtt hidegben előfűtök és szinte a 8 km re lévő munkahelyemig elvagyok ülésfűtéssel.Ha nagyon ráérek hazafele beugrok vásárolni a penybe és közben feltöltöm teljesen aztán irány haza.
-
c00per
tag
válasz rob210 #179034 üzenetére
Szinten zenesz! Ugyanigy vagyunk mi is a faterommal.Regi Opi Vettra 1.7 japan dizel zero karbantartassal tette a dolgot 300ezer km-ig.Kasztni elment alola sajnos.Tesoek elvittek.Orokolt az oregem egy 20eves Puzso "taxifilmes" 2.0 dizel 110le.250ezer kmnel van es semmi komoly gond.Most cserelem a szelepfedel tomitest.Nekem Az audik motorjaval se volt soha gondom, amik voltak meg ami most is van.Inkabb fizetek tobb sulyadot, de ha baja van megcsinalom magunknak.Kis penz kis pampam sajnos ilyen vilagot elunk.Jobb lenne lizingelni es 6 evente cserelni, de a keret nem engedi.
[ Szerkesztve ]
-
-
veterán
válasz yodamester10 #179035 üzenetére
Köszi! Ilyesmi időben én is csak az ülésfűtést használom, cudarabb időben a Webastot is (off Volvo).
Sík terep, vagy dimbes-dombos a 30-32km?
(Tapasztalatom alapján a hegymenet több energiát vesz ki, mint amit lejtőn a visszatöltés ad, szóval a sík terep előnyös.)[ Szerkesztve ]
-
zsolt19900
őstag
válasz yodamester10 #179019 üzenetére
gondoltam, hogy ez a "20 éves szar" kifejezés sokakból kifogja hozni ami bennük van
sajnos így van ez, hogy járkálunk a 20 éves szarokkal és csináljuk-csináljuk és legalább Mi itt csináljuk: a fórum és legfőképp Mági segítségét és tanácsait bevetve és felhasználva!
Sajnos vannak....sőt a nagyobb rétege az autósoknak/autóknak olyan, hogy még azt sem teszi meg a szekeréért amit mi teljesen alapnak tartunk itt fórumos berkeken belül (persze ez is ismételten vagy nemtörődömség és/vagy pénzhiány)
Példának okáért, most fogtam bele a teljes hátsó fék: nyeregfelújítás, betét+tárcsa csere, de persze amikor bontottam meg láttam, hogy bizony a fékcső is cserés lesz, így azt is cseréltem a két oldalon.... na most ami nekem itt költségem volt, valaki abból vásárol egy komplett autót és teszi bele az egész családot....
és itt visszafordulhatunk oda, hogy nekik pedig az a 20éves autó is mekkora megváltást jelentene, amit mi itt a fórumon életben tartunk sokunknálFaragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
yodamester10
őstag
válasz focvis #179039 üzenetére
Dimbes dombos,ha nagyon hideg van akkor benzinnel megyek,jó időben visszanyerem az elégetett benzint Nagyjából havi 750km-t megyek a városban egyszer szoktam tankolni 8 ezerért most is félig van.Sajna a domb kajálja az aksit.Jelenleg elég ez a hatótáv de én is tisztán elektromost szeretnék kb 5 év múlva.
[ Szerkesztve ]
-
bul07
nagyúr
Néztétek ezt
Nekem ebből az jutott eszembe
Kell egy "jó akaró" és bárkinek a kocsijának az előéletét tönkre lehet így vágni, pár havonta bekalkulál a kocsira egy hibát és egy év alatt lekérdezés alapján egy hulladék lesz, csak az létszik majd hogy ezer egy hibája volt( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
c00per
tag
válasz zsolt19900 #179040 üzenetére
egy idosebb szekeren mar en is igy allok a feknek.gumi fekcsovek + komplett munkahenger felujitas.sajatomon mar szivattyuztam a fekkel, megtanultam.....
-
Winchester95
őstag
Sziasztok!
Hátha fordult már valakivel elő ilyen.
Kivillant a hibalámpa, ezt produkálta.
Csati a helyén, semmi szakadás. (Bal kerék (szemből) jobb oldali csatlakozó.)
Van egy baloldali szál is, szerintem az fékbetét kopásjelző lehet. (Az nincs a helyén nem is volt.)
Íme a hiba: (Nem törölhető).Kerékfordulatszám (ABS) jeladó:
Találtam ilyet bárdinál, ezt kellene kicserélni, vagy rosszul gondolom?
Gondolom ez a jeladó nagyon érzékeny lehet minden kis koccanásra ütésre igaz?
Köszönet mindenkinek! :) -
rob210
nagyúr
válasz Winchester95 #179045 üzenetére
Előbb kimérném a kábelt, jeladót, ha feleslegesen cseréled morcos leszel.
Sokszor van, hogy nem is a jeladó hibás, hanem lerohad a gyűrű amiről a jelet veszi.
Ezeket csere előtt mind érdemes megnézni.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
válasz Winchester95 #179045 üzenetére
Sez különben mi - egy NewHollander, JohnDeer avagy egy ócenjáró?
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
Vincsaba
csendes tag
Sziasztok,
ismerősömnek van egy 1.2.-es (BME) Polo-ja, amivel a következő történt. Eleinte 3000rpm-nél letiltott az autó, majd elvitte egy szervizbe, ahol megállapították, hogy holtpont jeladót kell cserélni, kicserélték, nem oldódott meg a probléma. Következő nap már be sem indult az autó, majd ezután megállapították, nincs kompresszió a hengerekben. Szerintetek átugrott vagy csak elcsúszott a vezérlés?
Ilyenkor mivel kell számolni szerintetek, teljes hengerfej felújítás, dugattyúk, szelepek cseréje? Vagy, ha szerencséje van, csak 1-2 foggal elcsúszott a vezérlés, és egy láncszett csere megoldja a problémát?
Ja, 120e valós km van az autóban.
Előre is köszönöm a segítségeteket! -
molnarpeter
nagyúr
Új hozzászólás Aktív témák
- Asztalos klub
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- ZIDOO médialejátszók
- Discord
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Okos Otthon / Smart Home
- Ryzen 7 9800X3D processzor: játékosokra hangolva
- Politika
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Hardcore café
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest