Új hozzászólás Aktív témák

  • Vincsaba

    csendes tag

    Sziasztok,
    ismerősömnek van egy 1.2.-es (BME) Polo-ja, amivel a következő történt. Eleinte 3000rpm-nél letiltott az autó, majd elvitte egy szervizbe, ahol megállapították, hogy holtpont jeladót kell cserélni, kicserélték, nem oldódott meg a probléma. Következő nap már be sem indult az autó, majd ezután megállapították, nincs kompresszió a hengerekben. Szerintetek átugrott vagy csak elcsúszott a vezérlés?
    Ilyenkor mivel kell számolni szerintetek, teljes hengerfej felújítás, dugattyúk, szelepek cseréje? Vagy, ha szerencséje van, csak 1-2 foggal elcsúszott a vezérlés, és egy láncszett csere megoldja a problémát?
    Ja, 120e valós km van az autóban.
    Előre is köszönöm a segítségeteket!

Új hozzászólás Aktív témák