-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz atos19881101 #179700 üzenetére
Simán belustul, sőt, szét is kopik. Az csak egy gumi tömítéses dudattyú, amit nyit-zár az elektromágnes.
-
atos19881101
senior tag
válasz Mágus2 #179701 üzenetére
Értem. Akkor holnap beszerzek egyet. Boltban van polcon szerencsére.
A turbó geo csavarjánál ha az óramutatóval megegyezően csavarok, akkor feszítek rajta jól sejtem? Most az alapjárati nyomás 996. Bár az elvárt 1020.
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
Csabadi
tag
válasz atos19881101 #179702 üzenetére
Azért veszik el a vákum mert az n75 19.9% arányban ki van vezérelve. Ha lehúzod a légszűrő ház oldalára menő úgymond visszatérő ágat (ide engedi el az n75, n18 a vákumot) és be fogod a csövet akkor már a labdánál is - 0.9 lesz mérhető....
[ Szerkesztve ]
-
Csabadi
tag
válasz atos19881101 #179702 üzenetére
Ha az ütköző csavarról írsz akkor óramutató jarasaval ellenkezőleg kell tekerni, hogy emelkedjen a "nyomás" maximum fel fordulatonként.....
-
zeus_2k14
senior tag
válasz joshua7 #179697 üzenetére
Na, örülök neki És mennyire vagy vele megelégedve? Gondolkodom, hogy azzal a motorral kellene vennem egy Golf 6-ot. Viszont , autópályán megyek napi 30 km , oda vissza, tehát 60 km. Most jelenleg egy G4 1.6 SR van, azért 130-nál pörög rendesen, főleg nyáron, klímával, akkor meg még nem is megy
Mikor te vetted, mire figyeltél, mire érdemes inkább? Melyik motorkód a jó, melyik a rossz? Vezérlés, ilyenek, mennyibe mennek kb?Gergő
-
Csaby25
senior tag
Sziasztok! Octavia: 1.8T, AUM, 150LE, 2002.
Gyújtótekercset szeretnék vásárolni, vettem már régebb egy Beru-t. Szerintetek ez jó, vagy inkább valami más? [link]
Köszi![ Szerkesztve ]
A kis emberek más emberekről beszélnek, a középszerű emberek eseményekről, a nagy emberek pedig ötletekről beszélnek.
-
dj79
senior tag
válasz zeus_2k14 #179705 üzenetére
Caxa kell Neked, az a legkevésbé rumlis. Nekem is volt, joshua7 fogyasztási adatai teljesen megfelelnek a valóságnak. A hatos váltó miatt óra szerinti 130kmh az 2750rpm, 145kmh 3000rpm, 170kmh pedig 3500rpm. Koksz van, az relatíve olcsón orvosolható, a láncszett okoskerékkel együtt pedig horror
[ Szerkesztve ]
-
kaszaking
tag
Mágus mester!
Audi A4 1.6 benzin 1996 gyártási év ADP motorkód.
Hátsó híd szilent cseréhez ki kell venni az egész hidat vagy le lehet engedni valahogy szilent cserére?
Köszi -
DJ. Ru$y
félisten
Nem tudom ki látta ezt a videót (Facebook alert) már, de muszáj ide bedobnom, "szépen" kilakatolták a G4-et...
Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok! Használd a fórumot! | R.I.P PH!TV!
-
Csabadi
tag
válasz atos19881101 #179709 üzenetére
Itt hiába álitgatsz nem lesz több a nyomás, geo ütköző "hernyó" csavaron kell állítani...
-
Csabadi
tag
válasz atos19881101 #179713 üzenetére
Itt is van egy kontra anya, lazit majd a hernyócsavaron óramutató járásával ellentétesen (kifelé teker) így nől a nyomás.
[ Szerkesztve ]
-
Csabadi
tag
válasz atos19881101 #179716 üzenetére
Már írtam, hogy a labda kar a reakcióidőt ez pedig a geometria állító kár ütkozője, ezzel állítod a geometria lapátok állást
-
Csabadi
tag
válasz atos19881101 #179718 üzenetére
Lentebb írtad, hogy a valós 996mbar az elvart 1020, de mágus is írta hogy 1000mbar felett kell lenni, és ezt csak a hernyócsavar rá tudod állítani. Minél kisebb a nyomás annál később indul meg a kocsi...
-
tomic
addikt
[Erre] valaki? Köszi
-
válasz tomic #179723 üzenetére
A list of hexadecimal error codes and their descriptions follows:
0E5 Coolant pressure
1BD Loss of Refrigerant
119 Driving Speed Sensor
214 Supply Voltage (B+)
21A Reference Voltage
510 Temperature Sensor for Body-Directed Airflow (1296)
511 Temperature Sensor for Leg-Directed Airflow (1297)
30B Temperature Sensor for External Temperature at Fender
311 Dashboard Temperature Sensor
313 Fresh Air Intake Duct Temperature Sensor
332 Evaporator Temperature Sensor
333 Coolant Pressure Sensor
318 A/C Pressure Switch F129
31C BEMO(?) for Temperature Sensor
31D Solar Radiation Photo Sensor
382 Compressor Outlet
4F7 Air Flow Flap Positioning Motor (V71)
4F8 Central Flap Positioning Motor
4F9 Fresh Air Blower
4FA Faulty Recirculation Flap Positioning Motor
25B Positioning Motor for Foot/Defrost Flap
4B6 Service Life Signal
538 CAN-Bus
513 Gateway
53D Estate
4AE Gateway Database Version
414 Control Unit Not Programmed
43F Basic Setting Not Executed
62E Coolant Temperature Sensor Signal
94B Positioning Motor for Left Side Vent (V299)
9CC Temperature sensor for Refrigerant (G454)
000 No more codes to read
444 No errorshttps://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
golfvariant
aktív tag
VW Golf 7 negyedik éves nagyszervizre:
- Gyertya csere
- Olajcsere
- Pollenszűrő
- Mobilitás garancia
- Ózonos klíma tisztítás
- Műszaki vizsgaEzekre kaptam egy 169ezres árajánlatot.
Ez mennyire reális?Eddig gyertya csere, és klíma tisztítás és műszaki nélkül kb 50-60ezret fizettem ezekért.
Most így kicsit hirtelen rosszul esett[ Szerkesztve ]
-
Doki16
addikt
válasz golfvariant #179729 üzenetére
Pont most fogok nekiállni a sajátomon. Olajat, szűrőt, leeresztőcsavart, pollen- és légszűrőt cserélek. Ennek az anyagköltsége jó cuccokból összeválogatva 21k Ft.
Neked a többi cucc.
Gyertya: 17k [link]
Műszaki: 22k
Klíma: 8k [link]
Ez így összesen 68k. És tegyük, hozzá, hogy alkatrészeket egy márkaszerviz még olcsóbban kapja mint én magánember.
Szerintem brutál sok. Kérjél máshonnan is ajánlatot. Amúgy műszakira te is tudod vinni. Én azt nem kérném tőlük.[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz golfvariant #179731 üzenetére
Milyen autóról van szó? Enyémben 1.4 tsi CUKB 150 LE van. A fent írt 21k azokra vonatkozik.
A többi dolog sem pedig egy túl költséges dolog. Egy márkaszerviz tolla eleve vastagabban fogy. Minden alkatrészt drágábban adnak és a óradíj simán 15-20k Ft is lehet. Én pont ezért döntöttem amellett, hogy magamnak csinálom.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz golfvariant #179733 üzenetére
Ha van egy kis szerelő affinitásod akkor a légszűrőt és pollenszűrőt könnyen tudod cserélni. Mindenről van videó a neten. Ezzel is lehet spórolni egy csomó pénzt. Simán felszámolnak értek kétszeres alkatrészárat, meg 30 perc rezsit. Egy gyertya csere is egyszerű. [link]
Én azt szoktam csinálni, hogy minden potenciális márkaszerviznek írok egy ajánlatkérést. És abból ki lehet választani a legolcsóbbat.Nem garanciális már a kocsid, kereshetsz független szervizeket is akik akár fél áron megcsinálják.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
válasz Doki16 #179734 üzenetére
Ja, a seatban konkrétan 10 perc volt a kettő cseréje, úgy, hogy a 3,5 éves fiam "segített"
Most már kezdek megnyugodni, olaj, olajszűrő, légszűrő, pollenszűrőt lecseréltem, a hátsó kerekeket megcseréltem az elsővel. (Ez eddig 21eFt-ba került)
Fékek rendbe rakva, hátsó dobban a pofa szinte nullán volt, most már kézifék is frankó, első tárcsa felszabályozva, csúszkák, betétek megtisztítva, dob szabályozva, Ez 40 eFt-ba került.
A vezérlésre a porvédőt megrendeltük, jövőhét kedden jön meg. Az 12eFt a szerelésért nem tudom mennyit kér el majd a mester, most 6500Ft/óra számolt fel nekem.[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
yodamester10
őstag
válasz golfvariant #179729 üzenetére
Ez brutál sok,nincs valami ismid aki szerel vagy annak ismerőse?garanciális még,hogy ragaszkodsz a márkakerhez?Én nemrég cseréltettem a váltóban olajat DSG gyári olaj+gyári szűrő 5 liter + bal oldali gyári féltengely szimering ami összesen munkadíjjal együtt került 67 ezer-be.Ahogy Doki is írja a pollen és a légszűrő csere nem nehéz.
-
-
Zizmand
aktív tag
válasz rob210 #179741 üzenetére
Rosszul fogalmaztam, bocsánat. Arra gondoltam, hogy Mágus így gondolja azt, hogy engednek annyit a csövek, hogy le lehet annyira engedi oldalanként, hogy ki lehessen cserélni a szilentet.
Amúgy teljesen egyetértek veled, csak azért linkeltem, mert itt látszik, hogy le lehet engedni a hátsó hidat.
Nekem is a kis csakányos szilent csere a kedvenc részem. Egyébként a csávó többi videója is kb. ilyen színvonalú.
[ Szerkesztve ]
-
atos19881101
senior tag
válasz Mágus2 #179743 üzenetére
Szia,
lassan ott tartok, hogy a fűnyíróba vett tavalyi benyat rálocsolom a szekérre és táncot járva felgyújtom a francba.
Tegnap kicseréltem az N75öt illetve az össze vákuumcsövet a környékén. Ezen kívül egy negyed fordulatot tekertem még a turbó geo tengelyén. Elvittem egy körre és azt tapasztaltam, hogy ahogy leveszem a gazról a lábam, mintha “felakadna a gáz”, azaz lassan esett vissza a fordulat. Mondom ok... túltoltam a csavargatást. Visszább csavartam a tengelyt. ... most kb 2 másodperc alatt felépül a nyomás, ahogy a logot nézegetem, kb az az alapjárati 100bar hiányzik kb, de sajna a hernyócsavarhoz nem férni hozzá, csak ha lent van a turbó. Így azt elengedtem... illetve indításkor szépen felrántja a tengelyt.
Viszont. A váltó elkezdett szórakozni. Váltáskor felpörög kissé, majd hirtelen elvált (üt). De ami vicces, hogy nem mindig. Ha épp nem, akkor szépen vált. Van bármi köze a váltó vezérlésnek a turbónyomáshoz? Vagy menjek el lottózni, hogy ez is most kezd el szarakodni? Kezd kissé tele lenni a ...
Még március elején produkálta ezt a váltó pontosan 2 alkalommal, hogy 2-3ba nem váltott el, hanem felpörgött, majd ütve beváltott. De azóta semmi... most viszont egyre többször. Olajcserére már érett, mert kb 60ekm van benne.
[ Szerkesztve ]
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz atos19881101 #179744 üzenetére
Bizony...a vákuum gondok a teljesítményre vannak hatással, a teljesítmény meg a váltó vezérlő elektronikájára. Amint valami nem ok, azonnal szarakodni kezd a tiptronic.
Szerezz egy autószerelőtől kézi vákuum pumpát, mérőórával, azzal minden csövet, minden elágazást lehet tesztelni. Ha ereszt a vákuumrendszer, sosem lesz jó. ;)
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz atos19881101 #179748 üzenetére
Új hozzászólás Aktív témák
- Konzolokra is megjelenik a Fera: The Sundered Tribe
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Le Mans Ultimate
- Spórolós topik
- OLED TV topic
- iPhone topik
- Fotók, videók mobillal
- Napelem
- Direct One (műholdas és online TV)
- Gothic Remake - Ilyen lesz a gyűjtői kiadás
- További aktív témák...