-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Csaby25
senior tag
válasz bitpork #180199 üzenetére
Nincs állítható (légpárnás) felfüggesztése ha erre gondoltál. Viszont kipróbáltuk egy másik műszerfallal(egy újabb - színes...) de ugyanazt csinálta, ez viszont kiírta ezt: "fault running gear workshop". Holnap tudom átküldeni a teljes hibakód olvasás eredményét. Köszi!
A kis emberek más emberekről beszélnek, a középszerű emberek eseményekről, a nagy emberek pedig ötletekről beszélnek.
-
Csabadi
tag
Sziasztok, a4 b5 95 évjárat 1.6 ADP 5 sebességes autó alatt bölcsőt kell cserélni.Arra lennék kíváncsi, hogy csak ilyen motoros kocsi alól jó hozzá, vagy esetleg a diesel alól is a bölcső. Ahogy nézegettem ami 5 sebességes az kinézetre mind egyforma, viszont jó lehet mondjuk passat alól is?Szerintem ami 5 sebességes az mind egyforma, de kellene a megerősítés.. Néztem online Etkan-t is de bizonytalan vagyok....
-
Land
veterán
válasz molnarpeter #180191 üzenetére
B8 Passat kombi és Leon ST érdekel elsősorban.
Megbízható automata váltós családi autót keresek 5 millió Ft-ig.
Ennyiért elég sok 2.0 TDI 6-os DSG van. Cikkek a TSI -7 -es DSG verziót nem ajánlják...Pixel 8 8/128 Gb | Sendiy M2 & KZ ED9 & QCY C13 és C17 | Citroen C5 Tourer 3.0 V6 HDI Exclusive
-
L1ZRRR
senior tag
dsgvel 2.0 tsi, tdi ok, ezek már olajosok. Ez alatt nem vennék dsgt.
Bár attól is függ h hány km van a gépben, meg hogy milyen időre tervezel vele[ Szerkesztve ]
You see, u believe that if a fridge falls off a minivan, you better swerve out of its way. I believe it's the fridge's job to swerve out of mine.
-
Land
veterán
válasz L1ZRRR #180204 üzenetére
Igen "sajnos" a TSI-k, illetve a 7-es száraz DSG nem tudni mikor hullik szét, ezért évi 20k km ellenére is jobb lehet a 2.0 TDI 6-os olajos DSG...
Reményeim szerint egy 2.0 TDI+DSG kombó évekig megbízhatóan tenné a dolgát.
Nem tudom meddig tartanánk meg, illetve mennyi km után várható egy nagynyomású csere, egy turbó felújítás.... De gondolom 200k km után már esélyesebb. Így egy kb 120k km-es példány pár évig autó maradna...Pixel 8 8/128 Gb | Sendiy M2 & KZ ED9 & QCY C13 és C17 | Citroen C5 Tourer 3.0 V6 HDI Exclusive
-
VGYke
addikt
válasz molnarpeter #180168 üzenetére
Öööö. Olyan VW Mobilitás garis, vagy mi. Viszont vénecske már a kicsikém, az első tulajdonosánál 2012.02. hónapban született, én tőle fogadtam örökbe 2018. végén 96e km-el. 1-2 évnél tovább nem szándékozom dédelgetni. Azt szeretném, hogy nálam rendben legyen és ha további örökbefogadásra kerül a sor korrekt szerviz előtörténete legyen.
Javaslatotok?kutya az ember legjobb barátja... lenne, ha tudna kölcsönadni
-
Doki16
addikt
B8-at ajánlom mindenképpen. A Leon is jó, de azért nagyon nem egy kategória :)
Külön Passat B8 csoport egyébként van is Facebookon. A 2.0 150 lóerős TDI-vel éri megvenni. Veheted a 7 sebességes DQ381-el is, az is olajos ha jól tudom. De ami még ajánlott és ha belefér a keretbe akkor az a GTE. Már eleve egy jó magas felszereltség és úgy szintén olajos a váltó. Ha sima passatot nézel érdemes 2016 utanit nézni, azoknál elvileg javítva van a műszerfal zörgés. GTE-nel tuti.A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
-
Doki16
addikt
Gondolom az is jó lehet. Nagyon új motorok ezek még. Itt a fórumon Qru használ ilyen motorral szerelt Superb-et. De ő is alig pár hónapja hajtja.
Az, hogy mi mikor adja meg magát megmondhatatlan pontosan. Egyik miatt sem kell annyira aggódni ha rendesen használták a kocsit. Városban lehet kinyírják 150k km alatt, de ha csak pályán használták 300k is meglehet. A DPF egyébként ellenőrizhető számítógéppel vásárláskor. A kettőstömegű meg már rég nem a legvészesebb dolog Azok jól bírják, persze ez akkor igaz csak ha nem folyton mélygarázsból álltak ki vele és folyamatosan dugóztak. De az, hogy hogyan használták látszódni fog nagyjából a DPF regen értékeiből.Ha kijön a pénzedből és tudod tölteni akkor a GTE jó vétel lehet. 40-50 km között elmegy egy töltéssel. Városba a legideálisabb és a pályát is könnyen bírja. De ha folyamatosan pályáznál csak akkor a dízel a legjobb választás. Dinamikában jobb a hibrid változat a villanymotor miatt nagyon harap
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Land
veterán
válasz Doki16 #180215 üzenetére
Sajnos egy jó darabig panelban fogunk lakni, így töltögetni nem tudjuk. Akkor marad a dízel.
Csak meg kellene élőben egyet sasolnom és minimum anyós ülésen ülve megnézni a 150 lovas DSG-vel milyen dinamikával mozgatja az autót.Nem játsz Pesten?
Pixel 8 8/128 Gb | Sendiy M2 & KZ ED9 & QCY C13 és C17 | Citroen C5 Tourer 3.0 V6 HDI Exclusive
-
Doki16
addikt
Munkahelyen tölteni nem tudnád?
Amúgy táblázat szerint egy másodperc különbség van kb. köztük. Nem kell a 150 lovastól sem tartani, hogy gyenge lenne. Itt van még kicsit számokban. Én a 140 lovas elődjét hajtottam azzal teljesen meg voltam elégedve.
Most egy Golf GTE-m van, az jobban megy mint a 190 lovas dízel Passat. Max ezt tudnám megmutatni, de nem járok Pesten. Ettől egy kicsit de tényleg csak egy lehelettel gyengébb a Passat GTE.[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Land
veterán
válasz molnarpeter #180220 üzenetére
Köszi!
150k kmrel jó lehet pár évig...Pixel 8 8/128 Gb | Sendiy M2 & KZ ED9 & QCY C13 és C17 | Citroen C5 Tourer 3.0 V6 HDI Exclusive
-
Ezzel ne számolj így - a dsg pl nem bírja a parkolóházakat meg úgy általánosságban a lejtőket. Ha megkopik a kuplung akkor csere. Ha az előző tulaj pl szerette sportosan vezetni akkor simán elkoptathatta - vagy ami félőbb hogy nem is cseréltek benne olajat.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Doki16
addikt
Jól írja bitmalac. DSG-t csak akkor vegyél ha nem fáj egy esetleges fél milliós kiadás az extra kényelemért. Sanszos, hogy nem lesz baja, de ne egzakt számokkal indulj neki. Ha beleraktak 3 év alatt 150k-t akkor egyértelműen nem városban hajtották.
Mindig nézd meg a szervizkönyvet, hogy 60000 kilométerenként be legyen legalább pipálva a DSG Ölwechsel Vagy ha nagyon pro akarsz lenni, akkor mintát kell venni az olajból, de ezt kb. senki se fogja engedni.A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Land
veterán
Átvizsgáltatnám vétel előtt. Szervizkönyvet megnézném stb... Meg ha éles lesz a vétel pl a B8 Facebook csoportban úgyis rákérdezek a tapasztalt B8 tulajoknál a kinézett autókra.
Pixel 8 8/128 Gb | Sendiy M2 & KZ ED9 & QCY C13 és C17 | Citroen C5 Tourer 3.0 V6 HDI Exclusive
-
macilaci78
nagyúr
Sziasztok!
Ma a Lehel úton egy intenzív gyorsítás végén az akkujel világított, újraindítás után eltűnt.
Passat B5 AJM, Excide akku, kb 1,5 éves, 12,82 V-ot mértem rá leállítás után a garázsban az eset után kb 10 km-rel.
Semmilyen tünet, hang, szag, menetdinamikai nem volt.
Aggódjak, vigyem el valahova?
Üdv!Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
molnarpeter
nagyúr
válasz macilaci78 #180227 üzenetére
Mérd meg járó motornál is, illetve jó lenne csatlakozásokat ellenőrizni, hátha laza pl egy vezeték a generátornál vagy ilyesmi
-
macilaci78
nagyúr
válasz molnarpeter #180228 üzenetére
Az elmúlt fél év foglalkozásai:
PD elemek cseréje
Testpont tisztítása, rézpasztázása
Olaj, szűrők cseréje
Klímatisztítás
Fékfolyadék cseréje
Fényszórók cseréje
Műszaki vizsgaNem tudom, melyiknél esik kézre a generátor, de alapos a szerelő, szerintem észrevette volna.
Majd ránézek, legközelebb hétfőn este tervezem indítani, hideg motorral nézhetem?Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
c00per
tag
válasz macilaci78 #180229 üzenetére
toltest merj jaro motornal
-
Pixx96
aktív tag
Sziasztok erre valaki valamit? Audi A3 2.0pd (BKD) 2004.09
P0234 = hibajelenség egy erőteljesebb gyorsításnál nagyobb sebességnél elszáll a turbó és erőtlen az autó csak újraindítást követően tér észhez ismét.
[ Szerkesztve ]
-
MunezXBK
nagyúr
válasz molnarpeter #180228 üzenetére
Vagy csúszik a szíj.
-
-
Kiskokó
veterán
válasz bitpork #180223 üzenetére
Ne is mond. Kivagyok ettől. Én azt nem értem egyes automata váltóknak miért fáj a tolatás is...
Amultitronic meg a DSG is nyög nyög , zúg a motor de alig megy hátra egy kis emelkedőn...A legfurább az hogy az A7ben ZF rendes nyomatékváltó van és R-ben már ez sem olyan mint a régiek. Érdekes.
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
bul07
nagyúr
Szerintetek normális hogy még mindig bekapcsol a Webasto?
Nálam ilyen van [link]Bár ez nem állófűtés ha minden igaz mert
bitpork hozzászólása miatt gondolom [link]
A thermo top tt-v csak kiegészítő fűtés az emissziós érték kordában tartásához. Ez nem önálló állófűtés.Csak azért furcsállom hogy bekapcsol mert mintha tavaly ilyen hőfok mellet már nem kapcsolt volna be, vagy nem tudom
Aki érti a címke alapján hogy pontosan milyen ez és megtudna nyugtatni hogy ez még ilyen időjárás mellet is normális hogy bekacsol annak örülnék.
Már megfordult a fejembe hogy ki kellene iktatni, de azért télen csak jó lehet a kocsinak( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
laabom
tag
Sziasztok.
A közeljövőben viszem első szervizre az autómat. Vw T-Cross.
Tudnátok ajánlani "normális" márkaszervizt zala megye és térségében?Zalaegerszegen a Spirit autónál vettem. Vigyem majd oda szerintetek? Értékesítéssel gondom nem volt.
Amiket néztem eddig: Zeg Spirit, Kaposvár AutoCarma, Bfüred Csermely.Nézegettem az értékeléseket a caradvisor oldalán nem tudom mennyire támpont az de a Bfüred szerviz és kereskedést eléggé jónak értékelik, igaz a Zeg Spirit sem mondható rossznak ez alapján.
Valakinek van tapasztalata valamelyikkel kapcsolatban?
Köszi a segítséget előre is
-
monosgeri21
tag
válasz yodamester10 #180238 üzenetére
Ez a világ legkreténebb megoldása. Nekem is lekell venni a segédkeretet ha cserélni akarom. Mondjuk én vettem hozzá külön szilentet, még nem jutottam odáig, hogy ennyire lebontsam az alját. Ráadásul ha csak a szilentet cserélem a rögzítő bilinccsel is maszekolni kell, mert nem jön csak úgy le
-
yodamester10
őstag
válasz monosgeri21 #180239 üzenetére
Bő 2 órába került a szerelőnek is oda-vissza,sajna csak egyben lehet cserélni a Japók okosabban csinálják.
-
monosgeri21
tag
válasz yodamester10 #180240 üzenetére
Annak függvényében parádés, hogy pl. Golf 4-nél semmi extra, mert ott simán hozzáférhető. A váltó tartó szilented milyen volt? Én ha lekapom a keretet akkor cserélek rajta mindent
-
yodamester10
őstag
válasz monosgeri21 #180241 üzenetére
A többivel nincs gond még "csak" 5 éves,biztos Hollandiában sokat fekvő rendőröztek azért nyiszorognak
-
seller007
tag
Tibi Műhelye: az ebay-es OBD-olvasótól a csúcsdiagnosztikáig
https://www.youtube.com/watch?v=sP_RRVXL_-c -
BUZZLGHTYR
senior tag
2010-12es evjaratu 1.6 tdirol mit erdemes tudni?
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz BUZZLGHTYR #180244 üzenetére
Polotól nagyobb bódéban kevéske. ;)
-
nagyúr
Üdv. Srácok segítséget kérnék: B8 Passat-ba be lehet valahol állítani, hogy kulcson nyitásra az összes ajtót nyissa, ne csak a vezetőoldalit, illetve, hogy X km/h óránál automatán bezárja az ajtókat? Kell hozzá service menu/VCDS? Köszönöm!
-
zsolt19900
őstag
válasz BUZZLGHTYR #180244 üzenetére
Egy cimbim autójában van Octi kombi, pörgetni kell és úgy élhető még akár az is azzal a bodéval is
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
Doki16
addikt
válasz KaiotEch #180246 üzenetére
Egyikhez sem kell VCDS. Mindent lehet állítani a menüben. Megnyomod a car gombot és jobb alsó sarokban settings. Ott keresgélj. Ha nem találod akkor szólj és levideozom neked
Mit akarsz állítani a lámpánál? A magasságát? Ha igen akkor azt a műanyag imbusz csavarokkal lehet. De csak óvatosan, mert könnyen vakitasra tudod állítani.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.