-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
kenny123
addikt
Sziasztok!
Valaki ki tudna segíteni egy cikkszámmal? Oemepc nem tölt be. Motortérzárban megadta magát valami, nem érzékeli hogy le van csukva rendesen, nem tudok szélvédőt mosni miatta etc. 2010 cav scirocco, ezer köszi!
yo
-
-
Pfiucska
aktív tag
Sziasztok!
VAG vonalon nezelodok egy megbizhato automata valto utan. Odaig mar eljutottam, hogy vagy egy 6 sebesseges dsg vagy egy 7 sebis de olajos lenne a legmegbizhatobb. A problemam az, hogy az utobbit csak nagyobb teljesitmenyu motorokhoz adtak elobbit meg fogalmam sincs, hogy mihez.
2-2,5millioig bezarolag tudnatok ajánlani egy megbizhato tipust?
Méret igazából kb mindegy, 2 szemellyel hasznalnam altalaban. Golf meret ala nem szivesen mennek ha nem muszaj, passat meret is ok. Évi 20-22k km, naponta 2*25/30/35km attol fuggoen hogy epp hova megyek a városba + nehany hetente 2*130km illetve persze az egyeb szaladgalasok.Én 1.4 tfsiben gondolkozom de ahhoz ha jol tudom nincs megbízható automatavalto. 2.0 cr tdik dragabbak es nem tudom, hogy mennyire lenne oke neki az agglomeracio-bp táv. 2.0 tfsi zabal. 1.6. szivo lassu es eszik.
Otlet?
iPhone 11, PS5, 18’ cbr500r, 23’ Octavia 2.0 TDI
-
iceQ!
addikt
válasz Mágus2 #184998 üzenetére
Kössssz. Visszaengedi a gázolajat. Nem tetszik nekem ez hogy reggeli első indításnál tekerő lantot nyom, majd utána jó egész nap. Csak nem jó igy, nem?
Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is! A csavargó embert nem lehet munkára fogni! Samsung S23 Ultra Dual SIM | Notebook: HP Omen | Car: Volkswagen Passat B6 1.9 PD TDi BLS
-
molnarpeter
nagyúr
válasz iceQ! #185007 üzenetére
[link] erre gondoltál amúgy?
Mivel nem sok közöm van a témához gyakorlatban, betennék az adagoló elé egy nyomásmérő órát, aztán figyelgetném, van-e nafta... talán átlátszó részen is rá lehetne nézni, hogy van-e buborék, de az nem mond annyit, mint egy óra, de mondom, gőzöm sincs
VCDS: indítózás közben fordulatszámot megnézheted, érzékeli-e, de ez nem olyan tünetegyüttes szerintem, ami a szenzor miatt van, korábban adagoló hibáról volt szó ahogy nézem. Nekünk (nemröhög) MTZ akkor csinálta ezt, mikor a nyomástartó szelep letérdelt az adagolóban, és mindig kellett néhány másodpercet forgatni, utána izzítani, és úgy indult be. TDI mondjuk kör-, az pedig soros adagoló, de hátha.
Gázolajszűrő T szelep volt cserélve? Szűrő maga? Régen volt sok korom, a leállító csappantyú/szelep szabadon mozog indításkor?[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz molnarpeter #185009 üzenetére
Vákuum cső sem volt már új a gépezetben, az üzemanyagcsöveket is meg lehetne nézni (főleg motortérben, ahol gumi)
-
iceQ!
addikt
válasz molnarpeter #185010 üzenetére
Csövek rendben vannak motortérben, gázolaj szűrő rendben, 1 éves körül van. Idén cserélem ismét, sohasem árt.
Korom nem nagyon van normál használat mellett, viszont mikor odalépek neki Smoke&Charm van
[ Szerkesztve ]
Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is! A csavargó embert nem lehet munkára fogni! Samsung S23 Ultra Dual SIM | Notebook: HP Omen | Car: Volkswagen Passat B6 1.9 PD TDi BLS
-
molnarpeter
nagyúr
válasz iceQ! #185011 üzenetére
Arra gondolok, hogy régebben írtál különböző lerakódásokról, mikor lyukas volt az IC
Előzőekhez annyi esetleg még, hogy lehetne visszatérő ágon is nyomást mérni, mikor nem akar beröffenni, indítózás közben. Illetve próbálnék indítást lehúzott hűtőfolyadék hőmérséklet jeladóval, mert miért ne
-
Bajzath
csendes tag
Sziasztok ! Sajnos motort kell cserélnem . Végre találtam tipus azonos motort , most mi a teendőm , hogy a motor csere hivatalosan is rendbe legyen ?
-
rup1u5
nagyúr
Váltóolajat hány km-enként érdemes cserélni?
2004-es Skoda Fabia kombi. Motorkód: BKYWhy don't you knock it off with them negative waves!
-
gyenesmartin
őstag
Sziasztok!
Már egy jó ideje látom fent ezt a hirdetést.
Mi lehet ennek a baja, hogy még mindig nem vitték el? -
bul07
nagyúr
válasz gyenesmartin #185017 üzenetére
Szélvédőn mintha nem lenne meg a matrica
Vagy külföldi és még magyar papírok előtt lett fényképezve, vagy szélvédő volt cserélve és még nem volt pótolvaHívd fel kérd el a rendszámot, abból is sok mindent meglátni
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
tomcat78
őstag
Tudja valaki, hogy a 2.7 biturbónak milyen a gyári katalizátora? Olyat biztosan nem veszek...
De értelmes alternatívát keresek."Adjatok hatalmat, hogy elvehessem tőletek. Rakjátok a fegyvert a szátokba, aztán lőjetek!" Tkyd...
-
tomcat78
őstag
válasz molnarpeter #185022 üzenetére
Igen, hasonlóban gondolkodom. De nem találtam robbantott ábrát, amin látszana, hogy mi fér alá.
"Adjatok hatalmat, hogy elvehessem tőletek. Rakjátok a fegyvert a szátokba, aztán lőjetek!" Tkyd...
-
Mágus2
Közösségépítő
Ma volt nálam egy új SCALA. 4 rugót cseréltem rajta, mert ülteni akarta a tulaj. Átnéztem az egész autót, ha már nem jutottam el megnézni a szalonba. Összeszerelési minőség elég jó. Első futóműve szerintem zajosabb a régi octviahoz képest, a motor nagyon csendes. (1.5TSI)
Hátsó futóműve egyszerű de robosztusabb, mint a régi modellek voltak(nem lehet oldalanként rugót cserélni, mert nem bírom lehúzni egy oldalon, ha a másik oldalon is ki nem kötöm a lengéscsillapítót. A sport ülés nekem kényelmetlen, de lehet csak nekem van földönkívüli alkatom. Az eibach -30mm készlet csak 15 milimétert ültetett rajta, mert gyárilag már a sztenderdhez képest ült 15 milimétert, valami sport futómű van alatta, ami ebben, meg az állítható keménységű gátlókban merül ki. Apropó gátlók. Elég fura, hogy a csatlakozó az állítóhoz a lengéscsillapító szárának a tetején van, nem a ház oldalán, mint a régebbi modelleknél....igen a tetején, ahová az imbusz megy, amikor a toronycsapágyat kel kell venni. Kicsit tele volt a nadrág, mikor szedtem szét, mert utángyártott nincs, a gyári meg nem két fillér, ha megcsúszik a kulcs. Személy szerint nem ültetném lejjebb, de ha megfizetik, rakok én bele még két turbót is, ha kell. Már így is meg van írva, pedig még 8000km sincs benne.[ Szerkesztve ]
-
d.tiborz
aktív tag
válasz BigBlackDog #184983 üzenetére
Szia Dog,
Gödöllőn Patócs Autóház (Skoda-VW) márkaszerviz, én 14 éve járok oda (Roomster+Polo), max elégedett vagyok velük. -
-
Coyot
őstag
Urak,
Régen volt már cserélve minden vákuumcsövem, de most van itt egy uolyan passat és egyáltlán nem tudom megmondani milyen csövek kellenek a cseréhez. Meg tudja valaki mondani melyik átmérőjű(külső/belső) és milyen hosszú cső kell?
Passat 2001 AVB 1.9PD TDI
Má' nem
-
TayRol
veterán
válasz macilaci78 #185030 üzenetére
Nálunk ilyenek (is) a cégesek. Nem rosszak, hátul is van hely (persze két 190-es emberke egymás mögött már nem terpeszkedik), a csomagtartó meglepően vállalható. Az 1.5-össel még szedi is a lábát.
Bár én drágállom, nem hiába nincs velük tele az utca.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz gyenesmartin #185017 üzenetére
1. piros
2. egy éve ennyibe került újonnan -
macilaci78
nagyúr
válasz TayRol #185031 üzenetére
196 cm vagyok, ezért érdekel a hátsó tér, hogy mögöttem is elférjen utas.
A családban minden férfi 180-190 cm, de Párom is 170 cm és ezzel a legalacsonyabb felnőttek közt van a családjában.
A B5 Passat kombiban mögöttem el lehet férni hosszában. Ha hárman ülnek egymás mellett, akkor csak gizdáknak lehetkényelmesvállalható. A csomagtartó is 5 fővel, csaomaggal elég volt 1 hetes nyaralásra úgy, hogy csak az egyik bőrönd volt akkora, hogy a kalaptartó fölé ért.
De még ebben a nagy csomagtérben is a 125 centis merev falú fegyvertáskát külön kell pozícionálni. Lehet, jobban járok két darab 98 centissel, az elfér a kerékdob közt, merev falú, mehet alulra is.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
Bajzath
csendes tag
válasz molnarpeter #185014 üzenetére
A motorkód van , és hat szám
-
macilaci78
nagyúr
Autóba épített sebességszabályozó szüntetheti meg a gyorshajtásokat
És mi van, ha koszos a szenzor?Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
veterán
válasz joshua7 #185043 üzenetére
Tegnap reggel jött az értesítés róla. Fehér, magyar, 2015, 66 ezer km.
@6030D: Nem, én csak a tetőt fóliáztattam, patika* állapotban adtam el 3,5 éve. Jár hozzá a gyári kipufogó rendszer is. Ezt szerintem nem tudom elviselni autópályán.
@ Munez: "Üres", saválló renCer van alatta. Sok.
* Pár nap meló vár rám, mire újfent patika közeli lesz.
[ Szerkesztve ]
-
Winchester95
őstag
Sziasztok!
Adott egy 1.9 tdi 2004 asv toledo.Menet közben egyszer csak elkezdett elmenni a világítás, kívül belül...
Leállítottam majd nem sikerült beindítani.
Ez a látvány fogadott:Megtisztítva vissza rakva minden hiba nélkül műkódik.
Természetesen a helyszínen be lett bikázva. Más lehetőség nem volt.Töltés ok, akku új.
Valakinek valami tippje?
Szervízben a komplett egész dobozt akarják cseréltetni elvileg gyárira.( Természetesen jó sok pénzért)Nem tudom mitöl lehett ez...
(Kép csak netről szedett, de ugyan az a kábel égett meg, vele együtt a műanyag doboz teteje is).
Csoda hogy nem gyulladt ki. -
F_Zolee
veterán
válasz Winchester95 #185049 üzenetére
Ha csak ezt kell cserélni nem nagy összeg. [link]