Új hozzászólás Aktív témák

  • molnarpeter

    nagyúr

    válasz iceQ! #185007 üzenetére

    [link] erre gondoltál amúgy?
    Mivel nem sok közöm van a témához gyakorlatban, betennék az adagoló elé egy nyomásmérő órát, aztán figyelgetném, van-e nafta... talán átlátszó részen is rá lehetne nézni, hogy van-e buborék, de az nem mond annyit, mint egy óra, de mondom, gőzöm sincs :DDD
    VCDS: indítózás közben fordulatszámot megnézheted, érzékeli-e, de ez nem olyan tünetegyüttes szerintem, ami a szenzor miatt van, korábban adagoló hibáról volt szó ahogy nézem. Nekünk (nemröhög) MTZ akkor csinálta ezt, mikor a nyomástartó szelep letérdelt az adagolóban, és mindig kellett néhány másodpercet forgatni, utána izzítani, és úgy indult be. TDI mondjuk kör-, az pedig soros adagoló, de hátha.
    Gázolajszűrő T szelep volt cserélve? Szűrő maga? Régen volt sok korom, a leállító csappantyú/szelep szabadon mozog indításkor?

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák