-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
molnarpeter
nagyúr
-
F_Zolee
veterán
Bal első zár kellene 2002es leon 1.6ba. Bugaid márka miféle? JP group lett jobb oldalra anno téve de a nagy üzletekben nincs egyáltalán.
-
Tin
veterán
válasz yodamester10 #184302 üzenetére
Ja ilyen lakkra gondoltam, de szerencsére lebeszéltek róla
Köszi mindkettőtöknek!
-
nesa
veterán
válasz molnarpeter #184303 üzenetére
Akartam venni EV1-et a kínálat tetejéről de azok a példányok amik azt "ígérik hogy patika" mind 400-500km re vannak, az oda vissza majdnem 1000km, elmennék ennyit is érte ha az valóban az lenne amit ígér, de ugye látni kell, feleselgessen meg nem akarok túrázni.
Borzasztó csalódás ez a sharan ikrek, 8-9 éve mikor az EV1 et vettem akkor is csak romokat találtam.
Holnap megyek megnézek egy 2006 os EV2, meglátjuk.
-
rostiron
őstag
Sziasztok.
Az öreg 98-as polomon féktárcsa és betétcsere lesz. A bárdihoz van kedvezmény, de ott a legjobb ami van a textar. Elfogatható minőség ? Mi a véleményetek ?Gigabyte B55 Aorus elite v2, Ryzen 5600, 32GB DDR4, RX6600, XFX TS-550,
-
rob210
nagyúr
válasz rostiron #184309 üzenetére
Nem akarlak elkeseríteni, de a bárdisok elég rabló banda.
Ha pl. Zsu nál megnézed minden féle kedvezmény nélkül fogsz tudni olyan áron venni zimmermann-t mint a bárdiban a kedvezményes textar.
Én már nem is vásárolok náluk semmit, csak ha azonnal kell valami, szerelés közben derül ki.
Mivel a választékuk is eléggé leszűkült.Egyébként nincs baj a textarral, prémium fék, csak hangja van arra készülj.
A fékhatásra még senki nem panaszkodott, de a hangjára minden második ember.Renault power
-
rostiron
őstag
válasz rob210 #184312 üzenetére
Igen tudom, nem ragaszkodom a bárdihoz, csak helyben van , nincs postaköltség.
Zsu nál a zimmermann duplája a bárdis textárnak
6666ft ér lenne a textar bárdinál. 321 615 301 C ø 239 szellőztetett. 20mmGigabyte B55 Aorus elite v2, Ryzen 5600, 32GB DDR4, RX6600, XFX TS-550,
-
Mágus2
Közösségépítő
-
cool13
őstag
Sziasztok! Rég jártam felétek. Nem kellett, eddig. 2004 1.9pdtdi Touran vízhűtő kilyukadt. Az volna a kérdésem, hogy a homlokfal bontása nélkül is van rá esély kicserélni?
-
bul07
nagyúr
válasz cool13 #184317 üzenetére
Ha veszed le a első W emblémás műanyagot figyel hogy alul is van 4db műanyag akasztó, azokat is ki kell pattintani, én sikeresen eltörtem 1-2-őt
Ebben a hozzászólásomba meg van bár bontott elejű kép hátha jó támpont
[ Szerkesztve ]
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
C0d3r
addikt
Sziasztok!
Adott egy 2003-as Passat b5.5 1.6 ALZ motorral, megvétele óta (1,5 éve) P0430 - katalizátor hatásfok alacsony hibakódot dob, törlés után kb. random 100-300 km megtétele után. Eladó erre felhívta a figyelmemet, mondjuk csak azt mondta, hogy évente 1-2 alkalommal jön elő, de pályán megjáratva eltűnik. Ennek ellenére hazaúton megjelent a dzsinn, ami azóta is kisért. Tény, hogy javarészt városban használom, országúton is csak rövid távokat, jellemzően 10-50 km, eddig párszor volt hosszabbtávú járat (350 km) egyhuzamban.
Szerelő azt javasolta, hogy próbáljak meg katalizátortisztító benzin adalékot, azzal járassam meg pályán vagy 1 órán keresztül. Mit gondoltok róla, segíthet vajon? Ha igen, melyiket ajánlanátok, illetve ha ez nem segít, mi a következő lépés?
Még annyi, hogy eddig spórolós vezetési stílusba toltam, felváltás 2.500 körül, 3.000 felett alig járt. Olvasgatva rájöttem, talán bátrabban kellene hajtani a ménest, így újabban 3.000 környékén/felett próbálom tartani, illetve bemelegedés után toltam már vele 4-esben 3.500-4.000 fordulat körül 2x50 km országúti menetet, kiégetés végett, hátha. Ezután kb. rekordtávig nem jött elő a hibakód, olyan 300-350 km-ig.
Köszönöm előre is![ Szerkesztve ]
-
rup1u5
nagyúr
Sziasztok!
Ma beléptem én is a klubba egy 2005-ös, 1.4-es kombi Fábiával.Why don't you knock it off with them negative waves!
-
rup1u5
nagyúr
válasz molnarpeter #184333 üzenetére
Nemtom, majd kiderítem holnap.
Why don't you knock it off with them negative waves!
-
C0d3r
addikt
válasz molnarpeter #184332 üzenetére
Rendben, rá fogok nézetni, jövő júniusban úgyis műszaki. Legutóbbin szerencsére nem szóltak semmit, persze nem világító check lámpával vittem oda. Vizsga előtt is lehet bármikor kérni ilyen mérést? Azt tudom, hogy előzetes átvizsgálást 1 hónappal (?).
Eddig Castrol 5W40 volt benne, azt eszegette, konkrétan 1.000 km-enként fél liter körül. Mikor megtudta a szerelő, hogy hány km van benne (322 ezer), gyorsan rávágta a 10W40-es javaslatot, na erről is olvastam már sokfélét, mármint a viszkozitásról. Van ahol ördögtől valónak tartják ezt a vastag olajat, olajkeresőbe láttam már 5W30-at is ehhez a típushoz, na de ennyi futással már főleg túlzásnak érzem én is. De üsse kavics, kértem bele Total Quartz 7000 10W40-et. Amúgy volt külső tömítetlenség is, szelepfedélnél taknyolt meg az olajleeresztő csavar környékén is láttam nyomát olajnak (utóbbi nem volt cserélve csak most, kitudja hány olajcsere óta az előző tulajnál is), ezek is jócskán közrejátszhattak a fogyásban, nem feltétlenül mind a katalizátort mocskolta.
Még nem sokat mentem vele az olajcsere és szerviz óta, 350 km alatt mindenesetre biztató számomra, hogy a nívón nem látom nyomát a fogyásnak, aztán idővel (km-rel) majd kiderül, fogom figyelgetni.[ Szerkesztve ]
-
C0d3r
addikt
válasz focvis #184336 üzenetére
Köszönöm, rendelek is egyet. Ha beletöltöttem, mindenképpen autópályán érdemes menni, vagy alacsonyabb fokozatban megfelel országúti tempó? 90-nel 4-esben 3.500 körül forog, 3-asban majdnem 5.000-et. Vagy ne fukarkodjak, vegyek egy hajdú-bihari megyei matricát aztán küldjem meg Debrecentől Polgárig oda-vissza?
-
Runner_fxr
Ármester
válasz molnarpeter #184286 üzenetére
Köszönöm a választ, valószínűleg Prius lesz ebből!
(#184302) yodamester10:
Gyönyörű az a GTE, ha lenne ennyi keretem, biztos, hogy ilyet vennék én is![ Szerkesztve ]
-
C0d3r
addikt
válasz focvis #184339 üzenetére
Kb. 2 tankolással ezelőtt adtam neki egy telitank MOL 100-ast, lehet pár havonta megkínálom vele.
Végezetül fordulatszámra mit javasoltok, használjam ahogy korábban is, max. 3.000-nél felváltva, vagy pörgessem jobban 3 és 4.000 között? Érzésre már elvan 2.000-től is, de ha azt írjátok hogy jobban tud tisztulni magasabb fordulaton (ami persze nem a piros zónát jelenti), akkor inkább egy fokozattal vissza veszek. Nem tudom mennyit jelent (plusz fogyasztástól eltekintve), ha 90-95-nél 5-ösbe megy ~2.700-2.900-at vagy 4-esbe ~3.200-3.400-at. Esetleg teljesen mindegy, csak ne nyekegtessem 2.000 alatt? Városban maximum 4-es, korábban hosszabb egyenesekben 50-55-öt tartva raktam 5-öst is, ekkor 1.700 körül forgott, de leszoktam róla, ennyire nem szeretek váltani.[ Szerkesztve ]
-
C0d3r
addikt
válasz MunezXBK #184341 üzenetére
Akkor úgy cselekszek, köszi mindenkinek még egyszer!
focvis: Mennyi üzemanyaghoz töltsem ezt a "csodaszert", milyen arány javasolt az optimális tisztító hatás eléréséhez?
Szerk.: Közben megtaláltam a gyártó oldalán: "Alkalmazási javaslat:
Rendszeresen, háromhavonta a tankolás előtt a jármű üzemanyag tartályába önteni. 375 ml Oxicat kb. 80 liter üzemanyaghoz. Ügyeljen az adagolás 1:200-as arányára!"
Vajon okozhatok-e vele galibát, ha csupán a 60-as tankhoz löttyintem az egészet!?[ Szerkesztve ]
-
tomrRRR
senior tag
Sziasztok,
Használtatok-e már sport betétszűrőt, vagy direktszűrőt, sportlégszűrőt? Kérdésem a következő van-e valamilyen változás a sima papír alapú szűrővel szemben, valamint érdemes e belerakni?
Most egy sport betétszűrőn gondolkodok, vélemény?The easy day was yesterday!
-
rob210
nagyúr
válasz tomrRRR #184344 üzenetére
Sűrűbben kell vele foglalkozni és effektív semmi értelme.
Ha motor teljesítményben és perifériákban is utánamész akkor van csak értelme.
A direktszűrővel is max a hangot fokozod, tuningra nem alkalmas önmagában.
Ha húzva van a gép akkor viszont leheet értelme, mert nem kap elég levegőt esetleg a gyári kialakítással.Szvsz pénzkidobás, de majd úgy is megmagyarázzák az ellenkezőjét.
Renault power
-
tomrRRR
senior tag
válasz rob210 #184346 üzenetére
Nem a tuningolás lenne az első cél hanem a levegő problémám megoldása, elromlott a szekunder levegő szivattyúm (zajos, hangos búg) most rendeltem egy újat, s emiatt nehézkesen indul az autó s gyorsításkor néha gondolkodik, emiatt is gondolkodtam h beszerelnék egy direkt szűrőt, de ha a szivattyú megoldja a problémát akkor örülök s lemondanék szűrőröl.
Viszont majdnem a legolcsóbbat vettem
Van 70-120ezer ft ért Vemo,Pierburg, Meat Doria (most meat doria van benne) remélem ez a 33 ezer ft os topran is jo lesz 😕The easy day was yesterday!
-
molnarpeter
nagyúr
válasz tomrRRR #184344 üzenetére
Abból a pénzből csomó apróságot meg lehet csinálni, ami nem rontja, hanem javítja az autó élettartamát.
Látom már, hogy nem tuning, akkor elnézést Szivattyú: egy próba erejéig kibírja szűrő nélkül - ha úgy is bedobja a hibát, akkor nem segít a szűrő csere. (Porban szegény környezetben, álló helyben, figyelve az is adódó veszélyekre, nehogy valami bemenjen a motorba.) De ez csak józan paraszti ötlet, hogy ne kelljen szűrőt venni, ha nem segít.
[ Szerkesztve ]
-
tomrRRR
senior tag
válasz molnarpeter #184348 üzenetére
Hétvégén kiszereltük s elég rossz állapotban volt a levegő szivattyú kipróbáltuk de alig alig működött
Ez volt benne, én berendeltem egy toprant fele ennyiért polusszám minden jó s hozza a gyári alkatrészként a toprant bízom benne h nem kell majd meat doriat vagy pierburgot 100ezerért..The easy day was yesterday!
-
Qru
MODERÁTOR
válasz tomrRRR #184344 üzenetére
Teljesen felesleges polgári használatra, csak a macera van vele mert pucolni, mosni/olajozni kell és semmi extra teljesítményt nem ad önmagában.
A dricsi-szürcsi meg még rosszabb, ott ha nincs hozzá icybox akkor a motor meleg levegőjét szívja be. Már pedig az lenne a cél, hogy minél hidegebb levegőt szívjon be a motor (nem véletlenül használják a töltőlevegő hűtőt sem).
A szívási hang javul tőle de valljuk be pl egy 4 hengeres autónak soha nem lesz igazán jó hangja (eltekintve a 4 hengeres turbós motoroktól).
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen TV-t vegyek?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Milyen routert?
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- Ukrajnai háború
- Milyen kompakt digitális fényképezőgépet?
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Netfone
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen