-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
bul07
nagyúr
válasz momo2828 #183801 üzenetére
Őt csak akkor nézem ha T. Ádám benne van, amúgy soha
(#183800) molnarpeter
Nem akarok én gyári minőséget, egy 15éves kocsi esetén ha 100e Km benne lenne abban a turbóban akkor már simán bevállalható
Nekem az pont örök élet lenne, az évi 7e Km futás teljesítményemmelDe az idő és a alkatrészekbe tett kilométerek majd eldöntik
[ Szerkesztve ]
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
Doki16
addikt
válasz focvis #183792 üzenetére
Simán leállítja akkor is. Ugyebár még sosem mentem vele 130-al gyorsabban, mert itthon nem lehet, de azt olvastam, hogy 130 felett kirakja az E mode áthúzva ikont és egyedül akkor nem állítja már le amikor 200-al mentem vele. Persze ez csak egy elméleti okfejtés 50-nél soha nem megyek gyorsabban
Lényeg a lényeg, hogy 130 alatt bármikor leállítja, ha már csak elveszed a lábad a gázról vagy jön egy kisebb lejtő. Egyedül akkor vár egy pár másodpercet amikor tényleg jól meghajtom.De mivel van benne 4 elektromos vízpumpa is ezért gondolom azok hűtik ilyenkor a turbót és a többit.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
DJ. Ru$y
félisten
válasz bul07 #183797 üzenetére
Tudod a mondást... A jó cucc eladja magát, a szart meg reklámozni kell.
molnarpeter leírt róluk mindent amit tudni kell, ez konkrétan egy kínai cég EU raktára, "felbrandelve"... Egy játszós autóba futóművet beépíteni ami esetleg szétesik "játék" közben, és hazaviszed traileren, oké, de nem hinném, hogy betenném a mindennapi használós autómba a cuccaikat. (Kopasz, MHV Tomi és szerintem még páran "játszósba" építenek ilyen cuccokat, nem véletlen.)
Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok! Használd a fórumot! | R.I.P PH!TV!
-
Doki16
addikt
Nem, akkor is leáll. De már csak akkor ha elért egy szintet és legfeljebb ha áll a kocsi. Kvázi egyfajta start/stop . Viszont hülyeség használni, mert nagyon megdobja a fogyasztást. Simán 12 liter körül lesz akkor. Na meg semmi ereje nem lesz a kocsinak, csak kickdownkor. Jól sikerült a hibrid mód, azt érdemes használni bármikor. A töltés funkció nem tudom mikor jöhet jól.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz zoo8800 #183804 üzenetére
Jah ha már kutyázzuk a Skodát:
Ma újra töltöttem a hűtővizet, május óta 1,5 dl-t evett meg a Skoda vízből. Most max-ra töltöttem megint.Viszont kaptam egy tippet kollégának a vízpumpa O gyűrűjénél szivárgott (igaz neki Passat van) amit gariban cseréltek neki. Majd ránézetek olajcserénél.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
artiny
őstag
Sziasztok, van ez a problema az A3 autoval (hutoviz folyas + nem fut a kocsi)
A szerelo azt tanacsolta vegyek uj futes radiatort es csereljuk ki. Meg nem rendeltem meg az alakatreszt,,,,,,Van egy OBD11 - nevu kis eszkozom meg regrol amivel lehet ki/be kapcsolni par dolgot a kocsin,,,rakotottem kivancsisagbol hogy a diagnosztika mit fog kiirni. A futesnel talalt hibát, meghozzá eztet:
Szerintetek mit kene most vennem ? futes radiatort vagy ezt a motrot ?[ Szerkesztve ]
-
artiny
őstag
Reggie0 és DJ. Ru$y köszönöm a válaszokat.
Azt mondta,ha akarom hogy tudjak futeni, akkor kell ez a fűtö radiátor....
Szoval az tenyleg fog kelleni ? azt hittem csak random talalgat,hogy vegyek egy radiatort. Mert nem fut a kocsi, maxra tekerjuk a AC vagy a ventilatort de csak hideget fuj...Egy masik szerelo azt monta hogy ott egy motor iranyitja a hideg/meleg levegot - pozicionalja. En is hasonlora gondoltam,hogy radiatornak semmi koze hozza... De akkor megvehetem ezek szerint a radiatort is ? azt ha kicsereli kene hogy menjen mar a futesnek? - bocsi a láma kerdesekert
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz artiny #183813 üzenetére
Hat, eleg nagy eselyed van arra, hogy a radiatorbol jon a viz. Persze johet mashonnan is, akar a csatlakozasoktol vagy esetleg mas helyrol a cso menten folyik vissza, ha ez lehetseges. De eleve ott kezdodik a dolog, hogy szet kell kapni az autot, esetleg a radiatort ki kell szerelni, ha nem allapithato meg mashogy a szivargas helye, es az orabert kell osszevetni az uj radiator araval. Elofordulhat, hogy olcsobb gondolkodas nelkul cserelni.
A radiatornak annyi koze lehet hozza, hogy az aztatja el a motort es teszi igy tonkre. Persze lehet akar ket fuggetlen hiba is, csak annak szerintem kisebb az eselye.
[ Szerkesztve ]
-
Csabadi
tag
Sziasztok, tudja valaki, hogy kell Részecskeszűrő takarítás után nullázni a vezérlőt, mint mikor új szűrő kerül fel. Ez egy 2004 bgw 5.5 2.0pd.Gondolom vcds jó hozzá.. Köszi előre is..
-
kk831228
addikt
válasz artiny #183813 üzenetére
Annyiba nincs igaza, hogy ebbe az esetben, a radiátor nem a fűtés miatt kell, hanem hogy ne folyjon a víz... Attól még nem lesz fűtésed, ha a terelő motor is sz.. r. Attól, hogy minimálisan ereszt, még fűtenie kellene most is... Hacsak nem levegősödik le...
Mondjuk azért azt nem tudom hogy a szerelőd tudja - e hogy mekkora meló egy ilyen radiátor csere... Mert ha igen nem biztos hogy elvállalja... Gondolom komplett múszerfal ki, ebben az esetben is... 😬
[ Szerkesztve ]
"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317
-
mrsevendayz
újonc
Sziasztok!
Adott egy VW Passat 1999/12 AJM motorkódú autó.
A problémám az lenne hogy :
Miután bemelegszik a motor, 3-as sebesség fokozattól felfelé mindegyik sebességben ha eléri a motor a kb 1800 fordulatot rángat, egészen 2200ig. Amint fentebb ment eltűnik a rángatás.
Annyit még érdemes megemlíteni hogy csak akkor csinálja ha a gázpedált felénél jobban benyomva tartom.
Ha óvatos gázzal áteresztem ezeken a fordulatokon nincs rángás.Pd elem lett cserélve kettő is, nem oldotta meg a problémát.
Hideg motornál abszolút nincs jelen a rángás, mindegy mit csinálok.
Ötletek, tanácsok, bármi jól jönne!
Üdv. Viktor
-
artiny
őstag
válasz kk831228 #183818 üzenetére
Igen, azt mondta hogy nagy melo, szet kell szedni a muszerfalat.
Ma elmentem hozza, es rakototte gepre. Vegul neki is kimutatta a gépe/laptop pont ezt a hiba kodot. A defroster motor nem mukodik. - B109071 hiba kod.
Azt mondta radiátort nem cserél akkor, hanem ezt a motrot megrendeli es majd jovoheten viszem hozza a kocsit. -
tomcat78
őstag
válasz mrsevendayz #183819 üzenetére
Nem ismerem igazán a tádék lelkivilágát, de az 1800-ból olyan, mintha nem töltene rendesen a turbó, terhelve nincs megfelelő nyomaték. Hidegen több anyagot kaphat, azért nem jelentkezik. Ez persze csak tipp....
"Adjatok hatalmat, hogy elvehessem tőletek. Rakjátok a fegyvert a szátokba, aztán lőjetek!" Tkyd...
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz mrsevendayz #183819 üzenetére
Gyári a szoftver, vagy van már piszkálva? Chiptuning?
-
oliwire
őstag
Nézzétek mit találtam: [link]
Hibrid Jetta, DSG váltóval 2013-mas évjáratot már javasolt megvenni? Kifejezetten tetszik. Vagy gyűjteni kéne még rá, mert ez a kínálat alja? -
Doki16
addikt
válasz oliwire #183823 üzenetére
Létezik ilyen. Nem sok darabot gyártottak belőle. 2013-tól 2016-ig volt gyártva. Nincs különbség köztük, nem volt FL meg semmi ilyesmi. 7 sebességes száraz DSG van benne. Nincs túl nagy előnye egy sima alap 1.4 TSI-hez képest. Viszont a leírásban az a hülye duma, hogy Prius technika csak erősebb, full hülyeség. Semmi köze nincs a kettőnek egymáshoz. Kár, hogy nincs benne ülésfűtés.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz grizlisandor #183826 üzenetére
Annyit még elbír a száraz dsg (egy darabig).
#nincsbennetarcsi
-
oliwire
őstag
válasz grizlisandor #183826 üzenetére
Mit jelent az hogy száraz DSG? és mi előnye-hátránya van Nem volt még automata váltós autóm, csak utaztam vele, de karbantartás oldalról nincs tapasztalatom..
-
newmoonlight
senior tag
“Míg az ENIAC számológép 19 ezer vákuumcsővel van felszerelve és 30 tonnás, a jövőben a kompjútereknek talán ezer cső is elég lesz, és az is lehet, hogy nem lesznek nehezebbek másfél tonnánál.” (Popular Mechanics magazin, 1949.)
-
molnarpeter
nagyúr
válasz newmoonlight #183829 üzenetére
Szinkronizálja az időt
-
atos19881101
senior tag
válasz newmoonlight #183829 üzenetére
Hogy meg vagy figyelve.
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
nVIPER
senior tag
válasz newmoonlight #183829 üzenetére
Műholdas időszinkronizáció
-
zoo8800
veterán
válasz newmoonlight #183829 üzenetére
storno, nem nagyítottam bele
[ Szerkesztve ]
rip and tear, until it is done
-
Doki16
addikt
válasz oliwire #183825 üzenetére
De takarékosabb, városban adja egyedül az előnyét. Sima országúton, pályán már nem érezni belőle semmit. Annyi, hogy ha van kakaó az akkumulátorba akkor erősebb az autó. Egy jó alternatíva a sima 1.4TSI mellé, mert elég dinamikus lesz a hibrid Jetta. Ha sokat mész városban akkor jó vétel lehet, de a TSI akkor sem a sok elindulás és leállításra van kitalálva. Nem véletlenül mindenki (taxi) HSD-vel jár és nem másfajta hibriddel.
(#183826) grizlisandor: Igen sajna azt rakták bele. Itt is gondolom elektronikusan van leszabályozva a villanymotor teljesítménye mint a GTE-be. Pár elvetemült ember külföldön már elkezdte tuningolni a GTE-t. Rájöttem, hogy a gyári 102 lóerő elég komolyan vissza van fogva a váltó miatt és simán kihoznak belőle 200 lóerőt és 400 nm-t. Összteljesítményben meg 350 LE és 500NM körül. Nem hiszem, hogy annyira tartós DSG-k lesznek azok
(#183828)oliwire: Kevésbé tartós mint a 6 sebességes olajos verzió. Nincs semmi előnye a 7 sebességesnek. Nem bírják olyan jól a nyúzást ,hamarabb megég a kuplung. Mechatronika sem olyan tartós.
(#183829)newmoonlight: Hazatelefonál a kocsi [link] Azt jelenti, hogy szinkronizálja az órát a német atomórával. Nem műholdas, nem GPS, sima rádiófrekvencia.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz oliwire #183828 üzenetére
A száraz (kuplungos DSG) itt a sz@r szinonimájaként kell értelmezni (az olajos dsg viszont tartós). Itt a keretesben írnak a DSG-ről is, tudom Skoda 5E teszt de a váltó azonos a többi VAG termékben lévővel.
250 Nm-ig van száraz kuplungos, felette olajos DSG van.[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
newmoonlight
senior tag
Mindenkinek , aki hozzászólt az "óra-szinkronizáló ikon" kérdéshez. (Két éve van nálam az autó, eddig nem volt ott ez a jelzés. Ma hoztam el szervizből, azóta látom.) A kérdés már csak az, hogy hol lehet kikapcsolni? (És mi történik, ha kikapcsolom? Lezuhan egy műhold? Felrobban a német atomóra?)
(Szerk.) Ahá, megvan a rohadék!
[ Szerkesztve ]
“Míg az ENIAC számológép 19 ezer vákuumcsővel van felszerelve és 30 tonnás, a jövőben a kompjútereknek talán ezer cső is elég lesz, és az is lehet, hogy nem lesznek nehezebbek másfél tonnánál.” (Popular Mechanics magazin, 1949.)
-
Doki16
addikt
válasz newmoonlight #183836 üzenetére
Én nem merném megkockáztatni a helyedben. A következmények beláthatatlanok lehetnek
Kikapcsolni nem tudom hol lehet, nem ismerem az MMI-t. De annyi fog történni, hogy nem szinkronizálja és vagy késni vagy sietni fog az órád a pontos időhöz képest.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
oliwire
őstag
-
-
Doki16
addikt
válasz oliwire #183838 üzenetére
A Jetta egy próbálkozás volt szerintem nekik. Még hagyományos DQ200 váltó mellé rakták a villanymotort. A GTE DQ400e váltója már eleve erre lett tervezve a DQ250 alapjaira ráépítve. Ezért fejlettebb, de drágább is a Jettanál. Na meg erősebb is és 35-50 km körül megy el egy feltöltéssel.
A 250Nm a Jettanál a max kombinált nyomaték, ebben már benne van a benzin és villanymotor teljesítménye. Mennyi a kereted? Ajánlott lehet a Golf GTE ha eltudsz menni tovább.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
válasz newmoonlight #183836 üzenetére
Nem lehet kikapcsolni a régebbiekben. Amint kap jelet átáll nekem.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
oliwire
őstag
válasz molnarpeter #183839 üzenetére
Így már tisztább a dolog
Nincsen még konkrét keret, egy eszmei határ van most meghatározva, hogy 5M felé nem szeretnék menni.
Jelenleg ebből ~3M van meg, és ismerkedek a típusokkal, hogy jól válasszak majd, nehogy a vásárlás után fussak össze olyan típussal, amit nem ismertem és nagyszerű választás lett volna. Lexus IS-t is néztem, az eléggé tetszetős, de ott meg innen kezdődik: [link]
Rápillantottam most a GTE Golfra is hahun, tetszik is az eleje, és a felszereltsége is ennek pl: [link]
Csak "álmaim autója" nem ferdehátú hanem szedán vagy liftback
Csupán ez az oka, hogy a Golf helyett a Jettákat, vagy az Octaviákat nézegettem. -
Szada85
aktív tag
Sziasztok!
Már annyi képet néztem, hogy jojózik a szemem, ettöl függetlenül azt gondolom, hogy nem én vagyok a villamos.
Adott [Ez a Leon Cupra], hirdetésben írja is, hogy valami kocc volt jobb elöl elözö tulajnál, ami "szakszerüen" javítva lett.
Na most szerintem az 5-ös képen (kétszer kattintva, teljes képernyön látszik igazán) bal oldalt a mottetö-lámpa-hütörács területen érezhetöen nagyobb a hézag, mint a jobb oldal azonos részén.Hirdetövel beszéltem, képe a sérülésröl nincs természetesen, és Ö az eltérö hézagot sem igazán látja élöben, szóval nem érti a kérdésem.
Nagyjából már elengedtem a konkrét darabot ezek után, de ha rápillantotok, kinek az állítása helytálló?
-
w333
félisten
Na jelen pillanatban így állok a hátsó betétcserével hátul (Leon 1P)
A bal hátsó nyereg megvolt szorulva így az le lett véve és bejáratva kicsit, most már azért nem szorul annyira de a régi fékerőnek viszlát olyan puha hogy szinte padlón fog valamit !
Valaki tudna nekem ajánlani egy normális szakit aki ki tudja cserélni a fékfolyadékot és normálisan le légteleníteni az ABS -t is mert ez így rosszabb mint volt !
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
w333
félisten
válasz molnarpeter #183846 üzenetére
Beszéltem velük ... fullon vannak !
Róluk van valami tapasztalat : [link] ?
Beszéltem velük telefonon elég normálisnak tünnek mondták hogy tudnak rá megoldást ha kell akkor a szoruló dugatyút is ki tudják cserélni nem kell új féknyereg és normálisan le is tudják légteleníteni !
De ha van jobb megoldás akkor azt is szívesen várom mert már tele a fütyi de nagyon !
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
simonjoe
senior tag
Sziasztok!!
A céges 1,9-es 74Kw-os 2004-es Passat-ba kellene olajat rendelnem. Milyen kell bele? 5W30? 505.01 vagy mehet bele az 507-es minősítés?
Jah, és mennyi???
THX!!Joe
Új hozzászólás Aktív témák
- Újabb Samsungok telepíthetik a Galaxy AI-t
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- nVidia tulajok OFF topikja
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Léghűtés topik
- Érkezik Magyarországa az LG szuper dizájnos hordozható projektora
- További aktív témák...
- Jura F50 V2 automata kávéfőző
- NETATMO időjárás állomás készlet eladó!
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Új állapotú Ubiquiti Unifi G4 Doorbell Pro + Chime dobozában eladó - UVC-G4 Doorbell Pro UP-Chime
- ELADÓ GÉREX gyártányú akkus fúró, csavarozó
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest