-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
diablo1984
veterán
válasz DJ. Ru$y #159259 üzenetére
Szia
A 90-es évek végén 200-as évek elején volt az audinak akkor futott A6-os generációja a hírhedt 2,5 V6 TDI-vel! Volt akinek bejött, volt akinek meg be sem indult... A gondot a tiptronik váltóval lehetett még megkoronázni, na az nagyon kalandos embereknek való, nem újkorában, hanem tizen-huszonévesként.
A 2,4 V6, az hasonló "javakkal" rendelkezett ekkor, csak annyi fűszerrel, hogy a fogyasztása borzasztó fostos volt, míg a TDI-nél 7-8-9 körül ki tudott jönni, a benzines tizenliterjeivel szemben!Amit te linkeltél az már az újabb generáció, sok hibát javíthattak rajta, de a fogyasztás az valszeg inkább adottság, mint hiba, ez meg még nagyobb, még nehezebb.....
-
válasz DJ. Ru$y #159261 üzenetére
Szia!
Az általad linkelt generációból (C6) a 3.0 tdi az optimális megoldás, átlag 9 literrel el lehet vele járni felszereltség függően. A tiptronic-kal kapcsolatban: én 2006 óta tiptronic váltós használt autót veszek és nyúzok a VW-Audi tengelyről. Soha nem hagyott még ott. Olajcsere a lelke.
A 2.4 általában multitronic-cal volt szerelve ami viszont valóban betegágy. A 2.4 szereti az olajat.6-7000€ magasságában hibátlant nem fogsz kapni, erre azért készülj fel!
Mivel a harmadik 3.0 tdi motoros autóm van, ha kell bővebb infó nyugodtan keress, konkrét kérdésekkel.https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
#89874944
törölt tag
válasz DJ. Ru$y #159259 üzenetére
Amit linkeltél, az se rossz. Én még megnézném ezt is: [link] meg ezt: [link] csak hogy legyen vmi viszonyítási alap.
Nem lesz rakéta a 2.4-el... a 4.2-vel se az... De ha csak közlekedni kell, arra elég. Ha erősebb kéne, akkor 3.0 tdi, de az szervízben nem egy kategória, ott egy mihály legyen még a zsebben.Ne hallgass olyanokra, akik csak fényképen láttak ilyet...
Fogyasztás átlagban 10-11, városi dugóban bekéri a 14-et.[ Szerkesztve ]
-
válasz DJ. Ru$y #163939 üzenetére
Ki fogja nyírni a rövid táv. EGR, szívótorok és állító, DPF.
Ráadásul ugyanannyit fogyaszt mint a 3.0tdi ami még ezekkel a hibákkal is a legjobb motor a konszerntől.MOD
(#163942) focvis : nem tekerhető. De valamennyire hajlítható?
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Doki16
addikt
válasz DJ. Ru$y #164127 üzenetére
Nem ismerem a motor típust ezért nem tudok róla érdemben nyilatkozni. Motorkódot se kérdeztem tőle. Szerintem csak belenyúlt a tutiba. Tipikus magyar vevő a srác. Nagy "prémium" Audi kell kevés kilométerrel kevés pénzből. Nem tudott megelégedni egy kisebb de üzembiztos autóval. Neki presztízs kellett 4 karikával. Fél 80km-re elindulni vele.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
gzbotii
veterán
-
tibbike01
őstag
válasz DJ. Ru$y #166312 üzenetére
Váltóolajból csak a gyári.
Olajszűrő csak a Mann, a többi levegő, pollenből jó lesz Hengst, Purflux vagy Filtron (utóbbit csak pollenszűrő).Motorolajból én a Castrol-t választanám.Kiváló olaj a vw motorokhoz! Szerintem elég lesz neked 4 liter, ha 4,1 az előírás, mert úgy is fog benne maradni jó pár deci.
[ Szerkesztve ]
-
gzbotii
veterán
válasz DJ. Ru$y #166312 üzenetére
Motullal azért nem lősz mellé, szvsz.
(#166314) tibbike01: szerintem legyen ott az a +1L...minden autó eszi az olajat*, meg én úgy nem krúzolnék nyugodt szívvel, hogy semmi olaj nincs a csomagtartóban, ha esetleg rá kellene tölteni.
*kivéve a murvásnepperek amit eladni akarnak, mert azok 1 gram olajat nem eszik
[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
-
bul07
nagyúr
válasz DJ. Ru$y #166343 üzenetére
Egy bizonyos web áruház pár havonta hírlevélben küld 500Ft-os kupont, így mondjuk egy olaj kiszállítása 4-500Ft-ból megvan(megvolt eddig), meg ha már úgyis rendelés lehet szűröket is rendelni
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz DJ. Ru$y #166348 üzenetére
A csehek a ravenol 75w80-ra esküsznek, de most őszintén, kinek a váltóján próbáljuk ki, hogy tényleg jó? Van spéci adalék a gyári olajban, ami a szinkrongyűrűket védi(ezt tényleg sokszor leírtam már). Ha ez nincs az olajban, hamar ragadósak lesznek a fokozatok, aztán jön az akadás váltás közben, végül már reccsen mindegyik fokozat. Nem véletlenül gyári az a gyári.
[ Szerkesztve ]
-
bul07
nagyúr
válasz DJ. Ru$y #166359 üzenetére
Talán ez (21-es)
G052532A2
transmission fluid
see workshop manual SAE 75W/90
1.0 ltr.
Ez ahogy nézem nem 1.8T[ Szerkesztve ]
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
bul07
nagyúr
válasz DJ. Ru$y #166362 üzenetére
Én nem találom, nekem kevés az adat(ELSA)
Motorkód, típuskód(3db betű)[ Szerkesztve ]
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
-
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Kupon kunyeráló
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Van, amit nehéz lett megtalálni a Google keresőjével
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- PlayStation 5
- OLED TV topic
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Hegesztés topic
- További aktív témák...