-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
rostiron
őstag
válasz zsolt19900 #193000 üzenetére
2001 -polo classic 1.6 benzin , 74KW, AKL motorkód 46-50% kedvezmény
külső csukló kell[ Szerkesztve ]
Gigabyte B55 Aorus elite v2, Ryzen 5600, 32GB DDR4, RX6600, XFX TS-550,
-
zsolt19900
őstag
válasz rostiron #193001 üzenetére
így rászűrve látom, hogy eléggé szegényes a felhozatal valóban márkákban talán ott van még a Febi, de ezekből már tényleg vagy azt vagy az SKF-et mondanám
Mohácson semmi más megoldás nincs jelenleg, vagy csak ide van kedvesség?Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
rostiron
őstag
válasz zsolt19900 #193002 üzenetére
Köszi, az SKF lesz a befutó. Reméljük jó lesz.
Gigabyte B55 Aorus elite v2, Ryzen 5600, 32GB DDR4, RX6600, XFX TS-550,
-
K Norbi
addikt
válasz grizlisandor #192994 üzenetére
Nem éri..
Inkább vegyél 2 pár Boscht -
iceQ!
addikt
-
Kiskokó
veterán
Helló
Ugye Audi A7 3.0 BTDI
Adblue-s kérdés lehet többeket érint így.
Arra keresem a választ, hogy mennyire normális az, hogy az autó a napi első indítás után, rögtön elkezd hidegen regenerálni? Nem csinálja sűrűn... pár havonta 1x van gondolom a sok várostól. De akkor se értem a működést.
Mi értelme van, (egyáltalán nem káros-e) hogy már egy hideg autón rögtön elkezdi nyomni befelé az Adblue-t és regenerálna ?
Reggel beindítom, másfél km a meló még 60 fokig se megy fel az olaj meg semmi... de már olyan büdös a kocsi mint az állat, meg hallani hogy cicceg az adblue porlasztó...
Ennek nem csak akkor kellene elkezdődnie mikor üzem meleg az autó... ??
Normális ez így?OFF :
Mizujs erre? Vannak új hírek? Új autók ? stb ??
Tali milyen volt? hanyan voltak az idein?Üdv mindenkinek
[ Szerkesztve ]
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Faby
senior tag
Sziasztok, erre a kérdésre, ill az első felére tudna nekem valaki segíteni?
Megjött a cseredarab, jó lenne berakni, de semmit nem találok a neten hozzá, se Toledóhoz, se Skoda Rapidhoz (lehet, hogy nem jól kerestem? )A barátok azok, akik jól ismernek és mégis szeretnek Téged!
-
joshua7
veterán
Egy Polo GTI hirdetés jött szembe. Ennek a javítása vajon mennyibe kerülhet, mi a tippetek?
Semper Fi
-
lord_devil
tag
Sziasztok! Polot szabad venni 1.0 MPI motorral (75 LE)? Vagy inkább 1.2 TSI 90?
-
veterán
válasz joshua7 #193017 üzenetére
Ha csak a hátsó lökös, a mögötte lévő energiaelnyelő idom, hátsó ajtó, ezek fényezése és a csomagtéri műanyagkárpit szükséges, úgy
bontóból beszerezvemax.500 ezer a tippem(min. 300 e.).
Kellhet pár új alkatrész is: patentek, sín a lökhárítóhoz, ezek beleférnek az 500-ba.Ha lemez is hajlott, pl. a pótkerék-öböl* deformált, akkor több.
*Akkor inkább hagynám.Szerk: 300-ból nem áll meg. Az 500 szvsz reális bontott alkatrészekkel.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz iceQ! #193014 üzenetére
Fix, olyan mint az abs, azt se tudod kikapcsolni. Azt méri mennyi idő telik el a gáz elengedése és a fék lenyomása között. Ha ez egy bizonyos időn belül történik úgy érzékeli, hogy vészfékezni/pánikfékezni akarsz. Ilyenkor a pedál lenyomási erejétől függetlenül maximális erővel fékez és mellé bekapcsolja a vészvillogót, így figyelmezteti a mögötted jövőt, hogy itt most erőteljes lassulás jön.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Reggie0
félisten
válasz Kiskokó #193015 üzenetére
A reszecskeszurot regeneralja, vagy csak az adblue-t tolja? Az utobbi nem gond, a szuro regeneralasa hidegen nem biztos, hogy a legjobb dolog, mert hirtelen melegszik fel nagyon.
#193009 macilaci78: Az nem szamit olyan tavolsagbol, foleg este, ha csak ket fenyszoropottyot lat.
[ Szerkesztve ]
-
grizlisandor
addikt
válasz K Norbi #193010 üzenetére
Erre számítottunk.
(#193015) Kiskokó:
Az autószerelőm Passat-ja 2.0CRTDI, is kente a regenerációt hideg motornál, kérdeztem honnan tudod? Onnan, hogy a S/S kikapcsolta a motorvezérlő.(#193017) joshua7:
Meg kell nézetni egy kasznissal, mert könnyű beleszaladni a javításba!
Első körben azt mondom, ha találsz bontott szín azonos csomagtérajtót és lökhárítót azon felül 500k körül megúszható, számlás helyen 1M+.[ Szerkesztve ]
-
Sziasztok!
Beköszönök ide is. Seat Ibiza Sportcoupe 1,6 16v
Rögtön egy kérdés: az 1,6 16v 105 lovas bts motorkód az mpi, vagy fsi?[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Bdanyy
addikt
-
skitzoo
senior tag
Sziasztok. Csak érdeklődnék. 2011 7-és Passat (Highline kivitel) 100e km. Mennyi lehet a reális ára?
"Tudod, mi a pokol? Nem tűz és ördögök... nem az, amit gyerekkorunkban tanultunk! Mi magunk építjük a magunk poklát... még életünkben... ahányszor fájdalmat okozunk... ahányszor szenvedést okozunk!"
-
válasz grizlisandor #193027 üzenetére
Na igen, szedi a kerekeit szépen, 2500- as fordulattól 2-3-4- ben megindul
Igazából játszós autónak vettem tipo mellé
Motion_Blur: köszönöm 1,2-2M Ft állapottól függően, ez 1,5M Ft volt +4db 2020- as gumival felnin.
Focvis thx
Qru: na ez jó hír
Másik kérdés, hogy ez láncos ugye? Kell e vele foglalkozni? Értsd: érdemes-e cserélni és kb hány év/kmEladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Kiskokó
veterán
Az faja, akkor ezek szerint ez a normális. De nem fogom megérteni. Jó nagy fa...ságnak tartom. :S
Reggie0 :
Hát ezt nem tudom, vagyis nem is értem. Regenerálás nélkül mi értelme lenne ha küldené befelé az Adblue-t? Vagy van ilyen? De akkor azt meg minek csinálja?
Biztos, hogy regenerál is mert persze melegedne a rendszer, mert ha nem 1-2 Km-ert megyek hanem 3-4-et akkor még ugye bőven nem fejezi be de már melegíti magát ezért leállítás után megy is a hűtőventi maxon jópár percig.Én onnan tudom, hogy "regenerál" vagy legalább is valami van, hogy kicsit feljebb váltogat el, na meg nagyon büdös a kocsi tőle. Meg a hangján hallani kicsit.
Amúgy jól megvan csinálva, aki nem annyira figyel oda a kocsija minden rezdülésére annak szerintem fel sem tűnik. Bezzeg régen.| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Kiskokó #193034 üzenetére
Az SCR a DPF mögött van, és amikor elér egy bizonyos NOx szintet akkor fecskendez be AB-t. Tehát az a klasszikus regenerálástól függetlenül (is) működik.
Engem az zavar, hogy nem jelzi külön, hogy regenerál. S/S letiltásból meg az 1000 rpm-es alapjárati fordulatból jövök csak rá, hogy éppen regenerál.
#nincsbennetarcsi
-
grizlisandor
addikt
válasz grizlisandor #193027 üzenetére
Tévedtem MPI a motor, a másikban sajnos/szerencsére(nézet kérdése) láncos vezérlésű.
-
válasz grizlisandor #193037 üzenetére
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
válasz Kiskokó #193015 üzenetére
Az adomkéket nem regeneráláskor nyomja hanem mindig kell nyomnia, hogy ne legyen az az eur 4-5 csípős büdös szaga.
Honnan veszed hogy hidegen regenerál? Annak vannak előfeltételei mint fél tank , olaj hőmérséklet, sebesség miegymás.https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Kiskokó
veterán
Na helló.
A pontosság kedvéért : Szóval reggel, hidegen elkezdi az autó akkor valamilyen folyamatot, amit regenerálásnak gondoltam, egy picit változik a motorhang meg lesz egy plusz ciccegés amire én az adbluera gondolnám, mert alapjáraton nem hallani, csak ilyenkor, de akkor az a DPFé ?
Ha kicsit többet megyek vele, de nem ér a végére (amit nem jelez persze), akkor leállítás után hallani hogy melegedett pattog, és a hűtőventi is maxon megy 10 percig is akár.Akkor valamit nem jól tudok. Én azt hittem az Adblue, a regenerálásal együtt megy csak. Mármint a 2 folyamat. (A régi első tervezésnél nem úgy volt?)
Érdekes más AdBlues kocsik miért nem ilyen büdösek amikor csinálja ez a " regenerálást" ? Vagy akkor most nem tudom, ha nem adblue-s folyamat akkor pláne nem értem a DPF-et miért kezdi el hidegen azonnal melegíteni ...
Amíg nincs baj vele nem is izgat, utána majd kiderül[ Szerkesztve ]
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
veterán
válasz grizlisandor #193037 üzenetére
Meglep, hogy láncos. Aszittem csak FSi-be, TSI-be raktak.
Ha nem zörög, akkor jó hír. Érdemes valami finom
olajat használni. -
-
bul07
nagyúr
válasz Kiskokó #193040 üzenetére
A reggeli dolog nem lehet a Webasto?
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
yodamester10
őstag
válasz Kiskokó #193040 üzenetére
Ezt találtam:
Az SCR technológia lényege, hogy AdBlue vagyis karbamid oldat kerül bepermetezésre a kipufogógázba, amelynek bizonyos elemei aztán egy speciális katalizátorban alakulnak át. A rendszernek viszonylag magas hőmérsékletre (min. 250 °C) van szüksége ahhoz, hogy hatékonyan működésbe lépjen és csökkentse a károsanyag-kibocsátást, ami igényli, hogy a hidegindítást követően a kipufogógáz és maga a katalizátor mihamarabb felmelegedjen. A már felhevült katalizátorban a hő hatására felszabadult ammónia reakcióba lép a kipufogógáz nitrogén-oxidjaival, és leegyszerűsítve a folyamatot nitrogénné, valamint vízzé alakítja át azokat.
Az erősen korrozív hatású, emiatt gondos tervezést igénylő urea (vagyis kardbamid) adalék -11 °C-on fagy meg, de tárolására a tartósan 30 fok feletti hőmérséklet sem javallott. Vagyis az AdBlue adalék többek között nem szereti a hideget, így hidegindításokkor az autó ’mesterségesen’ igyekszik felmelegíteni azt, s ilyenkor a váltó is jobban forgatja a motort, ami hangosabb működést és némileg magasabb fogyasztást eredményez. -
Reggie0
félisten
válasz Kiskokó #193034 üzenetére
A nitroxidok, amit az adblue semlegesit, nem csak regeneralas kozben keletkezik.
#193040 Kiskokó:
"plusz ciccegés amire én az adbluera gondolnám, mert alapjáraton nem hallani"
Az lehet az injektorok hangja is, ilyenkor eleg nagy terhelesnek vannak kiteve. Nekem is jobban cicereg, amikor regeneralt, pedig nincs adblue az enyemben.[ Szerkesztve ]
-
Kiskokó
veterán
válasz Reggie0 #193045 üzenetére
Akkor regenerálás ahogy gondoltam, csak nincs köze az adbluehoz.
Akkor viszont még mindig nem értem szegény DPF-et miért kezdi el full hidegen regenerálni...yodamester10 :
Igen ezt én is elolvastam közben, igen azért is van hogy városban kevesebbet eszik adblueból mint pályán.Nem tudom mikor mit csinál, én azt hittem az Adblue miatt ilyen büdös de akkor mostmár nem értem.
A6 is DPF-es volt egy ideig, az nem volt büdös mikor regenerált, viszont mikor kiszedettem utána már az volt.| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Reggie0
félisten
válasz Kiskokó #193046 üzenetére
Jo kerdes. Elso korben nyomasmero vagy homero hibara gyanakodnek. Mennyi KM van a kocsiban?
Itthon nem nagyon szokas megelozesbol alkatreszt cserelni, de a homerok es a lambda szonda, ha jo minoseguek, akkor 250ezer km-re vannak tervezve. Nekem a kozepso homero ment tonkre, a katalizator es a DPF kozotti, ami miatt nem is regeneralt, illetve azt hitte, hogy nagyon teli van a DPF. Aztan egyszer dobott egy lambda szonda hibat is, de az torlesre sem jott vissza, de lehet csak a hibas homero miatt csinalta. Inkabb csereltem mindet.
A DPF telitettseget a nyomas es homerseklet viszonyokbol meri.Errol jut eszembe: esetleg nezd meg, hogy mennyi a kalkulalt korom a reszecskeszuroben, meg inditas elott. Siman VAG DPF-el. Ha a kalkulalt korom tobbszorose a mert korom(inditas utani pillanatban), viszont regeneralas utan jo alacsonyra visszaesik mindketto, akkor az igazolhatja, hogy tenyleg a meresnel van a gond.
[ Szerkesztve ]
-
válasz Reggie0 #193047 üzenetére
Lehet rosszul tom de a kalkulált ha magas az azt jelenti hogy a gyár szerint már véres a torka. Ezzel szemben a mért ha alacsonyabb a kalkuláltnál akkor a motor nincs olyan szar állapotban mint amit a gyár előre várt X futásnál - vagy rosszul emlékeznék?
De mindenképpen kellenek a mért értékek és az adblue rendszer hibatárolója is- utóbbiról azt olvastam hogy a tetején lévő szelep hibájánál tud okozni fals regenerációt.https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Reggie0
félisten
válasz bitpork #193049 üzenetére
Igen. De itt a mért megy irrealisan magasra a szamolthoz kepest es nem a szamolt novekszik, mikozben a mert valos.
Nalam szenzorcsere elott a calc volt 12.03g viszont a measured felment 27.42g-re es mar dobta a hibakodott, hogy tultelitodott a dpf. Kicsereltem a szenzort, elinditotta a regeneralast rogton, ami kevesebb, mint 7 percig tartott es lement a calculated 9.94-re, a measured pedig 7.36g-ra. Majd normal uzemben 9 km alatt tovabb csokkent a measured 1.39g-ra, migkozben a calculated visszament 10.27g-ra.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Milyen processzort vegyek?
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- Milyen alaplapot vegyek?
- OLED TV topic
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Autós topik
- További aktív témák...
- Centro Energy 410W Full Black Prémium napelem panelek
- profi traffipax és lézer detektor + blokkoló Kiyo Ultimate AP4 GPS komplett rendszer
- ArenaRacer Craftsman Gamer szék
- Einhell CC-PO 90 polírozó, 240mm, 90W
- Raktáron! Új, 11kW-os, type2-es, 3 fázisú, 3x16A-es fali töltő, dobozában, 2 év garanciával!