-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
válasz TrollBalint #211998 üzenetére
Azért mert 1x-1x esetleg elrúgta neki még nme lesz baj de ha nem evett olajat ennyi idő alatt akkor rendeben van.
Alacsony fordulatot kerüld az a lényeg, illetve az alacsony fordulatról való intenzív gyorsítást. Pl nálunk a dsg 60-nél beváltotta az 5. fokozatot és 1100 rpm-en tekert a motor. Ez önmagában rossz a DMF-nek és ha ezt tetézed egy kövér gázos gyorsítással az még rosszabb.
#nincsbennetarcsi
-
TrollBalint
addikt
Ja igen, ezek lemaradtak, Octavia III olajos DSG
Qru: Igen, pont ez érdekelne, hogy ha alacsony fordulaton megy 50-el (ha valamiért lassítok, még 45 km/h-nál is 5-ben van és kb. 1100-1300-as fordulaton szenvedteti a motort), de nem gyorsítók durván, akkor mennyire árt neki. Nem csak azért, hogy engem kiszolgáljon évekig, de ha eladom, akkor se úgy adjam el, mint egy romhalmazt, hanem egy használható teljesértékű autót. (Mondjuk eladni nem szeretném mostanában, mert nagyon megszerettem, simán elhasználom 5-6 évig is, utána meg ki tudja mi lesz )
[ Szerkesztve ]
https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters
-
Qru
MODERÁTOR
válasz TrollBalint #212002 üzenetére
Ha nem gyorsítasz durván akkor sem tesz jót neki a fix alacsony fordulat. De igazából kopó alkatrész, előbb vagy utóbb akkor is cserés lesz ha soha nem használod 2000 rpm alatt a motort.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
-
MunezXBK
nagyúr
válasz grizlisandor #211999 üzenetére
Mert gázpedálállást figyeli. DSG is ilyenek miatt lustul el.
-
veterán
válasz TrollBalint #211998 üzenetére
Ha 2400 km alatt nem fogyott az olajból értékelhető mennyiség, akkor legfeljebb a csereperiódus vége felé fog egy kevés hiányozni. De azért nézz rá időnként.
Enyém ~2 litert megkajál 15 000 km alatt. (nem érzem tragédiának)
-
ArthurShelby
addikt
válasz grizlisandor #211999 üzenetére
Nálam (golf7.5 2.0crtdi) okés a gyári dsg program. D-ben fogyasztásra optimalizált, S-ben meg tényleg későn vált (szerintem az neked is tetszene).
Másrészt volt már olyan, hogy 2-esben gurultam a lámpához (kb 8 km/h-val, vagy valami hasonló), és váltófülekkel átváltottam egyesre, úgy felpörgött a motor, hogy elengedtem, hogy én váltogassak.
Ráadásul azt vettem észtre, hogy dsg-vel kevésbé vezetek agresszívanLehet hogy motorfüggő is, hogy a dsg milyen hozzá (túl hamar/későn vált)
A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
TrollBalint
addikt
válasz focvis #212008 üzenetére
Ez az olajfogyasztás igazából csak azért zavar, mert jellemzően nem szoktam nézegetni, és éppen autópőlyán dobja fel, hogy kevés az olaj...
Mondjuk, ha sokat megyünk, akkor van esélyünk elérni a 15.000 km-t egy év alatthttps://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters
-
veterán
Kérdés az egybegyültekhez.
Szeptemberben volt hűtőfolyadék- , kiegyenlítőtartály-, termál menedzsment unit és vízpumpacsere a G7 2.0 TSI-n. Mentem vele utána városi 40-50 km-t, majd hidegen feltöltöttem a hűtőfolyadékot pont a maximumra. (Aztán a Mazdával közlekedtem főleg.)
Azóta újabb 850 km-t tettem meg autópályán és városban vegyesen. Hidegen kb. 1 mm-rel a maximum alatt van a szint.
Szerintetek:
- Volt még benne pici levegőzárvány és kibüfögte?
- Vagy inkább szivárog valahol?Nem izgulok különösebben, de korábban nem fogyott belőle.
-
veterán
válasz F_Zolee #212013 üzenetére
Logikus amit írsz, viszont mindig a ház alatti garázsban nézem, ahol aránylag stabil a hőmérséklet (nagy hidegekben sem megy 11-12 fok alá, ill. kánikulában sem 22 fölé, részben a talajszint alatt van).
#212012 Qru Oké. (2 hétnél tovább nem áll, időnként megjárattam 1-1 napra.)
[ Szerkesztve ]
-
ArthurShelby
addikt
válasz focvis #212011 üzenetére
Bár mindeni (pl én is) észrevenné, ha 1mm-nyi fogy a hűtőfolyadékból!
Sztem használd és figyeld tovább, mert ez olyan kicsi még, hogy hibahatáron belül van. De én közel sem vagyok olyan precíz, mint te, és a kocsikról a tudásom is bőven kevesebbA rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
siddis
őstag
Tiszteletem a Közösségnek (külön Vargalex úrnak a személyes ismeretség lapján),
Egy 2015-os 1.4 TSI Octavia III kapcsán (130-140e KM) mire kell odafigyeljek a vásárlás / szemrevételezés során, mit nézzek meg (még az állapotfelmérés előtt), tipikus rozsdapontok, lötyögő-kinyúlt akármik, poros-olajos poros-hol nem jó ha ilyen a motortér, figyelmeztető jelek, stb stb.?
Ebben kérném a tisztelt jelenlévők segítségét, bármilyen ötletet, tapasztalatot meghallgatok..
Kellemes napot,-- Aux armes, citoyens --
-
siddis
őstag
válasz grizlisandor #212019 üzenetére
Köszi..
Kb. már mindent elolvastam a témában használt tesztek és TSI motortesztek terén - az állapotfelmérést azt szervezem - csak kíváncsi lennék a tulajdonosok személyes tapasztataira is, ha lehetőség nyílik rá.. azokra, amik nem a műhelyben hibakód-olvasás közben derülnek ki, hanem X-kilométer után..
Próbáltam Toyota Corolla 1.6 benzint, úgy éreztem "rám akarnak dőlni a falak" egy bunkerben.. Na és az a két csomagtartó emelőkar az valami vicc, amit nem értek..[ Szerkesztve ]
-- Aux armes, citoyens --
-
veterán
válasz siddis #212021 üzenetére
Egy valahol láttam apró rozsdát egy vagy két Golf7-en, ami műszakilag rokon az O3-mal, és érdemes kijavítani: a küszöb és a hátsó dobbetét találkozásánál, ahol vissza van hajlítva a lemez. Itt ujjal előre nyomod a dobbetétet és látni ha problémás, (otthon is javítható kis műszaki érzékkel).
-
Corsa02
őstag
Sajnos ez nem a motorkód. 04E az eleje a Sorteszámnak/alkatrészszámnak, ebből csak annyi látszik, hogy otto motor, vagy kellene a vége, vagy a motorszám eleje.
Vagy ha van kiszemelt akkor egy alvázszám.
Nálunk a gyárban autóra sajnos nem tudok szűrni, hogy mi ment a Leonba...azt esetleg meg tudom nézni, hogy az adott intervallumban miket gyártottunk és azok közül melyik volt hengerlekapcsolásos.
Egyébként miért olyan fontos? Ilyet szeretnél mindenképpen?The Truth Is Out There --->
-
IntelKiller7
veterán
Valaki szedte mar le otthon a feliratokat az auto hatuljarol?
15-os a Passatom, nem tudom mennyire utne el a fenyezes a badge alattival.
holegfuvo meg valami alkohol a ragaszto maradvanyok leszedesehez eleg?Battlefield Hungary FB csoport: https://tinyurl.hu/OrvU/ | XO GT: Alwin4K
-
MunezXBK
nagyúr
válasz IntelKiller7 #212027 üzenetére
Meg damil.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz IntelKiller7 #212027 üzenetére
Amit szedtem, az már hiányos volt és jött le kézzel, gyógyszertári benzinnel lejött a ragasztó maradék.
-
IntelKiller7
veterán
válasz molnarpeter #212029 üzenetére
Polirozni kellett utana? Vagy nem latszott?
Battlefield Hungary FB csoport: https://tinyurl.hu/OrvU/ | XO GT: Alwin4K
-
atos19881101
senior tag
Gyanús, hogy talán megvan a szenzor hiba. A kettes hőmérsèklet fixen 0 fok.
Ami még gyanús az a nyomásszenzor. Azt már be is rendeltem.@mágus
Melyik ez a 2es hőm. szenzor? A turbómmal semmi gond. 1sec alatt felépül a nyomás (1.5bar). Csináltam logot de még nem töltöttem fel./** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz atos19881101 #212031 üzenetére
Ez a 4 hőmérő van a DPF rendszeren(7,10,12,15), ebből 3 a DPF-ben egy a turbóban. Egyesével kihuzgálva a hibakód megmondja, melyik a kettes. Fejből én sem tudom, de szerintem a 7 vagy 10 lesz.
[ Szerkesztve ]
-
-
atos19881101
senior tag
válasz Mágus2 #212033 üzenetére
[link] itt a turbónyomás. Az első mérésnél nagyon alacsony fordulatról padlóztam 4.ben azért telt neki sokáig magához térni. De olyan kb 2 másodperc alatt felépül a nyomás ahogy nézem.
[link] itt a 7-esre azt mondja az nem hőmérséklet jeladó.
[ Szerkesztve ]
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
válasz atos19881101 #212036 üzenetére
Minden hőmérsékletjeladó. Elolvad, tudod hogy 1000°C, kész.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Reggie0
félisten
válasz atos19881101 #212031 üzenetére
Mennyi km van az autoban?
-
veterán
Májusban volt EGR, augusztusban termosztátcserém (mindkettő hűtőkörmegbontásos).
Most vettem észre, hogy hiányzik a hűtőfolyadékból.
Utána kéne tölteni és figyelgetni, vagy meleg motorral lehet normális is?https://tinyurl.com/rasoapro
-
Reggie0
félisten
válasz atos19881101 #212041 üzenetére
Akkor lassan mind eleri a nevleges elettartamat, ami jellemzoen 250ezer szokott lenni.
-
Reggie0
félisten
válasz rasotamas #212042 üzenetére
Lehet normalis, a szerelom azt mondta, hogy sokmindentol fugg mennyinek latszik a szint, mert a tartaly is zegzugos, eltero strategiak szerint keringet(pl. van kiegeszito szivattyu is, buborekot is athajthat, stb.), a homerseklet is valtozo, hiaba 90-et mutat(az 75-105 kozott kb. barmi lehet). Egy biztos, hosszu allas utan elszivarog mindenfele es beall egy megbizhatoan megallapithato szintre.
[ Szerkesztve ]
-
chopin42
őstag
Üdv! Alany: Skoda Octavia Tour 1u2 2006 1.4 bca.
A hátsó ablak fűtés nem működik. Megnéztem a biztosítékot, és ez fogadott.
Már volt, hogy megolvadt, de működött, csere után bírta elég sokáig. 25 amperes kell, az is volt benne. Most 2* használtam. Mitől olvad el így valami?
Alatta a kék a hátsó ablaktörlő, de az ki is van kötve, nem működik. Megy hamarosan autóvillamosságishoz, csak előtte kutakodnék.
Köszönöm!Szakmai kérdések csak a fórumban...
-
csiga8
senior tag
Üdv!
2003 évi Seat Ibiza 1.4 PDTI-hez keresek olajteknő tömítést.
Elvileg ez a fajta teknő van rajta: [link]
Cikkszám, vagy elérhetőség érdekelne, amíg nincs tömítés, nem bontom meg.
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Apple Watch Ultra - első nekifutás
- Fallout 76
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- iPhone topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- EAFC 24
- Mobilinternet EU-n kívül, eSIM adatcsomagok használata
- eMAG/edigital vélemények - tapasztalatok
- Wise (ex-TransferWise)
- További aktív témák...