-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
#214
tag
válasz dellfanboy #211350 üzenetére
Miért raknák vissza? Vásárlás előtti átnézésre vitték be.
-
veterán
válasz dellfanboy #211350 üzenetére
Nekem is ez jutott elsőre eszembe. De lehet, nem olyan egyszerű és "pikk-pakk megvan" meló, az alvázszámhoz tartozó szoftvert le kell hívni a szerverről úgy tudom.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz MunezXBK #211349 üzenetére
Az jobban bírta a tuningot.
No, de a viccet félre téve:
De azért másnak is akadt ilyen gondja chiptuning után...Cylinder pressure to high is a modelled limitation. When the ECU detects the timing is too low and knock is to high then it'll give the pressure to high error.
Dodgy injector, plugs or coils can contribute. Some companies are turning this off to stop the error but are just leaving the engine with the potential of damage.
Ez egy kikövetkeztetett hiba, nem valósan magas a nyomás abban a hengerben, csak erre gyanakszik a motorvezérlő. Túl kopogósan járt az a henger.
[ Szerkesztve ]
-
dellfanboy
senior tag
az lehet, de mivel latjak hogy gond van az autoval, miert nem ajanlak fel jopenze hogy visszarakjak a soft-ot?jopenze. erted nem ingyen. sztem az ilyen 1 bites embereket, ez egy tokjo lehetoseg ertekesiteni, hogy a vevo is jol jaron. lehet legkozelebb is ide jon a vevo, ne adj isten ha lesz della itt vesz uj autot
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
#214
tag
válasz dellfanboy #211355 üzenetére
És ez sok esetben így is működik márkaszervizes átvizsgálásnál. Olyan esetben is sajnos, ahol az nem is indokolt.
[ Szerkesztve ]
-
powerup2
addikt
Sziasztok
Nos első körbe elolvastam a téma összefoglalót a kérdésem az lenne hogy majd esedékes lenne egy gépkocsi vásárlás és a kinézett példány egy 2014-es Audi s3 lenne. Nincs benne 100 ezer km illetve olyat keresek ami keveset futott és kiváló állapotba van. Ezeknél a 2 literes motoroknál mire kell figyelni a vásárlásnál esetleg az automata váltó kérdése ?? mik szoktak a leggyakoribb hibák lenni ezeknél a kocsiknál ? illetve ha megnézek egy ilyen kocsit és szeretném megvenni érdemes valamilyen diagnosztikai eszközt beszerezni amit későbbiekben is tudom használni ? Lehet sok a kérdés igy elsőre de jó lenne ha segitenétek mert nem szeretnék belenyúlni majd egy olyan vásárlásba ami miatt több 100 ezret kéne még a kocsira költenem. Köszönöm előre is azoknak akik a segitségemre lesznek.TV: 77" LG C1 Erősítő: Arcam AVR10 Hangfalak: Revel Performa3 F208 , Revel Performa3 C208, Focal Aria 900SR , Focal Aria 906 , Sub: 2x Rel HT1510 Predator Lejátszó: Zidoo Z9X PRO Kábelek: Kácsa Norstone Oehlbach NF 214 Isotek Tápszűrő és elosztó: Isotek EVO3 Aquaris Nas: Synology DS218
-
tepsivitez
csendes tag
Sziasztok!
2018-as Golf 7-en a napfénytető elülső részénél, mindkét oldalon repedést találtam a tetőn. Egy külföldi fórumon annyi infót találtam, hogy ez sajnos gyakori hiba a napfénytetős verzióknál. Van esetleg valakinek hasonló tapasztalata? A hiba csak esztétikai vagy beázást is okozhat? Hogyan és hol érdemes javíttatni?
Előre is köszönöm, ha bárki tud segíteni!
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz powerup2 #211358 üzenetére
Ne sajnáld a pénzt átvizsgálásra. Ha nem értesz az autókhoz, ne egyedül nézd meg, vidd be egy márkaszervizbe, fizess ki egy átvizsgálást, akkor kevésbé lehet mellé nyúlni. Nincs semmi extra típushiba, de S3, tehát van rá esély, hogy hajtották rendesen. Ha szervizelték is hozzá, akkor nem lehet nagy baja.
[ Szerkesztve ]
-
-
veterán
válasz powerup2 #211358 üzenetére
Szia!
Ha még nem cserélték, a termosztát hajlamos ilyentájt megadni magát, és akkor már a vízpumpát is érdemes cserélni. (Gyári cucc 200-250, utángyártott 100-150 ezer forint, plusz munkadíj.)
Tünet: kezdetben lassanként fogy a hűtővíz.100-as benzin való bele, ezzel érdemes számolni.
DSG-nek még nem lesz baja ha nem gyilkolták.
Diagnosztika: VCDS, OBDEleven. De ehhez érteni kell valamennyire.
[ Szerkesztve ]
-
ßrainiac
addikt
Sziasztok,
Long time, no see
3.0 V6 TDI (ASB motorkod) eseteben van esetleg tapasztalat, hogy mely kutak gazolaja szamit rossz minosegunek?
Illetve mi az, amit ilyen motorba evek ota tankolnak egyesek, es nem volt vele gond?
Koszonom!
-
powerup2
addikt
válasz focvis #211362 üzenetére
Először is köszönöm a válaszokat mind neked illetve Bitpork-nak és Mágus2-nek. Bár külföldön még nem vettem kocsit szóval nem nagyon tudom a menetét de a márka szerviz jó ötlet már ha az eladó belemegy illetve a cég aki eladja. De a diagnosztikai eszközök terén nem vagyok otthon it-hez nem vagyok hülye. Csak annyi diagnosztikai eszköz van a piacon hogy az ember laikusként nem is gondolná. Meg aztán itt a lényeges dolgokat nézném meg fék kopás mert akkor ha kopott akkor lehet lentebb vinni a gépjármű árát illetve egyéb olyasmi ami kinyerhető egy ilyen eszközből. Futott km-kkel szoktak játszani itthon legalábbis kint németbe nem tudom mennyire bevett szokás ez. Vizpumpáról olvastam de az még nem is olyan vészes. De azért ha cserélni kell plusz lánc gyertyák esetleg fék akkor már simán ellocsoltam 1 milliót. Meg a cél tényleg egy keveset futott kocsi aminek rendesen volt vezetve a szervizelése. Meg ha van szerviz könyv akkor nagy gond nem lehet. Vagy az nem jelent semmit ?
TV: 77" LG C1 Erősítő: Arcam AVR10 Hangfalak: Revel Performa3 F208 , Revel Performa3 C208, Focal Aria 900SR , Focal Aria 906 , Sub: 2x Rel HT1510 Predator Lejátszó: Zidoo Z9X PRO Kábelek: Kácsa Norstone Oehlbach NF 214 Isotek Tápszűrő és elosztó: Isotek EVO3 Aquaris Nas: Synology DS218
-
Qru
MODERÁTOR
-
Szada85
aktív tag
válasz tepsivitez #211359 üzenetére
Külföldi Golf GTI fórum csordultig van a témával sajnos, lassan heti rendszerességgel posztolnak képet elrepedt keretröl. Volt akinél beázás is volt, de nem minden esetben, így még nem született konszenzus, hogy összefügghet-e a kettö.
A keretet cserélik (viszont idövel az is ugyanígy elreped, van tag, akinél már a harmadik keret van fenn), a német szervizek alapján valami 800-1000€ körüli kiadás.(Mondjuk még mindig kevésbé szerencsétlen dolog, mint a berobbanó tetöablak, ilyen posztok is kerülnek fel idönként. Ami fura, hogy csak a 3/5 ajtós autókat érinti, kombiknál nem jellemzö a probléma.)
-
Szada85
aktív tag
Valószínű ez áll mögötte, pedig sokuk gyári futóművel tapasztalja, a VW sokszor próbál kibújni a méltányosság alól, főleg ha nem gyári futóműves autónál következik be, pedig ez egyértelműen gyártási/tervezési hiba.
Főleg, hogy a bejegyzések 80-85%ban ugyanabban a szűk sávban jelentkezik a repedés:
A szerencsétlenebb esetekben menet közben vált el, és repült el:
A Cupra is mocsok mód csavarodik, emiatt van is hangja a tetőablaknál, hiába kezelem a gumitömítéseket rendszeresen. -
-
tepsivitez
csendes tag
Köszönöm, ezeket én is megtaláltam.
Nem szívesen cserélném több százezer forintért, ha úgyis újra elreped... Pár helyen olvastam, hogy szilikonos ragasztással próbálkoztak. Tud valaki esetleg szakembert, aki már csinált ilyet, és igényesen meg tudja oldani? Elsősorban Budapesten vagy a Dunántúl északi részén.
-
ßrainiac
addikt
Koszi Qru es bitpork
Itt nagyon megy meg mindig a duma, latom
HF Ur is aktiv, mint mindig 🥰
El voltam tunve - az 1.8 tfsi betegagy volt (ki gondolta volna..?) -, aztan ~1.5 eve egy 2014-es fokat hajtok, 2.0 tdci 163 (+hagymas tejfolos).
A fenti (eddigi) egyetlen felrelepesem utan viszont most visszaterek a VAG-hoz, ha minden igaz, egy regota ahitott 3.0 V6 TDI-vel.
-
ßrainiac
addikt
Auchan, Orlen (ex-Lukoil) es MOL szokott menni. Noname kut amugy sem jatszik, by default
bitpork #211371
Shellbol egyszer tankoltam 95 fuel saver vagy mit, azonnal meghulyult tole a 2.3E 5 henger (sok sok eve mar ennek, de azota sem szivesen megyek Shellre, foleg normalt tankolni) -
-
veterán
válasz joshua7 #211382 üzenetére
Szó sincs laborkörülményekről, nem tudományosan megalapozott, kb. a saját népi megfigyelésem, amit leginkább a vizeletem sugall.
Mintha jobban kormolná a kipufogót, és mintha többet fogyasztana pár decivel, mint MOL 95-tel. Utóbbival mintha lelkesebb is lenne, kb. ez a "kedvence".
De ha a Shell olcsóbbra jön ki, akkor azt kap. (pl. budaörsi tescós Shell eleve kb. -10 Ft a többihez képest, hozzájön egy 10 forintos kupon, szemben a MOL 5 Ft alap kedvezményével.)
-
Rise17
tag
Sziasztok! letezik hogy a conti vezérlés ennyire vekony vagy valami hamisat kaptam? Képről a dayco vezerles sokkal vastagabbnak tünik. Köszönöm a helpet
[ Szerkesztve ]
-
válasz CharlieDrop #211385 üzenetére
asb 233le mod dr Max is az volt
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Dadpool
aktív tag
Sziasztok!
Szeretnék beköszönni az új szerzeményemmel😁
2008 1.4 16v itt ott kicsit viseletes de az enyém.
Első autóm és 99% városi cirkáló lesz
Most indulók vele a kötelezőket megcsinaltatni. e
Próbáltam az itteni ajánlásokat figyelembe venni és úgy válogatni az alkatrészeket. Röviden ennyi😉 üdv Krisztián.https://www.youtube.com/user/cehaeries1 A játékban nem az számít, ki nyer vagy ki veszít.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Dadpool #211393 üzenetére
Gratulálok!
Ez a lehető legésszerűbb választás első városi autónak. 1.4 16 szelep, egyszerű de elég erős motor ebbe a bódéba. Semmi flanc, de mégis mindent tud, amit városban kell.
Egyszerű szívó motor, kicsi bódé, nincs közvetlen befecskendezés, nincs turbó, nincs semmi drága dolog, ami elromolhat. -
tibbike01
őstag
válasz CharlieDrop #211395 üzenetére
Premiumban mindegyik kút jó, ott már nehéz észrevenni bármilyen különbséget. Ha a sima 95öst tankolod, akkor ne a Shell-t válaszd.
-
imyourfriend
őstag
válasz CharlieDrop #211395 üzenetére
Sokat tankoltam ÖMW-nél, bár mióta itt dolgozom az Osztrák határ mellett és ugyanannyiba kerül az üzemanyag kint tankolok a Spritkönig benzinkúton. Nincs sok kútjuk 3 a környéken meg Grazban talán egy de azt kell mondjam többet otthon nem szándékozom. Nagyon úgy hozza a történet akkor inkább Szlovéniában.
-
MunezXBK
nagyúr
válasz imyourfriend #211397 üzenetére
OMV-ről van szó?
-
K Norbi
addikt
Hulladék Vag [link]
köptem is egyet...
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest