-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
atos19881101
senior tag
Mágus
Talán Te tudsz választ a kérdésemre. Pár hete cseréltünk a turbó csöveken tömítéseket. Azóta az intercoolerbe menő csövem (10) egy bizonyos fordulatszámon berezonál. Már mindent megpróbáltunk, de nem tudom megszüntetni. A biztosító részénél ér össze két fém. Viszont most nézem, hogy az ETKA hoz hozzá csavaros biztosítógyűrűt is (27), ami az enyémen nincs. Csak a 27A nevezetű.
Kellene rá raknom? Vagy ez nem mindegyikre jó? Mert ott elég masszív az anyag, ahol ez szorítana.
Ilyen a csatlakozása, mint a képen.
[ Szerkesztve ]
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz atos19881101 #128010 üzenetére
Nem kell oda semmi, vagy bajonet, vagy sima cső. A sima csőre van a szorító, a bajonetre van a biztosító C. Neked a bajonetes van, oda nem megy semmi más. Képen be tudod jelölni, hogy hol rezonál? Meg van kopva a bajonet füle, ami biztosítja, általában ez okozza a problémát. Vagy szerzel másik csövet, vagy megfúrod és lemez csavar, vagy beragasztod szilikonnal. Elég drága az a cső, ha nem lyukas én beragasztanám. A tömítés és a gallérja között hőálló szilikonnal bekened és betolod. Természetesen tiszta és száraz legyen a cső és a toldalék is. Gány megoldásnak tűnik, de
porliszt száraz lesz a csatlakozás és nem fog rezonálni sem.[ Szerkesztve ]
-
atos19881101
senior tag
-
gycs02
tag
Sziasztok!
Valaki eltudná szájbarágósan magyarázni, hogy egy golf6-ban (kombi) hogy, hol tudom megnézni a motorkódot?
K gycs
-
Qru
MODERÁTOR
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz brumi1024 #128019 üzenetére
Jogos az észrevétel.
"Valójában csak félig igaz a teljesítménynövelésről szóló hír, hiszen a 2.0 TSI motor már korábban is rendelhető volt 230 lóerős kivitelben, a jelek szerint azonban mostantól sutba dobják a 220 lovas verziót, és csak a combosabb, 245 helyett 250 km/óra végsebességre képes modell marad a kínálatban." - [link]
#nincsbennetarcsi
-
-v-
addikt
Ez jó szar lett.
Szánalmas ez a +10 lóerő is .. csak hogy el lehessen sütni, ez most szebb, meg jobb, meg erősebb lett, mert az mindig kell ugye, ahogy a design se maradhat 1 percig ugyanaz, mert jaj lemaradnak nem lehet eladni.
Vagy mindegyik autó ugyanolyan (konszern, bimmer, merga stb.) vagy próbálnak túl nagyot fingani és befosnak (lásd agyonvariált designok) - szánalmas ez a vergődés.
Nyilván annyit ér ez a 10 ló mintha indulás előtt nagyot szartál volna, és emiatt könnyebb lenne az autó meg megcsinálhatták volna alapból ilyenre, de "okosan" be van osztva, majd a következő generáció még 5 lóerővel többet fog tudni, meg eggyel több hengert kapcsol majd le, meg 2 mp-cel tovább tudja az overboostot[ Szerkesztve ]
-
crok
nagyúr
válasz gycs02 #128030 üzenetére
Akkor a motor és a váltó köztre írja hogy van egy kis címke plusz a csomagtartóban ha a tálcót felemeled akkor a pótkerék mellett kellene legyen egy matrica minden infoval.
-
gycs02
tag
Köszi (itt is) Mindekinek!
Megnézem a leírt helyeken.
A negyedik betű nem stimmel, s a legszebb, hogy ilyen kód nincs is a vw-nél.
Kíváncsi lennék ki hibázott, de ez is titkosítva lesz 20 évre legalább. -
FoLey-v
addikt
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest