-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
zsolt19900
őstag
válasz Morris #154099 üzenetére
valami mulatós kell neki és akkor még a kedved is felderülhet....néha....
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
válasz Morris #154096 üzenetére
De kérlek jelezz vissza mert én is kíváncsi vagyok. UK-ban panaszkodtak erre sokan, és volt aki többször is kicserélte a fejet 50-300€ közötti árakon mire ezt kipróbálta és hát miután ez oldotta meg a baját nem volt őszinte a mosolya.
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
-
-
válasz Morris #154088 üzenetére
Miért szopatnálak? Ha egy Scarlett Johansson lennél még be is próbálkoznék, de így csak segíteni akarok: próbáld ki. Állítólag a programozásában van egy bug ha nem talál benne cd-t akkor időközönként megnézi újra és akkor ehhez bekapcsol.
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
Garsza
veterán
Helló! Segítség kéne.
Van egy Passat CC 2012 2.0TDI 103kW
Elől hátul parkoló szenzorok.
A szenzorok vezérlő egysége cserélve lett és azóta az RNS 315 fejegység nem jelzi ki grafikusan a parkoló radart. A radar egyébként működik mert hangjelzést megfelelően adja de grafikus kijelzés nincs.
Van erre házilag megoldás? Vagy csak szerviz tudja megcsinálni. -
Plaza
tag
Sziasztok!
Tegnap megszereztem életem első törésmentes VCDS-ét, elkezdtem kiolvasni a B6 Passatom hibakódjait, ezeket dobta ki.
Esetleg valaki találkozott már ezekkel, illetve a hibák megoldásával?
Nagyon köszönöm!
01316 - ABS Control Module 004 - No Signal/Communication - Intermittent
00932 - Electric Window Motor; Drivers Side (V147) 005 - No or Incorrect Basic Setting / Adaptation - Intermittent
01038 - Central Locking Thermal Protection 000 - - - Intermittent
00893 - Switch for Trunk Handle (E234) 007 - Short to Ground - Intermittent
02844 - Lamp for Automatic Parking Function 009 - Open or Short to Ground - Intermittent
02628 - Sensor for Swivel Module Position; Right 014 - Defective - Intermittent
00361 - Heater Element for Auxiliary Heater (Z35) 014 - Defective -
negyedes
addikt
egy eszrevetel: ha be van nyomva a kuplung a gazpedal nagyon nehezen reagal. vagyis ha ralepek meg sem mozdul a fordulatmero, csak akkor porog fel ha tovig nyomom, de akkor egybol 6k-ig repul. ez igy normalis?
Három dolog biztos az életben: az adó, a halál és az adatvesztés. - Baráth Gábor
-
w333
félisten
-
Viperator
őstag
"Minél inkább eltávolodik egy társadalom az igazságtól, annál inkább utálni fogja azokat, akik kimondják azt." - George Orwell
-
-
válasz havri1 #154079 üzenetére
Az újakkal még nincs tapasztalatom, de az MFD I/II-ben volt setup ahol be lehetett állítani hogy milyen időzítéssel kapcsoljon ki ha a gyújtás le van véve. Szerintem itt kellene elindulni, mert pl nálam is kulcs nélküli van de megy az mmi 2gh.
Jah és a szervizmenüben tudom állítgatni h mikor hogy mennyire kapcsoljon.[ Szerkesztve ]
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
havri1
félisten
válasz bitpork #154078 üzenetére
Jó hogy előkerült ez a téma. Nekem csak akkor működik a fejegysege, ha gyujtason van az autó. Kulcs nélküli. Mi a megoldás? Nem jöttem rá. Gyári minden. R320 talán? Tehát kulcs zsebben, kuplung nélkül start gomb. Motort nem indítja, de gyújtást ráadja.
[ Szerkesztve ]
havri
-
-
w333
félisten
válasz Morris #154075 üzenetére
Valaki a családból szívat ... csapj rá egyet !
De ilyen tényleg nincs, vagyis én még nem halottam ilyenről !
Szerk.
Mondjuk ma ismerős autója is fura volt, új 3 -s BMW elment a boltba majd látom hogy nyílik a csomagtartó pedig a közelében nem voltam mindez mélygarázsban, lehet a boltban megnyomta véletlenül a gombot ? de mekkora ennek a hatótávolsága ? mert elég messze volt + 1 emelet és ugye a sok beton !
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
Morris
veterán
Van nekem is egy kis gondom.
Az autó áll. Nincs bezárva. Ablakok lent. Kulcs kint. És egyszer csak bekapcsol magától a rádió.
Ilyenkor wtf van? Ha így marad, akkor képes lemeríteni az akkut idővel.
Szerintetek mi lehet a baja?
G6 Plus - caxa[ Szerkesztve ]
-
mmdms
addikt
A 110 és a 90 lovas passat B5-be csak a végáttétel más, vagy minden fokozat kicsit hosszabb?
ElGuRuLt a GyoGySzErEm...VaGy CsAk FoRDíTvA VeTtEm Be?
-
zsolt19900
őstag
válasz kkdesign #154072 üzenetére
jól mondják fentebb, ha furán hangzik ha nem az "ajtó belsejébe" folyik el a víz általában a vw-knél (pl. nálam is) és itt is befolyik ennél a "vízlehúzónál" <--- így megtalálod bontós csoportokban!
A víz befolyás valóban az ablakemelő motortartó konzoljánál és az ajtó találkozásánál tud "befolyni" illetve átszivárogni a víz az utastér különböző zegzugas pontjaira
Szóval hacsak nem rozsdapöttyöshólyagos illetve nem töröl csúnyán, akkor azzal a résszel semmi gond nincsen az autódon (hozzáteszem az új ára igen borsos )
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
kkdesign
senior tag
Sziasztok!
Seat leon ahw motorkódos 2000ben gyártott autóról lenne szó, azt szeretném kérdezni, hogy a nyilakkal jelzett gumit azt honnan tudnék szerezni, hogy kellene erre rákeresnem, vagy van esetleg egy cikkszám hozzá? lehetőleg jólenne újonnan, mert karosszériás mikor megnézte a kocsit azt mondta, hogy ezt kéne lecserélni mert elöregedett és amiatt ázik be.
-
Arcképgyáros
Polo-ban (2003) meleget fúj a klímai és egyik ismerősöm akinek szintjén ilyen autója volt és szintén volt ilyen hibája adott egy használati utasítást...
A hiba a következő: nem zárja el a motor a fűtés zsalut a kívánt hőmérsékletnél túlfűt, illetve minimum hőmérsékletnél is forró levegő jut az utastérbe.
A szabályozást a motorvezérlő végzi, egy 12v-os motor mozgatja a zsalut, a zsalu helyzetének visszajelzéséről egy potenciométer gondoskodik.
Ez a potméter kontakt hibája okozza, hogy a vezérlő nem tudja a zsalut megfelelően mozgatni...Na szóval az a kérdésem lenne, hogy szerintetek nekiálljak "beolajozni" a potmétert vagy inkább bízzam klímásra/szerelőre az egészet? Kézügyességem van a szereléshez meg nem nagyon értek, de így képekkel nem nagyon tűnik bonyolultnak.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
-
-
Kiskokó
veterán
válasz MunezXBK #154049 üzenetére
Az oszt' logika !
Mágus :
Az Audi motoros" Lambomotoros " Audik nekem is közel állnak a szívemhez, irdatlan kemény a hangjuk!
Egyszer lehet beállítok egyet a garázsba bár akkor ha már nagy ccm akkor lehet maradok a H2-nélEgyszer hallottam róla, 1-2 típushibája van csak de azok nem olcsók. Te mit tudsz ezekről a motorokról mi nyűgjük van?
Az egyik, hogy ugyanúgy lehal róluk a szívótorok mint mondjuk a 3.0TDI-n csak az 5.0/5.2 -re gyári alkatrész 300e/db körül van ha tönkre megy. Mert ugye ha volt pénz ES8 -ra meg ERES6-ra akkor nehogymár.
[ Szerkesztve ]
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Corsair90
tag
Sziasztok!
Szeretném kicserélni a kocsimban a külső hőmérséklet érzékelőt, de sajna nem találom.
Esetleg tudnátok segíteni?
Típusa: Skoda Fabia Combi 2007-es, 1.4 benzines, 80 LE, BUD motorkód.
Előre is köszönöm a segítséget! -
Qru
MODERÁTOR
válasz havri1 #154054 üzenetére
Igen, ez a szokásos eljárás ilyenkor. Gázból csak jót tud visszatölteni, különben nem hűtene a klímád és elég gyorsan élnél a garanciával.
Lefejtéskor különválasztják a gázt és az olajat aztán feltöltéskor megy vissza a gáz és a friss olaj keveréke (általában uv festéket is tesznek hozzá, hogy az esetleges szivárgást könnyen megtalálják).
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Vincsaba
csendes tag
válasz freaghill #154050 üzenetére
Teljesen változó. Németből 1 éve érkezett 2007-es Audi A3 mindkét első sárvédő alján szépen volt már rozsda (gyári festékréteg volt pedig rajta). Ellenben 2008-as szintén német VW EOS gyári fényezésén sehol egy rozsda pötty, pedig ez is napi használatú autó volt. Ehhez hozzátartozik az is, hogy az előző tulaj elmondta, hogy minden évben leszedte a dobbetét elől, és kitakarította az eldugult vízelvezetőt, ezért nem lett belőle baj.
Ha ezt valaki rendszeresen megcsinálja szerintem nem érheti meglepetés, legalábbis az első sárvédőnél nem. -
havri1
félisten
Bejelentkeztem klíma karbantartásra. Alapvetően minden működik, bár kicsit a kompresszornak működés közben néha elég erős hangja van, nem tudom ez normális e. Még nem volt digit klímás autóm.
Szerelő azt mondta, nincs külön olajozásra szükség, gázzal együtt kapja.
Ez így rendben van?
Egy gépre teszi rá, ami leszívja, vákuumolja, majd újratölti. Kicsit félek, hogy nem új gáz kerül vissza.. Nem látom át a szervizelés menetét.
Valakinek tapasztalat?
B7/2011 PassatKöszi
havri
-
veterán
válasz Speeedfire #154038 üzenetére
Tényleg! A Porke kimaradt; akkor nincs kérdés.
Egy foscsi Cayenne akár apró(bb)pénzért is vehető.
(#154039) Mágus2: Valójában Lambo motoros az Audi, vagy Audi motoros a Lambo?
Az utóbbi jobban kéne.[ Szerkesztve ]
-
-
veterán
válasz Mágus2 #154030 üzenetére
Hát, a fabetétért egyáltalán nem kár, szép kis autó.
Viszont vigyázz! Veszélyes sorminta kezd kialakulni: volt a Skoda (Felicia vagy Favorit), lett Seat, most Golf; ezután Audi következik (4.2 V8), és itt jön a neheze: Bentley vagy Lamborghini? Az utóbbira savazok.
A 40 HD-s törvényt - emlékeim szerint - bitpork hozta.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz diablo1984 #154027 üzenetére
Nagyon bevált, kerestem is rajta, de az asszonynak servo meg abs kell.
-
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz zsolt19900 #154018 üzenetére
Jó benne a klíma, nem a meleggel van bajom, hanem a PORRAL, KOSSZAL.
-
zsolt19900
őstag
válasz Mágus2 #154017 üzenetére
akkor mostantól már hájlájgban lesz hamar melegetek
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz diablo1984 #154016 üzenetére
Polo nem is volt soha, a zoktávia családtag, szóval a korroda helyett.2000-es kiadás, 1.6SR, 8 szelep, 100 ló, AKL. Highline. Digi klíma, abs, 4 elektromos ablak...de fekete.
Nemt0m12: kell egy kis lógás a bowdenre.
[ Szerkesztve ]
-
Nemt0m12
tag
Sziasztok.
Egy olyan problémával fordulnék hozzátok,hogy hazafele jövet egyszer csak rántott egyet az autó.
Lámpánál megállva a fordulat nem a szokásos 800-ra állt be hanem fixen ott maradt 1100-on.Nagyobb gázadásra visszaesett 800ra viszont kis idő múlva magától megemelte megint 1100-ra.
Kiolvasás után az alábbi hibák voltak benne.
00282 Throttle position actuator v60
44-10 short circuit
00553 19-00 Idle speed regulation lower limit.
A rendszer fals levegő mentes ez ellenőrizve lett.
2 hete lett pucolva a szelep alapbeállítás megtörtént amit sikeresnek is írt.
Létezne, hogy ennek a fojtószelepnek ennyi volt?
Törlés után nem sok idővel is visszajönnek ezek a hibák de van amikor csak időszakosnak írja a hibát.
Az autó Seat Leon 2000-es évjárat AKL motor.
Válaszotokat előre is köszönöm. -
Csaby25
őstag
Beetle-ről mit lehet tudni?
Konkrétan egy 1999-es 2 literes 116 LE benzinesről van szó.
Vannak típushibák, mire kell odafigyelni?
Köszi!A kis emberek más emberekről beszélnek, a középszerű emberek eseményekről, a nagy emberek pedig ötletekről beszélnek.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest