-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
dond
csendes tag
válasz Mágus2 #213733 üzenetére
Köszi, ebben bíztam én is.
#213732 Az akkukivétel eddig sem okozott problémát, kiírta utána, h 0000 de aztán összeszedte magát és működött, sajnos bár teljes gépkönyvvel rendelkezem, az első tulaj a leírásnak megfelelően kivágta a rádiós lap sarkát a kóddal és eltette biztonságos helyre uh az már nem jutott el hozzám annak idején.. -
dond
csendes tag
Sziasztok, szeretnék bepróbálni egy (nem vw/vag) rádiót a gyári beta helyett polo 9n-be, ezután is kódot fog kérni tőlem az autó gyári beta-ja ha visszateszem vagy csak akkor kérne ha egy másik gyárit (pl. gamma-t) dugnék a helyére? Köszi!
-
dond
csendes tag
Sziasztok! Az 1.4 TSI I-TECH 125Le miben tér el a sima 1.4 TSI (125Le) -től? Vagy ez ugyanaz a CZCA, CPVB motorkód lehet? Köszi!
-
-
dond
csendes tag
válasz IO.sys #186205 üzenetére
Leveszed az ablaktörlő karokat (vlmi lehúzó szükséges lehet) és "lerántod" az egész takaró műanyagot egyben a szélvédő aljáról.
+alul is érdemes kipucolni a műanyag kerékjárati burkolat mögött, oda érkezik föntről a humusz és rohasztja a küszöb elejét...[ Szerkesztve ]
-
dond
csendes tag
Sziasztok! Mi a véleményetek a koreai és/vagy a török Beru gyújtótrafó az "igazi"?
Konkrétan úgy jártam Beru ZSE030 (1.4 16V BBY-ba is való) típussal, h egymás mellett méregettem 2db használt de jó török 1db új török és 1db új koreait.
A koreai trafó külalakra is más kicsit és a másik háromtól eltérő ellenállásértékeket produkált, uh nem raktam be az autóba, szereztem helyette negyediknek is törököt, ami már azonos értékeket mutatott a többivel. -
dond
csendes tag
válasz Mágus2 #183247 üzenetére
Köszönöm válaszod, időközben arra jutottam, hogy nem a helyén beépítve, hanem az alsót kivéve összenyomva fixre sikerült harmadikra lelégteleníteni a rendszert, valamiért a helyén (mikor a kuplungszerk is ellentartott valamennyit) csak mixelte a folyadékot a levegővel.
-
dond
csendes tag
Sziasztok, segítséget kérnék, van valami tippetek mit szúrhatok el? Polo 9N, kicseréltem az alsó kuplung munkahengert és nem tudom kilégteleníteni a rendszert, (elvileg Golfokon Octaviákon is ez a megoldás van) féktartályból megy a folyadék a kuplungpedálhoz a felső munkahengerre, onnan flexi meg fix csövön az alsó munkahengerre amin van a légtelenítő csavar, már több (3-4) decit átlöktem a rendszeren, de még mindig légbuborékok jönnek pár pumpálás és benyomott pedálnál (nyitásnál/légtelenítésnél) és szinte nincs is ellenállása a pedálnak, tuti nem emel ki...a folyadékszintre figyelek, egyszerűen nem értem hogy kerül folyamatosan a levegő a rendszerbe. (Sajnos nem teljesen sík területen sikerült belekezdenem az "akcióba" jobbra lejt a terület, de ez nem hiszem, hogy így befolyásolná a dolgot..?) Köszi!
-
dond
csendes tag
válasz Chereiose #182788 üzenetére
Bocs, visszakerestem, összekevertelek vele.
-
dond
csendes tag
válasz Csaby25 #181076 üzenetére
Szia, igen elvileg az a V68, de legtöbbször elég kivenni kitisztítani, nem biztos, hogy új kell, enyém is szarakodik, már többször nekiestem yt videók alapján, hogy kiszedem, de nem egyszerű, félek, hogy eltöröm a rögzítő "lábait". Kíváncsi leszek nektek, hogy sikerül a műtét, gondolom műszerfalat nem akarod kivenni
Én ha ujjal benyúlva megtámogatom, akkor még végigpörgeti magát (nyitja/zárja a meleg levegő flapnit, uh tavasszal hidegbe állítottam és lehúztam róla a stekkert..átmenetileg.. -
dond
csendes tag
válasz 1stVikman #177655 üzenetére
Az alapbeállítás 30 perc: Terminal 30G.
-
dond
csendes tag
válasz Chereiose #175984 üzenetére
Alapkivitelben volt dobfék hátul, talán a pofák / betétek felületét és minőségét kellene megvizsgálnod. Nekem nincs gondom a fékhatással, igaz enyém tárcsás hátul is és nemrég cseréltem a tárcsákat/betéteket körben.
-
dond
csendes tag
Válasz erre, hátha másnak is jól jön később,, ebben a topicban találtam a megoldást, 12V pin1+ és pin5- közé, így nyitott állapotba kerül, amíg a feszültség rajta van, próbáltam, működik.
Kérdés, ha esetleg valaki tudná, hogy a gyárilag kis (szűrős) szuszogónak mi a helyes működése? Nyitott és zárt állapotban is át tudok rajta préselni levegőt, de zárt állapotban picit nagyobb ellenállással.. /ez egy lecserélt szelep, nyilván okkal, de nem ismerem az előéletét/[ Szerkesztve ]
-
dond
csendes tag
válasz Chereiose #172397 üzenetére
Vedd ki a két nyomókapcsolós foglalatból az izzót, a középső "nagy" foglalatba tegyél egy jobb led-et és probléma megoldva Úgy láttam ez (is) típushibája ezeknek a "csillároknak", enyém is szétesett idén nyáron (2003/9N) és világított folyamatosan, szóval nem biztos, hogy érdemes bontottat venni..
-
dond
csendes tag
Sziasztok,
véleményeteket kérném, üzemmeleg motornál a kuplungom az alábbi ropogó/nyikorgó hangot adja /Polo9n 1.4/, hidegen csendben van, az alsó munkahengert már kitekertem, megkentem kicsit a nyomó felületét, de sajnos az nem oldotta meg a dolgot:
video link
Egyelőre a hangon kívül semmi rendellenesség, de jó lenne tudni mire számíthatok.. köszi! -
dond
csendes tag
válasz b4zsi- #166294 üzenetére
Tavaly cseréltem, 9-10e körül volt az utángyártott innen, nekem már zárva volt az ajtó fixen, de szerencsére szétszedés/bontás közben egyszer mégis működött, így ki tudtam nyitni az ajtót és kiszerelni az egységet rongálás nélkül, egyébként lehet furkálni az ajtó peremét belülről a nyitáshoz, akkoriban találtam erről jópár videót yt-n. Legtöbbször javítható a "zár", mikrókapcsoló csere vagy belső tisztítás kell csak neki, de ha már megvolt az új kicseréltem.
-
dond
csendes tag
válasz .Szaki. #158621 üzenetére
Nekem 9N van 2003-as, több mint 2 éve, amik eddig előjöttek, külső/belső levegőállító motor (tisztítás után ok), hideg/meleg állítómotor szintén zenész, most kezdenek sorban az ajtónyitó mechanikák ésvagy motorok rosszalkodni, ezeket is lehet tisztítgatni, de ha már kibányászod nem kockáztatsz, hogy esetleg megint nem nyílik, legalábbis én így voltam vele, kettőt már cseréltem. Szóval minden kütyüt érdemes tüzetesen kipróbálni vásárláskor.
-
dond
csendes tag
Tehát gyári központizár 5 ajtóra, 3 gombos távnyitó riasztóval, kilépőfény nincs az ajtókban, lehet azzal együtt él csak ez a kijelzési funkció a műszerfalon? Nem lenne túl logikus, hisz a mikrókapcsolók ajtónként küldik a jelet és a csomagteret ki is jelzi. A mosólé annyira nem is érdekel, de ezt nem tudom eldönteni, hogy a nyitott ajtó jelzésének hiánya hiba vagy így jó ahogy van..köszi amennyiben!
-
dond
csendes tag
Sziasztok!
A képen feketével keretezett szimbólumok /nyitott ajtó, mosólötty/ mióta nálam van az autó még sosem világítottak, Polo 9N, a /központi/zárak mikrókapcsolók jók, most cseréltem bal első szerkezetet, pont ezért kezdtem nyomozni olvasni a témában.
Szóval nálam abból a sorból csak a csomagtartó világít (ha nyitva van).
VCDS Lite-al 17-ben instruments output test sajnos azt a részt nem kapcsolgatja, elérhető ilyen teszt ezekre máshol? Jellemző, hogy így romlik el ?led? a műszerfalban? Mi lehet a megfejtés? Köszi! -
dond
csendes tag
Üdv!
Egy visszajelzés, az előzményeben linkelt hátsó fékvisszanyomó passzol a tárcsás Polo9N-hoz (és akkor a hasonló társaihoz is)
Azonban tisztítás és munkahenger járatás után is a jobb hátsó tárcsámról alig kopik a rozsda
Próbaképpen hídnál emelve a fenekét /kéziféket ráállítva/ érezhetően könnyebb egy kattintás után a jobb kereket elmozgatni.
Kérdés, a két oldalnak az eltérését lehet valahogy korrigálni, a két kézifékbovden fix hosszúságú.
Nem kellene a hengernek önbeállnia a fékpofákhoz? Most olyan mintha a jobb "messzebbről" indulna, ezért gyengébben fog, mind üzemi mind kézifék esetén.
Avagy simán mint főfékhengertől legmesszebbi fék valami folyadék+levegő problémával állok szemben?[ Szerkesztve ]
-
dond
csendes tag
Sziasztok!
Ez a hátsó fékmunkahenger visszanyomó minden VW-hez passzolhat, vagy vannak eltérések a "pöckökben"?
Konkrétan Polo 9N-hez szeretném venni/használni, köszi! -
dond
csendes tag
Adnék egy tippet én is, aztán majd cáfolnak vagy megerősítenek a szakik, ha az aksid oké, csak tedd rá a gyújtást indítózás előtt és várj 20-30mp-t, ilyenkor is csinál a fojtószelep egy végigmozgatást magán, hallani és látni is lehet légszűrődoboz nélkül (9N), nem tudom egyenértékű-e a kábeles adaptációval, de nekem működni szokott...aztán már csak az ablakok végállását kell megtanítanod
-
dond
csendes tag
Sziasztok!
Segítséget kérnék, (polo9n) miként lehet hozzáférni /kinyitni a bontáshoz/ a bal hátsó ajtót, ha a gyári központi nem oldja? A külső/belső kilincs oké, nem bovden problem, a belső felemeli a gombot, mégsem tudom nyitni az ajtót, a reteszelés marad, a motor az ajtóban úgy hallom, hogy meg se nyekken Köszi! -
dond
csendes tag
Szakik, okozhat az bármi gondot későbbiekben (polo 9n 1.4 bby), ha alaphelyzetben elveszem a feszt a benzinpumpáról? Tehát b.e. ajtónyitásra nem fog 1-2mp-re "brummogni", viszont indítózás előtt mindig megvárom, hogy feltermelje a nyomást.
-
dond
csendes tag
Sziasztok!
Lenne tippetek hol tudnék Bp-n holnap (szombaton) ilyen 1K4 839 167 zárdugót vételezni, mert most vettem észre, hogy szétcseszték a záram, sőt az autóban is jártak de legalább még megvan.. Köszi! -
dond
csendes tag
válasz szekra #130643 üzenetére
Ismert típushiba, sajnos, enyém is produkálja, így keress rá:
v68 temperature flap control motor
A radiátorban mindig forró a víz, egy motor szabályozza a terelőket, legtöbbször elég csak kitisztítani az egység "pótméterét", de ehhez ki kell venni, a gázpedál felől kell közelíteni, ha hőfokállítás közben alánézel lámpával látszik a műanyag fogaskerék amit mozgat, tudsz rajta ujjal segíteni, ha elakad (ideiglenes megoldás
A másik ilyen mumus a V154, az a kesztyűtartó mögött a friss levegőt engedi /vagy nem/ az utastérbe. Azt már orvosoltam tisztítással, a fűtés tavaszra maradt.. -
dond
csendes tag
válasz Mágus2 #128723 üzenetére
Ok, jogos
Csak az előttem érdeklődő sportlégszűrős "kolléga" miatt linkeltem a Golf V oldalát.
Nekem egyébként Polo 9N-ben van ilyen 1.4 16V 75Le, elvagyok vele, persze pár plusz lovat bármikor elfogadnék és akkor inkább ilyen irányba indulnék, ezért kérdeztem, h van-e értelme, tapasztalata vlkinek? -
dond
csendes tag
Sziasztok!
Rádiócserével kapcsolatban kérdeznék (Polo 9N 2003), mielőtt megszívatom magamat, ha a gyári Beta helyére bepróbálok egy másik VW-t pl. Gamma-t, akkor az kódot fog kérni ez egyértelmű, de ha visszateszem mégis az eredetimet, akkor az fog kódot kérni tőlem? (sajnos nincs meg, a füzet utasítása szerint kivágta az első idős tulaj a gépkönyvből és eltüntette -
dond
csendes tag
válasz bitpork #119455 üzenetére
Üdv! Oké készülnek a képek
Én is a tisztításra gondoltam első körben, de nem akartam okos lenni tapasztalat nélkül.
Adaptálást (060) csináltam, lefutott OK.
Viszont gyújtáson (motor off) a táblázat 3-as oszlopban pillangóra 5,7 fokot írt, ez jól gondolom, hogy 0-nak kéne lennie ha tiszta?
Volt itt ebbenszó róla.Egyébként nincs hibakód, nem is tapasztalok semmi más hibát menet közben, csak a piros lámpáknál tűnt fel a fordulatingadozás:
Chassis Type: 9N - VW Polo
Scan: 01,02,03,08,09,15,17,19,37,44,45,46,56,76-------------------------------------------------------------------------------
Address 01: Engine Labels: 036-906-034-APE.LBL
Controller: 036 906 034 DD
Component: MARELLI 4MV 4555
Coding: 00071
Shop #: WSC 31414No fault code found.
Readiness: 0000 0000 -
dond
csendes tag
Sziasztok!
Van ötletetek merre induljak? Polo 9N 1.4 BBY, alapjárat ingadozik nagyobb elektromos fogyasztó /vízhűtő ventilátor, klíma/ folyamatos üzemelése mellett (pl. nyár dugó araszolás), mintha egyfolytában korrigálna, visszaejti az alap ~750-re majd megint fel ~780-ra. Egyébként ha semmi más nagy elektromos nem üzemel, csak alapjáraton kapcsolok egy ablakfűtést, akkor azonnal emel kicsit de nem "rugózik".
Köszi!
Új hozzászólás Aktív témák
- Nem sietett az EU-s hatóság, 6 éve történt hiba miatt büntette meg a Metát
- S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Milyen TV-t vegyek?
- World of Tanks - MMO
- Garmin topik
- Intel Core i3 / i5 / i7 4xxx "Haswell" és "Haswell Refresh / Devil's Canyon" (LGA1150)
- Path of Exile 2
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Asszociációs játék. :)
- DIGI Mobil
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest