-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Jhonny06
veterán
Sziasztok!
VW Golf IV Ocean, hibajelenség az, hogy ráadom a gyújtást és ezután sem alszik el az akksi állapotjelző led, valamint nem lehet beindítani a kocsit, mert a belső blokkolásgátló (az a fajta, amit blokkolja az indítást, amíg két, "rejtett" helyen lévő gombot meg nem nyomsz) teljesen meghülyült. Konkrétan folyamatosan sípol, nem lehet kikapcsolni, persze pár perc után magától abbahagyja. Ez 100%, hogy csak akksi hiba lehet? Vadi újként vettük 2003-ba és azóta nem is volt benne cserélve, ami azért kicsit szokatlan, hogy eddig bírta.
[ Szerkesztve ]
-
Jhonny06
veterán
válasz rob210 #22357 üzenetére
Nem az akku volt a probléma. A kárpit alatt van az indításgátló kábele, aminek a vége elvileg érintkezik egy mágnessel, de olyan fapadosan ragasztották oda, hogy szétjött és a nem érintkezés miatt nem indult a kocsi. Fuckyeah. Azért az akku is cserélve lesz most már, 2003. decemberi a kocsi és még gyári akksival megy, úgyhogy gondolom bármikor meghalhat.
[ Szerkesztve ]
-
Jhonny06
veterán
Sziasztok!
2003 decemberi VW Golf IV Ocean 1.6 benzines, klímásba milyen akksit érdemes venni? Esetleg van olyan bolt Pesten és környékén (Budakalász, Szentendre), ahonnan kiszállítják házhoz? Köszi.
-
Jhonny06
veterán
Más: VW Golf IV 1.6 benzines, klímás; lemértem a gyári akkut (200X175X175), de ilyen méret kvázi nem létezik: [link] [link] Magyarázott a srác valamit a telefonba, hogy a 210-es is jó bele (meg 175 helyett a 190-es magasság se számít), de itt elvétve van olyan, a legtöbb 240mm-es. Ráadásul bal + os kéne, hogy még szebb legyen a történet. Meg ugye nem a leggyengébb 44-45Ah-s kéne bele, hanem olyan 55-60Ah. Valami ötlet esetleg? Köszönöm.
[ Szerkesztve ]
-
Jhonny06
veterán
Oké, hogy kicsi meg praktikus, de amikor ilyen kategóriájú autókat árulnak 3 milláért (oké, hogy 130k km, de akkor is), akkor ez mondjuk úgy reálisan ér 1-1,5 millát. Semmiképp sem ennyit. Az se hat meg, hogy új/újszerű. Már egy normálisabb Golfot is kapsz 1 milla fölött, az is kicsi. Nem 1-2 éves lesz nyilván, de annyi baj legyen.
Én se értek annyira az autókhoz, de ha a szüleim véletlenül megdobnának 2,5 millával, hogy vegyek egy egyetemre járós autót, akkor okosan választanék valami Saab-ot, a többit meg eltenném. Ez a VW a pénzes & hülye emberek autója.
[ Szerkesztve ]
-
Jhonny06
veterán
-
Jhonny06
veterán
"nem a ti anyagi szinteteken lévő emberekkel haverkodom"
Le is írtad a lényeget. Nem neked van pénzed, hanem a haverjaidnak. Illetve nekik sem, inkább a szüleiknek. Nem kell bemutatni a helyet, ahol tanulsz, de azért vigyázz ezzel a "tehetősnek mutatom magam" dologgal, mert könnyen visszaüthet. Szép, hogy vannak terveid, de a cégalapításról fogalma sincs a fiataloknak manapság. Még ha meg is van a pénz rá, nem értesz hozzá. Mindenki azt hiszi, hogy rögtön milliomos lesz, de - főleg itthon - egy jól menő boltot a semmiből összehozni, hát.. előbb el kéne menned dolgozni, hogy értékeld a pénzt, amit keresel, mert látszik, hogy ez kimaradt az életedből, de nagyon durván. Ezután biztos vagyok benne, hogy átértékelnél pár dolgot és az 1-2 milliós autókat sem néznéd le. Mitől vagy olyan biztos benne, hogy neked egyáltalán egy ilyen össze fog jönni az életben? Sorry, hogy ilyeneket írok, de iszonyatosan ellenszenves ez az attitűd, főleg, hogy kb. hasonló korban vagyunk.
[ Szerkesztve ]
-
Jhonny06
veterán
Valaki használt itt huzamosabb ideig IV-es Golfot? Nekem iszonyatosan durva a váltó, Avensis után nagyon darabosnak tűnik az egész, alig megy be kettesbe (nem hibás).
Ellenben a kormányozhatósága zseniális, minden kanyarbevétel élmény. Először kicsinek tűnt, de pont jó a fogása.
Jövőre lesz 10 éves és 77k km van benne (ne kérdezzétek - bevásárlókocsi). Mindenesetre ha majd egyszer eladásra kerül a sor, senki nem fogja elhinni, hogy nem állítottuk vissza a kilométerórát.
[ Szerkesztve ]
-
Jhonny06
veterán
Passat/Jetta-val érdemes foglalkozni 200-300k km körül? Tudom, hogy ez alapból nem mérvadó, de tegyük fel, hogy alapvetően nem széthajtott, normális állapotú.
-
Jhonny06
veterán
Néha, amikor indulnék, nyomom a gázt de nem reagál az autó. Eddig kétszer fordult elő, csak indítás után, egyszer le is fulladt. Valami tipp, vagy egyből szerelő? (Négyesgolf)
-
Jhonny06
veterán
-
Jhonny06
veterán
VW Golf IV-be a távirányítású zár hangját ki lehet valahogy kapcsolni? Olyan kva hangos, hogy 2 utcányira is hallatszik. Köszi!
-
Jhonny06
veterán
válasz tomcsi23 #69698 üzenetére
Maga a hangja. De tényleg iszonyatosan hangos, nem túlzok, simán zavaró kategória. Igazából kb. 100-ból 1X nincs hang, csak kattan a zár és felvillannak a lámpák, de gondolom ezt valahogy elektronikusan lehet hatástalanítani, nem? A zárásnál csak 1 pittyenés van, az nem annyira zavaró, de hasonlóan hangos. A nyitás ami brutál.
[ Szerkesztve ]
-
Jhonny06
veterán
Sziasztok!
VW Golf IV 1.6, ha ráadom a gyújtást, automatikusan bekapcsol a motorhűtő ventillátor. Néhány napot áll a garázsban, közben volt egy jobb hátsó féklámpa csere, de nem hiszem, hogy ezen bármit el lehetne rontani vagy összefüggés lenne. Ez mindenképp szerviz, vagy lehet valamit csinálni vele? Nem tudom, hogy zárlatot kapott-e, de fura, hogy a kocsiban a belső világítás felül nem megy + a vezető oldali és az anyósülésnél az árnyékolón taláható tükör világítása sem. Minden más jónak tűnik.
Holnap meg kéne tennem egy BP - Bécs - BP távot, ez így nagyon szopó? Kérdés, hogy menet közben gáz, ha állandóan megy a venti (gondolom végig nem menne, csak ha annyira felmelegszik a motor, de javítsatok ki, ha tévedek)? Parkolásnál max. levenném az akksiról. Találkozott már valaki ilyennel? Köszi!
-
Jhonny06
veterán
válasz thefreeman #130680 üzenetére
Na most kipróbáltam, kb. 5-10 perc múlva magától leáll, szóval szerencsére nem kell szarakodni az akkumulátorral. Amúgy végighúzogattam az összes biztosítékot oldalt és semmi nem állította le. Vagy nem ott kéne nézni?
Hülye kérdés (nem értek a kocsikhoz), de ez a ventilátor menet közben egyébként is mindig menne, vagy csak amikor kicsit túlmelegszik a motor, akkor kapcsol be?
[ Szerkesztve ]
-
Jhonny06
veterán
válasz thefreeman #130682 üzenetére
Gondolom abból baj nem lehet, ha mindig megy menet közben, max nehezebben melegszik be a motor.
-
Jhonny06
veterán
válasz thefreeman #130684 üzenetére
Ja nekem ilyen gond nem volt, néhány km után már kezdett felmenni 70 körülre, pedig még hideg is van. Mindenképpen megnézetem amúgy, köszi mindenkinek az ötletelést!
-
Jhonny06
veterán
Golf IV-nél 2-es trafó és 4 gyertya csere 35k-ért reális, vagy nagyon átbasztak?
-
Jhonny06
veterán
Sziasztok!
Golf IV-ben levő gyári rádiónál hogy lehet azt megcsinálni, hogy az 1-6ig gombok valamelyikéhez rendelek egy adott rádió frekvenciát? Bele van már programozva egy csomó, de ha az fm transmitter frekijére rámegyek, nyilván nem marad úgy, miután átváltok másikra. Már mindent nyomogattam, de nem jegyzi meg. Köszi!
Új hozzászólás Aktív témák
- CASIO órák kedvelők topicja!
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 3***(X) "Zen 2" (AM4)
- iPhone topik
- Sorozatok
- Diablo 3
- Villanyszerelés
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Újabb Samsungok telepíthetik a Galaxy AI-t
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest