-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
BullKoxa
őstag
válasz grizlisandor #198999 üzenetére
Lehet, de azt álló helyzezben is lehetne hallani ha jól gondolom. Nekem ezt mondta a srác.
monosgeri21 ; Álló helyzetben nincsen semmi hangja, erre nekem azt mondták ha van az toronycsapágy lehet.
Asbee ; az is párban ke cserélni? Nem szeretnék minden kicserélni aztán hoppon maradniba kopogás miatt. Jó lenne ha csak ez lenne a baja.
Köszönöm szépen a válaszokat
[ Szerkesztve ]
-
user12
őstag
válasz molnarpeter #198991 üzenetére
Vegyes
Alkalmanként városon belül + hosszabb-rövidebb utak (30-300+ km)Rendszergazda vagyok....ha röhögni lát, mentsen
-
BullKoxa
őstag
válasz grizlisandor #199008 üzenetére
-
Sziasztok, B8 passat vásárlásán gondolkodom. Évjáratban 2017-19, árban 9M forintig bezárólag. (kombi, diesel, led, panoráma tető, virtual cockpit, esetleg r-line, ...)
Szembe jött ma egy bitdi, (megbízható forrásból, de 230 ezres futással) 2017-es, a fenti opciók mindegyikét tudja.
Szeretnék pár kérdést feltenni:
- ez a bitdi ajánlott/nem ajánlott kategória?
- létezik belőle (b8-ból) 150, 190 és a 239 lovas bitdi, melyik ajánlott?
- illetve vw DSG téren teljesen kuka vagyok...ezekben egyforma a váltó, vagy melyikben milyen, mire kell figyelni, melyik ajánlott?
- illetve a futásuk, amit nem tudok, hogy mi számít még belefér kategóriának?
Minimum 30 ezret megyek egy évben, tehát egy 230 ezret futott példánnyal, pik-pak összejön a 300 ezer feletti futás - félreértés ne essék, itt nem "majom-banán" probléma áll fent, csak egyszerűen ha lecserélem a mostani autóm, akkor szeretném használni és nem a szerviz műhelyében nézegetni, esetenként heteken át.Köszi előre is a segítséget.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
veterán
válasz molnarpeter #199016 üzenetére
Miért engednéd el az összkerék miatt?
https://tinyurl.com/rasoapro
-
Qru
MODERÁTOR
-
válasz molnarpeter #199016 üzenetére
De, 4motion. Bár, amiket nézegetek az általam elvárt felszereltséggel, azok 90%-ban mind összkerekesek.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
molnarpeter
nagyúr
-
Qru
MODERÁTOR
válasz molnarpeter #199016 üzenetére
Kell bele, nekunk mar a 190 lovas is szenvedos volt csak fronthajtasosban.
Ha nem volt idealis a tapadas kb lehetetlen vt elindulni vele normalisan allobol.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
HUTCHDB
nagyúr
válasz mycso #199015 üzenetére
Tapasztalati véleményem van.
240-es BiTdi-m volt, most 190 lóerős sima 2.0 Tdi. (Igaz Tiguan, de ebből a szempont lényegtelen)
A BiTdi minimum 2-3, de egyes esetekben akár 4-5 literrel is többet fogyaszt.
A biturbonál 7 sebesseges DSG rosszul van gyárilag hangolva, nagyon alacsony fordulatszámon vált el, így rezonál a karosszéria. Csak a szoftver átírásával (chip tuningusok) orvosolható, sehogy máshogy.
Jol megy a BiTdi, de majdnem elég a 190 le-ős, így én lecseréltem ezen problémák miatt.[ Szerkesztve ]
" Ha húsz évesen nem vagy liberális, akkor nincs szíved, ha nem vagy konzervatív negyven évesen, akkor nincs eszed." - Winston Churchill -
-
HUTCHDB
nagyúr
válasz kleinguru #199024 üzenetére
A 2-3 liter pályán, a 4-5 városban.
Varosban volt, amikor 12,5 volt.
Mindket autó 4Motion, így e tekintetben nincs különbség.
A mostani sima 190Le-el nagyon meg vagyok elégedve." Ha húsz évesen nem vagy liberális, akkor nincs szíved, ha nem vagy konzervatív negyven évesen, akkor nincs eszed." - Winston Churchill -
-
addikt
-
HUTCHDB
nagyúr
válasz kleinguru #199026 üzenetére
Facebook Passat B8 csoportban is érdemes rákérdezni, olvasgatni.
Erdekes, hogy ez a DSG probléma mindenkinél előjön.
Az enyémre (Tiguan) volt gyári visszahívás a DSG -re, így szoftver frissítést csináltak, de érdemi változás nem lett.
Az a gond, hogy úgy gondoljak a nemet mérnökök, hogy 500 NM nyomatékból elviszi 1.100 fordulatszámon az autót. Ez amúgy igaz, de kb 100-120e km után a mikrorezonanciák átcsapnak zavaró rengésekbe." Ha húsz évesen nem vagy liberális, akkor nincs szíved, ha nem vagy konzervatív negyven évesen, akkor nincs eszed." - Winston Churchill -
-
veterán
válasz kleinguru #199024 üzenetére
Csak amiatt, hogy több LE volt benne annyival többet fogyasztott?
Most hétvégén faterom 3.0 TDI-je volt nálam (A6 @ 239 LE) és az én 2.7 TDI-hez képest (A6 @ 190 [+39 ] ) nem sok különbséget éreztem teljesítményre. Nyilván, a chip az enyémnél sokat dob a latba hisz így az 50 helyett 10 LE a különbség és nagyon elenyésző így az eltérés a két autó között ezen a téren. Fogyasztásban viszont a 3.0 valamennyivel többet eszik, mint a 2.7, de a chip előtt szerintem kb egálban lehettek szerintem. Bár faterom azt mondja, hogy az eredeti "állapothoz" képest eszik többet 1-1,5 literrel. Nyilván ez pálya használatnál, városban nem tudtam tesztelni ahogy ő sem még.The greatest trick the devil ever pulled off was convincing the world he didn't exist.
-
Sziasztok,
Hülye kérdés, de dízel autó esetén mennyi idő alatt feketedik be az olaj olajcsere után?
DFFA motorkódú, 2.0 CR TDI Octavia, 150 LE, 7 fokozatú DSG-vel, 2018-as évjárat.Bő egy hónapja vettem, akkor 8 ezer km telt el az utolsó olajcsere óta így nem rohantam vele szerelőhöz. Akkor az olajszint a min. és max. között volt kicsivel félút felett és fekete olajjal.Holnap lesz egy hete, hogy olajcserén volt az autó. A cseréig megtettem vele 2800 km-t....és icipicit fogyott az olaj mennyisége....de a színe nem változott. Az olajcsere óta mentem 400 km-t és még eléggé világos az olaj. Emlékeim szerint a korábbi dízel autóim (2016-os 1.4 TDI Fabia és 2015-ös CFF 2.0 CR TDI Superb) már festettek ilyenkorra az olajon jócskán.
Ami még érdekesebb és aggasztóbb egyben, hogy a max.-on vagy picit felette van az olajszint amennyire látom a világos olajnak hála. Mivel eddig nem köpte bele a gázolajat....és az utazási szokásaim sem változtak.... ( országút és autópálya 80%-ban)....így talán nincs nagy gond. Legalábbis konkrétan az olajcsere óta mi romlott volna ennyire?
[ Szerkesztve ]
-
iceQ!
addikt
Sziasztok,
B6 passat 1.9 PD, 3. fokozatban kigyorsításnál búgó hangot lehet hallani. Elsőre azt hittem, hogy a gumik, de a többi fokozatban ezt már nem hallom. Motortérből/től jön, de hogy mi lehet az pontosan nem tudom. Valami tipp erre? Vezérlésben 50 ezer km van szervízkönyv szerint (nem tudom miért de engem aggaszt, hogy lehet ott lesz valami...)
[ Szerkesztve ]
Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is! A csavargó embert nem lehet munkára fogni! Samsung S23 Ultra Dual SIM | Notebook: HP Omen | Car: Volkswagen Passat B6 1.9 PD TDi BLS
-
Saccco
nagyúr
válasz user12 #199037 üzenetére
Nekünk 2006-os volt, arra sikerült jutni, hogy az életben többet nem veszünk Seat-ot.
(1.4 benzin)█ 3D nyomtatás és tervezés █ Tiny Whoop - Eszik-e vagy isszák?! https://goo.gl/9BEyy7 █ Teszteljünk egereket együtt, van 5 perced erre? http://goo.gl/ulKVSn █ - Üzenet vége - █
-
válasz HUTCHDB #199023 üzenetére
Kószönöm a válaszod.
A fogyasztás mondjuk, hogy lényegtelen, bár ha valóban ilyen izmos a különbség, azért az durva.
Viszont ez a rosszul áttételezett váltó picit elriaszt, mert akkor ott egy idő után ennek kárát látják a bakok, az erőátvitel minden eleme és előbb-utóbb a motor is.“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
user12
őstag
válasz Mágus2 #199039 üzenetére
Vegyes, nagyon vegyes.
Alkalmanként városon belül + hosszabb-rövidebb utak (30-300+ km). A rövidebb utak (max 30 km) fő/mellékúton, a hosszabbak 90%-ban autópályán (pl Szolnok-BP vagy Szolnok-Mátészalka), Balaton, stb.
Városon belül preferáljuk a kerékpárt a jobb közlekedés miatt (is), így az ritka. Vidéki rokonlátogatás, kirándulás.Rendszergazda vagyok....ha röhögni lát, mentsen
-
macilaci78
nagyúr
válasz hdanesz #199034 üzenetére
Nekem is rendszerint túltölti picit a szerelő, max felett 3-4 mm-rel is. Mondjuk, a teremgarázsban vízszintes a padló, azt használom referenciának, mindig ugyanott és indítás előtt hideg motorral nézem.
Ha csere után egyből nem nézted meg, akkor ne parázz, nem termeli az olajat.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
addikt
Sziasztok!
Kezdődik a klíma szezon (már vagy 3 hete).
Elkezdtem a szokásos problémába ütközni (korábban a toldóval is így volt). Aktív klímázás után leállítva az autót, majd másnap elindítva (klíma azonnal ki, mert reggel nem kell), telefújja párával a szélvédő alját (Passat B7 kombi).
Korábban olyanról olvastam, hogy valahol a kondenzvíz összegyűlik és azt párologtatja ilyenkor vissza. Hol lehet tömődés, amit ki kellene takarítani, hogy ez ne forduljon előAzt gondolom, hogy a kondenzvíznek csak simán ki kellene folynia a kocsiból az útra. Persze lehet rosszul gondolom.
A kicsire nem adunk... a nagyot meg leszarjuk!
-
user12
őstag
válasz macilaci78 #199043 üzenetére
Köszi!
Az 1.4 16V változat szimpi nekem is. Ha jól tudom 1.6-os csak DSG-s benzin vagy dízel motorokkal létezik.Rendszergazda vagyok....ha röhögni lát, mentsen
-
Primary92
senior tag
Sziasztok!
A 4x4 Octaviamban rugótörést követően 380mm-es rugók kerültek be. Utánfutót húznánk, sokszor tele van a csomagtartó, le is megyünk vele az útról, plusz a környékünkön az fekvőrendőrök tartalmaznak némi utat (sokszor leért a vonóhorog), szóval a magasságot nem bánjuk.
Okozhat-e problémát az extra magasság?
[kép] [kép]
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Facebook és Messenger
- eMAG/edigital vélemények - tapasztalatok
- Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- NOTEBOOK / NETBOOK / Mac beárazás
- További aktív témák...
- profi traffipax és lézer detektor + blokkoló Kiyo Ultimate AP4 GPS komplett rendszer
- Centro Energy 410W Full Black Prémium napelem panelek
- Új Bestway medence vizforgatóval akciós áron
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000