-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
tomcsi23
veterán
Mai történések:
• nyári gummedli fent
• pollenszűrő cserélve
• klíma kitisztítva (kössz srácok a tippeket )
• GE Megalight Ultra H7 installálva....de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
AMD Power
titán
-
Balupapa
senior tag
Annyira szépek....(direkt ezüst polo-s képek)
100 lemez felni sem ér fel vele
[ Szerkesztve ]
_-=*WheelWhores*=-_
-
runner 125
nagyúr
-
14adam
addikt
ami megfizethető kategória és nekem nagyon bejön az a maxxim maze. Csak Mo-n nem lehet szerezni
-
FoBCRaistlin
őstag
M550D
1-ben 50
2-ben 80
3-ban 120Lol mint Luigi, csak az eltelt idő más
[ Szerkesztve ]
Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz FoBCRaistlin #25016 üzenetére
Ja, ezek az M5-ök elég lusták.
-
Octi
aktív tag
válasz runner 125 #24977 üzenetére
Előre leszögezném, semmi bajom a motorosokkal, és segítem is őket, ahol tudom. DE!
Sajnos kis hazánkban a motorozási kultúra (és teljes egészében a közlekedési kultúra) a béka segge alatt van.
Csak át kell menni ausztriába. Ott abszolút nem "kötelessége" az autósnak jobbra-balra huzogatni az autót sorban állás közben (mert ugye az egyik motoros jobbról, a másik balról jön), és nem is várják el a motorosok. Ha elfér, szépen, normális(!!!) tempóban elgurul a sorok között, de ha nem, akkor szépen be áll a sorba, és kivárja a sorát.
Ott nem látod, hogy 2x3 sávos úton egykerekezve, csőgázzal motoroznak a délutáni forgalomban (pl: Üllői út, Váci út, stb).
Ott nem történik olyan, mint nálunk pár éve, amikor az egyik jaszkari megölte a motoros társát, mert ő olyan rohadt ügyes, és még videóra is vette.
Náluk a motorozás nem erről szól.
Természetesen ott is ment el mellettem az autópályán 140-nél motor, olyan tempóban, hogy még a színét sem láttam, de valahogy ők tudják, hogy mit és hol lehet.Tehát nem állítom, hogy minden motoros barom, de sajna a motoros társadalom egy része igen sokat tesz azért, hogy ilyen kép alakuljon ki a motorosokról.
az egyik legjobb barátom és kollégám már tört le tükröt egy közös motorozás során
Lásd előző mondat.
Tudod, ha én annyiszor kiszállnék az autóból, ahányszor paraszt vagy figyelmetlen a másik autós vagy motoros, és annyiszor lerugnám a tükrét, vagy fel lökném, soha nem érnék el a célomhoz.Aki részt vesz a forgalomban, akár motorral, akár autóval, annak tudomásul kell vennie, hogy igenis vannak barmok (mindkét oldalon), és bizony le kell nyelnie a békát.
Ui: természetesen a hölgyeményt semmi nem menti fel, és remélem, hogy a bíróság biztosít neki 2-3 évet, hogy el tudjon gondolkodni azon amit csinált
Megpróbáltam leszokni a sexről és a drogról. Életem legkeményebb 1 órája volt! PSN ID: Octi_18T
-
rob210
nagyúr
Nem akartam ebbe a cikkbe belefolyni és kommentelni, de alapvetően most már annyi vélemény összegyűlt, hogy a sajátomat is kifejthetem.
Az én véleményem ugyanis részben szinte mindegyikőtök véleményéből csippent egy kicsit de a fő irány az nem ez.
Alapvetően a Magyar fejekkel van a baj.
Mindegy az, hogy motoros, vagy autós, lehet az gyalogos és biciklista is.
A fejek azok amik nincsenek rendbe rakva.Az alapvető hiba, hogy Magyarországon mindenki sértett és mindenki bosszúra szomjazik, csak azt nem tudom, hogy ezt miért mindenki az utakon akarja levezetni, ott akarja megmutatni, mekkora tökös csávó/csaj.
A tolerancia mint olyan Magyarországon kiirtott szó, és nem véletlen írom a kiirtottat.
Módszeresen sok sok év alatt érték el, hogy ebben a nemzetben semmilyen összetartás tolerancia, empátia ne legyen, mindenki csak magának kaparjon és könyörtelenül taposson át mindenki a másikon.Ez úgy látszik nem csak kis hazánkban létező probléma mint azt a videó is bizonyítja.
Ami pedig a hatóságot érinti arról is megvan a véleményem, mert lehet ha nem folyamatosan a pénzek beszedésére figyelnének, hanem néha egy kis közlekedés rendészettel is foglalkoznának akkor azért az ilyen földtől elrugaszkodott hülyék is jobban meggondolnák, mit mikor csinálnak, és hol.
Eléggé máshogy látom én ezt a világot, mint ahogy alakul, de sajnos én csak egy csepp vagyok a tengerben.
Szálltam már ki én is a kocsimból ordítva, hogy mit csinálsz te vadbarom, de megütni szétverni a másik kocsiját sose akartam, tettem meg.Ezek a kirohanások is csak olyankor jönnek elő amikor bent ül hátul a gyerek valami okos milliomos csemete meg akkor akarja épp megmutatni apucitól kapott kocsijával milyen gyorsan tud megdögleni, a következő kanyarban.
Bocsánat a hosszú hozzászólásért de azt hiszem ha elolvassátok és magatokba néztek egy kicsit mindenki magára ismer illetve elismer, hogy sokszor volt már olyan helyzetben ahol neki is toleránsabbnak kellett volna lennie.
Renault power
-
rob210
nagyúr
Hogy téma is legyen
Ez azért aranyos kis mutatvány, vegyél jó minőségű drága gumit majd jól megdöglesz tőleRenault power
-
FoBCRaistlin
őstag
A féknyereg festéknek mennyi ideig kell száradnia?
Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
-
#00809728
törölt tag
válasz FoBCRaistlin #25024 üzenetére
alapozonak vagy már a zománcnak?
Féknyereg festése.
-le takarítani a zsírtol,sótol,portól.
-higitóval lakkbenzzin finoman átmosni.
-kicsit felcsiszolni 220 feletti papirokkal.
-leragasztani mindent amit nem akarsz festeni
-megint átmosni higítóval
-alapozni FONTOS
-várni 10percet majd újra alapozni.
-várni 30percet majd mehet rá a zomán
-várni 10percet és mehet a második réteg zománc.végül 1h várni és mehet fel a kerék és goo..............
jó munkát.
[ Szerkesztve ]
-
rob210
nagyúr
válasz FoBCRaistlin #25028 üzenetére
Mit meséljek dodié a profi enyém a gányolás.
Én leszedtem a nyergeket drótkoronggal leszuszmákoltam mivel nekem érdes felületűek a féknyergeim ennek csiszpapírral őrültség nekiállni.
Utána kapott egy kis gyógyszertári alkoholt aztán hőáló ezüstel megfúlytam majd ráfúlytam a speckó féknyergekre ajánlott pirosat.Renault power
-
FoBCRaistlin
őstag
válasz rob210 #25029 üzenetére
Nekem is érdesnek tűnik ez a nyereg papírhoz
Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
-
Kicker
őstag
Sziasztok, mellékelt képen látszik a probléma, a westfalia vonóhorognak vágták ki ezt a helyet, valószínű volt takaróelem, de az előző tulaj, így én sem kaptam meg... mit javasoltok, lehet ilyet találni valahol? Vagy csinál ilyen elemet valaki?
BSE motorkód tapasztalat valakinél? Touranban, jetta, passat-ban?
[ Szerkesztve ]
Arról ismerik futball körökben, hogy egyik meccsén kettőt bólintott, egy gólt és egy nézőt.... muhaha
-
rob210
nagyúr
-
rob210
nagyúr
válasz FoBCRaistlin #25036 üzenetére
Igen így igaz az enyém is ilyen volt, ezt szerintem sok-sok hónapig kéne csiszolópapírral súrolni
Renault power
-
#00809728
törölt tag
válasz FoBCRaistlin #25030 üzenetére
Itt nem polírozni kell hanem érdesíteni azaz kicsit össze karcolászni,hogy a tapadjon rá az alapozó
Fémkorongot azért nem írtam,hogy az úr kicsit kézzel is dolgozon ne legyen egyből könnyű dolga.
Drotkorong: van acél és finom réz nos ebben a sorrendben használd.[ Szerkesztve ]
-
SZATA
senior tag
Hi! Egy tök láma kérdésem lenne, de nem találtam rá választ máshol.
Adott egy Golf II 1.6 (PN) benzines. A műszerfalán olyan vízhőfokmérő van amin nincsenek számok csak balról jobbra egy teli "zászló" továbbá 4 vonás. Meddig mehet fel a vízhőfok ami még nem gond? Gondolom a középállás - függőleges mutatóval - az optimális üzemi hőfok.
Köszi!
-
VR6-Fan
veterán
hy!
közép fölé n menjen, ha van leded akkor esetleg azt elhagyhatja félig, amikor nagy terhelés van vagy nincs kellő hűtés.
közben én is kérdezek itt is:
"Hülye hifis kérdés, ha van valaki jártasabbnak hozzáfűzni valója szívesen veszemmost egy 120-130l körüli láda, elv nyitott, van a kocsiba A, nagy mint a mázsás malac B, nekem tompán szól a mély, már mint nincs meg a hátba veregetem érzés, viszont szépnek szépen szól így az tény.
zárt ládával elv koncentráltabb mélyet tudnék elérni, relatíve jó hang minőség mellett, no meg kb 1/3-ad ennyi helyet foglalna, számolva ~56l-s láda kell, a gyártó ~42l ajánl a nyomohoz bélelve 2,5cm-s üveg gyapottal.
másik kérdés, zárt láda zárt, már mint ténylegesen zárt, nincs rajta semmi szellőző nyílás stb?"
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
már 3 órája számolgatok nézelődők olvasgatok a témába, húsvét körül lehet faragok valami szart
"A zárt dobozokkal kapcsolatos állandó kérdés és vita tárgya, hogy a doboznak légmentesen kell-e zárnia. Akusztikailag elvileg az a jó, ha igen, viszont a külső légnyomásváltozás ebben az esetben ad egy "előfeszítést" a membránnak. A Klinger könyv szerint célszerű egy kis lyukat hagyni valahol a dobozon ezt megakadályozandó."
ez azé nem faszságés Te mé nem alcsizol?
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
#00809728
törölt tag
válasz FoBCRaistlin #25039 üzenetére
érdemes...
-
FoBCRaistlin
őstag
válasz #00809728 #25046 üzenetére
Ok, meglátjuk mi fér bele a hétvégébe. Elvileg ma már lesz felnim, és megy a gumishoz.
Kíváncsi leszek.Amikor ékezetek nélkül, kicsit furán írok az telóról van.
VR6-Fan: Most lehet hülyét kérdezek, de a reflex nyílás nem ezért/is van?
[ Szerkesztve ]
Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
-
tomcsi23
veterán
válasz VR6-Fan #25043 üzenetére
Na most nekem az a véleményem, hogy a hangszórótól is függ, milyen dobozba teszed. Van reflexnyílásos dobozba való hangszóró, és van zárt dobozba való. A zárt dobozba való hangszórót szellős dobozban ki lehet ugrasztani a helyéről (volt már rá példa), ha kellően megküldöd, mert ez feltételezi a zárt doboz ellenállását. Szvsz ha olyan a hangszóró, akkor légmentességre kell törekedni a doboznál, mert teljesen légmentesre nem nagyon tudod megcsinálni, R-go ha kicsit benyomod a hangszórót, az szépen lassan visszaáll alapállapotba.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest