-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
NGA
addikt
Leváltanám a Golf 2-esem 3-asra, igy keresek Golf 3 dizel kombit 700e-ig, ha van valakinek.
-
-
AMD Power
titán
Piaci körkép: a legnépszerűbb használt kompaktok
Használt Astra, Focus, Golf, Octavia: mikor melyik az olcsóbb?Ennyivel jobb lenne a Golf?
-
FoBCRaistlin
őstag
Gyerekek akkor hétvégén senki többet 3x sukoróra?
Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
-
AMD Power
titán
válasz Babetta-X #26483 üzenetére
Igen az. És arról a tájékról jön a hang. De ami az érdekes,hogy mutatta nekem a szerelő a kiszedett görgőt és tényleg sza* volt. Szerintem ez és még egy görgő/csapágy ami gázos mert most halkabb lett. Az ékszíj szinte új volt így mondta ,hogy ne cseréljem le mert csal felesleges pénz kidobás lenne. A vezérlés lassan csere érett viszont. Laza már egy picit a szíj.
Ezt írták a Polo fórumán:
Esetleg a generátor görgőjét nézd meg. Azok szokták hamar beadni az unalmast. 2 csapágy is van rajta, ha emlékeim nem csalnak mindkét oldalon a feszítőn. Lehet csak csapágyat cserélni is, de szét kell akkor fúrni. Új ára 3000-15000 között mozog.
[ Szerkesztve ]
-
8th
addikt
-
zoo8800
veterán
Egy rácsingos A8 valakinek?
rip and tear, until it is done
-
AMD Power
titán
Tegnap elvittem este a gépet a szerelőhöz.... kapott egy új feszítőgörgőt.. most halkabb lett de még mindig "sípol" vinnyog valami azon a környéken .
[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
Hali.
Ajtószervó miatt írok, A6-ból... Induláskor még jó volt, utána fél óra múlva már nem működött. Próbálgattam, de teljesen süket a vezető oldali. Miből áll a rendszer pontosan?
Don't Tread On Me
-
t1
addikt
válasz FoBCRaistlin #26459 üzenetére
Én múltkor megtaláltak a UPC előtt szép tiszta volt a gép
-
válasz AMD Power #26465 üzenetére
most így nincs előttem, de a szervízkönyv is megad arra csereperiódust. talán 60e km?
totalcar motordokit találtam hirtelen, szerinte is van olyan, hogy nem kell váltóban olajat cserélni, vagy X km/év után cserélni kell. de szerintem sem árthat az új olaj, pláne ha belevaló.Füle -> 9. BRSZK -> 2024. Június 22-23. (hamarosan beérjük a Fast and furious sorozatot)
-
tomcsi23
veterán
válasz Jhonny06 #26451 üzenetére
Milyen verzió a IV-es?
A közös padlón alapuló spanyol taligának egész jó a váltója, szeretem. Ja, tényleg kisebb a kormány, de hamar megszoktam.
Franciából új 308 CC-vel van még tapasztalat, hát az nekem nem egy álom. Ráadásul menet közben mocorog rendesen....de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
válasz AMD Power #26463 üzenetére
apám meg úgy ment el a régi 100-as audival 300e km-t, hogy sose cserélt benne váltóolajat, mert szerinte felesleges. Zárt tér, kosz/olaj se ki, se be, ha nem szivárog nincs baja, minek piszkálni. kár hogy földúton leütötte a hűtőt, beleragadt a sárba és az már sok volt a motornak, hogy onnan is kijött. Szerintem még mindig menne...
Füle -> 9. BRSZK -> 2024. Június 22-23. (hamarosan beérjük a Fast and furious sorozatot)
-
válasz Jhonny06 #26451 üzenetére
az enyém télen hidegben volt egy rakás kaka. akadozott minden irányba. ahogy jött a meleg idő, rendbe jött, de sose volt tökéletes. km kb ugyanennyi volt, de ez pont váltónál nem számít.
Füle -> 9. BRSZK -> 2024. Június 22-23. (hamarosan beérjük a Fast and furious sorozatot)
-
FoBCRaistlin
őstag
válasz FoBCRaistlin #26455 üzenetére
Második videó 6:45-nél ki talál meg?
Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
-
Balupapa
senior tag
válasz AMD Power #26454 üzenetére
A váltóra annyi tudok mondani,hogy nekem a Poloban sem egy álom. A régi kis francia dögömben jobb volt.
Ez egy tizenéves sokgazdás autóban nem jelent semmit
szerk:
#26455) Az egész videó (zene, vágás, kamerázás,) egy kib@szott nagy wörthersee koppintás
ráadásul igénytelen is...kispolski, trabant, stift 1, be sem engedném
a 2 lapos maca is fail[ Szerkesztve ]
_-=*WheelWhores*=-_
-
FoBCRaistlin
őstag
[ Szerkesztve ]
Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
-
AMD Power
titán
válasz Babetta-X #26441 üzenetére
Teljesen igazad van de akkor is. Mondjuk biztos,hogy az első pár percben verne a víz de utána lehet,hogy előjönne belőlem az állat és már csak a tűzoltóság vágni ki a kocsiból.
rob210: Ez valami vicc?
Jhonny06: Sajnos nem. Pedig nekem nagyon tetszenek ,csak sajnos amennyibe egy 2000-2001 "jó" állapotú 1.6 kerülne annyit meg nem ér. Annyiért sok az az autó...
A váltóra annyi tudok mondani,hogy nekem a Poloban sem egy álom. A régi kis francia dögömben jobb volt.
[ Szerkesztve ]
-
VR6-Fan
veterán
-
Jhonny06
veterán
Valaki használt itt huzamosabb ideig IV-es Golfot? Nekem iszonyatosan durva a váltó, Avensis után nagyon darabosnak tűnik az egész, alig megy be kettesbe (nem hibás).
Ellenben a kormányozhatósága zseniális, minden kanyarbevétel élmény. Először kicsinek tűnt, de pont jó a fogása.
Jövőre lesz 10 éves és 77k km van benne (ne kérdezzétek - bevásárlókocsi). Mindenesetre ha majd egyszer eladásra kerül a sor, senki nem fogja elhinni, hogy nem állítottuk vissza a kilométerórát.
[ Szerkesztve ]
-
FoBCRaistlin
őstag
válasz Balupapa #26445 üzenetére
Sztem a palira gondolt tomcsi, és nem rám.
btw: egy senkiházi, apuci tolja neki a cuccot. Ha tudnátok, hogyan és hol...
Legyen annyi elég, hogy nem véletlenül van Mo-n és nem véletlenül nem pesten.
Ja... és a viselkedéséről pedig inkább nem is ejtenék szót.
1-2 kifejezést a pár itt töltött év alatt nem tudott megtanulni.
Ilyen pl a köszönöm, kérem szépen, légy szíves.(#26443) Balupapa : jaja, volt ott is.
8th: Azt nem láttam asszem, de elég valószínű, hogy az övé.
[ Szerkesztve ]
Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
-
8th
addikt
válasz FoBCRaistlin #26436 üzenetére
Mozgott régebben Dunaújváros környékén egy sötétzöld nyitott Bentley. Akkor gondolom az is ezé az emberé lehetett. Komoly.
-
Babetta-X
senior tag
válasz AMD Power #26439 üzenetére
Pedig az is csak egy autó, ha ilyen szemszögből nézed. Egy próbakört be lehet vállalni. Dolgoztam egy darabig a sofőrsegélynél, ott nem választás kérdése volt, hogy az ember milyen autókba üljön. Az elején nekem is izzadt a tenyerem, hogy mi lesz, de kb a második út után rájöttem, hogy ezek is csak autók, kicsit meg kell szokni, odafigyelni és menni.
-
husa72
újonc
Üdv Mindenkinek!
Adott egy Skoda Octavia Combi II. 1.9 Pdtdi, 105 LE, BXE motor, 2006 évjárat. Öt sebességes kézi váltóhoz kell megtudnom, hogy a "kúpkerék tengely"-en milyen méretű, cikkszámú, valamilyen azonosítójú csapágy van? Az egyik legfontosabb, ami legbelül van a fogaskerék mellett, de ami azon a tengelyen van, mind szükséges és ha van adat az összesről a váltóban, az nagyon jó! Falakba ütközök, ha valaki tud, segítsen! Alváz, motorszám, kocsi adatokat tudok küldeni.
Köszönöm! -
AMD Power
titán
válasz FoBCRaistlin #26436 üzenetére
Őszinte legyek? Én sem mernék menni vele.
-
narancsnn
senior tag
válasz FoBCRaistlin #26436 üzenetére
"Mellesleg nem merném vezetni, mert tuti összesz@rnám magam"
Én azért összesz@rnám azt a kárpitot, ha azon múlna
-
FoBCRaistlin
őstag
válasz Babetta-X #26434 üzenetére
Csak szórakozok de a sztory fele igaz.
A "srácot" faszit szerencsére nem tudhatom a haverjaim között, csak ismerős.
Nem mentem a kocsival (bocs AMD )Vitt volna, de rohannom kellett ballagásra.
Mellesleg nem merném vezetni, mert tuti összesz@rnám magam.
Amúgy Ő az.1-2 luxusautó összeröffenést szervezett már. A kocsik nagy százaléka az övé.
[ Szerkesztve ]
Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
-
t1
addikt
válasz FoBCRaistlin #26433 üzenetére
Akár engem is kitilthatnának innen ha lenne egy ilyen faterom
-
Babetta-X
senior tag
válasz FoBCRaistlin #26433 üzenetére
Fura egy életsztori. Hány éves a srác? Mondjuk azért egy magyar rendszámot tényleg csinálhatott volna, ha már itt él
-
FoBCRaistlin
őstag
válasz AMD Power #26432 üzenetére
Ez csak az egyik játékszer.
Apuci valami arab sejkszerű, megy az olaj biznisz. Csóri ki van tiltva valami miatt az országból/ha hazamegy agyonlövik. Aztán fájdalom díjként apuci tolja neki a lét meg a kocsikat. De ez a lambo csak egy a sok közül. Múltkor egy fehér kék RR Phantommal láttam.Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
-
AMD Power
titán
válasz FoBCRaistlin #26428 üzenetére
Én szerintem össze-vissza élveztem volna a gatyámba.
Honnan van a srácnak egy ilyen 70 milkás gépe?
[ Szerkesztve ]
-
narancsnn
senior tag
válasz FoBCRaistlin #26428 üzenetére
Az de dúrva.
Nekem nem is kéne ilyen kocsi, csak egyszer had mennyek ilyennel -
t1
addikt
válasz FoBCRaistlin #26428 üzenetére
Az nagyjából 200 nem ?
-
FoBCRaistlin
őstag
válasz AMD Power #26426 üzenetére
Mikor tomcsinak mutattam mondta, hogy neked be fog jönni, mert a kedvenced.
Vitt vele egy kört, utána én meg csak 3 ig mertem felváltani.t1: Dehogynem... visszafelé.
amúgy elvileg van itt valami mk3 ibiza GTDI ibiza amire ic lett téve, nagy turbó krezy adagoló miegymás. Na azzal akarok majd menni egyet.[ Szerkesztve ]
Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
-
t1
addikt
válasz FoBCRaistlin #26424 üzenetére
Ez mellet az Ibiza se gyorsul
-
AMD Power
titán
válasz FoBCRaistlin #26421 üzenetére
Nem mondod ,hogy ilyen gépe van?? Ez nekem a 4 kerekű állom...
[ Szerkesztve ]
-
VR6-Fan
veterán
válasz FoBCRaistlin #26421 üzenetére
magyar rendszamra nem tellett ?
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
Babetta-X
senior tag
válasz FoBCRaistlin #26421 üzenetére
Tyűha. Jó kis gép. Sok szenet kell egy ilyenhez lapátolni a bányában
-
narancsnn
senior tag
válasz FoBCRaistlin #26421 üzenetére
Ilyen havaerok Nekem is kellenek.
Ki is próbáltad? -
FoBCRaistlin
őstag
Tegnap összefutottam egyik haverral.
Megmutatta az új szerzeményét.Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
-
Babetta-X
senior tag
válasz AMD Power #26416 üzenetére
Nem szabad ilyen szinten általánosítani. Minden gyártónak vannak jobban/rosszabbul sikerült modelljei, motorjai stb. Ezek a "nagy igazságok" még 15-20 évvel ezelőtt helytállóak voltak, de ma már veszélyes ilyen kijelentést tenni. Nem beszélve arról, hogy hol gyártják,hol tervezték és kik rakták össze. Ezer meg ezer dolog.
-
VR6-Fan
veterán
válasz FoBCRaistlin #26411 üzenetére
elvileg modositottak a lancon meg a fesziton.
De azert vannak meg finomsagok azzal a motorral...Marsu elolvadt dugossal talalkoztatok mar?
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
marsu
veterán
válasz FoBCRaistlin #26411 üzenetére
A hiba új autóknál viszonylag hamar előjön, akár az első 5 000 - 15 000 km-nél, de eddig amiben kicseréltük, az már nem jött vissza (még) ugyanazzal a meghibásodással.
Persze a kilóméterek múlásával később még bármi is lehet, nem lehet előre megjósolni.
Press any key to continue ...
-
marsu
veterán
válasz AMD Power #26408 üzenetére
Szerintem is marsu tudna mesélni ...
Mivel a garanciális javítások elszámolását a Porsche Hungária felé én végzem, ezért van némi tapasztalatom. Már amikor begurul az autó a műhelybe és csörög a lánc, mindenki tudja, hogy laza a lánc. Vezérműlánc és láncfeszítő csere ....
Press any key to continue ...
-
zoo8800
veterán
válasz rob210 #26405 üzenetére
jutubon van pár video a hibáról [link]
az index fórumon is lehet olvasni 1-2 problémás autót.De miután gariban megcsinálják, az egyik, ha nem a jelenlegi legjobb motor lesz a kocsidban. Elég jól mozgatja a kocsit, és nem zabál. Az 1.2 Golf elvan 6,5 literrel, Octavia 6.8, és az 1.4 se eszik sokkal többet.
rip and tear, until it is done
-
rob210
nagyúr
1.2 tsi 1.4 tsi.
ilyen is olyan is.Mondjuk az 1.2-esen nem is csodálkozom egy octavia kaszniba 1.2 es motort tenni elég fura.
Amikor kinyitja az ember a motorháztetőt, csak néz, hogy milyen kicsi abba a nagy motortérbe az a lóerőgyár.De az 1.4 ugyan ez. mármint azok is visszamentek, már garba.
Renault power
-
rob210
nagyúr
Hát nem tudom akkor az egy elit szervíz.
Nem rég írtam pont itt hogy visszahívta a gyártó a tsi motoros autóinkat.
Láncfeszítő és turbó hiba miatt.
No comment..........
Ezt szerintem nem lehet megdönteni.
Annál nincs nagyobb blama mint amikor egy gyártó elismeri, hogy szart gyártott és visszahívja a kocsijait garanciális cserére.
De lehet én látom rosszul sok sok autó tapasztalatában.
Igaz nem az enyémek, csak látom mi mikor megy tönkre rajta.Renault power
-
8th
addikt
válasz rob210 #26400 üzenetére
1: nem azt mondtam, hogy azt a konkrét kocsit venném. 2: én a sima turbósról beszéltem nem turbó+kompresszorról. 3: autószerelő ismerőssel beszélgettünk régebben erről a 122lovas tsi-ről pont azért mert itt ment a fikázás róla ~1éve. Motorhibával még egyetlen darab sem fordult meg náluk pedig havi 2-3beesik a műhelybe. Azok is többnyire csak kopó alkatrészek cseréjére vagy olajcsere miatt. Több mint 5éve piacon van az a motor nem egy autó negyed millió kilométer környékén jár de eddig semmi rosszat nem hallottam/olvastam róla sehol (csak itt) azt is olyan emberektől akinek nincs ilyen autója.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest