-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kicker
őstag
válasz Bandit21 #203529 üzenetére
Jól látod, ez egy flottás, egyedi elszámolásos konstrukció, ami nagyon le van csupaszítva(pl nincs benn csereauto szolg), de a lényeg hogy bérlést számláznak.
Semmi előjele nem volt, rendszeresen nyitogattam a géptetőt, néha olajat is csekkoltam.
A probléma észlelés után 3hétre kaptam időpontot, amibe max 800kmet tettem meg mire a szerviz atnézte es ott fogta.(és egy szoval se mondtak hogy azonnal menjek, vagy ne hasznaljam, a fogyó vizet potoltam, osszesen 8decit öntöttem rá)
Az intercooler tomítetlenséget nem először tapasztalták ennél a motortipusnál, de a többi az egyedi, ez az első ilyen nekik 1.5tsinél(már amennyire lehet hinni nekik).
Szerény véleményem hogy ekkora márka, ekkora cég nem bánhat így egy ügyféllel, és ezt nem.kívanom hagyni, illetve ha megszívom, akkor pedig minden lehetséges fórumon közzéteszem az eljárásukat, legalább más okuljon belőle.Arról ismerik futball körökben, hogy egyik meccsén kettőt bólintott, egy gólt és egy nézőt.... muhaha
-
-
Kicker
őstag
válasz Bandit21 #203403 üzenetére
Ez eddig a válasz:
A gépjármű hűtőfolyadék vesztését a töltőlevegő hűtő belső tömítetlensége okozta.
Megbontás után azt tapasztaltuk hogy a szívócsőben nagy mértékű a hűtőfolyadék által okozott lerakódás tapasztalható.
Elvégeztük a szívócsatornák tisztítását dióhéjas technológiával majd elvégeztünk egy henger kompresszió ellenőrzést ami a gyári értékekhez képest nem volt megfelelő.
Ezt követően az importőr terméktámogató kollégája azt az ellenőrzést írta elő hogy végezzünk el egy henger veszteség mérés vizsgálatot. Itt megállapításra került hogy a kettes, hármas, négyes hengerben van nyomásveszteség a szívó szelepek felé.
Hurrá, várok...Arról ismerik futball körökben, hogy egyik meccsén kettőt bólintott, egy gólt és egy nézőt.... muhaha
-
Kicker
őstag
Sziasztok!
Gondoltam megosztom veletek a tapasztalatom.
Passat 1.5tsi dsg, 150le az alany 2019, 2020 januartol nulla km óta használom.
Precíz kis jószág vidéken 6liter alatti fogyasztassal.
47ezer kmig semmi gond nem volt vele, aztán egyszer észrevettem, hogy kevés a hűtővíz (néha azert felnyitom a géptetőt), s látom 2deci hiányzik, feltöltöttem.
És sajnos hetente 1 deci elment belőle, kb 200km-enként. Szervízbe fogadtak is 2 héten belül, intercooler hiba, ok.
2nappal később: sajnos a szívósort pucolni kell,kérik türelmem 1-2nap.
2nappal később: sajnos a kompresszió se jó, várják a gyár intstrukciót, hogyan tovább.
Hurrá: annyit mondtak ne aggódjak, garanciás a javítás, jó lesz a jármű.
Most várok.
Valakinek van tapasztalata hasonló esetre vagy én vagyok 1 szem szerencsés akinek autójával ilyen történik.
(Az autót csak én használom, szerviz vw szervízben végezve időben mindig)
Minden hozzáértő gondolatot, tapasztalatot (akár jogilag) szívesen fogadok.Arról ismerik futball körökben, hogy egyik meccsén kettőt bólintott, egy gólt és egy nézőt.... muhaha
-
Kicker
őstag
válasz rob210 #158194 üzenetére
Castrol magnatec 5w40, 4literesből szoktam venni 2 db-ot, ha rá kell tölteni legyen... 15000km alatt kb bele is megy a maradék. 1.6 bse, / sokáig használtam mobil1 5w30-at is. 10-15ezer km-es cserében ezek mind jók, ha utántöltöd minimum szintnél./ 7 éve használom a verdát, 130ezer km ment bele...
Arról ismerik futball körökben, hogy egyik meccsén kettőt bólintott, egy gólt és egy nézőt.... muhaha
-
Kicker
őstag
válasz Mágus2 #140075 üzenetére
Hát nem tudom, 2.4 milláért vettem, használtam , használom 5 éve, mentem 110ezer km-et, és nem várt karbantartása 500ezer ft, a kopóalkatrészekre eddig költöttem (2 szett gumi, 2 vezérlés, motortartó bak, stabrúd, olaj, gyertya (féktárcsát és betétet nem vettem még!)) mondjuk durván még 500-at, akkor ez nekem így 3,5 milla durván, 5-6 évre, ja és még ér az autó kb 1.5 millát..
na aki azt mondja, hogy 5-6 év alatt egy ilyen kategóriájú autót ennyiből kihoz , annak azt mondom, ha én kamuzok te is elhiszed... és aki nem így számol az saját magát csapja be...
és akkor nézzük, ami tetszik most kb 4 millába kerül, tehát nekem az 5-6 év alatt PLUSZ kb 3 millát ki kellett volna termelnem hogy vegyek egy új vagy újabb autót a jelenlegi beszámításával.... és kezdődik a karika elölről...
ha hitelbe gondolkodom akkor megin havi PLUSZ 60-70 ezremnek kellene lennie, hogy a részletet fizessem és utána lejáratkor lesz egy maradványértékes autóm... nyilván egy optimális gazdaságban ez nem gond, de szerintem ennél vannak fontosabb dolgok is.
sorry az offért..
Arról ismerik futball körökben, hogy egyik meccsén kettőt bólintott, egy gólt és egy nézőt.... muhaha
-
Kicker
őstag
válasz Mágus2 #140072 üzenetére
most 3-4 évig megtartom, és úgy alakítom az életem, hogy havi 150-200 ezer /vagy a törlesztőjére, vagy forintom legyen autóra, különben felesleges cirkusz az egész, félmegoldás... sajnos ilyen a kapitalista világ... meg az igényeim aztán lehet 3 év múlva veszek buszbérletet, meg sörözöm egész nap, szenvedjen autóval az akinek muszáj, nekem nem muszáj...
Arról ismerik futball körökben, hogy egyik meccsén kettőt bólintott, egy gólt és egy nézőt.... muhaha
-
Kicker
őstag
válasz Mágus2 #140069 üzenetére
megértem amit írsz, de mit lehet venni ma a piacon? Vegyek új autót? Vegyek másik használtat lutriba? Nem vagyok előbbre...
5 év alatt a nem várt kiadásai ennek az autónak kb 500 ezer forint ezzel a klímával együtt, 2.4 millióér vettem, most ér monjduk jó klímával 1.5 milliót, azért ilyen olcsón ilyen autót mutass még...Arról ismerik futball körökben, hogy egyik meccsén kettőt bólintott, egy gólt és egy nézőt.... muhaha
-
Kicker
őstag
Sziasztok
2007 1.6 bse
Klima kompresszor hutovel klimacsovel beszerelve 285 e ft brutto..
Ez mind uj garis szamlas
A kompresszor es cso 105 -105ezer brutto...
Bontottat gagyit nem raknek bele, a gari es az afas szamla is jo nekem... lehet savazni h sok vagy baromsag, mindenre nyitott vagyok (az autot 3 -4evig hasznalnam.meg..)Arról ismerik futball körökben, hogy egyik meccsén kettőt bólintott, egy gólt és egy nézőt.... muhaha
-
Kicker
őstag
válasz Kicker #138768 üzenetére
Szerelő 1 vagy jeladó gond, vagy kompresszor, de azt mondta, hogy ezek a kompresszorok általában látványosan fizikailag is láthatóan érezhetően is hibásak szoktak lenni, az enyém ránézésre jó... 07.17-én van időpontom olyan szervízben, ahol elektronikailag is kimérik a kábelek, jeladók stb-t.... addig főzöm a tojásaim.
Arról ismerik futball körökben, hogy egyik meccsén kettőt bólintott, egy gólt és egy nézőt.... muhaha
-
Kicker
őstag
válasz bitpork #138767 üzenetére
hát az 90 fokon van, illetve most majd mindjárt megyek vele/1órája leállítottam árnyékba/, próbálgatom hátha elindul...
holnap megnézetem, de klíma kompresszor /új/csere munkadíjjal 120 kb....illetve van sima klímakompresszor tömítéskészlet is, de mivel a diag semmit nem ír, így nem tudom mi a baja...
Arról ismerik futball körökben, hogy egyik meccsén kettőt bólintott, egy gólt és egy nézőt.... muhaha
-
Kicker
őstag
válasz Mágus2 #138757 üzenetére
Hát erről most... az emberke az előbb mondta, hogy rakott bele gázt meg olajat, egész eddig nem értettem az olaj dolgot... az ember mindig tanul valamit... hülye ember a saját kárán de lényeg hogy utána is hibakódmentes, és nem megy a hideg.
egy klímakompresszor kb 100ropi bruttó, kedvezmény nélkül /elvileg valamit tudok érvényesíteni/, egy kérdésem van, melyik márkát javallod, mert 6-ból is lehet választani az unixból...
[ Szerkesztve ]
Arról ismerik futball körökben, hogy egyik meccsén kettőt bólintott, egy gólt és egy nézőt.... muhaha
-
Kicker
őstag
válasz Mágus2 #138752 üzenetére
Akkor ez a jeladó teória megdőlni látszik?! Klímakompresszort akkor az általad leírtak alapján bontottnak nem sok értelme... ezt hogyan vizsgálják? bontani kell az egészet? (csakhogy intézzek-e magamnak csere autót....)
Arról ismerik futball körökben, hogy egyik meccsén kettőt bólintott, egy gólt és egy nézőt.... muhaha
-
Kicker
őstag
válasz Mágus2 #138748 üzenetére
Nem ír hibát, ezért gyanakszom szenzorra, jeladóra... a srác megnézte, minden megy, hiba nincs, ventik tekeregnek, alapjárat felmegy, csak nem hűt. Lehet kéne mennem padlógázzal emelkedőn megint?
Én úgy tudom, hogy van ilyen, hogy padlógáznál a klímát lekapcsolja időlegesen... gondolom ennek van szenzora... mentem fel erős emelkedőn és a tetején éreztem, hogy nem kapcsol vissza a klíma...
Arról ismerik futball körökben, hogy egyik meccsén kettőt bólintott, egy gólt és egy nézőt.... muhaha
-
Kicker
őstag
Sziasztok, ma éppen haladtam békésen, klímával, erős emelkedőn szabályosan tartva a 90-et padlógázzal éreztem, hogy a klíma lekapcsol (úgy tudom ez azért van, hogy a motort ne fogja vissza addig, de aztán vissza kapcsol), na aztán azóta nem kapcsolt vissza... nyomkodva az ac gombot a fordualt felmegy, lemegy, de hideg nincs... érzekelő hiba lehet, vagy elment a gáz? 2007-es BSE 1.6 passat, nálam 5 éve van, klímához még nem nyúltam és ment is mindig rendesen...
(már keresem aki megnézi, egyáltalán van-e gáz benn... )
ötletek előre is köszi...
Arról ismerik futball körökben, hogy egyik meccsén kettőt bólintott, egy gólt és egy nézőt.... muhaha
-
Kicker
őstag
Sziasztok!
Ibiza dizelen ballansztengely lanc szakadt el, ami ra vannkotve a fotengelyre... na ez nekem mar kinai... 175ezer a javitasa garival.Arról ismerik futball körökben, hogy egyik meccsén kettőt bólintott, egy gólt és egy nézőt.... muhaha
-
Kicker
őstag
válasz focvis #126977 üzenetére
Egyik cimbim dízel ibizaja most posszant meg, pedig amióta nála van kapott vezérlést, olajat törődést, de mégis beállt a motor... 5 évet használta, előtte olasz autó volt, a km óra állás 300ezer km+nagyvalószínűséggel...
Arról ismerik futball körökben, hogy egyik meccsén kettőt bólintott, egy gólt és egy nézőt.... muhaha
-
Kicker
őstag
válasz Kicker #126794 üzenetére
A szerelő megállapította, hogy a vezérlés megúszta, de valami turbó meleltti csövet megrágtak a nyestek, és az okozott galibát, most már jó is az autója az emebrkének...
Arról ismerik futball körökben, hogy egyik meccsén kettőt bólintott, egy gólt és egy nézőt.... muhaha
-
Kicker
őstag
válasz tomcsi23 #126753 üzenetére
Nem tudom, nem voltam ott, valami vészhelyzetszerűben az okos sofőr kuplung nélkül 5-ben besatullt/100-ról 50-re/, valószínű le is fulladt, de még menetközben el is indult a motor, ott már gondolom visszarakhatta 4-be vagy 3-ba, azóta nincs kraft, és szerelőre vár...
Arról ismerik futball körökben, hogy egyik meccsén kettőt bólintott, egy gólt és egy nézőt.... muhaha
-
Kicker
őstag
Sziasztok
ha pd tdi autónál nyomsz egy satuféket kuplunk nélkül, az mekkora kárt tud tenni a motorban? utána erőtlenné vált az autó.
(Nem velem történt, jelenleg szerelőre vár az autó!)
Arról ismerik futball körökben, hogy egyik meccsén kettőt bólintott, egy gólt és egy nézőt.... muhaha
-
-
Kicker
őstag
válasz zsolt1129 #126514 üzenetére
szia
nekem 1.6 bse motoros passatom van, 15.000.- km 1-1.5 liter olajat kell utána öntenem, 5W30-as castrol vagy Mobil 1, most van 223 ezer km az autóban, 127 ezer óta van nálam, elvileg /90%/ valós a km, éppen a vezérlés cseréről jövök, ahol azt mondták, a lambda szonda jelzi ha gebasz van (szimmering, gyűrű, komolyabb olajfogyás), amit szükséges javítani. Elvileg az olajcsereperiódus (15ezer km) alatt 3 liter olaj utántöltés elfogadható, nem létfontosságú a karbantartása, javítása. Illetve javasolták az 5W40-es olajat, amit használtam én is, de nem éreztem jelentős javulást.
Elvileg 350 ezer km körül szokták ezt BSE motort generálozni javítani (nyilván ez erősen használat, karbantartás függő)
remélem segítettem.
Arról ismerik futball körökben, hogy egyik meccsén kettőt bólintott, egy gólt és egy nézőt.... muhaha
-
Kicker
őstag
Sziasztok!
legutóbb /5éve/ komplett /vízpumpa, ami kell/ vezérlést cseréltettem vw szakszervízben, amit megúsztam 100 ezer forintból.
Most kértem árajánlatot, és 147ezer forintot kóstálna... szerencsére meg van a korábbi papírom is, amin ugyanezen tételek olcsóbbak voltak.
Kérdésem, ennyit drágultak a dolgok? Romlott a forint?
Szerelő ismerősömnél MAX 90 ezer forint lenne a vezérlés csere /vízpumpa stb munkadíjjal/
- conti
-Ina
-Febi
márkákból lehetne választani, mely márkák gyári beszállítók, de nem gyári (ezt mondjuk úgy kell érteni, hogy attól lesznek gyári alaktrészek, ha a VW ellenőrzésen átmegy?)Az autóval még 5 évig tervezek... szakszervíz picielőnye, hogy reggel beviszem, és délben kb el tudom hozni...
mod: VW passat 1.6 bse benzin 2007
[ Szerkesztve ]
Arról ismerik futball körökben, hogy egyik meccsén kettőt bólintott, egy gólt és egy nézőt.... muhaha
-
Kicker
őstag
válasz Kiskokó #117202 üzenetére
Szerintem nagyon használat függő, jól meg vannak tervezve, de ha padlózod, nem figyelsz rá akkor kampec... x6 m50d 2015-öst vezettem, ha normálisan használja az ember 8 literes fogyasztás, semmi erőlködés, de ha lepadlózod, elindítja a 3 turbó 740nm-el a 3 tonnás bodegát, aztán ott kezdődik a gyorskopás, romlás stb...
más:
7végén néztem az ala cart, szervíz rovatban mondták, hogy első fékbetétek 60 ezer kmnél cserések, nos én kb 95.000 km óta nem cseréltem/én tettem meg ezt a távot 4 év alatt/, nem jelzi a visszajelző lámpa hogy cserélni, kéne, a fék fog, a betét nem kopott el teljesen, 5.000 km el ezelőtt gyári szervízben fékolajat cseréltettem, és egy szóval se említették a fékek állapotát, hogy jujj ez lassan cserés... ennyi, így vezetek, így használom és jó...Arról ismerik futball körökben, hogy egyik meccsén kettőt bólintott, egy gólt és egy nézőt.... muhaha
-
Kicker
őstag
2 db alig cigis doboznyi elektromos panelér fizettem 185 ezret, kormányzár és komfortelektronika, kaptam kedvezményt, rendesek voltak, 250 lett volna a normál ára, összes vw specialistával beszéltem, ha hozzájuk viszem akkor utána ők is a gyári szakszervízbe vitték volna, mert csak a gyári online szoftverrel lehet megcsinálni...
/passat 2007 1.6 bse/a kiszerelt két panelt bevittem utána vw specialistához, mondom hátha valami profi mégis megcsinálja, ingyen odaadom, azt mondta, vigyem a p***a, nem lehet vele mit kezdeni, max visszarakhatom a sajátomba egyszer valamilyen okból kifolyólag...
Arról ismerik futball körökben, hogy egyik meccsén kettőt bólintott, egy gólt és egy nézőt.... muhaha
-
Kicker
őstag
válasz bitpork #116290 üzenetére
Akkor otthagyom nekik nezegessek.. de azert megkerdezem mutassa meg mibol latszik hogy azt vette ki...
Bmw topicba irtam egy fotos hsz-t, volt szerencsem kiprobalni a csucs(paraszt) bmw-t..
Arról ismerik futball körökben, hogy egyik meccsén kettőt bólintott, egy gólt és egy nézőt.... muhaha
-
Kicker
őstag
-
Kicker
őstag
válasz bitpork #116266 üzenetére
Már félig megnyugodtam, de most itt PH-n van sok számtech guru, nyilván vw letiltja forráskódjait, de most komolyan mennyire komoly lehet az elektronikája? Meg a panelek benne? Van rajt pár kondenzátor meg a szokásos dolgok, lehet elég lenne azokat megsimogatni, illetve azt mondták, hogy a kormányzár hangja is ha nem "sima", az már a végét jelzi... akkor miért nem csak azt cserélik? Szóval nekem ez ilyen nesze semmi fogd meg jól, így egyszerűbb javítani, így javítják... de ez csak vélemény, agyalás idegből, ne vegye senki készpénznek
Arról ismerik futball körökben, hogy egyik meccsén kettőt bólintott, egy gólt és egy nézőt.... muhaha
-
Kicker
őstag
SZiasztok
na körbejártam a kormányzár problémát, sajnos mindenhol a drága mulatságot helyezték kilátásba, mivel a típus (valami "g" index, miatt ami nem "h" index) az új vezérlést nem fogadja el, nem hozható össze a meglevő komfortelektronikával, így azt is kell cserélni, 40+160 ezer királyi magyar koronáért... ami dízelben pd elem, turbó és barátai, az ebben a 2007-es 1.6os szívó benzinesnél kormányoszlop mókamester.
Mivel a fenti dolgok, csak gyáriban érhetőek el, és utána tanítani kell őket gyári szoftverekkel, sufni műhely nem jöhet szóba, ezzel a gonddal ők is szak-szervízbe látogatnak...
Ami érdekesség, hogy nekem az autó még nem állt meg, egyszer sem, de a hibát már írja...
FElmerül a kérdés, hogy ez miért így van kitalálva, milyen alternatíva jöhet szóba: nos a felújítása is kb 80-100 ezer forint, valahol kukutyinban, vagy sikerül vagy nem alapon. Szóval itt tartunk, az egyszerű dolgokat megbonyolítják, had szopjon a paraszt, fogyasztói társadalom blabla...
Arról ismerik futball körökben, hogy egyik meccsén kettőt bólintott, egy gólt és egy nézőt.... muhaha
-
Kicker
őstag
Sziasztok!
Beszéltem már mindenkivel, a Jó Istentől a legutolsó zugszerelőkön át tényleg mindenkivel. /passat 2007 kormányzár elektronika hiba/
Konklúzió:
- ha ritkán, főként párás, esős fagyos időben hidegen csinálja, nem kell beszarni, nem fogok sehol ott ragadni
- ezeket a visszajelzőket elektronikai kütyüket kell megnézetni, a hibásat orvosolni és ennyi kb /az is lehet, hogy kontakt spraytől elmúlik/jövő hét csüt-péntek fele lesz időm elektromos kütyük szakemberével randevúznom, utána jelentkezem.
[ Szerkesztve ]
Arról ismerik futball körökben, hogy egyik meccsén kettőt bólintott, egy gólt és egy nézőt.... muhaha
-
Kicker
őstag
válasz zsoleszkai #114453 üzenetére
1kg max de inkab 800g
Arról ismerik futball körökben, hogy egyik meccsén kettőt bólintott, egy gólt és egy nézőt.... muhaha
-
Kicker
őstag
válasz bitpork #114390 üzenetére
Ezt a kormanyzar elektronika cseret meddig lehet húzni? mert kb marciusban tudom leghamarabb megcsinaltatni 2 okbol
- alkatresz mire ideér 1hét minimum
- pont jövő heten van egy rokonlatogatas 400kmre, amiről kb marcius 4én érünk hazavagy ezt az utat ezzel a kocsival ne vállaljam? ha nem old ki a kormanyzár akkor trailer?
jelenleg már több mint egy hete nem jelezte a hibat (amit kiolvastunk azota nem) pedig kb mindennap megyek , napi 3-4-5szir inditom a kocsit..
Arról ismerik futball körökben, hogy egyik meccsén kettőt bólintott, egy gólt és egy nézőt.... muhaha
-
Kicker
őstag
-
Kicker
őstag
válasz bitpork #114390 üzenetére
Bocsi, mobilon vakoskodom...
Ha jól értem akkor itt nincs alternatíva, nem azért sípolt mert az akksi gyengélkedett, illetve ezt az alkatrészt màshogy nem lehet javitani, csak a csere? es ha nincs benn kormanyzar? kb mekkora osszegre keszuljek? az egesz kormany muszerfal reszt bontani kell?
azert kerdezem hogy a szervizben ne sozzanal ram felesleges dolgokat...Arról ismerik futball körökben, hogy egyik meccsén kettőt bólintott, egy gólt és egy nézőt.... muhaha
-
Kicker
őstag
válasz Mágus2 #114268 üzenetére
Felnyitottam a motorháztetőt, elnéztem jobbra, és burkolatot meg ilyeneket láttam, szétszedni biztos szét tudnám, meg is nézném, de össze nem raknám ...
Viszont van hibakódom/már ha ilyenre gondoltál/:
Wednesday,17,February,2016,17:19:44:37412
VIN: WVWZZZ3CZ7P161366 Mileage: 208960km/129841miles
------------------------------------------------------------------------Address 01: Engine Labels: 06A-906-033-BGU.lbl
Control Module Part Number: 06A 906 033 AT
Component and/or Version: SIMOS72 1.6l 2VG 9600
Software Coding: 0000071
Work Shop Code: WSC 00028 028 00001
VCID: 71E3A46068B20562 Faults Found:
02823 - Requirements for Locking the Steering Column Lock not met
000 - - - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100000
Fault Priority: 7
Fault Frequency: 1
Reset counter: 121
Mileage: 208250 km
Time Indication: 0
Date: 2000.00.00
Time: 12:28:3202861 - Electronic Steering Column Lock Check Sum Error
008 - Implausible Signal - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00101000
Fault Priority: 4
Fault Frequency: 4
Reset counter: 144
Mileage: 208015 km
Time Indication: 0
Date: 2000.00.00
Time: 11:46:18[ Szerkesztve ]
Arról ismerik futball körökben, hogy egyik meccsén kettőt bólintott, egy gólt és egy nézőt.... muhaha
-
Kicker
őstag
válasz bitpork #114265 üzenetére
revfulop, egy cimbim holnap este megnezi, ha melo utan lesz ra ido... o is azt mondta altalaban ezeket megjegyzi idoszakos hibanak.
bizom benne hogy csak valami kontakt hiba hidegen... de azt is megszuntetni?! a veszpremi ringgel eddig jo tapasztalatom volt, lehet megint ott kötök ki mert a maszekok talalgatos szereleset nem birom, es pont 2x annyi.ido es 1.5xer annyi.penz...
Arról ismerik futball körökben, hogy egyik meccsén kettőt bólintott, egy gólt és egy nézőt.... muhaha
-
Kicker
őstag
válasz bitpork #114252 üzenetére
nem tudom mivel kiolvastatni, illetve mire elmegyek kiolvasni már nem villog... vagy ezt tarolja? kb addig villog amig el nem inditom utana nem... van egy cimbim megkerdem ki tudja e olvasni
Arról ismerik futball körökben, hogy egyik meccsén kettőt bólintott, egy gólt és egy nézőt.... muhaha
-
Kicker
őstag
válasz bitpork #114242 üzenetére
Hibakodom nincs, a konyvbe az van irva hogy ha villog, alljon meg, elektromos kormanyszervo hiba..
Amint inditom vagy ketszer raadom a gyujtast elmulik, melegen nem csinalja.Arról ismerik futball körökben, hogy egyik meccsén kettőt bólintott, egy gólt és egy nézőt.... muhaha
-
Kicker
őstag
Sziasztok!
Még megvan a a passat 2007 1.6 bse benzines szedan gépem de most egy probléma fellépett (olajfogyas stb mar nem erdekes, nem jelentos)
Egy nap állás után sìpol, és piros kormánykerék villog, de elmúlik indításkor, vagy már gyújtás levétel után. megnéztem, valami szervo hiba, az akksit kicseréltem, már 5éves volt és látszott hogy puposodik. Nos sajnos nem ez volt a gond, mert most is csinálja... lehet a generátor nem tölt? Vagy tényleg szervó gond lehet? Vagy kontakt hiba? Miért lehet összefüggéssel azzal h mondjuk 24órát áll? (ugye nem garazsba)
bármilyen tanácsot szívesen fogadok.Arról ismerik futball körökben, hogy egyik meccsén kettőt bólintott, egy gólt és egy nézőt.... muhaha
-
Kicker
őstag
válasz Mágus2 #98840 üzenetére
Ez eddig oké, a kérdés hol találok ilyen pacákot aki ezt a megfelelő szakértelemmel összedobja, vagy menjek VW szervízbe dupla árért és garanciát kapok a melójukra? Ez az egyik legnagyobb dilemmám.
A javítás után (mondjuk hogy szakszerűt találtam) mire számíthatok 150 ezer km gond nélkül?
Pl a műszakin amiket mérnek dolgok/károsanyag stb/ abból nem lehet következtetni a motor állapotára?
Más: hajt valaki TSI-t DSG váltóval összekapcsolva?
kribe:
MOTORKÓD?
[ Szerkesztve ]
Arról ismerik futball körökben, hogy egyik meccsén kettőt bólintott, egy gólt és egy nézőt.... muhaha
-
Kicker
őstag
válasz Mágus2 #98830 üzenetére
Köszi, a motorba ilyen szondát nem szoktak bedugni? vagy nincs értelme?
Vadászok egy normális szakit, de sajnos ilyennel még nem találkoztam... mindenki kapkod és van sűrgősebb munkája...Arról ismerik futball körökben, hogy egyik meccsén kettőt bólintott, egy gólt és egy nézőt.... muhaha
-
Kicker
őstag
-
Kicker
őstag
5w30 mobil 1, xe valami... azt is csippantotta, főleg magas fordulaton most is meg korábban is... tehát ha 4000res fordulaton megyek akkor gyorssabban beszippantja az olajat...
ennél a bsenél ha jól tudom a kartergázvisszavezetésnél is szokott gond lenni...
olajat nézem mindig...
Arról ismerik futball körökben, hogy egyik meccsén kettőt bólintott, egy gólt és egy nézőt.... muhaha
-
Kicker
őstag
válasz Morris #98789 üzenetére
Hát eddig mobil 5w30 volt, most castrol 5w40, amit az unix kidob rá a típusra...
de szerintetek így meddig lehet vele elmenni? Mikor nyúljak hozzá? Ha így használom azzal kárt okozok? Vagy mivel lehetne az állapotot felmérni? Illetve ha azt mondom rászánok 2-300 ezret a motorra akkor mit csináljak szerezzek komplett új motort vagy ennyiből tisztességesen fel lehetne újítani is?
Arról ismerik futball körökben, hogy egyik meccsén kettőt bólintott, egy gólt és egy nézőt.... muhaha
-
Kicker
őstag
válasz bitpork #98786 üzenetére
ebbe 4.5 liter kell elvileg, és ha 8 deci hiányzik akkor világít a műszerfalon... mondjuk menet közben ha hajtod lehet nem villan ki, hanem ugye állóhelyzetben csak, mikor indítasz...
amúgy az ilyen dolgok miatt nincs TDI-m... meg erre a motorra eddig nem költöttem semmit, és már 70 ezret mentem vele... mondanom se kell hogy nem állt meg..Arról ismerik futball körökben, hogy egyik meccsén kettőt bólintott, egy gólt és egy nézőt.... muhaha
-
Kicker
őstag
válasz Morris #98784 üzenetére
A kérdés, hogy azaz olaj bírja e a rövidtávú cibálást, azaz azzal az olajjal a motor bírja-e... illetve az egyéb specifikációk megfelelnek-e a motornak? Vagy az most másodlagos?
A szimering csere az mekkora mulatság? És kb milyen tétel forintban?Arról ismerik futball körökben, hogy egyik meccsén kettőt bólintott, egy gólt és egy nézőt.... muhaha
-
Kicker
őstag
Sziasztok, 1.6 BSE motorkód VW terméknek szerintetek mennyi olajfogyás elnézhető? (passat 2007 sedan, 195 ezer km)
Jelenleg kb 1500-2000 km-nként nyomok bele 3-4 decit, 5w40 előírt castrol van benn.
Van esetleg valami adalék amivel ezt lehet csökkenteni? Ha hozzá kell nyúlni, gyűrűzni ilyesmik akkor utána még 200 ezer km-et kibír a motor? Mi van ha így használom?
Megválni nem szívesen akarok az autótól, nem tetszenek (nem gazdaságos, nem túl hosszútávúak) az új trendek, inkább egy jó szerelőt keresnék....
Apum 1.2 TSI toledoját 19 ezer km-nél komplett turbócserére benn fogták... kb egy hét, de gariba mondjuk...
Arról ismerik futball körökben, hogy egyik meccsén kettőt bólintott, egy gólt és egy nézőt.... muhaha
-
Kicker
őstag
válasz Morris #90850 üzenetére
Castrolból jelenleg van benn 5w40-es, korábban volt mobil 1 5w30-as (nem a formula)
Amúgy van olyan épkézláb diagnosztika, teszt, amivel fel lehet tárni a hiba okát, mértékét? Vagy bontás nélkül nem lehet?
de az unix kiírja ehhez a típushoz a 10 W40-est is bizonyos márkából.
passat - 2007- BSE -lépcsőshát
Még egy okos kérdés, mi van ha veszek egy komplett motort, megbízható forrásból? Vagy ezt felejtsem el? Túl sok autókereskedőket nézek a discoveryn... bazz ott minden olyan könnyű, mindenre van megoldás, költséghatékony, de ha drága, akkor meg tuti szinte gyárira visszahoznak dolgokat...
[ Szerkesztve ]
Arról ismerik futball körökben, hogy egyik meccsén kettőt bólintott, egy gólt és egy nézőt.... muhaha
-
Kicker
őstag
válasz Mágus2 #90791 üzenetére
Morris, Mágus, kösz a válaszokat!
4000 RPM-nél kb 130-135-öt megy az autó, az olajválasztást onnan nézem amit az UNIX kiad ajánlatba, ott MObil 1-et, castrol-t javasol márkában.
Akkor összegzésképp lehet élni ilyen autóval együtt? Mondjuk hogy normális, vagy hibahatáron belül van? Elég egy kis figyelem?
Azt az információt kaptam, hogy olaj nélkül tudnám kinyírni a motort, nos ez nem valószínű, mert kijelzi ha kevés az olaj....Morris:
milyen olajat tegyek bele?
[ Szerkesztve ]
Arról ismerik futball körökben, hogy egyik meccsén kettőt bólintott, egy gólt és egy nézőt.... muhaha
-
Kicker
őstag
válasz szőröscica #90788 üzenetére
2007-es skoda octavia 1.6 benzinbe is ilyet raknak, illetve a BSE motorkódhoz is lehet ilyet rakni/Unixon néztem/. Eddig még nem raktam mondjuk...
Arról ismerik futball körökben, hogy egyik meccsén kettőt bólintott, egy gólt és egy nézőt.... muhaha
-
Kicker
őstag
Sziasztok, körbenyaltam a témát a 2007 passat BSE motorkódos 1.6-os benzines masinám olajfogyasztásával kapcsolatban, összegezve
- autópálya tempónál 4000 fordulatnál jelentősen eszi az olajat (200 km folyamatos 4000 rpm- kb 4 deci, 5W30, 5W40- olajjal)
- alapból kb 3 havonta megyek autópályán, a vidéki használatban 3000 fordulatot is alig érem el, huzamosabb ideig 2500 fordulat körül gurulok a falvak között
- hideg indításkor nincs extra szürke füst
- figyelve az olajszintet csak terhelés után kell pótolnom pár decit, amúgy helyén van a szint
Tehát nagy gond nincs, a gyertyák tiszták, hűtővíz tiszta, nem olajos, nem forr fel.
Szakik mondták, hogy a VW 1,4, 1.6-os motorjainál jellemző, hogy magas fordulaton sérül, és ezért van ez a jelenség, a kérdés a mértéke, amit valami nyomáspróbával tudnak pontosan belőni...
Javasolták:
- adjam el (kizárt, ilyen kategóriában autót most 4 milla alatt nem lehet kapni, amit nyugodt szívvel megvenne az ember)
- szarjam le, pályán max 120 huzamosabban (hát eddig kb ez van) legközelebb 10W40-es olajat tegyek bele
- gyűrűzés (ez nem tudom kb mennyibe fájna)
- komplett generál (még korai, de itt 150 ezer kiadás kilátásban van minimum)
Nos én arra jutottam, hogy 127.000 kmnél volt vezérlés csere, a következőt megejtem 227000nél, és akkor komplett motor javítás, minimum gyűrűzés jelenleg 188000 van a kocsiban....
Nektek mi a véleményetek?
Olajcserét 15000ként csináltam eddig 5W30-al, most 5W40-en van benn.Esetleg Vp megye környékén megfelelő szerelőt tudtok-e? Nekem Balatonalmádiban javasoltak egyet...
Arról ismerik futball körökben, hogy egyik meccsén kettőt bólintott, egy gólt és egy nézőt.... muhaha
-
Kicker
őstag
Sziasztok, segítséget kérnék, ilyennel még nem találkoztam, biztosítási ügy, autó...
A biztosító gazdasági totálkárosnak nyilvánította az autót, eddig értem, de utána mi az hogy kb 50% maradványérték, és a károsult dönthet a roncs eladásáról, vagy a biztosító ezt megteszi és utána csökkenti a maradványértéket... ? na itt már elfogytam... gyakorlatilag mivel jár jól az ember? Lehet azt is hogy megtartja az autót és mégis megjavítja? Akkor mennyi pénzt kapna?
Amúgy egy peugeot 206 2000-es évjáratba mentek bele, bal hátsó ajtó benyomódva, küszöb sérülve... kb 350 e lenne a javítás, a biztosító szerint ez az autó 430 ezret ér....
Előre is köszi a segítséget...
Arról ismerik futball körökben, hogy egyik meccsén kettőt bólintott, egy gólt és egy nézőt.... muhaha
-
Kicker
őstag
Igen, amikor megláttam, majdnem elfutottam, DE ami ennél jobban hiányzik, az a seggmelegítő...
Érdekes kombinációja az autóm a fapadnak és a szükséges extráknak, és díszítőelemeknek... én így szeretem
Arról ismerik futball körökben, hogy egyik meccsén kettőt bólintott, egy gólt és egy nézőt.... muhaha
-
Kicker
őstag
Sziasztok
a passat szerviz elkészült, nincs nagy gond, igaz én lassú tempónál hallok valami zajokat elölről, de a szerelő azt mondta, hogy a rázópadon semmi nem lóg, nincs kikopva, és ők nem hallják... egyelőre így marad a következő 15000 kmre... a lényege nem is ez HSZ-emnek.
Hanem vállalkozásba vettek nagyon jó finanszírozással egy 1.2 TSI toledot, most mentem vele 200km-et, és nagyon meggyőző, még a 7 éves passatomhoz képest is!
A használat rövid táv, Veszprém megyében, napi 4-5 indítás leállítással, egyhuzamban minimum 1km, de gyakori a 7-10km táv és a max az 40 km. Éves futásteljesítmény 20-25000 km között.
Ha a toledoval tenném meg ezt a távot jóval gazdaságosabb lenne ( 5.2-vel l/100km el tudnék vele járni, jelenleg 6.8 l/km) és mégiscsak új autó.
A toledo (rapid 2 gyakorlatilag) a 2007-es passathoz képest is meggyőző volt, mint stabilitása, kanyarsebessége és biztonság érzete, vezetési élménye nagyon közel van hozzá, nyilván maga kasztni, az anyagok minősége nem éri el azt a kategóriát... a futómű, az 1.2 tsi motor a 6 sebességes váltóval kiváló, tényleg jó vele menni, szigorúan ezt a szempontot vizsgálva, munkára, vezető beül, elmegy, dolgozik, hazajön kíváló az autó.
Korábban egy 2004-es toledonk volt (amit 99-től gyárottak 2004-ig) és ahhoz képest végre jó a váltó, minőségibb összeszerelés, még ha kopogós az anyag akkor is ...ennyi az észrevételem, és most agyalok
Arról ismerik futball körökben, hogy egyik meccsén kettőt bólintott, egy gólt és egy nézőt.... muhaha
-
Kicker
őstag
Az én verdám 7. évében jár, 2.5 éve vettem, meglepően makulátlan állapottal belül, és azóta semmit nem kopott, se váltó, se rádió gomb, se amit fotoztam (az más kérdés hogy most víz meg zsírfoiltos a kezemtől...)
Ami tuti, gépi mosó stb nem jöhet szóba, vegyszer a beltérben nincs takarításkor, gyűrűket nem hordok, szóval így védem a gépet (igaz nem a legtisztább...) ha találok egy jó képet teszek ide...
Arról ismerik futball körökben, hogy egyik meccsén kettőt bólintott, egy gólt és egy nézőt.... muhaha
-
Kicker
őstag
Szerencsére az enyém nem ilyen, viszont amiket láttam az mind ilyen, de ez miért van? Van egy réteg amit ha megsértenek ez történik?
Egy cimborám hasonló okok miatt komplett belsőt cserélt, az árát nem árulta el, de most bőrös, és újszerű az egész...
Arról ismerik futball körökben, hogy egyik meccsén kettőt bólintott, egy gólt és egy nézőt.... muhaha
-
Kicker
őstag
Sziasztok, utolsó kérdés, a 2007-es 1.6 benzines passat bse motor lépcsőshátúhoz az unix webshop mobil márkájú olajból csak az 5w30-ast dobja fel, de castrolból, egyéb típusból van 5w40es is, ez azért van, mert a mobil 5w40ese bizonyos szabványoknak nem felel meg?
Illetve a mobil super 5w30 és a mobil formula 5w30 olajok miben különböznek, az árán kívül?Ugye mint mondtam, azt az infót kaptam, hogy az 5w30 vékony ebbe a motorba, terhelésnél fogyás normális, illetve az a sárga trutyi a motorolaj sapkáján szokott lenni... (sok a hidegen, rövid távú használat 1-2-10 km-ek)
Arról ismerik futball körökben, hogy egyik meccsén kettőt bólintott, egy gólt és egy nézőt.... muhaha
-
Kicker
őstag
Én nem így használtam az autóm, amikor megvettem így volt beállítva igaz, 30000 ciklusra, ott azt megvártam, azóta 15000ként csere, csak maga az olajra mondják, hogy az long life, és ezért magas fordulaton gyakori az utántöltés, tapasztalatok szerint, így megbontás előtt a 5w40-est ki kéne próbálni, mert tény ritkán pályázok (2havonta) és addig nem is volt gond...
TaaT 3000 rpm-et látom, de annyira nem vagyok perfekt hogy értsem is összefüggéseiben a hszt...
Arról ismerik futball körökben, hogy egyik meccsén kettőt bólintott, egy gólt és egy nézőt.... muhaha
-
Kicker
őstag
Beszéltem több emberkével, olvastam, okultam, elvileg a logikusnak tűnő magyarázat a következő
az 5w30 longlife olaj, 30000-es periódusra, ha 3000 rpm alatt használja az autóját a tulaj, ha felette, akkor az olaj vékonysága miatt az utántöltés jellemző, gyakori (nagyjából a tapasztalatom is ez jelenlegi 5w30 mobil 1es olajjal), más emberke is tapasztalta ezt 5w30-as olajjal vw benzines motoroknál.Jövő héten olajcsere stb, illetve amit megbontás nélkül lehet vizsgálni (kormos-e a kipufogógáz stb) megnézik, aztán meglátjuk.
Köszi addig is mindenkinek...
Arról ismerik futball körökben, hogy egyik meccsén kettőt bólintott, egy gólt és egy nézőt.... muhaha
-
Kicker
őstag
passat 1.6 bse 2007, ma végre jó hírt is kaptam, a márkaszervízes mondta, hogy ebbe a motorba vékony az 5w30, teljesen normális, hogy utána kell tölteni terhelésnél, következő ciklusban az 5w40-es mobil 1-es olajat tesztelem.
Remélem ez így be is fog válni.Arról ismerik futball körökben, hogy egyik meccsén kettőt bólintott, egy gólt és egy nézőt.... muhaha
-
Kicker
őstag
válasz Mágus2 #85215 üzenetére
Jövőhéten megyek rendes szervízbe, mert ez házi barkácsmérés volt havernál....
De óra szerint 186 ezer km van az autóba, ha mégis szar a kompresszió akkor mi fog történni? Újra kell szabályozni a hengereket?
És ha mégis jó értékei lesznek a kompressziónak, akkor meg mi a túró lehet a baja?
Tudom sok hülye kérdés... ezért előre is, utólag is elnézést kérek, de sajnos bosszant az, hogy ma MO-n bemegyek egy szervízbe és nem tudnak épkézláb magyarázatot adni egy hibára, nem tudják normálisan átnézni, és normális emberi áron kijavítani... PL: értem én hogy ez a móka mondjuk 250 ezer forintomba fog fájni, de akkor november 21-én a kész, javított autómat szeretném elhozni... de ezt ma itt garantálni senki nem tudja, mert a beszállító, meg a nem vettük észre és az ilyenek miatt határozatlan ideig szar valami, és 5 ször annyiba kerül mint amiről szó volt, és lehet utána is szar lesz...
Arról ismerik futball körökben, hogy egyik meccsén kettőt bólintott, egy gólt és egy nézőt.... muhaha
-
Kicker
őstag
Sziasztok, mint korábban írtam 1.6 bse motor vw passat 2007-es autóm magas fordulaton eltünteti a drága olajat... Legutóbb alig 200 km pályán zömében 3700 RPM, 4200 RPM max 50 km-, és 4-5 deci olaj eltűnt, különösebb nyom nélkül...
úgyhogy most lehet veszek egy komplett motort... 100 ezer alatt találtam keveset futottat (30 e km alatt)
szereléssel, átírassal mindennel együtt nem lesz olcsó... vagy jobb ha a jelenlegi motort feljavíttatom?
Arról ismerik futball körökben, hogy egyik meccsén kettőt bólintott, egy gólt és egy nézőt.... muhaha
-
Kicker
őstag
Voltam tegnap az embernél, gyertyák tiszták, olajfolyás nyoma nincs.
Mobil 1 5w30 van most benn, a amióta nálam van ezt tesszük bele, aztán lehet, hogy 5w40 kellene bele...az unix ezt dobta ki miután végigmentem a szűrésen:
pedig egyszer már meggyőzödtem róla, hogy 5w30-as kell bele.. nem tudom most miért nem találom..
Na akkor most mi legyen? Mi van ha legközelebb 5w40-et rakok bele??
Más: fékfolyadékot Ti szoktatok cserélni? Könyv szerint 2 évente kell, szerelő szerint 5 évente...
Arról ismerik futball körökben, hogy egyik meccsén kettőt bólintott, egy gólt és egy nézőt.... muhaha
-
Kicker
őstag
Ez a baj, hogy MO-án nem sok benzines motort raktak bele, illetve azok sem jobbak strapabírás alapján, mint ez az 1.6 BSE (tudomásom szerint)
77514-re
Nem tudom előtte hogyan használták, meg azt sem milyen olaj volt benn, de akkor nem ette, amikor én cseréltem olajat utána lett ez a jelenség.
Kérdés: a folyamatos 4200 fordulat az sok egy ilyen motornak?Arról ismerik futball körökben, hogy egyik meccsén kettőt bólintott, egy gólt és egy nézőt.... muhaha
-
Kicker
őstag
válasz Dr.Zoo #77504 üzenetére
Köszi a válaszokat ismét.
Hát az a baj, hogy imádom ezt az autót, ahogy van.. szóval ha 200 ezer felett kéne rá költenem sem biztos hogy eladnám... nem tudom. Esetleg nagyobb ccm-re át lehetne furatni? Vagy az csak a ladákon működik?
Az autót vidéken használom, max 5000 km-et tettem meg vele pályán/50000ből/, magas fordulaton, amúgy csak falu-falu-kisváros távon
Akkor szólok az emberemnek, hogy kompresszió méréssel kezdjünk, aztán meglátjuk, hogy mi lesz a gond.
Amúgy mi van, ha figyelem az olajszintet kéthetente, nagyobb terhelésnél, és kész? Lehet ettől nagyobb baj?
Arról ismerik futball körökben, hogy egyik meccsén kettőt bólintott, egy gólt és egy nézőt.... muhaha
-
Kicker
őstag
válasz Morris #77484 üzenetére
köszi mindenkinek a választ!
Az utolsó cserénél mobil 1 márkájút kapott, 5w30-at, mást azt olvastam az olajdokinál, hogy nem szabad beletenni (pl 5w40-et)...
értem, hogy eheti az olajat, de gyanús, hogy magas fordulaton ilyen mértékben teszi ezt... a szelepszár szimmering csere az drága dolog? más tömítés esetleg? érdemes szétkapni, újra tömítőzni aztán meglátjuk mi lesz?
Arról ismerik futball körökben, hogy egyik meccsén kettőt bólintott, egy gólt és egy nézőt.... muhaha
-
Kicker
őstag
Sziasztok, már egyszer írtam ezt, de mostani jelenséget is meg kell hogy osszam veletek...
1.6 benzin, BSE motorkód, passat 2007
127.000 km-el vettem két és fél éve, nem tudom akkor milyen olaj volt benn, de 30.000-es ciklus volt az olajcserének.
Én 130.000 km-nél vezérlést, vízpumpát cseréltettem a VW szervízben, utána 142.000 kmnél cseréltem először olajat, az előírt 5w30-ast kapta (castrol), és átáltunk a 15.000 -es ciklusra.
Nos azóta volt egy Prágai oda-vissza út, 4 fővel, 4200-es fordulaton az út 65%-án és azóta eszegeti az olajat ezen a terhelésen, most az utóbbi két hétben voltam BP-n kétszer, és már ki is jelezte, hogy kevés az olaj, pedig magas fordulaton max 400 km-en mentem, és elment majdnem egy liter olaj belőle... kicsit aggaszt...szerintetek merre kéne elindulni ezzel a jelenséggel? Elég a tömítéseket megnézni? látványos olajnyom nincs.
Esetleg valami adalékkal kéne próbálkozni?Arról ismerik futball körökben, hogy egyik meccsén kettőt bólintott, egy gólt és egy nézőt.... muhaha
-
Kicker
őstag
na bakker, voltam ma gumisnál, centíroztatni a két első kereket, bal első ... rendben... jobb első.... hú bakker, van egy nyolcas benne, meg lett ütve, kerék jobb hátra, jobb hátsó előre,most jobb, aztán ha lesz idő a teljesértékű pótkerék acél felnijét kicseréljük a rosszra....
Arról ismerik futball körökben, hogy egyik meccsén kettőt bólintott, egy gólt és egy nézőt.... muhaha
-
Kicker
őstag
válasz Mágus2 #64106 üzenetére
A km óra állás az autó állapotához valós, de ez a hiba nem arra enged következtetni...
Most átnézik, látszik-e rajta valami, jövő hónapban megnézetem a futóművet, ha kell beállítjuk... aztán majd kiderül...
Amúgy 100-120-ig ráz a kormány érezhetően, alatta fölötte nem.
AMúgy amikor meggvettem, rakattam rá új hankook gumikat, másnap mehettem vissza újra centíroztatni, mert rázott(jobban mint most), és most hogy visszarakták megint a téli után a hankookot, megint ráz....Arról ismerik futball körökben, hogy egyik meccsén kettőt bólintott, egy gólt és egy nézőt.... muhaha
-
Kicker
őstag
válasz zoo8800 #64059 üzenetére
Csak a kormány ráz, holnap megyek olajcserére, meg szemrevételezésre, megbeszéljük mi legyen a gépsárkánnyal...
64058-ra:
féltengely csere időigényes, szóval holnap beszéljük meg, hogy akkor a futóműbeállítás-féltengely megcserélése ha kell mikor, miként... Te már csináltál ilyet? Mi volt a hibajelenség?Olaj: most Mobil márkájú olajat rakok az autóba, a castrol helyett...
Arról ismerik futball körökben, hogy egyik meccsén kettőt bólintott, egy gólt és egy nézőt.... muhaha
-
Kicker
őstag
válasz Dr.Zoo #64055 üzenetére
Meg tudom csináltatni, de aki csinálja azt mondja, hogy ez a hiba szerinte inkább féltengely, a futóművet látta volna a gumik kopásán, illetve állandóan rázna, nem ilyen tartományonként... de én örülnék a legjobban, ha ennyivel megúsznám.
A féltengely művelet előtt mindenképp megnézetem a futóművet, ne potyára kapják szét az egészet...
Meg az egész dolog előtt megkérdezlek Titeket is, hátha kapok építő jellegű iránymutatást...
Arról ismerik futball körökben, hogy egyik meccsén kettőt bólintott, egy gólt és egy nézőt.... muhaha
-
Kicker
őstag
Sziasztok, passat VI-nál /2007, BSE motorkód, 1.6 benya/ normális, hogy 165 ezer km-nél stabilizátort, motor-váltó-tartóbakokat cseréltem, most meg, 172 ezernél kinéz egy féltengely csere? Magyar utak VS volksewagen futómű harcot ennyire szarul visel? Itt Tapolca környékén mondjuk szarok az utak, illetve a falvakban.
A hibajelenség az, hogy pl: 100-120 közötti padlógázas gyorsításnál érzem, hogy ráz a kormány, nem túl durván, de érezhető, illetve például 100-ra felgyorsítottam, majd a lejtőn kitettem üresben, és ott is ha elengedem mozog a kormány, és ha fogom is érzem ráz enyhén. Amúgy 60-as tempónál csak mozog a kormány ha elengedem, de nem ráz.
Gumik már nyáriak már, ki vannak centírozva, futóművet amióta nálam van nem állítattam (127 ezer km-el vettem)
Azt javasolták, hogy jólbezsírozva meg kell cserélni a komplett féltengelyeket, ha lehet, ha nem akkor csak a belsőket... (ez nekem kínai, de ezt mondta "hozzáértő") valaki ilyesmit látott már? Érdemes vele szarozni, vagy kompletten aztán fizessek mint a katonatiszt?
[ Szerkesztve ]
Arról ismerik futball körökben, hogy egyik meccsén kettőt bólintott, egy gólt és egy nézőt.... muhaha
-
Kicker
őstag
sziasztok
a hírtv-n néztem a Garázs c. műsort. valami kínai érintős kütyüt dobtak be egy golfba, az mi volt? mennyibe kerülhet?
kell valamit átalakítani, vagy belemenne a passatba egy az egyben? jelenleg egy sima cd-s rádió van.
[ Szerkesztve ]
Arról ismerik futball körökben, hogy egyik meccsén kettőt bólintott, egy gólt és egy nézőt.... muhaha
-
Kicker
őstag
-
Kicker
őstag
válasz freaghill #57779 üzenetére
Kikormolás az ha hosszabb ideig magas fordulaton haladsz, az én 1.6-os rakétámnél ez 4000-4500 közötti állandó fordulaton való haladást jelent, kb 10-20 percet, ha többet akkor olajszint ellenőrzése szükséges... (amúgy is)
Arról ismerik futball körökben, hogy egyik meccsén kettőt bólintott, egy gólt és egy nézőt.... muhaha
-
Kicker
őstag
Szétművelődtem olajfogyás után, remélem nem kell komoly beavatkozást eszközölni...
Arról ismerik futball körökben, hogy egyik meccsén kettőt bólintott, egy gólt és egy nézőt.... muhaha
Új hozzászólás Aktív témák
- Okos Otthon / Smart Home
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- Path of Exile 2
- Nagy áttörés jön a napelemek piacán, nem kell annyi hely a paneleknek
- Világ Ninjái és Kódfejtői, egyesüljetek!
- CASIO órák kedvelők topicja!
- Bestbuy játékok
- Háztartási gépek
- Politika
- Samsung Galaxy S10 és S10+ duplateszt
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest