-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
válasz focvis #189003 üzenetére
Van egy falumbéli, egy kedves exkoleganőm veje, aki ELVILEG szervízvezető de legakábbis inges ember az egyik márkakereskedésben, lehet "ráírok" facen, nem tudom mennyire másznak a falra ha privátban kérdeznek ilyeneket tőlük.
Azt nem tudom esetleg az autó teljes szervizszámla-történetét oda tudják-e adni, vagy csak az a szerviz ahol új kora óta szervizelték (kinti címemhez 30 kilométer, de az utcánk vége felé kb 1 kilométerre is van kint egy márkaszerviz)https://tinyurl.com/rasoapro
-
veterán
válasz yodamester10 #189006 üzenetére
Az Opel annak idején (~ 15 éve) bemutatta a táblafelismerő rendszerét, itthon is rendelhető volt, aztán jöttek a panaszok, hogy itt nem működik tökéletesen, mert sok a nem 100% TÜV-kompatibilis tábla. Erre az Opel megszüntette az itthoni (k-k-európai) rendelhetőségét. Fejlődött a technika (javult a táblák minősége?), és újra lehet rendelni.
Elképzelhető, hogy a VW-nél ugyanez játszódott le, és a Passat 7 gyártása pont arra az időszakra esik, mikor nem volt támogatott errefelé. -
buci30
addikt
1998 audi a4 b5 melyik multimedia egységet javasoljátok? Köszi
iPhone 11 pro max, iPad Air2, Macbook pro, Apple Watch 44mm, Apple Airpods pro
-
-
Beri
addikt
válasz rasotamas #189005 üzenetére
esetleg az autó teljes szervizszámla-történetét oda tudják-e adni, vagy csak az a szerviz ahol új kora óta szervizelték
Ha tartják magukat a saját szabályzatukhoz, csak arról az időszakról oszthatnak meg veled bármit is az autó előéletéről, amíg a neveden volt az autó.eladó Aromamizer RDTA V1
-
-
Athen
friss újonc
válasz bitpork #188995 üzenetére
kipróbáltam egy másik autón (A4 B9), tökéletesen működött a teszt, OK lett a CAN státusz is.
Ezt követően azonnal újra próbáltam a B6-oson, és megint a "CAN: nincs kész" eredményt adta.
NET-kapcsolata volt a notebooknak, de csak a kínlódó próbálkozásaim során, tehát baj beállta után.
Ezek szerint az adapter működik. Mi lehet a gond a CAN-nek?
Minden ötletért hálás vagyok, mert új ez nekem. -
-
K Norbi
addikt
-
K Norbi
addikt
válasz tresh #189024 üzenetére
Itt technikus van.
Szerinted a 2 feszítőnek 20Nm meghúzás elég lesz? Ennyit ír rá a könyvek könyve.
Vagy inkább legyen 30NmLehet végül csak benzines lesz a következő autóm.
Diesel től félek..
Részecskeszőrű, Magasnyomású, porlasztó, Turbo, Kettős tömegű.Most a J Astránkba kezdi megadni magát a kettős tömegű, ugye kuplunggal együtt cserélnék.
Kértünk rá árajánlatot közel fél milla, és nem gyári semmiből! inkább eladjuk.
1.4T 140LeÉs amit rálocsolnánk, hozzápótoljuk egy másik J be
1.6 115 lovas sima szíjas motor van benne.
Ebben nincs se turbo, se kettős tömegű.[ Szerkesztve ]
-
-
Bdanyy
addikt
válasz K Norbi #189025 üzenetére
Mennyivel lehet jobban kijönni majd egy ilyen hiba miatti autócserénél? Hasonló összeg volt a nagynyomású csere a kocsiban (mondjuk még lehetett használni csak megfájdult a fejed a szagtól), de nem vállaltam volna be egy kör autónézést és cserét egyből miatta.
[ Szerkesztve ]
http://href.hu/x/frwq http://www.n95.hu Nokia N95-ös és egyéb S60 telefonos információs oldal http://febazo.hq.hu/ I8910 HD : http://href.hu/x/f1zt
-
-
tresh
addikt
válasz K Norbi #189025 üzenetére
Ez kb mindenre igaz már a "régi" 5-ös golf 1. 16v alatt is kettőstömegű volt.
Diesel semmivel se rosszabb.Persze ott is van egy két zsebe nyúlós tétel, de ha gazdája van egy kocsinak és nem csak használója akkor 200k km-ig nagy átlagba nem kell pénzt ocsólni bele.#189028Bdanyy:
Leginkább semmivel, sőt még drágább lesz egy használt új a járulékos költségeivel. Ritka amikor itthon azért adnak el autót mert patika és megunta..vagy ha igen akkor annak ára van[ Szerkesztve ]
-
macilaci78
nagyúr
válasz K Norbi #189025 üzenetére
Húzod, amíg meg nem szakad a menet, aztán negyed fordulatot vissza.
Mai benzinesek is turbósok, vagy kompresszorosok, ott is van magas nyomás, kettős tömegű, részecskeszűrők.
Lecserélnél egy használtat az ismert hibája miatt egy olyan használtra, amire a fene se tudja, mikor és mennyit kell költeni? És ha nincs szerencséd, rövid idő alatt meg fogod tudni.
tresh: mi kell ahhoz, hogy a '99 decemberi B5 Passat old timer legyen?
Ehh, gyors rágugliztam, még szűk 8 év.[ Szerkesztve ]
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
-FreaK-
veterán
Sziasztok!
Elképzelhető, hogy vennék egy Passat GTE kombit (2015), megnéztem ma egyet a közelben, gondolkozom rajta.
Tudnátok segíteni, hogy mire figyeljek oda a vásárláskor, mit nézessek meg?Pl. nagyon kíváncsi lennék az aksik állapotára, nem tudom hol tudnám ezt megnézetni, hivatalos szerviz kell hozzá? A jelenlegi tulaj nem igazán töltötte, én viszont nagyrészt elektromosan használnám.
Esetleg a konkrét hirdetésből meg tudtok állapítani valamit?
-
macilaci78
nagyúr
válasz -FreaK- #189033 üzenetére
Esetleg a konkrét hirdetésből meg tudtok állapítani valamit? - Igen. Én például jó közelítéssel meg tudom állapítani az autó színét.
A GTE elvileg plug in hibrid, a kocsi mindent megold magának és tanulja a vezetési szokásokat, tehát hozzá nem értő vezetővel is elboldogul.
Az akksit tippre VCDS-sel lehet kiolvasni, hány ciklus van benne, ehhez nem kell szerviz.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
buci30
addikt
Egy láma kérdésem lesz valószínűleg 😬
Ha egy 15" felnit 195/65 gumival cserélek egy 17" 225/45 -re..
Akkor ami a gumi és autó között van rés az nem ígen fog változni csak a felni nagyság változik maga a teljes felni gumi magasság nem igazán!?
Gumi szélesség igen az okes
De ha azt szeretném, hogy az autó karosszéria és a gumi között ne legyen akkora rés ami nekem nem tetszik akkor ültetni kell ugye?iPhone 11 pro max, iPad Air2, Macbook pro, Apple Watch 44mm, Apple Airpods pro
-
-
Doki16
addikt
válasz -FreaK- #189033 üzenetére
Nincs komolyabban semmi olyan GTE specifikus dolog amire jobban oda kellene figyelni mint más DSG-s Passatnál. Tehát ugyanazokat nézd mint egy hagyományos kocsinál, a hibrid hajtásláncba úgysem lehet belelátni. Egy dolgot nézz meg, hogy a kiegyenlítőtartály rendben legyen ami az elektromos rendszert nézi. DSG legyen rendben 60000-es olajcserével, motorj járjon szép egyenletesen, stb.
Az akksi állapotát sajnos sehogyan sem lehet kiolvasni. Nagyjából lehet következtetni abból, hogy mennyire tölt fel teljesen. Akkor jó ha a Passat olyan 50-52 km körül mutat.
Annak örülj ha nem töltötte, legalább sokkal jobb állapotú az akkumulátora. A hirdetésből max arra tudok következtetni, hogy milyen extrák vannak benne valóban.A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
tresh
addikt
válasz macilaci78 #189032 üzenetére
Meg egy rakás ismerős és minden eredeti alaktrész kell hogy legyen.. nem sz*pás csak kicsit
[ Szerkesztve ]
-
szabonagyur
félisten
Leon 2003 1M-be akar ismerős rendszámtábla LED-et (még akkor is ha nem szabályos )
Mi is kellene neki hozzá? Elég simán izzót cserélni vagy kell Canbus Control Unit is?
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
-
1stVikman
senior tag
válasz szabonagyur #189040 üzenetére
Can bus-os led elég lesz. Sőt. Szerintem 2003-as Leon nem is figyeli még az izzókat.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz szabonagyur #189044 üzenetére
Golf 4 platform még nem nézi, Golf 5 már igen tudtommal.
Ha W5W, kell bele egy osram cool blue és kész[ Szerkesztve ]
-
szabonagyur
félisten
válasz molnarpeter #189045 üzenetére
Lumenetes kereső szerint C5W
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
-
veterán
van itt esetleg valaki aki új octaviat hajt és kért vagy dynamic csomagot a hozzá tartozó ülésekkel, vagy ergo comfort üléseket? kíváncsi vagyok mi erről a tapasztalat.
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"