-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
molnarpeter
nagyúr
válasz buci30 #165829 üzenetére
Simán lemerül, komfortelektronika valószínű ébren maradt, az tud fogyasztani. Húzass egy szálat a biztosítéktáblától (10A bizti elég), ami gyújtásra kapcsol, és pl. lehet akár egy kapcsolót is tenni a szivargyújtóhoz, hogy tud váltani az állandó és a lekapcsoló forrás közt.
-
-
siti
senior tag
válasz buci30 #165838 üzenetére
Nekem vezetékes töltő van led világítással, lassan több éve. Akku pedig csak akkor merült le, amikor a beltér világítás bekapcsolva maradt. Van hogy hetekig nem megy az autó, se a riasztó, se a töltő ledje nem szívja le.
Füle -> 9. BRSZK -> 2024. Június 22-23. (hamarosan beérjük a Fast and furious sorozatot)
-
Lacess
tag
válasz buci30 #165852 üzenetére
Mint ahogy a fórumtárs korábban is írta: nem a töltő, illetve a rajta lévő led fogja lehúzni az akksidat. A szivargyújtóban bent hagyott "akármi" nem hagyja "aludni" a komfortelektronikát, és emiatt fog lemerülni az akku. Annak már kicsit magasabb a fogyasztása mint a töltőnek.
Én is bent akartam hagyni fixre a töltőt, mert olyan feszesen van az aljzatban hogy komoly meló kiszenvedni. De Mágus2 felhomályosított hogy nem jó ötlet. Persze tégy belátásod szerint!Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
-
Saccco
nagyúr
válasz buci30 #174796 üzenetére
Ha mindenképpen benzines kell, akkor inkább egy 1.8 vagy 2.0, az sem fog sokkal többet enni és azért nem 1.6. A fogyasztás amúgy is inkább lábméretfüggő.
Octaviá-t vezettem ilyen motorral és az lomha, főleg a 2-es. Ha nagyon forgatod, akkor valamit csinál. De én el vagyok rontva az 1.9PDTDi-vel.█ 3D nyomtatás és tervezés █ Tiny Whoop - Eszik-e vagy isszák?! https://goo.gl/9BEyy7 █ Teszteljünk egereket együtt, van 5 perced erre? http://goo.gl/ulKVSn █ - Üzenet vége - █
-
válasz buci30 #174817 üzenetére
Én egy 2002 LEon 1.6-t vezettem ami a párom céges autója volt. Ok én nem veszek autót egy motorméret alatt (ismered a választ arra hogyha valaki azt mondja megy csapatni az 1.6 hodájával/golfjával/bravojaval?),de azzal konkrétan majdnem ott maradtunk mert egy barom elkezdett előzni és a mögötte jövő beállt a seggembe így máshogy nem tudtam visszaengedni a gergyáját csak ha a gázra léptem. Maradjunk annyiban hogy A-B távon megfelelő de pályán zabál, eszi az olajat a trafókat és még csak nem is mozgatja az a4 nehéz seggét. A többiek mind könnyebb bódéval mondják h lomha.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
negyedes
addikt
válasz buci30 #174817 üzenetére
Nem kell sietni sehova, de egy borat/golfot is lomhan hajt az az 1.6-os. Nehogy egy avant a4-et nyaralasra. amugy az 1.6 130-nal 4000 forog, gondolom az audiban jobban a hangszigetes de akkor is, 2 ora autopalya utan nekem mar sok az a hang.
ha meg azt hiszed hogy a benzinmotor jobb,egyszerubb,hibamentes,nincsveleannyibaj tevedsz. en pont ezzel az 1.6 v16 azd-vel szivok mar masfel eve. Be kell latni hogy a vag ebben az idoben nem nagyon csinalt jo benzin motort.Három dolog biztos az életben: az adó, a halál és az adatvesztés. - Baráth Gábor
-
-
c00per
tag
válasz buci30 #174876 üzenetére
akkor mondok egy peldat(tapasztalat).
1. nem a tulaj csinalta szerintem(ha igen akkor ne is olvass tovabb)
2. foleg ha egy pek volt a kivitelezo, akkor dobott ra egy szijat es mehet tovabb.hosszbordassal nem is szoktak foglalkozni csak ha mar visit vagy elszakad....ez csak tanacs.nem kotelezo megfogadni.
[ Szerkesztve ]
-
zsolt19900
őstag
válasz buci30 #174934 üzenetére
sajnos be kell -elvileg- kötni canbusba, relézni, kábelkötegezni szóval nem annyira egyszerű móka sajnos
én pl. azért engedtem el a sajátomban és lett inkább egy szép 3ágú plusz újrabőrözés
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
DJ. Ru$y
félisten
válasz buci30 #174937 üzenetére
Gyári multikormány csak a gyári fejegységet tudja vezérelni alapból, ha be is építik neked valahol. Aztán jön még egy adapter, ha egyáltalán kapható, amivel tudod vezérelni a saját utólagos rádiódat, nem minden rádió támogatja úgy tudom. Nem tudom ők foglalkoznak-e a típussal, de biztos nem az elsőt csinálnák, és nem sufniban.
Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok! Használd a fórumot! | R.I.P PH!TV!
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz buci30 #174943 üzenetére
Többe lenne ez a mutatvány, mint amennyit az A4 ér. ;) Ahogy írják, a mutikormány csak gyàri fejet kezel, az adapter meg nem minden rádióval megy.
Eleve nem vennék 1.6 benzines A4-et, motorfelújítás után meg pláne nem. Arra, meg amire kell, higy majd a motorerő... ebben olyan nincs. 1400kgra 100 ló meg valami 160nm halovány. 1.8T 150 paci már úgy-ahogy mozgatja.Vagy a 110 lovas adagolós tdi. Ezek alatt pont olyan lomha, mint a mostani 1.0 seat. Egy alap motoros autót akarsz egy masik alap motorosra cserélni. Semmi értelme. Ebbenn a bódeban volt 2.5tdi, 2.7 biturbó benzin, 2.8V6... Azok a motorok, nem az 1.6. ;)
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz buci30 #174949 üzenetére
A 0-100 csak egy adat, semmit nem mond a motor rugalmasságáról. 80-120, 70-120 az érdrkes, azt használod előzéseknél. Ebben az 1.6 A4 nagyon gyengus egy kis motoros modern turbóssal szemben. Egy 1.2tsi octavia is veri, pedig az is alap motor. Mai viszonylatban szerintem kevés, mondom ezt úgy, hogy nekem van egy G4 ezzel a motorral, városi használatra. ;)
Ezek a motorok elmennek legalább 400 000km-t megbontás nélkül, ha rendesen szervizelték. Ha ettől hamarabb kifekszik akkor elhanyagolták vagy lerúgták.
[ Szerkesztve ]
-
válasz buci30 #174959 üzenetére
Amíg engem nem láttál közlekedni, ne írogass olyat hogy farokmérgetésre kell a motorméret
MOD(#174961) Morris: Ő a műszaki megbízhatóságra kérdezett rá emlékeim szerint, de mi előzékenyek akartunk lenni és megpróbáltuk lebeszélni valamiről amit ő már eldöntött.
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz buci30 #174964 üzenetére
Ott volt a szmájli, ne vedd komolyan. Csak arra akartam utalni hogy nálam tatásabban senki sem vezet itt és mégis nagy motoros autóim voltak és vannak mert száguldozás nélkül is belekényszerítik az embert olyan helyzetekbe ahol más megoldás nincs csak tapodni a pedáltot.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
F_Zolee
veterán
válasz buci30 #174995 üzenetére
Csupán már a szemmel látható dolgokat emeltem ki feltételezve, hogy lesz ott még "meglepetés". De ha ismerősé akkor biztos ki tudod faggatni mélyrehatóbban, mint amit leírt. Rozsda képződményt meg minél előbb orvosolni kell, mert kívülről hiába tűnik kicsinek az belülről már gázabb.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz buci30 #174998 üzenetére
Ezeknek a kocsiknak van néhány tipikusan drágán javítható gondjuk, ezekre fel vagy készülve? Futómű, szervó, központi zár, ablakemelők, klíma...
Ezek nem fiatal autók, mindig lesz vele valami. A golfomon is mindig bedöglik valami, de legalább én megoldom magamnak. Erre akarnak figyelmeztetni, csak talán nem megfelelő megközelítéssel. ;)
A személyes véleményem, hogy ne vegyél ilyet. ;) Családi autónak egy 1.6mpi octavia jobb valasztás egy ilyen audihoz képest, szerintem.
[ Szerkesztve ]
-
F_Zolee
veterán
válasz buci30 #174998 üzenetére
Tudom, hogy nem tétel az ablaktörlő. Csak innen kezdődik, hogy filléres dolgok sincsenek rendbe téve. Elmúlt hónapban is mennyi félszemű autót láttam...pedig 500Ft egy izzó azokba a típusokba. Én nekem 4 év után kellett cserélnem, mert kiégett az egyik. Cserénél tűnt csak fel két különböző márka volt benne még az előző tulaj révén. Autónál ez még nem is tétel, hogy ne lehessen párban cserélni, lásd ablaktörlő.
-
c00per
tag
válasz buci30 #174995 üzenetére
nekem a regi a4-ben (a4 b5 1998 1.9 tdi) 500ezer km utan se volt rozsdas sehol.a6 (a6 c5 avant 2003 2.5 tdi) 300ezer es az sem rozsdalt.Ha mar festegetni kell meg rozsdal itt-ott az nem ok.270ezret ir
te azt irtad motorfelujitason esett at.Az megint egy erdekes dolog.Nekem is volt ilyen autom csak dizel, tudom mirol beszelek.Futomuben nincs stab palca,hanem sok lengokar...Mindegy en tudom, hogy kell a zsebbe 300ezer, mert ezeknel kell.Ha igenytelen az ember, akkor nem kell egy filler sem.Es igen a felemas lapat es a kokany festes(mert lusta vagyok maszkolni a hatso sufniban) minositi az eladot.Ha valoban ennyire igenyes, akkor szakember fenyezi nem pek.Ebbol kiindulva az eddig elvegzett es szamlaval igazolt javitasok is hasonlo kokany bt altal kivitelezett dolgok, amiket te majd lehet ujra vegig fogsz zongorazni, mert csak ossze lett takolva
ez nem lenezes es lehuzas, hanem en is es itt meg sok ember(foleg magus) sokat lattunk mar. en is csak a velemeny irom le a tapasztalataim alapjan
[ Szerkesztve ]
-
válasz buci30 #175029 üzenetére
Nehogy elhidd azt a városi fogyasztást a 2.4-s motorra!
Nálam az 1.4mpi fábia fogyasztott nyáron klímával 10+ litert Szegeden belül! Most a 3.0 tdi vegyes átlaga 10.35MOD
Nem mellesleg sok 2.4-s eszegeti az olajat.
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz buci30 #175032 üzenetére
Úgy viselkedik jó néhány 2.4 benzines, mint a pályán sokat hajtott 1.6 - elkezdik a motorolajat is égetni. Ennek tetejébe szokott jönni az, hogy ha valaki multitronic váltóval veszi meg.
Ha bárki innen támogat a választásodban az én leszek - ezt is megmondhatják a topiklakók ahogyan azt is, hogy elég veszélyesen élek autó választás tekintetében. Volt már több 2.5 tdi , sok automata és még allroad is nem egyszer amit a légrugó miatt félnek az emberek. Amikor említek valamit nem az a célom hogy lebeszéljelek, csak hogy tudj róla mivel számolhatsz.https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html