-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
atos19881101
senior tag
Mágus
Vonóhorgot akarok a szekérre rakni. Van 40e-ért gyári westfalia bontott. Ennek a bekötése mennyire problémás? Kell ehhez bármi doboz a can-bus miatt? Vagy csak hátul a lámpákra van kötve?Továbbra is Superb mkI
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
tomcat78
őstag
válasz macilaci78 #183452 üzenetére
Mit Írjunk le róla? Röviden: szar. Kicsit bővebben: Kicsi a kasznihoz ÉS szar....
"Adjatok hatalmat, hogy elvehessem tőletek. Rakjátok a fegyvert a szátokba, aztán lőjetek!" Tkyd...
-
HurricaNe
csendes tag
Sziasztok!
Autó vásárlás előtt állok és kinéztem magamnak egy 2007-es Skoda octavia 1.9 pd tdi-t, amibe 390e km ban benne.
BXE motorkódú, így kicsit félek tőle a hajtókarcsapágy miatt, de az lenne az első, amit cseréltetnék.
Beszéltem is a sráccal, hétvégén meg is nézem, de elárult pár hibát, hogy mire számítsak, de nyugtassatok meg, hogy annyira nem vészes.
Gyári a kettőstömegű(hideg elindulásnál beremeg)
Klíma elengedi a gázt, amit szerinte csak egy tömítés és újra töltés megoldaná, de ezt kétlem, mert tavasz óta ilyen neki és ha filléres lenne megcsináltatta volna, mert 5e km előtt volt féktárcsa es fékbetét cserélve & 10e km előtt lengőkar + szilent & 20e km előtt kormánymű.
850e-ért hirdeti.
Mire kéne oda figyelnem vásárláskor?
Szerintetek megéri az árát, illetve ezek cseréje mennyibe fájna nekem?
Előre is köszönöm a gyors válaszokat! -
Saccco
nagyúr
válasz HurricaNe #183456 üzenetére
Rozsda, első kerék mögött. A kettős tömegű 100eft(luk)+50eft a szerelés. A hajtókar csapágy se olcsó mutatvány.
Nézd meg körbe az ajtók és karosszéria találkozásánál nincs-e festék hiány.
Az ülésnek max a széle lehet oda. Nekem is ennyi körül van benne és az ülés szebb, mint amiket kevesebb kilométerrel hirdetnek.█ 3D nyomtatás és tervezés █ Tiny Whoop - Eszik-e vagy isszák?! https://goo.gl/9BEyy7 █ Teszteljünk egereket együtt, van 5 perced erre? http://goo.gl/ulKVSn █ - Üzenet vége - █
-
KisApám
addikt
Szervízbe kellene vinnem az autómat.
Skoda Octavia Tour I (2005.11.)
Tudnátok ajánlani egy megbízható szervízt, illetve egy karosszéria lakatost Budapesten?
(Skoda Schiller, Mentes és Társai Kft. ....?)Köszönöm!
[ Szerkesztve ]
̿ ̿ ̿ ̿ ̿'\̵͇̿̿\з=( ͡ °_̯͡° )=ε/̵͇̿̿/'̿'̿ ̿ ̿ ̿ ̿ ... ... Memento Mori
-
HurricaNe
csendes tag
-
Saccco
nagyúr
válasz HurricaNe #183461 üzenetére
Számold ki mennyibe kerülne a minden és nézd meg mit kapsz annyival több pénzért.
Amúgy nem olyan veszélyesek ezek. Tisztában kell lenni a drága részekkel, lendkerék, turbó, pd, BXE-nél csapágy. Más már nem megy szét.
Kavicsot bármelyik kaphat, nekem is emiatt kell fényezőhöz vinnem, akkor már a rozsdás részeket is megcsináltatom, kaptam is rá egy nagyjából 250eft-s ajánlatot.█ 3D nyomtatás és tervezés █ Tiny Whoop - Eszik-e vagy isszák?! https://goo.gl/9BEyy7 █ Teszteljünk egereket együtt, van 5 perced erre? http://goo.gl/ulKVSn █ - Üzenet vége - █
-
Saccco
nagyúr
válasz daniel2121 #183464 üzenetére
Jah, nekem is a 250-es festés az autó értékének 30%-a. Megöregedtek a gépek.
█ 3D nyomtatás és tervezés █ Tiny Whoop - Eszik-e vagy isszák?! https://goo.gl/9BEyy7 █ Teszteljünk egereket együtt, van 5 perced erre? http://goo.gl/ulKVSn █ - Üzenet vége - █
-
tibbike01
őstag
Sziasztok,
Úgy néz ki hogy megadta magát az akksi az autómban. Ha szemben állok az autóval bal oldalt van a + töltés az akksin, így milyen oldalit kell vennem? Illetve melyik márka, típus ajánlott? És mekkora?
Seat Leon 1M 2004, 1.6 BCB
-
tibbike01
őstag
válasz F_Zolee #183469 üzenetére
Közben megrendeltem ezt a 67Ah 640A akksit.
Sok lesz oda nekem?
-
F_Zolee
veterán
válasz tibbike01 #183472 üzenetére
Ahogy Norbi irta. Negativ legyen az első és az utolsó szerelésnél. Más kérdés nincs, kibontani nem nagy feladat. Alján van egy csavar ami fogja az akkut. Felül a biztositék fedelet is csak le kell húzni, félre hajtani.
Norbi: én támogattam a magyar ipart. Most jön egy futómű felújitás, cirka 200k, jó az olcsóbb akku.
[ Szerkesztve ]
-
addikt
Szép napot!
Seat Altea XL 2008-as kiadáshoz keresnék magyar nyelvű "manual"-t.
Létezik ilyen? -
macilaci78
nagyúr
válasz HurricaNe #183456 üzenetére
390e km-rel a gyári kettőstömegű kuka, ha remeg.
Klímának nem dőlünk be, hogy csak egy tömítés, de nincs kedvem foglalkozni vele - tavasztól augusztusig.
Kb 25-30e km/év futása volt a kocsiban, tehát az elmúlt 1 évben volt féktárcsa és betét, lengőkar és szilent, kormánymű. Tippre a jelenlegi tulaj kiköltekezte már magát és még most sem jó a verda, így el akarja adni. Több, mint valószínű, hogy már van ajánlata az ismert és elhallgatott hibák javítására. Most olvasom tovább: itt-ott a rozsda már belemart, repedt szélvédő.
Nálam legutóbb kb 370e valós km-nél a gyári generátor (Valeo) adta meg magát, csere új Valeo-ra 100k+munkadíj. Lehet, ennek is előtte állsz még.Saccco: 850k vételár + kiglancolni az Octaviat kerül mondjuk 1,5 mFt-ba. Lehet nézni 1,5 mFt-ért is használt autót, ami esetleg ugyanúgy nem lesz költségmentes.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
oliwire
őstag
Sziasztok!
Passat VII van itt valakinek? Az is 2.0 TSI-vel? Konkrétan ezt találtam, és nekem mindig is tetszett külsőre ez az autó, és most számomra elérhető áron látom: [link]
Érdemes megnézni? Milyen kérdésekkel bombázzam az eladót, hogy a lehető legtöbb mindent megtudjak az autó gyenge pontjairól?
-
Doki16
addikt
válasz oliwire #183480 üzenetére
Jó kocsi a B7, nekem volt dízelben nagyon szerettem
A motor amit nézel CCZB, erre rá tudsz keresni, hogy milyen. Itt nem nagyon van róla személyes tapasztalat. Ajánlom, hogy lépj be az FB TFSI csoportba, ott sokan vannak, biztos találkozott már vele valaki.Magánvélemény: Én ennyi km-el már nem venném meg, tuti jönni fog előbb vagy utóbb valami finomság. Mire használnád? Mennyit mennél egy évben és hol?
(#183481)tope: Miért is? Én fizettem a B7-nek könyvéért. Egy több milliós kocsinál nem mindegy 10k Ft már? Angolul van: [link] [link] [link]
Nem tudom melyik kell neked konkrétan.[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
őstag
válasz oliwire #183480 üzenetére
Hello!
Nem tudom mi lehet a motorkód, érdemes utána nézni ez is szereti-e enni az olajat.
A másik kritikus pont az adaptív lengéscsillapítók. 260k km-nél 8 évesen már esélyes, hogy a végüket járják. Már, ha még nem voltak cserélve. Úgy számolj, hogy a 4 csillapító + a csere 600 ezer Ft.
[ Szerkesztve ]
-
-
oliwire
őstag
válasz Doki16 #183482 üzenetére
Igazából nem ez a kocsi lenne a legideálisabb az én felhasználói szokásomra, csak egyszerűen az a helyzet hogy megtetszettek a D-szegmens méretű sedan autók, és elkapott a vágy, hogy egy ilyen kategóriájú autót vegyek. Több típust is nézek, és szűrőként próbálom kiválogatni, hogy mit érdemes és mit nem érdemes venni, és hogy ne pénznyelőt sikerüljön összehozni.
Többnyire városban használom az autóm, kb 10 km-es távokra, csillaggarázs fedővel. Néha hosszabb távok hétvégente 45 km, és néha autópálya, de az random időközönként.
Amiért elkapott ez a vágy, hogy szeretnék egy olyan autót, ami pörgősebb, mint a mostani Ford Focus MK2, 1.6 benzin. Városban amúgy nincs vele bajom, de országúton 80-nal közlekedőket kicsit szeretnék dinamikusabban előzni, ha mondjuk már 3-man is beálltak a 80-as tempóra előttem. Vagy autópályán is, hogy erőtartalék legyen benne 130-140 km/h-nál. És innen jött a dologGyanítom, hogy nincs cserélve benne, és ezért is lehet ilyen "olcsó".. belső részéről nincs is kép benne.
Ilyenre gondolsz? [link]
A benti képeket én is hiányolom..
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz oliwire #183488 üzenetére
Nem, ez már B8, én az előző generációt mondom, kb 2004-2008. Azért dobtam be, mert egyrészt ennyiért kínálat tetejéről lehet válogatni, másrészt kevesebb drága hibát rejt - még TFSI előtti, szívócső befecskendezős strapabíró motor.
GS450h jutott most eszembe a sok város miatt, de az is 10 év fölött lesz adott keretből (esetleg még ott a Camry). Bár ésszerű lenne az Ampera a villany km-ek miatt, csak kisebb méret, nameg méginkább off itt
[ Szerkesztve ]
-
oliwire
őstag
válasz K Norbi #183489 üzenetére
Na ez pedig a másik, hogy a D-szegmensben benzinesből alig van választék, dízelből meg azért lehet válogatni A linkelt Passatot sztem offoltam is, nem érdemes rá időt szánni
(#183490) molnarpeter
Az Amperában van annyi erő, hogy a 80-as tempójú autósort dinamikusabban előzzem, mint a Focusszal? Amúgy Nincsen sajnos garázsom, ahol tudnám éjszaka tölteni
amúgy nagyon is gondolkozok a Hybrid autókon, a Kia Optima is előre került, de ez már nagyon off ide Ilyen: [link]
Vissza is megyek laptopra, hogy amit ajánlottál A4-et, meg tudjam nézni hahu-n -
Qru
MODERÁTOR
válasz Richard #183483 üzenetére
Jaj jó, hogy itt vagy. Egyik kérdés: ez a gesztus vezérlés annyiban merül ki, hogy tudok lapozni a menüben vagy tud mást is? Manualban nem nagyon találtam erről semmit, kb véletlenül jöttem rá, hogy tud ilyet a kocsi.
A másik: a navi hangerő állítás teszthangja nálad sincs lefordítva? Mert a teszthangban csehül beszél valamit.
#nincsbennetarcsi
-
őstag
Szerintem a gesztus vezérlés kb ennyi. Nem jöttem rá mit lehet még csinálni vele
A navin nem használok hangot, így azt nem tudom de szerintem akkor nálam is ez a helyzet.
Ami viszont nagyon tetszik, hogy szépen megyek tempomattal és a kereszteződés meg a körforgalom előtt szépen lassít magától. Sőt, a körforgalmat simán be lehet venni az általa lelassitott tempóval és utána vissza is gyorsít a beállított ( vagy a tabla szerint megengedett ) sebességre.
Ki is írja, hogy körforgalom előrejelzés: -
macilaci78
nagyúr
válasz K Norbi #183489 üzenetére
Dízelt jellemzően napi 10 km városi futásram, meg hosszabb 45 km-es vidéki utakra.
Nekem a Budapest belterületén lévő két telephely oda-vissza majdnem kiadja a 45 km-t.oliwire: amúgy ja, egy plug-in hibrid jó lenne neked, én elengedném a 80->120 és a 130->160 gyorsulást még úgyis, hogy oszlopról töltöm.
Richard: a pitvarosi körforgalmat most újítják fel, 270°-ot lehet megtenni benne, negatív körüljárással a linkelt irányból, ideiglenesen jelzőlámpa irányítja a forgalmat. Kíváncsi vagyok, mit kezd ezzel egy önvezető autó.
Akinek van lehetősége, igazán szerezhetne egy kis tapasztalatot.[ Szerkesztve ]
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
őstag
válasz macilaci78 #183496 üzenetére
Ez nem önvezet szerencsére csak lassít
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Richard #183495 üzenetére
Köszi! Próbáltam még hadonászni de máshol nekem sem csinált semmi akkor ez ennyit tud. Mondjuk nem egy tragédia... Viszont ügyes a kiparkolássegéd mert bejelzett a mögém besétáló gyalogosra is.
Táblafelismerő nincs nálunk, csak a térkép alapján tudja hol/mennyi a megengedett (elég pontos ahhoz képest amúgy).
#nincsbennetarcsi
-
őstag
De legalább elmondhatják, hogy van benne gesztus vezérlés
Tényleg jó dolog a kiparkolás segéd meg a változtatható tolatókamera nézet is. Néha kicsit már zavar is a segéd, mert szinte nem enged elindulni pedig a másik sávban jön autó nem oda ahova tolatnék ki
[ Szerkesztve ]
-
KisApám
addikt
válasz molnarpeter #183462 üzenetére
Csak az elülső vészhárítóról (lökhárító) volna szó.
Pl. van rajta egy kis vontató horog okozta benyomódás, 1-2 műanyag csík ahogy más autók elmentek éppenhogy mellettem, valamint ami benyúlik legalulra, az meg van sérülve magas járdaszegélyre való ráhajtás miatt (ahogy visszatolattam róla, úgymond visszagyűrte).[ Szerkesztve ]
̿ ̿ ̿ ̿ ̿'\̵͇̿̿\з=( ͡ °_̯͡° )=ε/̵͇̿̿/'̿'̿ ̿ ̿ ̿ ̿ ... ... Memento Mori
Új hozzászólás Aktív témák
- Ukrajnai háború
- Stellar Blade
- AMD off topik: VGA, CPU, APU és minden, ami AMD
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Így építsd a billentyűzeted!
- Linux felhasználók OFF topikja
- Bemutatkozott a Moto G32 4G
- Luck Dragon: MárkaLánc
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen