-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
nVIPER
senior tag
Sziasztok.
2017-es A3 2.0 CR-TDI-be mi a legjobb olaj amit adhatnék neki? Motul 0w30 507 specific, vagy Shell Helix ultra av-l 0w30, esetleg Castrol?
Mi a tuti tipp?
Köszönöm! -
nVIPER
senior tag
válasz focvis #177939 üzenetére
Egy nagyon jó barátom dolgozik a vw szakszervizében, ahova én hordom. Én is filóztam, hogy megvegyem-e a köztes olajcserékre a gyári szűrőket. Azt mondta, hogy a kutyát nem érdekli mi volt benne előtte, kiveszik, kidobják, ennyi..
Nekem is lassan olajcsere, de még mindig nem tudom, hogy 0W30-as olajból a shell gázalapú olaja vagy a Motul 0w30-as 507.00 szabványúja kerüljön bele. Shell olajok tényleg nagyon tisztán tartják a motorbelsőt vagy ez is csak marketing? -
nVIPER
senior tag
válasz newmoonlight #183829 üzenetére
Műholdas időszinkronizáció
-
nVIPER
senior tag
válasz Grande Ale #185925 üzenetére
Hol vagy helyileg? Miskolc körzetében tudok segíteni diagban.
-
nVIPER
senior tag
Sziasztok. 2017-es kéziváltós A3-hoz kellene váltóolaj. A gyári 20eFt /l. Elég húzós az ára. Érdemes megvenni vagy van ajánlott márka amiben nem csalódnék pl. Febi(lehet ugyanaz, mint a gyári) ?
-
nVIPER
senior tag
válasz Zsolt802 #192120 üzenetére
Nálam ugyanez a gond, ciripel/sír az ATE hátsó betét + tárcsa, akkor is szokta néha, ha nem fékezek . Pedig fel lett géppel csiszolva a kerékagy, a csúszkák, pasztázva van stb. 1000km van a tárcsábam kb, a kocsiban 80eKM. A gyárija TEXTAR volt, lehet azt kellett volna vennem...
-
nVIPER
senior tag
Sziasztok. Asszonynak nézünk Fabia, Ibiza, Polo vonalon autót. Kisköbcentis TSI motorokból mi az ajánlott? 2015 utániakat nézünk. 1.0 TSI , 1.2 TSI??
Mire kell figyelni ezeknél a motoroknál? A sima szívók nagyon lomhák sajnos. Zömében városi és heti 1x 50-60km-es távra kellene vmi megbízhatóbb, kéziváltóval.
Köszi! -
nVIPER
senior tag
válasz macilaci78 #192737 üzenetére
Nem lenne rúgva. . Hibridet neem.
-
nVIPER
senior tag
válasz vzsryl #198938 üzenetére
Én ebben az akksis autózásban sem feltétlen látom a megoldást. Rövid távon biztos nem. Energiaválság, ehhez hozzáadódik az, hogy melyik infrastruktúra bírja el ezt a rengeteg elektromos töltést. Ha panelban élsz, örülsz, hogy parkolóhely van, nemhogy még tölteni is tudj... Szóval érdekes ez. Abban az esetben, ha kertes házban él az ember, és van napelem, helyben elszaladgálni verhetetlen egy 25-50 KW közötti villanyautó, de hosszú távú utazásra még mindig a Diesel a tutti, és ezek a mostani EU6-os részecskeszűrős dieselek sztem nagyon jó emisszióval rendelkeznek.
-
nVIPER
senior tag
válasz imyourfriend #201549 üzenetére
Neked a 02-vel kezdődő firmware-k a jók. Azután 2 szám minél nagyobb anál frissebb. Elvileg lehetséges frissíteni 04xx-es verzióra is, igaz rizikósabb a dolog. Elképzelhető, hogy nem sikerül, akkor viszont Recovery módba kell tenni az eszközt és úgy update...
-
nVIPER
senior tag
Sziasztok,
Utángyártott A3 8V-be mit érdemes venni futómű alkatrészekből, ami nem gatya? Lemfölder, TRW, Meyle HD stb,,? Megéri a gyári a hatalmas felárat lengőkarban, stabilizátorban és gömbfejben?
Köszi![ Szerkesztve ]
-
nVIPER
senior tag
Én d5s-nél gondolkodtam xenon helyett ledre cserélésen, viszont nem tudom mennyire zavar az a két fekete nyaláb amit a lednél lehet tapasztalni?
-
nVIPER
senior tag
Sziasztok,
A Golf GTE /A3 E-TRON ha nincs töltve, "hagyományos "hibridként lehet használni? Sok város miatt elgondolkodtam, hogy a 2.0 cr-t lecserélném. Viszont 30-40km-ként nem töltögetném szívesen...
-
nVIPER
senior tag
válasz Morris #207426 üzenetére
Engedd el. 2 slotos sd-vel rendelkező MIB rendszereket marha egyszerű hackelni. Csináltam már párat. Viszont az 1SD-seknél más. Ott chipet kell forrasztgatni, kiolvasni / írni stb. Egyszerűbb venni egy 2 sd-s MIB egységet ebay-ről stb és azt mókolni. De lehet van itt tőlem okosabb is ilyen téren és tud segíteni.
-
nVIPER
senior tag
válasz MunezXBK #207461 üzenetére
1 slotosnál ki kell olvasni a eprom-ból az adatokat, átírni, majd felülírni az eredetit. A MIB egységekben Linux oprendszer fut, beszállítótól függetlenül. Korábban úgy hackeltem ezeket a 2 slotos egységeket, hogy USB-n keresztül hozzá lehetett férni a belső tartalomhoz, egy felhasználónév + jelszó megadása után. Ez, az egységen lévő szoftververziónként változott. Belépés után le lehet venni a komponensvédelmet (ha esetleg más autóból való az egység), térkép licencet lehet módosítani (így bármely évjáratú térképpel működik), sd kártya cid módosítás, hogy ne csak a gyári sd-ket fogadja el, és a plusz szolgáltatások aktiválása is ezen keresztül ment. Ma már tök egyszerű. Van egy fájl, amit sd-re kell másolni, berakod a MIB-be és elintéz mindent magától. Sok helyen ezekért egy vagon pénzt kérnek, holott egy "kis" I.T hozzáértéssel szinte bármelyik egység feloldható.
[ Szerkesztve ]
-
nVIPER
senior tag
válasz ArthurShelby #207478 üzenetére
Van. Írj egy pivát üzit, hogy ne felejtsem el, és írok pár tippet.
-
nVIPER
senior tag
válasz rasotamas #208593 üzenetére
Motorvezérlőbe belépsz és élő adat. Ott lesznek az injektor korrekciós értékei, hengerenkénti bontásban. Határérték? Ha jól emlékszem 1-ig jó, felette már necces, de az értékektől függetlenül, lehet rossz egy porlasztó határérték alatt is. Bár erről inkább Mágus tudna érdemi felvilágosítást adni.
-
nVIPER
senior tag
válasz rasotamas #208702 üzenetére
1-et írok most is /löket. 2-nél már lehet, hogy észre is veszed (hidegindítás, járásegyenetlenség stb). A 2 már nagyon határon van. De mondom, ezek csak korrekciós értékek, hiba esetén nem feltétlen mérvadó, csak iránymutató lehet. Én azt mondom 200eKm környékén érdemes ránézni az injektorra is és a magasnyomásúra is!
-
nVIPER
senior tag
válasz grizlisandor #209112 üzenetére
2017-es 2.0 cr az alany (115e km) . Olvastam/láttam több helyen, hogy a hűtőfolyadékot érdemes G13-ról G12 evo-ra cserélni, illetve a szilikát zsákot kidobni a kiegyenlítő tartályból. Ezt valóban érdemes megcsinálni?
-
nVIPER
senior tag
A 30000-es olajcsere intervallum eleve megöl minden létező normális konstrukciót. Ehhez hozzá jön az, hogy ha automata akkor szereti jó alacsonyan tartani a fordulatot, így nyirja a csapágyakat is, ha kézi akkor meg azért...
Nekem 120 ezer van a 2.0 cr A3-ba. 200-250 üzemóránként cserélem az olajat. Most megkapta a G12evo fagyállót, szilikazsák nélküli tartályt. Eddig nagyon szeretem. Ha jó gazdája van ezeknek, szerintem örök élet. -
nVIPER
senior tag
Több külföldi vw fórum-ot olvasva ezzel a témával kapcsolatban az a tapasztalat, hogy a hosszú olajcsere intervallum betartása már 160-200 ezer km után meglátszik. Kokszos olajáteresztő gyűrűk, őrületes olajzabálás stb.. Minden is elkokszoldik a szar olaj miatt. Egyre gyakoribb a regenerálás ami tovább ront a helyzeten. Dugók és gyűrűk / szelepszár szimmering / csapágyak cseréje után, a tapasztalat az, hogy 10 ezres olakcserékkel nincs ez a probléma. Gondolom a 184hp-s gépek jobban kokszolják az olajat is. Ki kell fogni egy jó gazdás verdát. Sajnos kevés az olyan tulaj, mint mi itt a fórumon...
-
nVIPER
senior tag
válasz Asbee #209908 üzenetére
Persze, nem mind1 hogy 30000km mennyi idő alatt megy bele. Én is kb. 8000-ként cserélem az olajat. De rákaptam arra, hogy max 250 óra. Olajcserekor nullázom a hosszútávú memóriát, az méri az időt is. Ugye nem mind1 hogy pl 100 óra alatt megy a városban mondjuk 3000km-t, vagy autópályán 8000km-t. (Munkagépeknél a Bosch 1 üzemórát tekint 60km-nek megfelelő futásnak.)
-
nVIPER
senior tag
válasz nrb263 #210174 üzenetére
Szia. Igen, érdemes leengedni. Érdemes továbbá kicserélni a tartályt (a gyári újban sincs már benne a zsák), vagy kivenni belőle a zsákot és átmosni. G12evo fagyálló egy vagyon, de pl. filterABC-ben találsz kb. 3000ft/liter áton.
Én 2 hete cseréltem le. A régi tartályból amikor vettem ki a zsákot, nekem már az egyik sarkán látszott, hogy meg fogja adni magát (7év után)
G12evo fagyálló =>> [link][ Szerkesztve ]
-
nVIPER
senior tag
válasz molnarpeter #210180 üzenetére
Így van, teleszarja a fűtőmátrixot stb. Nem törvényszerű, de jobb félni, mint megijedni..
-
nVIPER
senior tag
válasz nrb263 #210196 üzenetére
Nem muszáj tartályt cserélni, a zsákot is ki lehet belőle húzni. Modelltől függ, hogy mennyi a töltési mennyisége , egy 5 Literes kannával meg kell venni és kész. Keverhető a G13 a G12evo-val. Így lett kitalálva. Ha egy minimális marad a régiből az nem kell, hogy gondot okozzon.
Új hozzászólás Aktív témák
- Futás, futópályák
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- Steam, GOG, Epic Store, Humble Store, Xbox PC Game Pass, Origin Access, uPlay+, Apple Arcade felhasználók barátságos izgulós topikja
- Nincs több főgombos iPad, van helyette nagyobb Air és Pro M4 chippel
- Internet Rádió építése (hardver), és programozása
- Sorozatok
- Kupon kunyeráló
- Ukrajnai háború
- HYTE THICC Q60: a legvaskosabb vízhűtés
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest