-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
diablo1984
veterán
válasz gyenesmartin #151986 üzenetére
Egyrészt már régiek, ha még adagolósat keresel, akkor alsó hangon 14-15 éve nem gyártják, ez idő alatt beleverték a világ összes kilóméterjét, visszatekerték vagy 2x karbantartás helyett, a kasztnija lerohadt, vagy ha megveszed, nálad fog összeesni, a motor lehet jó, de jellemzően sokat mentek(km állás max kiinduló lehet, de nem szentírás, nagyon nem), ilyenkor bármikor bármi, de nem egy meghatós motor, de ha a marsra jártak vele nyaralni, akkor tényleg kaka is tud lenni(ja, az hogy -20 fokban pöccre indul, az még nem jelenti, hogy nagyon faszántos a motor, az enyém(ex passatom) 500km alatt megevett 4 liter olajat, még csak nem is füstölt, télen pöccre indult ezzel a motorral).
Tehát bele lehet nyúlni, a pd-s 1,9 tdi, az fiatalabb kissé, ebből következik, hogy talán van még mozgásra hajlamos példány belőle, de minden igény kérdése, mert van aki sosem kellett semmit sem cserélni az autón, nagyon f@sza megbízható autó, én megveszem és 1 millát költök rá, mert az előző 5 évben semmit sem cseréltek és minden lóg benne, kinek ez, kinek az megfelelő.... -
válasz gyenesmartin #151992 üzenetére
Ha nem pályázol vele sokat akkor nem
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
i-sti
senior tag
válasz gyenesmartin #151992 üzenetére
Nem a motorral van a gond,
ha rendben tartották.
A kasztnival.
Erre akar(t) a kolléga is utalni.Novum Forum Siculorum
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz gyenesmartin #152388 üzenetére
Motorja is van?
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz gyenesmartin #152390 üzenetére
Rossz lehet a gázpedál vagy a fojtószelep.
-
válasz gyenesmartin #152421 üzenetére
A hibát.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz gyenesmartin #152424 üzenetére
Őszintén megmondom nem tudok tippelni. Kellene egy hibatároló olvasás.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
cool13
őstag
válasz gyenesmartin #152424 üzenetére
Toledónál el volt törve a csomagtérajtó vezetékkötegben pár szál, és e miatt volt hasonló hibám.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz gyenesmartin #152460 üzenetére
100€ az olaj meg vagy 20 a csere. 5 liter kell a cseréhet, a teljes töltet majdnem 7 liter, de a nyomatékváltóból(citrom) nem jön ki az olaj.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz gyenesmartin #152462 üzenetére
Kevés olaj, vagy rossz nyomatékváltó tud ilyet. Kezdetnek cseréltess olajat, de szerintem nem fogja megoldani.
Mikor volt benne olaj cserélve? -
Mágus2
Közösségépítő
válasz gyenesmartin #152466 üzenetére
Állítólag vettem egy 2015-ös A6-ot 12 000 euróért.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz gyenesmartin #152479 üzenetére
Nyomaték váltó. Meg a gázpedált is nézesd meg, de csúszik a nyomatékváltó miatt a váltó. + szeleptömb, mert még szarul is vált.
Majd lesz a váltással is.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz gyenesmartin #152481 üzenetére
Mikor teljesen meleg, vidd ki valami jó egyenesre és padlózd le(a kick down kapcsolót is nyomd le) és tartsd 160-ig, majd írd meg milyen szépen vált vagy nem vált.
[ Szerkesztve ]
-
gyenesmartin
őstag
válasz gyenesmartin #152483 üzenetére
Csak akkor problémázik ha lassan próbálnék elindulni, vagy emelkedőn.
-
i-sti
senior tag
válasz gyenesmartin #152484 üzenetére
A lényeg vidd el egy váltó szervizbe és legyen feltöltve a bankkártyád
Novum Forum Siculorum
-
cool13
őstag
válasz gyenesmartin #152486 üzenetére
Szerintem ne hallgass Mágusra. Egyszerűen vedd le az akkusarut 1 napra, majd tedd vissza. Ekkor mindent alapra fog állítani az váltó ECU. Megjavul hidd el.
[ Szerkesztve ]
-
i-sti
senior tag
válasz gyenesmartin #152486 üzenetére
Én nem járnék semennyit. Vinném egyenesen szervizbe. Ott valami nincs rendben és nehogy nagyobb baj legyen, amit most olcsóbban lehetne javítani.
Novum Forum Siculorum
-
havri1
félisten
-
i-sti
senior tag
válasz gyenesmartin #152491 üzenetére
Kérdezd meg Mágust, hol a szervize.
Neked valóban az közelebb lenne mint BP.[ Szerkesztve ]
Novum Forum Siculorum
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz gyenesmartin #152503 üzenetére
Akkor az lesz, amit írtam, citrom + szeleptömb alias mechatronic.
Qru Nézesd meg szervizben, akár hirtelen halál is lehet. Semmilyen füstnek nem lenne szabad lennie. Szürkés akkor, ha a regen alatt nyomsz egy kövéret. Lehet hogy állandóan regenerál?
Bármilyen füstje is van az rögtön a DPF rovására megy, szóval lehet, hogy még elmegy 2-3 hónapot, de a sírba viszi magával a relatíve új DPF-et.
[ Szerkesztve ]
-
1stVikman
senior tag
válasz gyenesmartin #152776 üzenetére
Delphi univerzális, VCDS meg VW konszern autók gyári szintű diagnosztikája.
Van még KKL-kábel, ami régi Vag-com programmal vagy Vcds Lite-tal használható.
Illetve Elm327 opció még, ami szintén univerzális, telefonon is futtatható, de inkább csak a motorvezérlő hibatárat érdemes vele használni.Ha van laptop, én VCDS-t vennék.
-
Speeedfire
nagyúr
válasz gyenesmartin #152780 üzenetére
Elég sokmindent meg lehet tudni az elm327-el is. Hozzá egy torque program kell csak. De sima hibakódra elég bármelyik ingyenes is.
Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
Speeedfire
nagyúr
válasz gyenesmartin #152784 üzenetére
Igen, vagy ez a fajta. Nekem az utóbbi van. Egyik bt, másik wifi. Itt viszont lehet, hogy a programnak kell támogatnia a wifit, vagy a hozzáadott szoftvernek. Én az utóbbi bt-t tudom ajánlani, azt ismerem, azzal van tapasztalatom.
Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
molnarpeter
nagyúr
válasz gyenesmartin #155423 üzenetére
H7: ezek közül Osram Nightbreaker Laser
H1: ezek közül egyik sem, Meglight Ultra +130% vagy ha kötött a mall kínálata, akkor Osram Silverstar. -
molnarpeter
nagyúr
válasz gyenesmartin #155428 üzenetére
GE Megalángost vennék, de ha olcsóbban jön ki az Osram a mallról, akkor az is vehető. Márkán belül a Silverstar csak kevésbé emelt fényerejű, mint a NBL, de tovább bírja. Foncsorjaid milyenek, gyári/ugy lámpatest?
[ Szerkesztve ]
-
válasz gyenesmartin #156330 üzenetére
A tiszta olaj minden akkor nem inkább valami tömítésre kellene gyanakodni?
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Speeedfire
nagyúr
válasz gyenesmartin #157784 üzenetére
Én a golfra tettem anno, nem volt vészes. Igaz nem is lett a legszebb.
Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
veterán
válasz gyenesmartin #157784 üzenetére
Tuti, hogy inkább kifizetném azt a plusz 10 k Ft-ot, hogy szép legyen. Folyamatosan látod és fogod.
(#157794) atiss88: A Castrol Edge-dzsel nincs baja; Shellt nem próbáltam.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz gyenesmartin #157784 üzenetére
Csináltasd. Nyűg felrakni, nehéz szépen.
-
grizlisandor
addikt
válasz gyenesmartin #157784 üzenetére
Felénk (viharsarokban) 13k lenne az Alteám kormányát újra bőröztetni, sportosabb mintással 18K. Annyi, hogy a kormányt, légzsák nélkül kell leadni, de ezt valószínűleg elmondja a szaki is.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz gyenesmartin #157874 üzenetére
Milyen motorban volt a G4-ben elektromos termosz?
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz gyenesmartin #157876 üzenetére
Nencs benne elektromos termostat. Egy hűtőventillátor vezérlő relé van csak, ami kapcsolgatja a ventillátorokat a hűtő mögött. Ki kell cseréltetni, mert túlmelegszik városban, pályán, és a klíma sem fog menni, ha van.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz gyenesmartin #158452 üzenetére
A távirányítót fel tudod tanítani, ha megegyező frekvencián működik, az immot nem.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz gyenesmartin #163060 üzenetére
Az nem az olaj hibája.
-
Beri
addikt
válasz gyenesmartin #163060 üzenetére
Már a nyolcszelepes 1.6-ba is 5-40-et raktak alapból, szerintem soha semmibe nem volt 10-40 a standard azóta se. Az a motor kifelé fossa magából az olajat, vagy megoldja ezt a fogyasztást házon belül?
eladó Aromamizer RDTA V1
-
molnarpeter
nagyúr
válasz gyenesmartin #178706 üzenetére
Hibrid Golf alatt phev vagy mild-hybrid változatra gondolsz? Utóbbi szerintem ugyanúgy használ belsőégésűt induláshoz, a kis motor valószínű nem elég
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz gyenesmartin #178709 üzenetére
Nekem az a véleményem, hogy valószínű besegít, de át nem veszi Arra a "rendes" hibridek képesek (Prius és felfelé), ami önerőből képes x távot csak villannyal megtenni. Renault új hibridje konstrukcióból fakadóan csak elektromosan indul el, később csatlakozik a benzin, mikor már megfelelő az áttétel alapjárattól felfelé.
-
Brumi
senior tag
válasz gyenesmartin #178706 üzenetére
Szia!
Én Polo GTI-t rendeltem 18-as kerekekkel, és a tesztek szerint az extraként rendelhető sport select adaptív futóművel nagyon kényelmes. Érdemes utánanézni!
http://www.flickr.com/photos/brumi/
-
Brumi
senior tag
válasz gyenesmartin #178713 üzenetére
A kocsi még nincsen meg, mert gyártás alatt van. Egy csomó tesztet néztem meg és olvastam el, és azokban azt írták, hogy nagyon kényelmessé teszi a választható normál mód, tulajdonképpen adaptív a lengéscsillapítás, amennyire én tudom. Persze ezek külföldi tesztek, és ennek megfelelően nem olyan rosszak az utak sem, mint itthon. Mondjuk engem a kemény futómű nem zavar egyáltalán, sőt, nekem a normál futóművű kocsikkal volt inkább bajom (az első 2005-ös Polom is sportfutóműves volt ültetve 205/45 R16-os gumikkal, és nekem semmi gondom nem volt a kényelemmel).
d.tiborz: múltkor még május közepét, 24. hetet igazoltak vissza, viszont most csütörtökön leállították a pamplonai gyárat, így ha eddig nem gyártották le, akkor sajnos nem tudni mikor lesz belőle valami. Írtam a kereskedésnek, egyelőre várom a válaszukat.
http://www.flickr.com/photos/brumi/
-
Doki16
addikt
válasz gyenesmartin #178706 üzenetére
Sima 48 Voltos rendszer van benne, "csak" egy nagyobb indítómotor lényegében. Nem képes önálló hajtásra. Hagyományos HSD féle (közel nem az, csak hasonló működés) hibrid utoljára a Jettaban volt. Azóta már csak Plug-in és 48 voltos mild hibrid van VAG-nál.
De mivel a GTE-ben is a DSG váltóban van a villanymotor ezért ugyanúgy használja a kuplungot és a kettőstömegüt. Csak valószínűleg nem kell csúsztatnia. Fordulatszám hiányában nem érzem, hogy hogyan indul el.[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
d.tiborz
aktív tag
válasz gyenesmartin #180005 üzenetére
-
d.tiborz
aktív tag
válasz gyenesmartin #180005 üzenetére
Kieg: itthon csak 1.0 TSI, és 1.6 TDI motorral van, a GTI 2.0 TSI.
-
d.tiborz
aktív tag
válasz gyenesmartin #180011 üzenetére
Igen, létezik, de hozzánk nem jön. Úgy gondolják, hogy nekünk elég ez is, kicsi piac vagyunk.
Amikor megjelent itthon, csak 1.0 TSI volt elérhető, később érkezett a GTI és a TDI.
Pedig nem olyan rossz a 1.0 TSI, nekem 115Le-s van Highline felszereltséggel. Én tökéletesen meg vagyok elégedve vele.
Ilyen van BigBlackDog kollégának is. -
d.tiborz
aktív tag
válasz gyenesmartin #180015 üzenetére
Pedig nem lassú és buta a DSG. Pillanat alatt elvált, és tanul. Sport módban lelkesen forgatja a motort.
A CVT váltót nem ismerem, nem vezettem még olyat. -
d.tiborz
aktív tag
válasz gyenesmartin #180020 üzenetére
Ezt Te tapasztaltad valamikor? Mert én 1 év/19e Km alatt nem.
És többen is meg tudnak cáfolni.
Merre laksz? Ha közelemben, ki tudnád próbálni, hogy mit tud valójában. -
d.tiborz
aktív tag
válasz gyenesmartin #180025 üzenetére
Igen, DSG van.
Én Hatvan közelében lakom, Miskolc felé nem nagyon járok.[ Szerkesztve ]
-
stvnppp
senior tag
válasz gyenesmartin #180030 üzenetére
Szerintem el kellene menned egyet tesztvezetni, még ha nincs DSG-s is, legalább a motor miatt. A tesztek nagyon köpködik, mert kicsi, háromhengeres, nagy lendkerék van rajta (emiatt esik vissza a fordulat olyan lassan), de normál forgalomban nem nagyon kell pörgetni, a 200 Nm már 2000-3000 között megvan, szóval ott is el tud indulni. 0-100 meg ritkán fordul elő közúton, de racséra nem automata Polot kell venni.
A lényeg: Ez más, mint a Suzuki pörgős szívómotorjai, ezért kell kipróbálni, aztán eldöntöd, hogy kell vagy nem.
-
Doki16
addikt
válasz gyenesmartin #182313 üzenetére
Nekem Golf GTE van. Írtam már róla sokat az Autós topicba és a Milyen autót vegyek? topic a is. Ott tudsz róla olvasni bőven. De holnap megválaszolom minden kérdésed, de akár privatba is írhatsz :)
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz gyenesmartin #182313 üzenetére
Klasszisokkal jobb az utastere egy GTE-nek a Swifthez képest. Eleve highline szintet képvisel kívül-belül és jó anyagokból építkezik. Ha tudod tölteni akkor jó vétel lehet egy phev.
Nem csak elektromosan indul el, hanem úgy is tud haladni egészen 130-ig. A megtehető táv 30-40 km körül van. Ha új az akkumulátor akkor 45-50 is meglehet tojáshéjon.
Akku degradálódás szempontjából jól áll, mert vízhűtéses és nem is lehet olyan nagy árammal tölteni. Nem nagyon hallani problémákról, még az öt éves (165k km) kocsim is 39-et ír ki feltöltés után.
A hideg járat meg pont nem lesz soha ha jól használod. Ameddig nem merül le addig be se indul a benzinmotor. Gyakorlatilag csak hosszútávokra megy a belső égésű ami a legoptimálisabb üzem neki. Kokszosodás is sokkal kevésbé van jelen a GTE-nél.
A klíma és a fűtés is elektromos, nagy ritkaság, de kapható volt benzinkályhával is. Telefonról indítható a klíma, de autóból is programozható időpontra.5 millió körül már jól felszerelt példányokat lehet kapni. Innentől már a km az ártényező lényegében.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz gyenesmartin #182353 üzenetére
Nem melegít elő olajat semennyire. Annyit tesz meg legfeljebb, hogy finoman indítja a motort ha mondjuk 130-nál fogyna ki valakinek az áram. Nem tudod úgy intézni, hogy a 10 km-es szakasz előtt töltsél rajta egy kicsit? Amúgy meg nyugodtan járhat az a motor azért van benne 10 km-es szakasz már nem számít olyan nagyon kevésnek.
Ha jövőre keresel kocsit akkor addigra már tuti eladó lesz az enyém
Fejegység csak nagy kijelzővel volt már. Műszerfalban csak a színes kijelzővel volt már kapható. Ha ettől is jobb kell az csak a ráncfelvarott verzióban kapható. Nem volt halogénnel szerelve, csak LED vagy über brutál mega hiper xenonnal Igen olajos hat sebességes DQ400e DSG váltó van benne. Nem hajlamos elromlani (persze ez is tönkre mehet) ez a legüzembiztosabb DSG kb.A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
Új hozzászólás Aktív témák
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Politika
- PlayStation 5
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Hobby elektronika
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- További aktív témák...