-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
babszon
csendes tag
Sziasztok,
Valaki találkozott már ezzel a hibával ?
A3 2004 BKD
1117 - Generator Terminal DF Load Signal: Implausible Signal
ESP visszajelző folyamatosan világít kb 10 perc után, leállításig, majd következő indításnál 10 percig ismét minden ok.
Amin már túlvagyok: csatlakozásokat átnéztem, tudom a kábel szokott megtörni, de nem látok sehol sérülést. Rosstech szerint lehet még generátor vagy fesz szabályzó. Töltés van, így generátort kizárnámCertified HPE Engineer - MASE - Certified DELL PowerStore - Unity Engineer - Vmware VCP-DCV 2023 - Nutanix NCP-MCI
-
babszon
csendes tag
Tudtok esetleg egy megbízható karosszériást, aki 3 ajtós a3 on az anyós oldali ajtót megtudná csinálni, hogy ne lógjon mint a bili füle ?
szerk.: Budapesten, legjobb ha IV vagy XIII- ba[ Szerkesztve ]
Certified HPE Engineer - MASE - Certified DELL PowerStore - Unity Engineer - Vmware VCP-DCV 2023 - Nutanix NCP-MCI
-
babszon
csendes tag
válasz MunezXBK #184207 üzenetére
Hat ranezesre elozo tulajtol van egy kis kokanyolas ezen.... rakok fel majd kepet. Idaig nem volt gond, nem zavart, jolvan az ugy, de mostmar szar. Azert is biznam, olyanra aki ert hozza.... konkretan 3-5 centit log ranezesre... izombol kell becsukni, hiroshima meretu csattanassal, hogy bezarodjon, raadasul elall az egesz
Certified HPE Engineer - MASE - Certified DELL PowerStore - Unity Engineer - Vmware VCP-DCV 2023 - Nutanix NCP-MCI
-
babszon
csendes tag
válasz molnarpeter #184210 üzenetére
Meg egy jo video is....
[link]Sry ha tultoltam
Certified HPE Engineer - MASE - Certified DELL PowerStore - Unity Engineer - Vmware VCP-DCV 2023 - Nutanix NCP-MCI
-
babszon
csendes tag
válasz Kickass #184212 üzenetére
Egye fene képes lennék kimozdulni csak normálisan csinálják meg. Írtam neki egy emailt, meg becsatoltam a képeket, gondolom 1 millió munkája van, nem válaszolt még.
Poén kedvéért kértem árajánlatot a Fáy utcai Audi szalontól, hát kíváncsi leszek a 6 számjegyű összegre.... bár kitudja...Certified HPE Engineer - MASE - Certified DELL PowerStore - Unity Engineer - Vmware VCP-DCV 2023 - Nutanix NCP-MCI
-
babszon
csendes tag
Sziasztok
2020 -as octavia iv -el van esetleg valakinek tapasztalata ? 1.5 tsi style felszereltseg. Ugy nez ki asszonyt megtudom fuzni, hogy ne karoq legyen
Certified HPE Engineer - MASE - Certified DELL PowerStore - Unity Engineer - Vmware VCP-DCV 2023 - Nutanix NCP-MCI
-
babszon
csendes tag
válasz Doki16 #184537 üzenetére
Szerintem is szebb... nagy meccs volt itthon, ne aggódj... én nem is értem ezt a SUV mániát.. dehát nők... milyen színben van a kérdés egyből
Már csak a finanszírozáson múlik. hogy MKB leasing vagy porsche leasing
Certified HPE Engineer - MASE - Certified DELL PowerStore - Unity Engineer - Vmware VCP-DCV 2023 - Nutanix NCP-MCI
-
babszon
csendes tag
Hetvegen Ultem benne marha jo volt. Es tele van nyilvan Simply clever megoldasokkal, amik jopofak es hasznosak... minden tesztben is jokat mondanak, igaz sedan lesz a befuto
Certified HPE Engineer - MASE - Certified DELL PowerStore - Unity Engineer - Vmware VCP-DCV 2023 - Nutanix NCP-MCI
-
babszon
csendes tag
válasz molnarpeter #184544 üzenetére
Azt mondod lehet cigánykodni? amúgy nem céges vásárlás lesz csak zártvégű lízing
[ Szerkesztve ]
Certified HPE Engineer - MASE - Certified DELL PowerStore - Unity Engineer - Vmware VCP-DCV 2023 - Nutanix NCP-MCI
-
babszon
csendes tag
válasz TayRol #184577 üzenetére
Na voltam bent Megbeszéltük a sráccal, hogy 8.5 van rá és punktum, lesz biznisz vagy mi van... addig csűrte, csavarta míg benyomott 3 millió kedvezményt. 11.4 helyett 8.4 ért vihetem. Üzembehelyezési díjat is ők állják. Szalonban van az autó kiállítási darab. 20% előleg után tesztautó lesz 2 hónapig max 4000km-ig. ( értékesítő fog járni vele ) Ha minden jól megy karácsonyra nálam
[ Szerkesztve ]
Certified HPE Engineer - MASE - Certified DELL PowerStore - Unity Engineer - Vmware VCP-DCV 2023 - Nutanix NCP-MCI
-
babszon
csendes tag
válasz bitpork #184593 üzenetére
Ha cegre veszem, visszaigenylem az afat+ 6 millioert adjak oda. Mennyibe is kerult akkor ? Azert szerintem ne sajnaljuk oket, nyilvan olyanba nem mennek bele ami nekik nem eri meg. 2 honapig teszt auto lesz, nyilvan van igy ertekcsokkenese, hogy mennek vele es nem 0km konfiguralt auto. Raadasul 370 az euro, ez meg regi aras auto aminek nyilvan nem emelik az arat.
Certified HPE Engineer - MASE - Certified DELL PowerStore - Unity Engineer - Vmware VCP-DCV 2023 - Nutanix NCP-MCI
-
-
babszon
csendes tag
válasz BullZeye #185198 üzenetére
Én várom a 2020-as Style Octaviamat 2.0 dízel a3 ból ülök át. évi 60-80 ezer km-et megyek. Én 1.5 tsi mellett döntöttem ( 1.6 dízel kevés szerintem.. ). Évi 5000km -re szvsz teljesen felesleges a dízel, főleg városba, csak megölöd. Én egy Sedan octaviával elhoztam egy komplett gardróbot és komplett konyhabútort az ikeából és még befért az anyós is hátra Új octáviának nagyobb a csomagtere. Adaptív tempomat jó dolog pályázásnál én szeretem. városban meg pláne Front assist nekem tesztvezetéskor pittyogot, vinnyogot, pedig nem gondoltam volna úgy, hogy akkorát kéne fékeznem az előttem lesatuzó bmw-s mögött, de állítható az érzékenysége ( legérzékenyebbre volt állítva, bár inkább szóljon mint, hogy csatt legyen )
Amúgy lehet abból a listaárból alkudni picit[ Szerkesztve ]
Certified HPE Engineer - MASE - Certified DELL PowerStore - Unity Engineer - Vmware VCP-DCV 2023 - Nutanix NCP-MCI
-
babszon
csendes tag
Srácok Épitett már be valaki Darkside Developerses s3 coolert? 2.0 PD, be ? Esetleg Hard PipeWork kit-el?
Certified HPE Engineer - MASE - Certified DELL PowerStore - Unity Engineer - Vmware VCP-DCV 2023 - Nutanix NCP-MCI
-
babszon
csendes tag
Sziasztok!
Találkozott már esetleg valaki ilyen hibával?
2.0 PD BKD az alany... sziszegő hangot ad a drága. alapjáraton is, illetve amint picit rálépek a gázra haladás közben szintén. Alapjáraton ha az egr szelepet "bekapcsolom" diaggal, abba marad. amint zár az egr ismét előjön. Ha a vákuum dobozról lehúzom a vákuumcső csatlakozót szintén megszűnik. egyszerűen nem jövök rá... én arra tippelek, hogy valahol " szökik " a vákuum. Gép megy, nem kormol, nem erőrtlen. turbónyomás megvan.
5let?Certified HPE Engineer - MASE - Certified DELL PowerStore - Unity Engineer - Vmware VCP-DCV 2023 - Nutanix NCP-MCI
-
babszon
csendes tag
válasz Mágus2 #191592 üzenetére
Meg van a bunos… egr huto bol jovo (turbo fele ) csonek a tomitese adta meg magat.. termeszetesen konnyen hozzaferheto… jo lesz cserelni -.- jovoheten meg indulas balkanra… megkell csinalni…
Certified HPE Engineer - MASE - Certified DELL PowerStore - Unity Engineer - Vmware VCP-DCV 2023 - Nutanix NCP-MCI
Új hozzászólás Aktív témák
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Mozilla Firefox
- LEGO klub
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Politika
- Fotók, videók mobillal
- Vallás
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen