-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
DJ. Ru$y
félisten
-
gzbotii
veterán
válasz seller007 #177975 üzenetére
Igen.
Nemrég egy ismerősöm azért bosszankodott, mert olajcsere alkalmával a szerelő cserélte a szűrőket is. Nem kellett volna.
Ehhez képest, ha valaki gyárit rak bele, hol van?[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
Brumi
senior tag
válasz seller007 #177975 üzenetére
Szerintem van. Anno én 7 évesen adtam el a Polomat, mindig márkaszervizben volt szervizelve gyári alkatrészekkel számlákkal dokumentáltan. Nagyon jó árat kaptam érte, többet, mint a piaci átlag (igaz szalonállapotú is volt), a vevő minden ilyen apróságnak nagyon örült és hajlandó volt ezért felárat fizetni.
http://www.flickr.com/photos/brumi/
-
molnarpeter
nagyúr
válasz seller007 #185573 üzenetére
Ha hidraulikus, akkor tartály keresni a motortérben, szintet ellenőrizni, szivárgást keresni. Ha villanyos, akkor akku, test kábel, összes kontakt a szervóhoz menő kábeleknél... Ha van hibakód tárolva, és rendszeresen visszatér a hiba, nameg sikerül megállapítani a jellegét (pl hirtelen kormány mozdulatra jelentkezik és ilyen-olyan hangja van, stb), akkor lehet felújítással próbálkozni is szerintem Fiat alapján.
[ Szerkesztve ]