-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
nagyúr
válasz Mágus2 #179799 üzenetére
A maxgear csak csomagol, van, hogy a gyári alkatrészt! Nem vicc, nem egyszer bontottam már ki maxgeares dobozból, gyári, off topikos márka termékét.
A felsoroláshoz viszont a starline-t is tedd oda.
A 2 új féktárcsa súllya megegyezett az elhasznált gyári 1 db tárcsáéval! Kritikán aluli.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
Csabadi
tag
válasz Mágus2 #179799 üzenetére
Nem tudom mennyire rossz az optimal de én igaz f és g astra-ba tettem előre, hátra lengéscsillapitót.Már három éve és nem folyik egyik sem plusz műszakin mind jó értéket hozott. Családban van mindkét astra... A passatba sachs van körbe, de nem mondanám, hogy rossz az optimal....
[ Szerkesztve ]
-
-
mate317
tag
Sziasztok,
szerintetek megér 1,3 millió felárat egy új kis turbós benzines autó (clio) egy 150 ezret futott 110 lovas crtdi-vel (leon) szemben? A kasztnit most kivenném az egyenletből, nagyautósabb a leon de jobban felszerelt a renault. Úgyhogy inkább az kérdés, hogy pl 10 év múlva, amikor kb ugyanannyiért tudnám eladni mindkettőt, várhatóan megtérül-e az 1,3 milliós plusz a szervízben? (Flottás leonról van szó.)
[ Szerkesztve ]
-
DJ. Ru$y
félisten
válasz kisza25 #179803 üzenetére
VCDS-sel biztosan lehet vagy más 3rd party szoftverrel / eszközzel. Arra, meg, hogy fedélzeti gombokkal lehet-e leginkább a Google mindenki barátja, a többiek is onnan keresnék ki neked, össze kell rakni az angol kulcsszavakat és túrni a netet.
Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok! Használd a fórumot! | R.I.P PH!TV!
-
mate317
tag
válasz macilaci78 #179808 üzenetére
@DJ. Ru$y: bár először én is oda akartam, de szerintem elsősorban a crdti megbízhatósága adja meg a kérdésre a választ, azért írtam ide.
@macilaci78: vidékre venném, így főleg országút, de rövidebb távokra is kell pl. bevásárlás heti 1-2x[ Szerkesztve ]
-
mate317
tag
válasz molnarpeter #179810 üzenetére
10e km
-
válasz DJ. Ru$y #179805 üzenetére
megoldódott Nem volt jól becsukva a csomagtartó és gondolom így jelzi, hogy nem villan, viszont az autót így is lezárta, elsőre erre gondoltam, de végig nyitottam az összes ajtót és mind zárva volt (tipo ilyenkor többet villant és nem is zárt be) 3 napja nem mentem az autóval, így csak ma tűnt fel, hogy jelzi, hogy nyitva van, még jó, hogy nem merült le az akksi
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
c00per
tag
válasz Mágus2 #179799 üzenetére
Magus en hiszek neked.Anno 7eve az a4 b5 kapott 4 optimal csillapitot.3 evig nalam volt az auto es addig huen szolgalt.Akkoriban eskudtek ra a boltban, hogy jo minoseg.Ennyire szar lett vagy csak kifogtam?
rob210: nem veletlen! made in china sok gyari alkatresz.Volt, hogy gyari hella(origi doboz+gyariszam stb) olajszint jelado jott le egy passatba 4ezerer az alirol.maxgear,denkermann,kraft es egyeb hangzatos nemetes nevu markak mind lengyel szekhely kinai porteka(kozel a kikoto)
[ Szerkesztve ]
-
Doki16
addikt
válasz mate317 #179811 üzenetére
Teljesen felesleges ekkora futásra dízelt venni szerintem. Új autóval biztosan jobban jársz. Dízel előnye nem fog kijönni ilyen kevés futásnál. Rövid távokat meg pláne nem szereti. CRTDI meg szereti kérni a jó minőségű gázolajat. Előbb vagy utóbb be fog csúszni valami felújítás.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
ArMaDaProH
csendes tag
Sziasztok,
a segítségeteket szeretném kérni: Audi 1.9 PDTDI, 2001 -hez (B5, motorkód AJM) keresek magyar nyelvű, eredeti kezelési útmutatót.
Akár .pdf formátumban is érdekel.
Mellékelek 2 képet a jelenlegiről, ebből kellene a magyar nyelvű, aminek cikkszáma: 201.561.8D0.16.A Porsche Hungáriánál már érdeklődtem, a legrégebbi amit be tudnak szerezni a B6-osé, ezt már sajnos nem.
Köszönöm,
üdv,
Attila[ Szerkesztve ]
Abban higgy, ami megtörtént!
-
veterán
Srácok!
Ti sokat szuggeráljátok a DPF-lekérdezéseket, ezért gondoltam itt bátorkodom feltenni a kérdést az OFF PHEV autóm kapcsán. 10 hónapja / 20 ezer km óta van meg, városban nem használom (a dízel részét), a maradék meg kb. 70% autópálya, 30% országút.Eddig összesen 3 vagy 4 alkalommal csíptem el, hogy regenerál a DPF - onnan tudható, hogy egyéb indok nélkül elkezdi tölteni a hibridakkut. Ezt eddig csak lájtos országúti menetben láttam, autópályán nem, bár autópályán még inkább a forgalomra figyelek.
Kérdéseim:
1. Autópályán nem kell regenerációt indítania, mert ott magától kiég a DPF a terheléstől? Jellemzően 2500 és 3000 rpm között megyek pályán (ez 150-180-nak felel meg).2. Legutóbb épp 60 kmh tempomattal gurultam (7-es út, lakott terület) mikor átváltott villanyról dízelre és konstatáltam, hogy indokolatlanul tölteni kezdte az akkut, szóval indította a regenerálást, kb. 1500 rpm-en üzemelve.
Normális, hogy kb. 3, max. 4 perc alatt végzett is a regenerációval?
Utána egyből visszaállt elektromos üzemre, én biztos ami biztos alapon elindítottam a dízelt, de normál üzemben ment tovább.Ez az első DPF-es autóm.
Köszönöm a segítséget![ Szerkesztve ]
-
rob210
nagyúr
válasz mate317 #179804 üzenetére
Attól függ melyik clio!!!
Ha az első generációs 0.9 tce akkor nem, hogy felárat nem ér meg, de messzire kerüld is el.Ha új autóról van szó akkor megéri, mert abban már az 1.33 as motor van ami viszont rohadt jó. (nem tiszta renault fejlesztés)
Vagy hibrid hajtás ha ki tudod fizetni.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
Doki16
addikt
válasz focvis #179816 üzenetére
VW-nél ez nálam úgy nézett ki, hogy ha elérte a küszöbértéket és megfelelően voltak a körülmények akkor képes volt bárhol elkezdni regenerálni. Kedvencem az volt amikor fél napot átpályáztam és nem volt semmi, majd letértem közútra és pont jött egy vonat. Már akartam volna leállítani a motort erre látom 1100 a fordulat, Gyorsan előkaptam a VAG DPF programot és hát persze, hogy elkezdte.
Az Ecu figyeli az koromtömeget. Két érték van, egy alsó és egy felső. Értelemszerűen ha elérte a felsőt akkor elkezdi előmelegíteni a DPF-et. Emeli a fordulatot és tolja a gázolajat, amikor meg van a megfelelő hőmérséklet indul a valódi regenerálás. Ez olyan 600-800 fokon zajlik. Autópályán is bármikor regenerálhat. De nekem előfurdalt már sima országúton is, városban is. Ha már nagyon tele van akkor mindenhol megpróbálja. De ha átlép egy bizonyos értéket, akkor már nem fog tudni magától végezni vele. PD 2.0-nál kellett VCDS-el kényszer regenerációt indítanom. Minden létező fogyasztót be kellett nyomni, hogy minél jobban terheljük a motort és pályán kellett négyesben 3000 körül tartani a fordulatot. Megcsinálta kb 30km alatt. De az már annyira tele volt, hogy 100km után megint kérte. Takarítás lett belőle. Kb. 60k km-ig újból jó lesz.Ha nagyon jó állapotú és csak szigorúan az égetési fázist nézzük akkor tud végezni 5 perc alatt. Nálam B7 Passat a teljes periodust 15 perc alatt csinálta meg.
Amúgy lehetséges olyan amit írsz, hogy magától nyáron felhevül annyira, hogy elkezdődik egy pici regeneráció. Ilyet is láttam már.
Ha ilyen 700-800km csinálja az jónak számít. Csalószoft után lementek ezek 300-400-ra is.Ezek mind CR dízelekre értenők amiket megtapasztaltam két darab 2.0 után. Te lehető legjobban hajtód. Nem lesz baja annak egyhamar. Max azt figyelheted rajta, hogy mennyi km után csinálgatja. Addig semmi gond nincs amíg meg nem jelenik a lámpás. [kép] Ez után is még megtudja menteni magát a kocsi. De van egy pont ami után instant halál. [kép]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz 6030D #179691 üzenetére
Köszi meglett! Ma el is jutottam oda hogy megnézzem. Gondolom 30k km-ről indult, mert most 23,6k km-re jönne ki (az eddig megtett út + a cseréig saccolt hátralévő út).
AdBlu is ilyen, a saccolt 15k km a valóságban inkább csak 10k km lesz ahogy nézem.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
E300TD
tag
Sziasztok,
Az alany egy Audi Cabrio 1.9TDI - AHU. 2000-es évjárat.
Olaj - és vízfolyás apropóján szét lett egy kicsit szedve hegerfejig. Illetve fékjavítás is volt. Minden rendben van, megy, indul, hidegen-melegen, nem csörög, nem zörög, de az izzítás visszajelző folyamatosan villog. Diagnosztika (bár nem gyári) nem jelez semmit! (előtte nem volt ilyen hibajelenség)
Valami ötlet esetleg?
Köszi.
[ Szerkesztve ]
Amikor a szeretet hatalma legyőzi a hatalom szeretetét, akkor a világ megismerheti a BÉKÉT. (Jimi Hendrix) A vallás akkor keletkezett, amikor az első csaló találkozott az első ostobával. "Voltaire"
-
Kiskokó
veterán
válasz focvis #179819 üzenetére
Én is csak akkor tudom ha regenerál hogy épp leállítom a kocsit és elkezd bőgni a hűtőventi...
Amióta megvan a kocsi nem sokat mentem vele azt is városban szinte. Eddig 2szer volt ilyen hogy regenerálás közbe álltam meg és ment a hűtő utána.
De hogy mikor csinálja és meddig tart azt passz. nem veszem észre, vagyis de alapjáraton ha kivül vagy a kocsi mellet akkor hallani hogy sokkal jobban csettegnek a porlasztók.| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
válasz focvis #179816 üzenetére
Pályán üzemmelegen, magas fordulaton kellene regenerálnia, én a pillanatnyi fogyasztás növekedésével csíptem fülön.(hyundai i30 crdi)
Tempomatnál ugrált a pillanatnyi fogyasztás[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
-
-
-
macilaci78
nagyúr
válasz molnarpeter #179821 üzenetére
Jaja, fussa taxira, meg trélerre is, mikor épp nem indul az a szar.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
-
momo2828
tag
DPF regen témához hozzászólva. Nekem képes elkezdeni a regent hideg indítás után 2km-el. Vízhőfokmutató éppen csak a 70 fele, de az alapjárat már meg van emelve és hallani a ventiket.
Nálam egy regen kb 5 perc autópályán vagy országúton, de városozás tötyörgés alatt volt, hogy 15 perc is kevés volt.
Utángyártott DPF-el most 400km körül megyek el két regen közt. A mostani karanténos időben sok rövidtávval ez kicsit kevesebb.
Még plusz infó, amikor kétszer ilyen gyakran regenerált a kocsi, szignifikáns fogyasztás különbséget nem tapasztaltam se kijelzőn, se mérve.
(A3, 2.0 cr) -
-
-
yodamester10
őstag
Ha ezt 21-től elfogadják nem irigylem a Pestieket.Vírus után a Karigeri megőrül.
[link] -
Asbee
veterán
Ball hátsó és jobb első ajtóm már egyáltalán nem zár be. Hallom hogy kattan halkan, de ki tudom nyitni az ajtót. Ez inkább kábel lesz az átvezetőben vagy a szerkezettel lehet gond? Más furcsaság nincs, ablakok is működnek rendesen. Hétvégén rá lesz nézve. Jetta 2006.
-
Doki16
addikt
válasz Reggie0 #179840 üzenetére
Nem magamtól találtam ki. Gyári VCDS protokollt követtem Pár száz watt fogyasztó a generátoron tud fogni rendesen, gondolom ezért kérték a bekapcsolását. Persze egy nagy motor erejéhez képest a generátor visszafogása elhanyagolható
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz kisza25 #179839 üzenetére
Amúgy megosztott a flotta, belépőszinten benzinesek/villanyosok vannak (Scala 1.0 TSI, eGolf, Leaf2) , középszinten 2.0 TDI 150 vagy 190 lóval, legfelül meg a 272 lovas 2.0 TSI-k mennek.
Az nem rossz fogyi amúgy! Rövidtávozva a Jazz is bekap annyit E10-ből.
#nincsbennetarcsi
-
rob210
nagyúr
válasz yodamester10 #179841 üzenetére
Ezt kár volt beraknod.
Tegnap már agyvérzést kaptam ettől.
Realitását vesztett, a fővárosban soha nem közlekedő dilettánsok gyülekezete.
Értem én, hogy ők beüllnek a pilomata autóba és végigmennek a városon.
De ennek az intézkedésnek se füle se farka.
Inkább az autok számát kéne normalizálni.
Nem hülye intézkedéseket bevezetni, hanem a vezetni nem tudó embereket, a folyamatosan szabálytalankodókat szűrni, valamint a műszakilag a közúti közlekedésre alkalmatlan járműveket kiszűrő intézkedéseket kéne bevezetni.De hát ez Magyarország, mit is várunk.
Renault power
-
válasz yodamester10 #179841 üzenetére
Bár politikát nem szabad itt megejteni, jobb ha hozzászoksz a gondolathoz. Graz is 30-s város. Stuttgart most lett teljesen 50-s. Ahol beharangozták ott meg is próbálják tenni.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Tin
veterán
válasz rob210 #179845 üzenetére
Reszben egyetertunk. Szerintem is felesleges a sebesseget csokkenteni olyan utakon, ahol lehet menni (pl. Hungaria), viszont egyaltalan nem felesleges a 30-as korlatozas ott, ahol lakoovezet van. Mert ott amugy minek hasitananak az autosok? Foleg, amikor az 50 az sokaknak 64, mert "addig ugysem buntetik". Tul sok, es semmi keresnivaloja egy athalado forgalomnak egy lakoovezeti mellekutcaban, a lakok meg napi 2x pont leszarjak, hogy 30-al mennek vagy 50-el (64-el). Percekrol (se) beszelunk.
Viszont, sokkal jobban be kellene tartatni a szabalyokat. Meghoztak ezt az objektiv felelosseges baromsagot, azota se buntetopont, se buntetes kisebb tullepes eseten, csak beallnak trafizni, a tobbit meg intezik a gepek. A gyalogos meg fel atmenni az uton, a biciklis erosen masodlagos kozlekedove valik, es az autos az isten.
Menj el nyugatra, es meg fogsz lepodni, mennyi a korlatozas, mennyire "isten" az autos az utakon. -
Mondjuk maga a város mint olyan értelmezhetetlen amikor légszennyezettségi és forgalmi szempontokat nézünk. Persze mindenkit nyom a joga hogy városba költözzön, de hát nem lehet várni józan észt az emberektől.
MOD
Munez:
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
macilaci78
nagyúr
Az indoklás sántít. Ahol 50-nél gyorsabban szabad közlekedni, az kijelölt főútvonal és KRESZ szerint tilos a kerékpáros közlekedés. Gyalogosnak ott a kijelölt gyalogátkelőhely lámpás kereszteződésben.
A másik oldala, hogy a Hungáriában dugóban araszolva, vagy pirostól pirosig gyorsítva tökmindegy, hogy 50, vagy 70. Amikor folyamatos a forgalom, akkor meg jó az 50 is.A kerékpáros pedig nincs megtűrve sem az úttesten, sem a járdán, a kerékpárutat pedig sem a gyalogosok, sem az autósok nem tartják tiszteletben, ez tény. Ahogyan az is, hogy a legtöbb, akár jogosítvánnyal rendelkező kerékpáros nem akarja tudni, milyen szabályok vonatkoznak rá. Forgalommal szemben halad, át a piroson akár autós sávban, akár gyalogátkelőhelyen. Amíg nem lesz keményen szankcionálva, addig minden szabály falra hányt borsó.
Na meg a kerékpárutak, kerékpáros átkelők is a legtöbb esetben rossz minőségűek, mellőzik a karbantartást.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
Új hozzászólás Aktív témák
- Autós topik
- Feltörték a PROHARDVER!-es regisztrációmat! (vagy elvesztettem a belépési emailcímemet)
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Horgász topik
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Gran Turismo
- Xbox tulajok OFF topicja
- HBO Max & OD topic
- További aktív témák...