-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
zsolt19900
őstag
válasz atos19881101 #179455 üzenetére
én pl. egyszerűnek mondható fekete benzincsövekre cseréltem le őket.... de most felbukkant a bárdiban flennor és azt hiszem még egy nevesebb márkából 1-1m-es darabokban kapható szövetes benzincső.... na az még "gyáriasabb" kinézetet kölcsönöz a dolognak
FBS80-B/1M ez a cikkszáma pl. a 8mm belső átmérősnek, igaz 2eFt/m a teliára, de biztosan találsz ismerőst és akkor olcsóbbFaragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
Chereiose
addikt
Másik kérdésem lenne, hogy folyamatosan beázik az autó, összegyűlik a víz a pótkeréknél egy idő után ami ugye elég kellemetlen, penészedni is szokott. Egyszer a jobboldali lámpa is be volt kicsit párásodva, így az a gyanúm, hogy valahol a jobboldalon ahogy lefolyik a csomagtér ajtó mellett a víz valahol ott szivároghat be. Ez valami típushiba amúgy, meg hogyan tudnám pontosan kideríteni és megoldani, van valamilyen ötletetek?
-
purechill
csendes tag
Sziasztok!
A következő hiba beazonosítására és megoldására szeretnék kérni segítséget Tőletek:
Jellemzően rossz minőségű úton vagy valamekkora szögben patkára történő felhajtás során koppogás hallatszik kormány, kormányoszlop felől. Érzésre olyan, mintha holtjáték lenne
a kormány és a futómű között. A kormány nem tudja lekövetni a futómű mozgását csak a koppanás után. A futóművet én kizárnám mert fél éve ki lettek cserélve a tönkrement alkatrészek. (Skoda Octavia MK1 200.000 km.)
Videó: [link]Köszönöm a segítséget!
[ Szerkesztve ]
-
c00per
tag
válasz zsolt19900 #179457 üzenetére
a flennor benzincsovel mar volt dolgom.meterre aruljak es eleg jo minoseg
-
atos19881101
senior tag
válasz zsolt19900 #179457 üzenetére
Volt még a csomagtartóban a múltkori csőből szerencsére. Ez is olyan amin van szövet kívülről.
Ma átnéztem a csöveket. Egy helyen volt kissé gyanús, mégpedig a turbó labdánál. Azt megcsináltam. Valamelyik nap csinálok megint logot aztán kiderül javult e.
Mágus
Okozhat ilyen hibát a tandempumpa is? A pöcsét néztem, az nincs kilazulva. Cooler csöveket is átnéztem, nem fúj ki sehol szemmel láthatóan. Maf-ot is megtisztítottam... ha meg mindig szar lesz, felgyújtom./** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
nagyúr
Skoda Superb további tapasztalatok. Most pályáról.
- Gördülési zaj jelentősebb, mint számítottam. Nem dráma, de amilyen halk a kocsi városban, abból azt vártam, hogy nagyon halk lesz pályán is. A Citroen C5-ömnél szerintem ilyen szempontból nem jobb. Majd gondolkodom rajta, hogy lehet-e ezen tuningolni.
- Szélzaj viszont nagyon rendben van. Főleg azért, mert nem igazán erősödik a sebességgel, bár még ugye bejaratós, szóval nem nagyon toltam neki.
- Brutál erős, 272 lótól kevesebbet vártam, pl. egy 300 lovas T6-os Volvo gyengébbnek érződik. Nem csak a gyorsulás, hanem az alacsony fordulaton megnövő nyomaték is szép.
- Sávtartó tök jól működik, kifejezetten úgy tűnik, hogy sokat ad a biztonsághoz.
- Táblafelismerő 95%-os pontosságú, ami pont elég idegesítő , 20-ból kb. 1-et néz be, de az pl. 130 helyett 30 volt , szerencsére nem lép bele nagyon a fékbe.A C5 150-nél azért már hangosodott és gyengült (204 lovas dízel), ez meg 160-nál pont ugyanolyan, mint 120-nál.
Egyébként nem tudom, hogy a DSG-vel mi a gond, nekem tökre bejön.
[ Szerkesztve ]
while (!sleep) sheep++;
-
Qru
MODERÁTOR
Sokat számít a gumi is (nem csak a méret, a mintázat is). Neked mi van rajta? Dobbetét kaphat extra filc réteget, az sokat segít és nem bukod a garit sem vele (és még könnyű is).
Persze, hogy erős, ezek a TSI-k általában valójában erősebbek mint papíron a többi gyártónál meg pont fordítva szokott lenni (kivéve az Opel, azok is kicsit túl vannak lőve a tapasztalatok szerint).
Sávtartó pályán ok, városban idegesít ott nem is használom. A tábalfelismerő nálam még egyszer sem hibázott pályán. DSG addig jó amíg kiszámíthatóan vezetsz, ha nem akkor viszont lagol és össze-vsszak kapcsolgat. Bár ilyen téren a Skoda dsg-je jobb szoftot kapott mint a régi Passaté, az aztán tényeleg marha gyoran felkapcsolt. Az egy dolog, hogy 60-nál 5-ösben 1100-on tekert (DMF szereti nagyon) de ha onnan gyorsítani kellett akkor elmélázott azon hogy akkor most 1-et vagy kettőt váltson-e vissza. Ha ezt eldöntötte akkor kezdet hozzá az adot fokozat "betátcsázásának" ami akkor volt igazán szopó ha párosból párosba kapcsolt vissza, mert azonos tengelyen lévő sebességbe lassan vált.
Ez az új 7-es dsg sokkal jobb ilyen téren szerintem is az elődhöz képest.[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Chereiose
addikt
válasz molnarpeter #179465 üzenetére
Tudsz küldeni 1 linket?
-
Chereiose
addikt
válasz molnarpeter #179469 üzenetére
Köszi, hát elgondolkodtam ezen ennyiért, hát ha működne mert még bontottat is nehéz fellelni, ebayen vannak ugye de szállítással 15k körül jár az ember már, itthoni bontókban meg nem tudom mennyire érdemes körbetelefonálgatni, de megkérdezem majd azokat is hát ha
[ Szerkesztve ]
-
Sziasztok,
2014-es Skoda Superb-re (2.0CR TDI, 140LE) keresek gyári alufelni szettet. Lehetőleg 16-os méretben, de 17-es sem vészes. Bontókban szokott ilyesmi lenni? Illetve a különböző Superb generációk között is lehet pakolgatni a felniket? Vagy vannak különbségek?
Köszönettel,
Dani -
F-ECT$
titán
válasz kisza25 #179398 üzenetére
Nálam nem ilyen durva, de az igaz, hogy az elején lassaban indul meg a mutató. Kb fél tankkal elmegyek 450-500 km-t, aztán a maradék kb 300 km-re elég, mondjuk nem szoktam teljesen kifogyasztani.
tibbike01: köszi, a Bosoko-ból van a hátsó ablakra való is, vagy csak előre?
[ Szerkesztve ]
Dive ever, work never.
-
-
Qru
MODERÁTOR
Itt pl de ha rákeresel a hangszigetelő filc autóba kifejezésre a google sok találatot dob. Ezek öntapadósok por és zsírtalanítás után simán felragasztod és kész. A nehézséget inkább a mértre szabás adaja...
Conti PC5 és ugye csak alap kerék (215/55R17) azzal nincs gond. Minap megfutotta a 215 km/h-t is, na ott már van szélzaj is.
Jól néz ki ezzel a világos belsővel, bár övből is adhattak volna ilyen világos színűt hozzá.
Munez: Ne nagypapázzak, értem. Vagy tegyem be S-be és kész.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz MunezXBK #179482 üzenetére
Jó de ez dízel: nem forog, nem durrog.
emvy: Az engem is bár a gyári navit nem nagyon használom mert elég buta a mi fapados navink (pl forgalmat nem nézi, simán belevisz olyan dugókba, hogy az agyam eldurran). Waze viszont bevált, a városban kóricáláshoz tökéletes megoldás.
De legalább rádióadót lehet váltani a homescreen-ről is.[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
bul07
nagyúr
Na ez jól néz ki
Kijelző legalább nem úgy néz ki mintha csak egy tabletett bele okádtak volna két csavarral a műszerfal tetejére
Szépen be van integrálva a műszerfalba[ Szerkesztve ]
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
bul07
nagyúr
válasz vans? #179488 üzenetére
Öcsém nekem így adta át a kocsit kislánya intézte a dolgot(bár ez másfajta anyagú)
Ő egy üléshuzattal takarta, első dolgaim között volt leszedni, és tettem én próbát a takarítással[ Szerkesztve ]
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
Kiskokó
veterán
Lecseréltem az Audit
Na jó nem. Bocs az OFF-ért| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
őstag
Ameddig bejáratós volt, nekem is 8l körül evett.
Azóta ez inkább 9,5l és felette van
A gördülési zajra:
Azért hallod ennyire mert másnak nincs hangja. Se szélzaj, se semmi nem nagyon hallatszik be.
Nekem bridgestone a gyári 19-es nyárigumi rajta, de nem hallom halkabbnak vagy hangosabbnak egyáltalán mint a B8-as Highline Passatot Pirelli P7 -el. (Neked is ilyen van)
szerk.: Amúgy Continentallal sokkal halkabb lenne. Mindig azt veszek az autókra.
[ Szerkesztve ]
-
őstag
-
őstag
Amúgy elég durva, de a decemberi Skoda.hu-s listaárhoz képest most 1,2 millióval drágább full ugyanaz a superb konfiguráció
-
c00per
tag
Magus mester, ha van egy erod es idod.
Az alany sajat: A4 B7 2.0 tdi brd 170le
Amiota enyhult az ido es lemegyek a gep ala az aknaba latom, hogy osszegyulik a fagyallo a valto aljan.Mult heten csekkoltam akkor az olajhuto oldalon folyt.ott megmozgattam a csoveket nem lattam semmit.blokk moge benyultam a vizcsocsonkhoz, ahol van a vizhofok jelado, de semmi.Ma lementem most az onindito oldalon folyik a viz.nekem nagyon nagy a gyanum, hogy a vizcsocsonk szivat.Cserehez mar megvettem a csonkot illetve egy uj jeladot es vettem egy tandempumpa tomitest.Ha jol nezegettem a tandempumpat le kell venni, hogy odaferjek.Esetleg mashol folyhat meg a viz?
[ Szerkesztve ]
-
teratti
senior tag
Üdv!
Lenne egy problémám, adott egy 2010-es Golf VI 1.4 TSI DSG Variant. Menet közben, pl. 50 km után ha a tempomat üzemel villog a kézifék ikonja és sípol párat. Folyadék rendben. A múltkor pont akkor csinálta mikor fékeznem kellett és meg sem moccant a pedál mintha egy követ tapostam volna. Párat rápumpáltam és végre működött... az utolsó pillanatban. Ha nem kapcsolom be a tempomatot nem csinálja minden rendben működik. Elkaptam a hibaüzenetet azt írja, hogy break servo defekt. A munkahenger ment tönkre? Volt már valakinek hasonló?Szimulátoros bajnokságok - www.gtr-masters.hu
-
rob210
nagyúr
Na srácok, ma egy transporter T5 2007 2.5 nagyon megszívatott.
Bal hátsó nyereg dugattyúja fosta az olajat.
Megvettük a felújító készletet minden szép minden jó eltakarít összerak.
Majd összeszereléskor ugyan úgy fosta az olajat.
Mint kiderült a srácok akik cserélték a féket rajta, megerőltették a dugattyút.
Bemaródás van a házon, de ezt, hogy a francba tudták így megerőltetni, félrenyomták, visszatekeréskor, vagy mi a gyík?
Nem egy agysebész dolog visszanyomni egy dugattyút.
De szétszedve rendesen látszik, a friss bemaródás a házon.A baj az, hogy ezt így betétdíj nélkül kell cserélnem, nem lesz olcsó mulatság.
Renault power
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- BestBuy topik
- DIGI Mobil
- Hobby elektronika
- Milyen okostelefont vegyek?
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Borotva, szakállnyíró, szakállvágó topic
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- További aktív témák...