-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
válasz Richard #175359 üzenetére
Mik a tapasztalatok a motorral idaig? Nekem is ilyen motorral fog jonni.
Fura egyebkent, amit Qru mond a belsejerol. Az L&K modellt eleg sok mindennel osszehasonlitottam (Seat Tarraco, VW Tiguan, VW Arteon, Mazda 6, Volvo V60, BMW 5 G30, stb.), es elsosorban azert valasztottam a Skodat, mert azt tunt leginkabb otthonosnak/komfortosnak. A BMW talan minosegibb volt osszessegeben, de a VW-ek sokkal baratsagtalanabbnak tuntek.
while (!sleep) sheep++;
-
nagyúr
-
nagyúr
válasz Kiskokó #177018 üzenetére
> Tehát a VW ha hajszállal is de "jobb"
Ezek azert velemenyes dolgok, es valtoznak. Az uj 2020-as Superbrol azt irtak a kulfoldi tesztelok, h az L&K verzio nem ter el minosegben egy Passattol.
En ultem sok mindenben, ennyi penzert sok minden mast is vehettem volna (A4, A6, Arteon es a Passat is szoba jott). Peldaul az elozo A6/A7 merfoldekre van az uj Passatol vagy Superbtol.
[ Szerkesztve ]
while (!sleep) sheep++;
-
nagyúr
válasz Kiskokó #177020 üzenetére
Az Audikban jonnek be az uj fejlesztesek. Peldaul ott volt eloszor matrix led fenyszoro. Szoval az aktualis Audi majdnem mindig elorebb jar, mint a Passat vagy Skoda.
En az aktualis Passatot, Superbet, Arteont es az elozo A7-et es A6-ot vetettem ossze. A Passat nekem bazi uncsi volt, az Arteon az bejott (foleg a paromnak), abbol majdnem vettunk egy pirosat, bezs belsovel . Az A7 azert szukos hatul, pedig egyebkent szep. Az A6 az nem volt meggyozo a fentiekhez kepest, pedig a motorja jo volt (3 literes V6-os dizelt nezegettunk).
Igazabol nekem az volt a kerdes, hogy mi az az extra, ami nekem kell, es ami miatt kiesik egy-ket tipus.
- elozo Superb verzioban nem volt matrix LED
- BMW G30-ban nem volt Android Auto
- uj Passatbol nem volt a 272 lovas benzines, csak a 190 vagy mennyiStb. Az Arteon az tenyleg fasza szerintem, azzal meg asszem az volt, hogy R-line nem volt szinesben, csak feketeben meg feherben, amit a parom nem szeretett volna.
[ Szerkesztve ]
while (!sleep) sheep++;
-
nagyúr
válasz Kiskokó #177024 üzenetére
> Viszont az A7-ben tuti nagyobb a hely minden téren mint az Arteonban.
En nem ezt tapasztaltam. A fejter hatul joval szukosebb es klausztrofobikusabb. Labter van boven mindkettoben.
Egyebkent ezert is lett vegul Superb, ott olyan ter van hatul, hogy besz*rszwhile (!sleep) sheep++;
-
nagyúr
> ACC-vel mész megáll az előtted lévő és aztán elindul akkor nem indul el magától, nem követi csak ha gázt adsz
Ha par masodpercnel tovabb allsz, akkor igen. Az uj Passat ugyanez.
> A kormányzás pl nagyon műérzetű
Adaptiv kormanyzas van a tiedben?> Az ülés egyértelműen jobb a Passatban (igaz az highline volt
Fura, en a BMW G30 csucs komfortulesehez mertem az L&K szelloztetett boruleset, es az utobbi legalabb annyira bejott. Izlesek es pofonok (a C5-om ulesei azert jobbak, azt hiszem). De majd meglatjuk.[ Szerkesztve ]
while (!sleep) sheep++;
-
nagyúr
Random info, miután megkaptam a csereautót, ami egy 55k km-t futott Superb, 190 lovas 4x4-es dízel, nem L&K, sima bőrülés:
- az új L&K bőr sokkal jobb szerintem; ilyet mint ami a csereautóban van én nem vettem volna. A fő különbség az, hogy a 2020-as L&K bőr jóval puhább.
- motorhang nagyon hallatszik (a dízel kerregés)Egyébként más gond nincs vele, nyilván csomó dolog régebbi/kevésbé felszerelt, de csak ez a két dolog zavar alapvetően.
while (!sleep) sheep++;
-
nagyúr
válasz Kiskokó #178459 üzenetére
> HA valakinek van 12-15 milliója venni autót, nem hiszem el hogy nem látja logikusabbnak annyi pénzért egy 1 éves alig pár tízezer km-es sokkal jobb autót venni.
En vegigmentem ezen a kerdeskoron ebben az arkategoriaban, es az uj lett a legjobb megoldas. Eleg jellemzo, hogy ilyenkor mar esetleg van egy ceg, aminek a nevere meg tudod venni, ezert kapsz egy csomo kedvezmenyt, meg ilyesmi. Szoval harom honap szamolgatas utan ugy lattam, hogy azzal jovok ki a legjobban, ha ujat veszek.
while (!sleep) sheep++;
-
nagyúr
Végre a héten átvehetem az autóm. Bár amikor felhívtak, akkor nagyon olyan érzésem volt, h arra számítottak, hogy visszamondom az egészet a fenébe (szerintem a szerződés alapján akár lehetett is volna), gondolom a cégek a járvány miatt tömegével mondják fel a lízingeket.
while (!sleep) sheep++;
-
nagyúr
-
nagyúr
Elsore az a benyomasom, hogy (lehet, hogy az evjarat, lehet, hogy a felszereltseg miatt) oriasi kulonbseg van a csereauto (2018-as Style) es ekozott, harom dologban:
- felfuggesztes: az enyemben ugye az adaptiv felfuggesztes van, es egyreszt elesebb a kormanyzas, masreszt oriasi, dobbenetes kulonbseg van akozott, ahogy pl. fekvorendorokon megy at. A sajatom jobb, mint a hidros C5 volt, a masik meg hatarozottan rosszabb volt (meg ezen csak 18-as kerekek vannak, nem 19-esek, mint a cserekocsin)
- zajszintben ez joval alacsonyabb
- az ulesek minosege sokkal jobb, foleg a bor puhasaga es texturajaAnnyi benzinnel akartak odaadni elsore, hogy a mosobol a szalon ele nem birt kigurulni aztan azert kaptam bele annyit, hogy elmenjek vele a benzinkutig. Egyebkent normalisak voltak.
[ Szerkesztve ]
while (!sleep) sheep++;
-
nagyúr
300, varosban megtett km utan eddig elegedett vagyok.
Hatarozottan pozitiv:
- a tavolsagtartos tempomat olyan, amire szamitottam, mukodik
- a gyerekeknek legjobban a tetoablak es a valtoztathato szinu hangulatvilagitas tetszik
- a futheto kormany kiraly, igazabol csak azert rendeltem bele, mert kb. mindegy volt mar az arat tekintve, de meglepoen jo egy huvosebb reggelen
- az ulesek nekem tokre bejonnek, es tenyleg nagyon mas, mint a sima bor (nem L&K) az elozo szeriabol
- a kormanyzas preciz
- a Canton hifi jo, nem egeszen azt adja, mint az Arendal cuccok itthon , de a celnak teljes mertekben megfelel
- ez a kek szin gyonyoru eloben
- az oriasi hatso ter jo arra, hogy a gyerekek laba nem eri el az elso uleseket
- Android Auto 100%-osan hibatlan, mindig kapcsolodik a telefon az autoval
- fogyasztas idaig kb. 10 l/100 km, kizarolag varosi hasznalat mellett; ez egy 270 lovas benzines geptol teljesen oke
- Skoda Connect app kicsit lassucska, de arra jo, hogy hol parkolok, meg allofutest/hutest kapcsolni
- start/stop jol mukodik, azt hittem, hogy utalni fogom, de nem (meg hat a benzines motor nem ugy indul el, mint egy dizel)
- hatso forgalomfigyelo: baromi hasznosnak tunik, amikor rosszul belathato helyrol tolatok ki, akkor egesz messzirol erkezo autok miatt is szolKozepes:
- azert a savtarto automatika azert nem egy Tesla, de egyszeru helyzetekben oke
- menetzaj rossz uton lehetne alacsonyabb; jo uton kivalo
- holtterfigyelo: szerintem tulerzekeny, 3 savos uton neha a ket savval arrebb levo autot is bejelziInkabb negativ:
- jobb lenne, ha a radionak es telefonnak lenne kulon gomb, es nem kene visszamenni a menube miattuk - kormanyrol is meg lehet oldani, de szerintem felesleges volt kisporolni
- bar a VW infotainment rendszere a legjobbak kozott van, ahogy tapasztaltam; meg mindig nem az igazi; tul sok szoveges menuwhile (!sleep) sheep++;
-
nagyúr
-
nagyúr
Skoda Superb további tapasztalatok. Most pályáról.
- Gördülési zaj jelentősebb, mint számítottam. Nem dráma, de amilyen halk a kocsi városban, abból azt vártam, hogy nagyon halk lesz pályán is. A Citroen C5-ömnél szerintem ilyen szempontból nem jobb. Majd gondolkodom rajta, hogy lehet-e ezen tuningolni.
- Szélzaj viszont nagyon rendben van. Főleg azért, mert nem igazán erősödik a sebességgel, bár még ugye bejaratós, szóval nem nagyon toltam neki.
- Brutál erős, 272 lótól kevesebbet vártam, pl. egy 300 lovas T6-os Volvo gyengébbnek érződik. Nem csak a gyorsulás, hanem az alacsony fordulaton megnövő nyomaték is szép.
- Sávtartó tök jól működik, kifejezetten úgy tűnik, hogy sokat ad a biztonsághoz.
- Táblafelismerő 95%-os pontosságú, ami pont elég idegesítő , 20-ból kb. 1-et néz be, de az pl. 130 helyett 30 volt , szerencsére nem lép bele nagyon a fékbe.A C5 150-nél azért már hangosodott és gyengült (204 lovas dízel), ez meg 160-nál pont ugyanolyan, mint 120-nál.
Egyébként nem tudom, hogy a DSG-vel mi a gond, nekem tökre bejön.
[ Szerkesztve ]
while (!sleep) sheep++;
-
-
nagyúr
Nekem ez a mostani bejon, meg a BMW 5-os szelloztetos komfortulese is bejott, meg az 5-os alcantara ulese is. Meg a Volvo V60 szelloztetett borulese is jo. Ami nem jott be: az elozo szerias Superb sima borulese (brrr), a BMW-k sima (nem szelloztetett) borulese, meg a VW-ek es Seat-ok szogletes ulese.
A Tarraco Xcellence volt az egyik legkiabranditobb tesztauto, amiben ultem. Erotlen, kenyelmetlen, pedig minden teszter halalra dicserte. A Kodiaq ulesei sokkal jobbak, fogalmam sincs, hogy miert.
[ Szerkesztve ]
while (!sleep) sheep++;
-
nagyúr
válasz Kiskokó #179596 üzenetére
Ennyiert en se vennek hasznaltat, amit linkeltel, az nem is jo aru. En majdnem vettem egy A7-et kb. 13e km-rel, 3.0 V6 TDI-vel, de vegul megsem. Nem a fenntartasi koltseg volt a kerdes, igazabol az nem izgat annyira, hanem:
- dizellel mar be se engednek pl. Hamburgba
- A7-ben hatul klausztrofobikus voltSzoval az A7 tuti jobban fekszi az utat, de nem mindenben jobb auto. Ugye vegul en 13.5-ert vettem a 17.8 listaaru autot, az alternativa pl. az A7 lett volna kb. 11.5-ert, hasznaltan, kisebb hatso terrel, dizel motorral (ami lehet, h szopo a jovoben), kevesbe jo belso terrel (nincs benne ulesszelloztetes), panoramateto nelkul. Cserebe szebb a motorhang, meg megiscsak Audi.
Hasznaltan 13-14 korul meg mar ott voltak az uj 5-os BMW-k, amik minden szempontbol jobb autok, mint az elozo szerias A7, sajnos. Van bennuk hely, jobb a belso ter minosege, stb.
En az utolso pillanatig harom auto kozott vacillaltam, Superb, BMW 530i, meg Volvo V60 T6. A Volvot nem sajnalom, az 530i-t kicsit igen, de az egyetlen, ami tenyleg megfelelo lett volna belole, hasznaltan 16M volt.
[ Szerkesztve ]
while (!sleep) sheep++;
-
nagyúr
válasz bulikavagyok #179601 üzenetére
De ez egy eleg rossz pelda egyebkent, 11.5-ert volt mar uj Superb ugyanilyen parameterekkel. 10 millaert egy 2017-es rossz deal.
while (!sleep) sheep++;
-
nagyúr
válasz Kiskokó #179608 üzenetére
Nem fogok 400e km-t menni ezzel az autóval. 100k után már nem lesz meg, szerintem, szóval egyáltalán nem érdekes, hogy mi lesz vele 400k múlva.
Az Audi futóműve, zajszigetelése jobb, mint a Superbé, de a belső tér minősége nem. Belső tér szempontjából a BMW egyértelműen jobb, a Volvo hajszálnyit, az előző szériás A6/A7 gyengébb szerintem.
Dehát nem vagyunk egyformák
A6okat néztem, kiábrándító volt nekem a belseje. (Relatíve, Superb/BMW 5/Arteon/V60 után.)
[ Szerkesztve ]
while (!sleep) sheep++;
-
nagyúr
Más: Qru, tudom reprodukálni az elpattanó külső hátsó kereket, ha éles kanyarban gáz nélkül megyek át egy úthibán gyorsan. Nem látványos, de szerintem ez az, amire gondolsz.
while (!sleep) sheep++;
-
nagyúr
válasz MunezXBK #179617 üzenetére
Elhiszem, de ez megintcsak izles kerdese. Az A7-ben kb. annyi a fejter hatul, mint az X4-ben, ha eleg lett volna, akkor vettem volna egy turkizkek X4-et . Csomoan azt mondjak, h a Superb hatso labtere mar feleslegesen nagy, en meg kb. azt erzem komfortosnak (meg a gyerek nem eri el az elso ules hatuljat, hehe).
while (!sleep) sheep++;
-
nagyúr
Nem tudom, mennyi van benne, en csak hasznalom a kocsit
Egyebkent joindulatubb, mint pl. a C5 volt. Egyreszt hosszanti bordakon nem maszik el, masreszt az elso kerekei sose csusznak meg (pedig kezdem feszegetni a hatarokat, no a fogyasztas is ).
Meg csak 4500-ig porgettem el, de kezd jo hangja lenni
while (!sleep) sheep++;
-
nagyúr
Ugye en soha nem hajtok gyorsan, ezert igazabol nem jon elo a problema sehol. Ha valaki esetleg gyorsabban menne, akkor is csak egyetlen helyen lenne kepes reprodukalni ezt a dolgot: az Erzsebet-hid budai lehajtojanal, eles jobbkanyar, harmincas tabla, eltereles, uthiba. Ha mondjuk valaki idiota modon peldaul hatvannal venne be a kanyart, az szerintem eszrevenne.
while (!sleep) sheep++;
-
nagyúr
Qru, kérdések:
- a keyless rendszer miért nem zárja be az autót, ha eltávolodom tőle, mi értelme van akkor?
- a tetőablak miért nem záródik be, ha hosszan nyomom a kulcsot, ellentétben az oldalablakokkal
- ha ráadom a gyújtást, majd kiszállok, és megnyomom a kulcson a zárás gombot, akkor miért nem zárja be az autót és veszi le a gyújtást... Eh, oke, elolvastam a manualt, és a kilincsre tett kézzel zárható
[ Szerkesztve ]
while (!sleep) sheep++;
Új hozzászólás Aktív témák
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Futás, futópályák
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Kamionok, fuvarozás, logisztika topik
- Fűnyíró topik
- Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Milyen notebookot vegyek?
- Eredeti játékok OFF topik
- Le Mans Ultimate
- Sorozatok
- További aktív témák...