-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
akooos
veterán
válasz Paxker315 #199915 üzenetére
Nem felesleges, csak sokan nem bírják elengedni azt a szót, hogy chiptuning. Ez inkább motoroptimalizálás, teljesítménynövekménnyel és talán fogyasztáscsökkenéssel. Csak szerintem a legtöbb embernek még mindig a NFS: Underground jut eszébe bármi ilyen szó hallatán.
-
akooos
veterán
Sziasztok,
2.0 PD TDI, 170 ló, BMR motorkód DSG-vel. 250k km van benne, vehető, vagy felejtsem el és égessem el azt a pénzt amit rászánnék, mert ugyanaz a végeredmény?
Volt már 2.0 pd tdi-m, BKD, 140 lóval, szintén DSG-vel, ott semmi baj nem jött elő, ami típushiba, jól volt tartva a kocsi. Vélemények? -
akooos
veterán
válasz Runner_fxr #191709 üzenetére
Hasonló problémám korábban egy Fiat Puntoval volt, ott a megoldás annyi volt, hogy egy hőgomba romlott el, de egy gép sem mutatta. Ahogy ki lett kötve / cserélve, azonnal működött. Ezeket a hőmérséklet jeladókat nézesd át, hátha valamelyik rossz nálad is.
-
akooos
veterán
Sziasztok, egy haveromnak van egy 1. generációs TT-je, 1.8 T, AJQ motorkód.
Valószínűleg kuplungot kell cserélni benne. Melyik márka ajánlott? Sachs? Esetleg egy BP és vonzáskörzetében lévő szervizre van tipp, ahol emberi áron kicserélnék?Köszi!
-
akooos
veterán
válasz focvis #187218 üzenetére
Az első felét támogatom, hasonlóan járok el, csak én nem szeretek villantani sem
Pár hete rámvillogott egy BMW azM3-asNémetországi autópálya kivezetőn, amikor 110-el mentem a többi mögött, akik nem akartak lehúzódni... Én jobbról el, a BMW maradt a többieknek villogni megállás nélkül, biztos elfáradt a keze
216 volt a Golfom vége, üzemanyagszűrőt kellett volna cserélni benne, mikor utolért megint villogott, dehát voltak előttem, úgyhogy part 2, újból jobbról el,Gödöllőigpár km-ig ezt játszottuk, utána lejöttem a pályáról, de szerintem ő még most is villog a többieknek megállás nélkül -
-
akooos
veterán
válasz focvis #186894 üzenetére
Köszi, átnyálazom.
Feltételezem a sima 200 lóerős motorral kompatibilis a nagyobb turbó, más injektor is. Vagy ha nagyon kijön rajtam a pánik, akkor inkább a 265 lovas körül kell, hogy nézelődjekSajnos elkapott a kapu(nyitási) vagy zárási pánik így 30 évesen, az eddig használt "épített" dízelem elvették tőlem, úgyhogy kell egy hülyegyerek autó
-
akooos
veterán
Sziasztok,
VW 2.0 TSI 200 és 265 lóerő között van fizikai különbség? Más alkatrészek, vagy csak máshogy lett megírva? Laikusként nem találok különbséget.
(Sciroccoról lenne szó)
-
akooos
veterán
Sziasztok,
Lehet ez hülye kérdés, nézzétek el nekem kérlek, több helyen többfélét olvastam.Golf 5 2.0 TDI BKD DSG váltóval.
Kettőstömegű van benne? Ha igen, akkor hogy derítem ki milyen kellene?
Az utóbbi időben eléggé elkezdett rázni 1500-as fordulat körül, beleremeg az egész autó.
Köszi.
-
akooos
veterán
-
akooos
veterán
válasz yodamester10 #183599 üzenetére
Nem tetszenek az új golfok, de ezt azért bevállalnám. Piros féknyereg félrement, szerintem lesz kék
-
akooos
veterán
válasz macilaci78 #183513 üzenetére
Igen, ha kicsi a sérülés, akkor jó a "körömlakkos" megoldás is. De utána mindenképp polírozni kell a felületet, hogy ne üssön el nagyon, hiába azonos a színkód. Pesten vettem én is ezüstöt, egész szépen elfedte a sérülést.
Intruder2k5: létezik elvileg ebben a színben spray, 1500 forintért is ( [link] ). Annál olcsóbb megoldást nem biztos, hogy találsz.
[ Szerkesztve ]
-
akooos
veterán
válasz Intruder2k5 #183510 üzenetére
Mi a színkód amúgy?
-
akooos
veterán
Sziasztok,
Picit nehéz lesz így segíteni, azt tudom De hátha.
Adott egy gen1 Audi TT, aminek a műszerfala el van csúnyán ba...dva. Pixeles az egész, 3 vízszintes vonal látszik csak benne. Fékezésnél néha sípol és egy sárga vonalka felvillan
Milyen problémák lehetnek ezek? Fékbetét? Fékolaj? Esetleg bármi más ötlet?
Féklámpa jó, az biztos Tudom, hogy nehéz így, én sem vagyok autó közelében, mert haver 150 km-re van.Köszi!
-
akooos
veterán
válasz grizlisandor #182484 üzenetére
Biztos nem PGP-197 a rendszám
-
akooos
veterán
válasz macilaci78 #181578 üzenetére
Jó, hát azt gondolom mindenki belátja, hogy a ráció nem feltételnül játszik egy ilyen autó esetében. Én sem tudtam lebeszélni róla, de talán ez még jobb választás lehet a másik kiszemeltnél (RX-8 ).
Szerintem is sok érte a 2 milla, hiába van gondos gazdája. A 400k km és a kor elég sok.
Mondom ezt 16 éves autóból -
akooos
veterán
válasz macilaci78 #181570 üzenetére
Én sem vennék TT-t, de nem rólam van szó (sajnos/szerencsére).
Hülyegyerek autó a cél, bár én arra sem ilyet vennék -
akooos
veterán
Srácok meg mernétek venni egy nagyon jó állapotban lévő TT-t, 2.000.000 forintért? 1.8t, van benne 430k km. Nagyon gondos gazdája van. Mennyire lehet szopóroller egy ennyi km-es 20 éves autó?
Köszi -
akooos
veterán
válasz yodamester10 #181114 üzenetére
Igen, a kereskedéssel kapcsolatban ugyanezt mondtam én is, dehát majd max tanulnak a saját kárukon A motorral kapcsolatban tud valaki bővebbet? Valaki hajt 1.4 122 ps-t automata váltóval?
(AAA autóbeszámítással várta őket, de jóval alacsonyabb lett az ajánlott ár, mire odaértek. Klasszikus )
[ Szerkesztve ]
-
akooos
veterán
Sziasztok, kis help kéne egy ismerősnek.
Kinéztek AAA autonál ( ) egy Golf 6 kombit. 1.4 tsi, elvileg CAX(?) motorkód, 122 lóerő, dsg váltó.
Ez a tipikusan szar, kokszolódó motor? Láncos vezérléssel?
Ebben száraz dsg van?
Eltekintve a kereskedéstől, szabad venni Svájcból behozott, állítólag 110k km-rel 1.4 tsi-t?[link]
Ez a hirdetés, nekem nem tetszik, hogy a váltókar ilyen kopottnak tűnik 110k km után. Kivéve, ha az zsíros csak
Köszi előre is srácok. -
akooos
veterán
válasz molnarpeter #179160 üzenetére
Így néz ki a bal hátulja. Ez nem tükröződés vagy árnyék, hanem fényben ilyen ocsmány a fényezése. Ezt az elemet kicserélni nem biztos, hogy túl gazdaságos lenne. Vágni kéne hozzá, plusz ha nem találok színazonost (rohadt nehéz, hiába gyakori ez a szín) akkor azt ígyis-úgyis színezni kell.
[ Szerkesztve ]
-
akooos
veterán
válasz molnarpeter #179158 üzenetére
Nagyon csúnyán van lefújva pár helyen, szerintem karcokat akarták korábban eltűntetni vele, de mintha egy gyerek festegetett volna rajta . Van lakkhiba is rajta és 3-4 olyan sérülés ami javítás után, fényezés nélkül nagyon ronda lenne.
-
akooos
veterán
Sziasztok, kis infógyűjtés
Van itt olyan aki képben van fényezés árakkal Magyarországon? Mennyiért csinálhatnak meg egy teljes fényezést egy ezüst, 3 ajtós 5-ös Golfon? Megéri egyáltalán foglalkozni vele? -
akooos
veterán
-
akooos
veterán
Mobile.de-n is most egyet találtam hirtelen normális 1M-ből 2300 euró, új műszakival (ez 131 lovas PD pont), de elég csini.
Golf 5-ből 1 milláért tényleg a kínálat alja van, amik elég sok pénzt felemészthetnek. Ha kimész érte külföldre, akkor lehet jobbat találni, de az is zsákbamacska ugye.
-
akooos
veterán
Sziasztok,
2004-es Golf V. Van egy ELM327-es bt-s kis eszközöm és play storeból vásárolt torque. Ma kíváncsiságból próbáltam olajhőmérsékletet nézni, de csak az üres óra jelenik meg. Ezt tudnia kéne mutatni, vagy felesleges próbálkoznom?
-
akooos
veterán
válasz Doki16 #172486 üzenetére
A másik felem a kedves feleségem, olyan autó kell ami mindkettőnknek megfelelő egy 4-5 évre (bár úgyis lesz hamarosan második autó is, úgyhogy.........). Legyen benne hely pakolni, lehessen vele haladni és szép legyen.
Az elöregedést úgy értettem, hogy lehet-e majd találni viszonylag kevés kilométerrel nem lerúgott példányt. De ha továbbra is gyártják (ezt nem tudtam), akkor nincs okom félni emiatt.
Ha olyan autót vennék, amire rá vagyok kattanva, akkor valami pici seggrakétát választanék OPC Corsa, Fiesta ST, Polo GTI vagy valami hasonló. Ezek nem opciók a jelenlegi helyzetben
-
akooos
veterán
válasz Doki16 #172449 üzenetére
Köszi a linkeket, nagyon tetszik ez a Passat (Golf is, de az "kicsi" lenne az 5-ös Golf után )
Jövő évben szeretnénk valamikor autót venni majd, eddig ugye a V60 PHEV volt a kiszemelt, de most a másik felem nagyon rákattant az Octavia kombira (2.0 TFSI RS). Próbálom győzködni, hogy egy pluginnal jobban járnánk, a B8 Passat pedig gyönyörű autó. Kérdés, hogy lesz-e jövőre olyan Passat amit megérné megvenni, nem lesz-e "elöregedve". Na meg hogyan fog alakulni az ára -
akooos
veterán
VW Polot 1.8 TSI 192PS DSG váltóval szerintetek szabad venni? Jó ez a 7 sebességes váltó? Mondjuk kicsit furának tartom, hogy a manuális váltós 320 Nm, a DSG "csak" 250, hogy kímélje a váltót
-
akooos
veterán
Sziasztok,
csak kíváncsiságból kérdezem, van valakinek tapasztalata Audi A7-el? Szembejött egy eladó 2.8 FSI-vel, automata váltóval. Első kérdés: milyen ez a nagy szívómotor? Szívás vele az élet? Második kérdés: milyen a benne lévő 8 sebességes váltó? Multitronic?
Ha ezek a kondíciók kakák, akkor milyen motorral éri meg A7-est nézni? 3.0 TDI alap persze, de benzines autót szeretnék majd venni jövőre. Elég fontos lenne az is, hogy automata legyen. Nyilván ha a multi/tiptronic nem jó, akkor hagyjuk.
-
akooos
veterán
válasz molnarpeter #170360 üzenetére
Passat GTE-vel szemezek én is. Valakinek van tapasztalata vele (vagy a Golf GTE-vel, ami ugyan ilyen elven üzemel)? Gyönyörű a Passat, de elbírja az 1.4 TSI? Jó egyébként ez a fajta motor? Gondolom hosszú távú tapasztalat még nem sok van vele.
-
akooos
veterán
Sziasztok!
2004-es Golf 5 2.0 PD TDI ablaktörlő problémám van. Tavaly tavasszal újra lett kábelezve az egész, mert szétrágta valami jófej állat. Azóta hibátlanul működött, ma reggelig. Bármelyik fokozaton kb 15 centit emelkedik meg az ablaktörlő és lefelé alig bír menni. Ha minimális erőkifejtéssel meghúzom az ablaktörlőt, mikor kapcsolom, akkor végigtöröl, de lefelé ismét erőtlen. Hol kezdjem a nézelődést? Motor? Kábelezés?
A hátsó hibátlanul működik, a folyadékot is azonnal spricceli, így én a motorra tippelek (amit nagyon szar kiszedni, eszméletlen kicsi a hely a szélvédő alatt ).
Ötletek? Köszi! -
akooos
veterán
válasz BUZZLGHTYR #167018 üzenetére
Nem rafináltság az. Én is külföldról hoztam be a kocsimat, annak is ez van írva, ha lekérdezem, pedig nincs kimarva, kiütve, letörve róla
Az okát nem tudom, de gondot nem jelent, simán forgalomba tudtam helyezni itthon. Ez is külföldről lett behozva 2015-ben.[ Szerkesztve ]
-
akooos
veterán
válasz zsolt19900 #166153 üzenetére
Ilyen G5 van nekem is, BKD motorkóddal, csak 3 ajtóval Ja és ugye DSG-vel. Meg vagyok vele elégedve, eddig semmi motorikus gondja nem volt mióta nálam van. Egy kerékagycsapágyat kellett cserélni a kötelezőkön kívül Most lesz nemsokára váltóolaj és vezérlés cserélve.
Tényleg nagyon meg vagyok elégedve vele és amióta nincs EGR, azóta megszűnt az indítás utáni alapjárat ingadozás is.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest