-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
J&P
tag
Szewasztok!
Help!Már az idegrángás kerülget,adott egy 2002-es 1.9 pd tdi Passat.A tünetek amiket két szerelőnek sem sikerült megjavítani------->ingadozó alapjárat,három hengerezés,haladás közbeni három hengerezés majd motor leállás,újboli beínditás min 5 perc köszörülés.
Amit cseréltek,pd elem kábelköteg,tandempumpa,gázolaj hőmérséklet jeladó,egr szelep.
Hibakód nincs.Valaki találkozott ilyen hibával,mi volt a megoldás???
-
J&P
tag
válasz Mágus2 #168598 üzenetére
ÜdW Mágus!
Köszönöm szépen,Te egy úr vagy!Végre egy ember aki nem egyből pd elemet akar cseréltetni darabját 170 000-ért.
Köszi a tanácsot,a videókat.Nos,az elsőn amikor rángatja az üa csővet,na pont ezt csinálja az enyém is,csak ugye nem cibálom a csővet,csinálja ő cibálás nélkül is.
Az autóm egy AVB kódú,301000km van benne,hidegen,melegen,padlózásnál sem füstől,10000km cserélem az olajat,ha 3deci olajat töltök rá eközben,ha megszagolom az olajat nincs gázolaj szaga,ezt azért írom mert említetted a pd elem tömítéseket.
Amit nem írtam,van hogy napokig tünetmentes,nincs alapjárat ingadozás,rángás,leállás.Viszont ha elkapja a gépszíj akkor a sírba tesz.
Mégegyszer köszönöm,átnézem a üa csőveket,ha már a szerelőknek ez nem jutott eszükbe.
Milyen jeladókra gondolsz??Azoknak a hibáját nem olvassa ki a gép??Mert mint írtam hibakód nincs,azaz van,de azt a klímára írta amit nem is értek mert tökéletesen mükxik.Bár néha akkorát koppan valami csapanttyú vagy mi fene amikor vált hogy merre tolja a levegőt.Na megyek,megnézem a üa csőveket.
-
J&P
tag
válasz Mágus2 #168598 üzenetére
ÜdW újra Mágus.
Nos,megrángattam a üa csőveket,nem történt semmi,most szépen járt a motor,de.........ha már a motortérben kotorásztam kipucoltam a légtömegmérőt,nem volt patika de nagyon koszos sem,amikor végeztem vele,összeraktam mindent inditanám,hát nem akart,úgy 30 másodpercig kínlódott mire bepöccent,meg én is.
Ime a fotó az üa csőről,ez az egy néz ki csak így,én elég töredezettnek nézem.
Felhívtam a szerelőt,kérdem cserélt e gázolajszűrőt,cserélt,meg azt a fekete vackot is ami a szűrőbe megy,új tömítéssel.
-
J&P
tag
Sziasztok!
A paciens--->2002-es 1.9 PdTdi Passat AVB motorkóddal.
A tünet------->1600-1800-as fordulatnál torpanás és fekete koromfelhő pamacs a kipufogóból,majd 2000-es fordulatnál állandó korom 2200 -ig és ez idegesesít nagyon mert nem szeretem felkormolni a mögöttem haladókat,szerintem olyankor csuklik jó anyám.Ja igen,érdekes hogy a 2000-es fordulattól való kormolást csak ötödik sebességben produkálja.
Mi a gyógymód,ellenszer ez ellen??Mit kell hogy megnézzek?Hibakód nincs.
Más,közel 8 éve van nálam az autó,és rég piszkálja a csőröm hogy hideg motornál miért kevesebb a pillanatnyi fogyasztás mint meleg motornál?0,7l hidegen,0,9lmelegen.Mágusnak köszönöm a múltkori segítséget az ingadozó alapjáratom megoldásában,valóban az üzemanyagcsővek megértek a cserére.
-
J&P
tag
SzeWasztok,
mostanság igen szúrós illatokat ereget a kipufogó, nem kékes, nem szürke, meleg motornál nem látható semmi füst, csak ugye ezt a szúrós szagot érezni. Az illatfelhő eregető egy 2002-es pdtdi passat. Nos, mi nem kerek, mi kezdi megadni magát, vagy ne foglalkozzak vele?
-
J&P
tag
Srácok, mi a véleményetek a Frap lengőkar szettről?
-
J&P
tag
válasz c00per #179001 üzenetére
Nálam az volt a baj hogy az összes tré volt, 315 000 km után, persze az óra szerint, de nem tudni tekerték vajon vissza. Olyan szinten gatya volt hogy elinduláskor rázkódott az eleje, kézzel mozgatva az összes gömbfej nem kicsit mozdult.
Bocsánat a fotó minőségért, nem látszik jól de itt az egész szilent ilyen sárgás. De végülis már mind1, ez van.
-
J&P
tag
Sziasztok!
Kezdek bekattanni, Passat AVB 1.9 pdtdi 4 hengernél égéskimaradás. De nem állandó, napokig jó az autó, majd egy nap alatt többször is csinálja alapjáraton, pl lámpánál várakozás, vagy megállok, leállítom, 5-15 perc múlva újra indítom és 3 hengerezik. Pd kábelköteg, egr, tandem cserélve lett, (Szerelő) Nem tudom hogy mi a fene baja van, azt hallottam hogy a kábel csatijának a lábaival kell bűvészkedni hogy szorosabb legyen, de ugye a kábelköteg új, akkor most mi van??? Vagy a pd elem csatiját kéne babrálni?? Rosszul gondolkodok? Valaki csinált már ilyet?
-
J&P
tag
JHONNY 79, tűzkarika? Az valami tömítés a pd elemnél? Tudtommal a elemeket nem vette ki.
yodamester10, nem tudom, olyan random szerű ez, de Mágus2 javaslata szerint először megnézem a csatlakozó lábait, ha utána sem lesz jó akkor mint írta át lesz cserélve a pd elem.
Köszönöm Mágus2! Egy kérdésem lenne, szelepfedél csavarjainál van meghúzási sorrend, és mennyi nyomatékkal kell meghúzni? Köszönöm!
[ Szerkesztve ]
-
J&P
tag
válasz Csabadi #180402 üzenetére
Igen, nem volt akkora érvágás mint ha automata lett volna, de tudtam volna másra is költeni azt a pénzt. Ez van, ha a majom kéri a banánt, akkor azt etetni is kell.
Bátyám viszont beszopta a 2001-es Audi A6 V6 Tdi-vel,multitronic váltóval voltak gondok, (meg mással is) nem kis pénzt elvitt. -
-
J&P
tag
bul07, Csabadi. Köszönöm a hozzászólásotok. Azért majd utána nézek mert nem kis különbséget látok az általatok írt alapjárati fogyasztás és az enyém között. Valami nem igazán jó nálam, de lehet elengedem a dolgot mert így 320000km után az átlag fogyasztásom 5,2-5,5 l/km. (Óra szerint)
No de csak piszkálja a csőröm, főleg amit Csabadi írt hogy avb 0,4-0,6Más, rosszul írtam tegnap, nem a gázolaj hőmérséklet jeladóról húztam le a csatit és úgy volt 0,6 hanem a map-ról, vissza kötve újra 0,9-0,8 volt. Lehet hogy a map szívat?
Bocsánat ha fárasztóak a kérdéseim.
-
J&P
tag
válasz atos19881101 #180880 üzenetére
Szívesen megosztom mire jutottam, még vcds-el meg akarom nézni hogy vajon az mit ir, csak haza kéne már valamikor keveredni, otthon van a kábel. Csabadi írta lehet a fedélzeti csal, nálad lehet az a gond ha a vcds 0,6 ír, a fedélzeti meg plusszba mér.
-
J&P
tag
válasz atos19881101 #180883 üzenetére
Nálad a turbó nem tiltogat? Nálam igen, lehet hülyeség amit most irok, de lehet hogy a map sz@rakodik, és lehet hogy összefüggés van a fogyasztással is, mert tényleg nem értem ha lehúztam a csatit róla akkor miért ment le 0,6-ra az alapjárati fogyi.
-
J&P
tag
válasz atos19881101 #180885 üzenetére
Oké, meglesem....köszönöm!
-
J&P
tag
válasz atos19881101 #180880 üzenetére
Néztem vcds-el az alapjárati fogyasztást, hidegindításnál egy pillanatig 1.2 majd lement 1.0-ra, 0,8-ra, és 0,6-ra állt be, tehát a fedélzetim nem kicsit ír fals értékeket.
1 hibám volt a tárolóban, P1557-35-10.
Kezdem a vákumcsővek átnézését, remélem nem lesz nagyobb baj.Kérdés, AVB 1.9 pdtdi, a vákumcső belső átmérője mekkora??
-
J&P
tag
válasz atos19881101 #181084 üzenetére
Nem tudom én sem, úgy néz ki nekünk ilyen. Lehet Klausnak rossz napja volt a gyárban és nem sikerült összhangba hozni a valós értékeket a kijelzőre.
Köszi, most láttom Csabadi hozzászólását a témához.
[ Szerkesztve ]
-
J&P
tag
Srácok, merjek nekiállni magasnyomású mosóval első üléseket tisztítani?? Mintha láttam volna egy videót hogy így pucolták ki, de nem merek rá megesküdni hogy azokban volt légzsák és ülésfűtés.
A hátsó ülés frankó tiszták lettek, már száradnak a napon.
-
J&P
tag
válasz bitpork #181768 üzenetére
Nyilván hogy csak kiszedve.
Akkor lehet hogy veszek valami jó kárpittisztitót inkább, csak attól félek foltos marad a szövet, a világos kárpit átka hogy hamar minden kosz meglátszik.Ki milyen tisztitószerre esküszik??
molnarpeter
Az sem rossz ötlet, de nekem a kárpit bontás nem igazán menne, b5.5 Passat.
[ Szerkesztve ]
-
-
J&P
tag
válasz iceQ! #181929 üzenetére
Igen, ez a erőtlenség nálam is jelentkezett.
Minnél hamarabb járj utána, nézd meg a cooler csővek állapotát, és a coolert is, lehet az lukadt ki, kapott egy kavicsot, vagy nem tudom.De ne hagyd így mert lekormol megint mindent, katit, kipuffanót...stb
Nálam is van pici olajcsepp a coolerbe menő csőnél, (képen a 7 számú) azt mondták ne foglalkozzak vele, 320000km van a öreglányban, már nem szűzjányka mit akarok.
Új hozzászólás Aktív témák
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- E-roller topik
- GoPro Topic
- Autós topik
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Villanyszerelés
- Windows 11
- LG LCD és LED TV-k
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...