-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Zsolt_16
tag
válasz Zsolt_16 #212417 üzenetére
Megcsináltattam, keringető szivattyú volt a ludas de érdemes normális emberhez elvinni mert az állófűtés üzemanyag rendszerét is végig kitisztították. Nekem azt ajánlották hogy min 1 hetente max 2 hetente be kell kapcsolni legalább egyszer hogy az üzemanyag is cserélődjön a csövekben
Diag alapján a keringtetőben 65 000 indítási ciklus volt a tervezett 12 000 ahhoz képest egész jól kiszolgálta az idejét -
vlevi
nagyúr
válasz Zsolt_16 #213116 üzenetére
"mire rájön h nem alapjáraton kéne magát felszenvedni kb megteszel vagy 150-200 m-t mire visszapakolja a sebességet"
Ez sajnos általában az összes automatára igaz, kisebb-nagyobb eltérésekkel.
Aztán, mire visszavált, addigra még 5 méter, és felértél a dombra, akkor meg, hogy megszűnik a terhelés, felvált 2-t -
imyourfriend
őstag
válasz Zsolt_16 #213129 üzenetére
Összességében 800ezer - 1 millió költség szerelési díjjal együtt, ebből lejön a lökhárító + lámpamosó de szintúgy meg kell venni a két lámpatestet hozzá, kábelezésen nem tudom mi változik halogénhez képest (nálam xenon van, nem a led csíkokkal felszerelt változat ott van egy-egy trafó mindkét oldalt. Ami extra az a szintező ez a hátsó tengelyen van + nem tudom mi szabályozza a kanyarkövetést, már ha kanyarkövetőn kívül létezik másfajta xenon.
-
1stVikman
senior tag
válasz Zsolt_16 #214763 üzenetére
Nálam (2014 golf mk7) úgy működik, ahogy Asbee írta.
Ugyebár a coming home az, amikor te értél haza, mennél be a házba és az autó világítja neked az utat.
Ekkor Auto álláson a világítás kapcsoló, gyújtás le, kulcs ki, ajtó kinyit, fénykürtöt röviden meghúzod, és zárhatod az autót, égve marad a fény.
A leaving home, meg amikor mész a háztól az autó felé, rányomsz a nyitásra és ekkor világítja az utat neked. -
Bandit21
addikt
válasz Zsolt_16 #215136 üzenetére
Akkor tessék (anno kérdezte valaki és Neki küldtem, aztán most Richard-nak is) kis mód, a pálya tempó inkább tipp mert rohadtul nem pályázunk vele.
125 el szerintem nyugisan 20 körul tartható a fogyi.És akkor a beszámoló:
Nekünk a 45 -ös verzió van és csak 150 le-es.
Az "alap" id -k inkább a 204LE-s verziók. Úgy vettem észre amúgy, hogy a 80-100 közt és fölötte van különbség a nagyobb 204le javára, 50-re a mienk is kb 2 mp alatt ugrik, aztán a 60-70 még 1-2 mp és utána belassul.
A 204 le már jobb, az 7,3 talán.
Ami az előnye egy leaf-el és másokkal szemben viszont (és az ergya gyorsulást magyarázza) hogy a végsebessége nem 145 hanem 160 vagy 165 talán.
Ha pályán úgy alakul, hogy a belsőbe mész vele és nem tudsz kisorolni és jön egy villigó barom akkor tudsz még hova odalépni. Persze ez nekem ilyen rém teóriám, hogy mire jó a 145 helyett a 160 a kocsiban.
A fogyasztás nálunk az év 2-2 hónapjában amikor klíma és fűtés se kell akár 11-12 kwh is tud lenni.
Ha megy a klíma nyáron, akkor 13-14.
Télen horror, 18-20 is lehet.
Ez mind város, országútón érdekes amúgy mert érdemben nem eszik többet 90-100 közt.
A pálya más, ott én 20-25-el számolok. Ebből adódik, hogy a 45-ös akkuval 200 lenne a max, de szerintem ha már hűtés/ futés játszik akkor inkább 170-el számolok és akkor nem merül 10% alá.
Amúgy jó kis kocsi, hátul aki ült már m3-ba y-ba és leaf-be mind azt mondták, hogy sokkal tágasabb.
Érdekes módon az id4 se nagyobb hátsó sorban, ott a csomagtér nagyobb. (sőt az id3 inkább egy fölösleges nagy hátsó lábterű autó én 180 cm-el magam mögé ülve kereszbe rakom a lábam és van a térdem előtt egy nagy arasz)
de gondolom nem akarták hogy a csomagtér nagy legyen mert akkor ki-miért venne id4-et.
A lényeg, hogy a nagyobb, 58/77-esekről nincs tapasztalatom, de a 77-es szerintem pályán is kell tudjon fix 300 km-t (130-al fűtve is) míg az 58-as is 200 fölött.
Ebben nincs tapasztalatom mert nálunk abszolút városi gyerek taxi a kocsi, ami 100 km-nél messzebb van oda visz a kodiaq.
Dinamikában a 77-es rosszabb amúgy mert csak 7.9 míg az 58-as 7.3
egyik se egy tesla, de ez van.
Ha venni akar valaki ilyet mindenképp olyat keressen, ami átment:
- a 2.4 sw frissítésen mert akkor a 12v akku cserélve van
és
- a jelenlegi már 3.0 vagy 3.2 mert azt megelőzi egy akku csekk és ha rossz egy cella azt bár ingyen cserélik de nálunk 2 hónapig tartott...
Az oldalsó tükrök földre vetített (renault??? ) jelét érinti visszahívás még, mert szétesik a képük, ezt is ingyen cserélik.Még amiről tudok, nem hirdetett de élő visszahívás az a hátsó tengelynél egy kutya jutalom falat csettintőhöz hasonló kattogás lassú gurulásból gyorsítás / fékezés esetén, ehhez valami ragasztó kell.
Ami még előfordulhat, hogy 19- és talán 20-as gumiknál is a continental gyári gumi helyett újat adtak mert valami csavar szét ette.
Azt tudni kell még, hogy a hátsó dobfék nagy, meg az első tárcsa is ezért 18-nál kisebb kerék semmiből se megy rá, a téli acél meg elég spéci méret de már elérhető.
Az sw már nem olyan lassú, egész jó dolgokat tud, hud nekünk nincs, az automata vezetés elég jó, fék-gáz kormányzást kezeli városban, fél percenként szól, hogy fogd a kormányt de ennyi. Fékez ha városba érsz, ha kereszteződés jön (lámpát nem látja), okos ügyes.regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen