-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
rvn_10
senior tag
-
veterán
válasz Big_Boss #214032 üzenetére
A márkaszervizes árakat nincs értelme összehasonlítani pl. egy Kauffer áraival. Golf 7 GTI-re kb. 100-120 ezer forint a 4 féktárcsa + betétek anyagára, nem gyári, de jó minőségű alkatrészekkel számolva. A garancia miatt viszik az emberek márkaszervizbe az autókat, nem a baráti árazás miatt. 🤗
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz Big_Boss #213858 üzenetére
+1 rá. Nekem ő csinálta ezt amit szeretne ismerősöd is!
Egyébként nem Hatvan, hanem Lőrinci szóval Pest megyei matrica elég az autóra.
Itt is elérhető és a márkaszervíz negyedéért megcsinálja!The greatest trick the devil ever pulled off was convincing the world he didn't exist.
-
rvn_10
senior tag
válasz Big_Boss #213023 üzenetére
Üdv , 2023 as Octaviaban van tpms vagy ott is csak az abs szamol? Az lenne a kerdés, haa uj gumit veszek felnivel akkor kell e szenzorokat is vennem?
Gigabyte B760M Gaming X, I5 13400, 2x16 DDR4 Corsair Vengeance 3600Mhz, NZTX Kraken X61, Sapphire Pulse RX 5600XT, EVGA Supernova G2 750W, Samsung 850 Evo 128Gb, WD Blue 1TB, Phanteks Enthoo Pro M Acrylic
-
-
-
tibbike01
őstag
válasz Big_Boss #204206 üzenetére
Az nem kevés! Bár itt nagy a bódé, meg a tetőbox is sokat fog, de akkor is 10liter felett van.
Ez a fogyasztás téma egyre jobban előtérbe kerül az üzemanyag árak miatt és szerintem simán elképzelhető, hogy 1-2éven belül 1000ft körül lesz egy liter benya.
[ Szerkesztve ]
-
6030D
őstag
válasz Big_Boss #204166 üzenetére
Én most adtam le a 3 éves ellenőrző szervizre, azt mondta fékolajat cserélnek meg átnézik. Mondtam, hogy még mindig remeg üresben, ha enyhe dőlésű úton áll, illetve előre, hátramenet váltáskor valami kottyan néha hátul (féknyereg?). "Hát, ez már egy nagyon kiforrott autó, jók ezek, nem szokott probléma lenni velük. De megnézzük."
Neked a 3. olajcseréd volt?
[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Bandit21
addikt
válasz Big_Boss #203075 üzenetére
Nekem elfelejtették oda adni a tok új autóhoz anno (id3).
Valami 28 as szettjuk van hozzá pár mm elteresekkel. Igy kép alapján nem hiszem hogy pontosan be lehet azonosítani (nekem anno ezt mondta a fehérvári szalon ahonnan vettük amikor küldtem a képet róla).
Végül a szegedi VW szedte le, ok viszont azt mondták hogy egy kerék csere lesz a számlán...) Végül a Pohu -nal kijartam hogy a fehérvári szalon fizesse már ki.A lényeg szerintem szalon vagy egy jobban felszerelt gumis fogja leszedni és O is pár próba után mert ami szemre jó az nem biztos jó ráadásul olyan sokat nem is szabad próbálkozni azzal ami nem jó mert el nyirja.
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
Tin
veterán
válasz Big_Boss #200295 üzenetére
Köszi a tippeket, közben megtaláltam a tavalyi szervizszámlát, ezek kellettek hozzá. Az árak eurósak mivel a kocsi német, és áfa nélküliek (tehát +19%)
Motorolaj 0W20: GS60577M2 126,42
Olajszűrő: 04E115561H 13,80
Olajleeresztő csavar: N90288901 3,70
Olajleeresztő csavar alátét: N0138157 2,20
Alsó motorborítás csavar (x3): WHT000729A 3,90Szükségem van az alsó motorborítás csavarokra is?
Ha jól gondolom ez a csomag kell nekem, plusz a légszűrő.
[ Szerkesztve ]
-
6030D
őstag
válasz Big_Boss #199511 üzenetére
Megkapta az update-t, de sokat nem javult. Igen, a csak kuplunggal elindulás működik, de egyrészt nekem ez természetellenes, másrészt azért nem én akarok lenni a fent említett "elmegy a boltba heti egyszer, ezért tötymörög" ember. Mindegy, 3 évesen lesz ellenőrző szerviz, majd megkérdezem őket megint, legalább a papíron legyen ott, hogy szóltam. Az alapjárati rázkódás is még néha előjön nem sík úton, lámpánál, arra is visszatérünk. Szerintem motor (váltó)tartóbak, bár a munkafelvevő elejtett egy "ennyi idősen nem hiszem, hogy kettőstömegű" mondatot.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Bandit21
addikt
válasz Big_Boss #199515 üzenetére
Én se gondoltam, hogy a kanyar az olajat kéne befolyásolja de egy egy éves autónal arra se hogy rángat.
Jelentkezem majd mindenképp.
Érthetetlen amúgy számomra az egész mert pl 2 hengerezes közbe az elejétől figyelem és várom a rezgést rangatast akármit mert mielőtt megvettem már olvastam róla de nekem ha ki írja hogy Eco is tok ugyanúgy megy mint 4 hengerrel és a kettő közti váltást se vettem meg sose észre se kormányon se váltón nincs semmi "zaj" amit érezne a kezem.regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
Bandit21
addikt
válasz Big_Boss #199511 üzenetére
Helló, örülök hogy írtál mert hasonló hajtás hasonló bodé.
Mivel az előttem menő kicsit tetű volt már a körforgalom előtt is gyanítottam hogy ott be fog kanyarodni (ez egy városon kívüli rész már de a sok láma ott 60 al megy, a kanyar után pedig egy nagy Cba van már megismerem tempórol azokat akik hetente egyszer boltba járás miatt mennek arra és nem értik hogy 90 el kéne haladni) ezért kb úgy időzítettem a gyorsulást hogy akkor érjek oda amikor épp be kanyarodik hogy ne kelljen fékezni miatta hanem egyenletes legyen a haladás.
Ezért váltottam épp ott 3 ba és akkor esett le 2000 köre ahonnan már meg tud indulni normál esetben. Most viszont rangatott.
Mivel a rangatas mellett azért gyorsult az autó azért tettem 4 be, mert kb 60-70 el mentem már nem lett volna szép egy kettest húzni.(5000 lett volna legalább a fordulat)
Érdekes mert sokan mondják ennél a henger lekapcsolos rezonalast de én meg azt nem éreztem még sose.
Az viszont elképzelhető, hogy mivel 2 be mentem és onnan jött a 3 padló hogy egyszerűen nem kapcsolt be a 4 henger a gyorsításra?
A másik ami eszembe jutott hogy bár egyenesben általában normál tempót megyek, a kanyarokban viszont (mert sokat gokartozok) sajnos imádok majdnem hatar helyzetben menni.
A körforgalom előtt már fel kurt a tag hogy tetű ezért le maradtam, és egy szép gyors iven mentem át a körforgalmon (a 3. kijáratnál mentem ki tehát volt 3 ív, be jobbra aztán át hoz balra aztán ki jobbra)
Zavart okozhatott ez esetleg az olaj nyomásban?Anno amikor 12.000 kor ki írta hogy kéri az olajat az is először egy körforgalomnal jött ki, majd egyenesben el múlt és egy élesebb kanyarnál jött ki újra. 0.5 l olaj után pedig megszűnt.
Ez a két tippem van tehát amellett hogy el lustult a városi használat mellett.
1 olajat megzavartam.
2 act rendszer vitorlázás ből vissza nem lőtte fol mind a 4 hengertAmúgy már megfogadtam 100x hogy lassan megyek a kanyarokban szerencsére ott a család sokszor és olyankor nincs bugi. Nyilván nem tesz jót a futómunek de gyorsan kanyarodni jó, ez van.
Annyi még, hogy a pálya 140 nél nincs meg a 3500-4000 valóban valami 3000 körül forog talán olyankor. (Hirtelen nem jut eszembe de nincs 3500 vagy fölötte az biztos).
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
őstag
válasz Big_Boss #190273 üzenetére
Na most előkerestem a superb első köztes olajcseréjének a számláját én is.
2.0 Tsi olajcsere, olajszűrő, levegőszűrő, pollenszűrő -> bruttó 90.816 Ft.
Ennyire felmentek az árak pár hónap alatt?!
Szerk.: Az A6 C8-on (3.0 TDI) teljesen ugyanez a köztes szerviz -> bruttó 204.654 Ft.
Ehhez képest olcsó skoda[ Szerkesztve ]
-
Tin
veterán
válasz Big_Boss #190288 üzenetére
Aha, vettem 2x1.5 liter VW G13 fagyallo koncentratumot, meg desztillalt vizet, mondom ez meg -36 fokra keverve is 6 liter, eleg lesz egy ideig.
Fel se kellett meg bontani, nem fogyott annyi, meg azota nem voltunk olyan hosszu uton. 2023-as lejaratu, szoval elobb fog lejarni, minthogy elfogy.
-
Tin
veterán
válasz Big_Boss #190286 üzenetére
Az is szep lassan szokott, de lehet, hogy neked szerencsed van. Nem veszes, nekem most felig van, es teljesen rapszodikus, mikor hogyan fogyogat, mert van, amikor 1-2e km alatt szinte eszrevehetetlen, maskor meg egy ut alatt eszreveheto merteku a fogyas (persze az sem sok).
Qru is hasonlo tapasztalatokat gyujtott a Skodan.
En arra tippelek, hogy lehet, hogy nagy melegben fogyogat jobban, esetleg a start/stop leallitasaval, bar azt jobbara kikapcsolom indulaskor, kiveve amikor elfelejtem.
Mindenesetre hosszu utak elott van a kocsiban fel liter olaj meg fel liter bekevert hutofolyadek
-
Tin
veterán
válasz Big_Boss #190282 üzenetére
Tudom, otthon a Porsche Hungaria ad +2 garit a gyarin felul, ezert mindegyik 4 ev garis. Mondjuk annyiert, amennyibe otthon kerulnek ezek, nem csoda. En is 2019 oszen vettem amugy.
Ha nem mesz sokat, kibirja a kovetkezo csereig. Te meddig vartal az elso cserevel (km)? Es mennyi olaj fogyott addigra?
-
Tin
veterán
válasz Big_Boss #190280 üzenetére
Itt nemetben csak 2 ev gari van ra, de 5 evig hosszabbithato. Viszont eleg draga a hosszabbitas, evi 25e km-es futast feltetelezve +1 ev 256€, +2 ev 790€, +3 ev pedig 1415€.
Vegul +2 evet vallaltam be ra, mert az utolso ev mar nagyon draga lett volna. Ugyis 4-5 eves koraig tervezem megtartani, es a virushelyzet elmulasaval most mar hasznalni is fogjuk hosszabb utakra, szoval az evi 20e km biztos belemegy.
Terveim szerint meg 2 evig megtartom, aztan olyan 60-70e km-t futott koraban eladom annyiert, amennyit akkor er. Bar "csak" egy kozepes felszereltsegu Variant, raadasul kezivaltos (mondjuk direkt ilyet akartam), de R-Line csomag, szoval ha itt kint nem is lenne piaca, otthon valoszinuleg lesz.
-
-
Gabesz87
veterán
válasz Big_Boss #189720 üzenetére
Igen, így leírva elég bonyolult a rendszernek a működése, de érthető, amit írtál. Én még azon dilemmázom, hogy ha automatán van, és világít a refi, és le akarom kapcsolni (pl. mert rámvillantanak, ami tegnap meg is történt), akkor hogy tudom kikapcsolni? Csak meg kell húznom magam felé, vagy előbb előre tolom, hogy kikapcsolja az automatát, és után magam felé, hogy lekapcsoljam a refit!?
-
Tin
veterán
válasz Big_Boss #182566 üzenetére
Legalabb a vizet nem eszi, mint Qru Skodaja. Olajfogyasban ez a szint szerintem is a normalis, altalaban ha 2 csere kozott leeszi a nivot, az meg nem veszes. Azt utalom csak, ha folyton figyelgetni kell, igy havonta 1x ranezek, mint a korabbi kocsijaimra (azok sem ettek).
-
Tin
veterán
válasz Big_Boss #182562 üzenetére
Olajfogyas nekem minimalis. En ugyanott nezem, mindig csonthidegen (masnap), ami viszonyitasra jo. Ha 1 liter van a nivo also es felso pontja kozott, akkor kb 3 deci hianyzik belole, most olyan 2/3 nivonal all, de amikor elhoztam, mar akkor is a felso nivo alatt allt valamivel. De 8000 km alatt szerintem ez teljesen elfogadhato.
-
Lacess
tag
válasz Big_Boss #182559 üzenetére
Tessék, magyar webshopból
(van üzletük is Budapesten, annyi, hogy gyári alkatrész esetében csak előre utalást követően küldik a terméket, de megbízhatóak)Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
-
Tin
veterán
válasz Big_Boss #176749 üzenetére
Ja, az enyem is DADA meg, gondolom valamit valtoztattak, amivel megoldottak a problemat. Probald meg, hogy gaz nelkul, csak kuplung felengedessel indulsz hidegen. Kivancsi vagyok a tapasztalatodra.
Amugy megprobaltam 2-esbol elindulni, szinten gazadas nelkul, csak kuplung felengedessel, es azt is megoldja. Nyilvan ott mar szenved, de az is megy.
[ Szerkesztve ]
-
trialboj
őstag
válasz Big_Boss #172339 üzenetére
De igen, most látom hogy van ott egy ikon. Az érdekelne, hogy ha mindig az ikonon marad a gomb, akkor ez állandóan fűteni fogja a visszapillantót, vagy van valami érzékelője és csak akkor indul be ha hideg van, esetleg csak ha a hátsó ablakot is fűtöm?
Érdemes lenne csak minden reggel, v épp, esőben használni, ezeket leszámítva kapcsoljam le?
Eléggé érzékeny kis joystick, félek hogy a sok kapcsolgatástól elromlik, és nem megy majd a tükör állítás sem"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
-
-
-
lacos001
senior tag
válasz Big_Boss #168919 üzenetére
Én ugyan igy voltam tavaly ilyenkor, mikor rendeltük a gépet. Ill. hamarabb, mert ekkor kaptuk meg..
Akinek manuál volt arra tette a voksát, a DSGs emberkék meg azt mondogatták, hogy soha az életben nem váltanának DGSről másra...No azt döntsél.
Hiába volt tesztelgetés előtte, megmaradtunk a manuálnál, mert "mitértünkmiehhez"...
tudom ezzel semmit sem segitek, csak leirtam, mert erre jártam
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Asszociációs játék. :)
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- DUNE médialejátszók topicja
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Békéscsaba és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Xbox Series X|S
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Okos Otthon / Smart Home
- EA Sports WRC '23
- További aktív témák...
- Eladó JURA ENA 5 Svájci Kávéfőző gép
- Xiaomi Yimmy H10 porszivó
- Secretlab TITAN Evo "Soft Weave"- Regular - 5 év garancia Bontatlan, Új, Számlával
- PK Bike 6-DZF-12 / 6-DZM-12 / KC12-14 14Ah 12V ciklikus akkumulátor (pl. elektromos kerékpárhoz) 60v
- Irodai forgó szék - Kékeszöld Delight (Beliani) Eladó!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest