-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Lacess
tag
válasz 426os #221099 üzenetére
Elég szélsőséges, ez nem kérdés. Mint írtam -számomra- sok a hibalehetőség. Emellett a manapság gyártott alkatrészek sem a tartósságukról híresek.
A láblendítős csomagtérnyitást viszont én is nagyon hasznosnak tartom, csak ugye a kessy elengedhetetlen hozzá.Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
426os
őstag
válasz Lacess #221098 üzenetére
Jó, ez azért elég szélsőséges, kb egy a millióból eset, azért valljuk be
Én elvagyok a hagyományos kulccsal, nincs kedvem találgatni, hogy most bezárt-nem zárt, ha nem, miért, ha igen, miért. Nem akarok azon parázni, hogy kizár a kocsiból, stb. Még egy dolog, ahol elveszteném a kontrollt a technika felett (pedig nem vagyok kontrollfreak).
Elismerem, hogy kényelmes, időnként én is elviselném, ha automatikusan kinyílna a csomagtér pl, ha odalépek, de olyan ritka az, hogy nem tudom kényelmesen megnyomni a nyitógombot, hogy emiatt még nem választanám, ha választhatnék, főleg nem plusz pénzért....
-
Lacess
tag
válasz rbalint88 #221093 üzenetére
Egy sztori, ami nagyon megmaradt: Formentor, mélygarázs -3. szint. Autó nem nyitható, nem reagál kulcsra. Manuálisan kinyitva sincs semmi reakció. Kézifék (motoros) nem oldható, ELV (elektromos kormányoszlop-reteszelés) nem old ki. nincs gyújtás, nincs indítás, semmi. Autómentő, de hogyan, hátsó kerék nem forog, első nem fordul, darus autómentő nem fér le a mélygarázsba. Fél nap alatt felrángatták görgőkkel a felszínre/szabad ég alá. 3 autómentős orbitálisat szenvedett vele.
Szervizbe bekerül (az autómentős még mindig szopóágon a belmagasság miatt, darus autó, ugye), Kessy vezérlővel nincs kommunikáció. Csere, de hogyan?! A műszerfal alá van beépítve, cseréhez ki kellene venni a komplett műszerfalat. De nem lehet kivenni a műszerfalat ha fent a kormány. A kormány pedig nem levehető, ha bent a légzsák, a légzsák kiszereléséhez pedig forgatni kellene a kormányt. Remélem tudsz még követni...
Persze elkészült, na de micsoda szenvedés árán. Csak az autómentős díja volt közel 300ezer.
Nyilván ez már egy komolyabb eset. De egy sima Start gomb hiba is rendbe tudja tenni a napod. Vagy gondolj bele, ha pont zártan áll meg az ELV motorja.
Én sokkal több költséges hibát látok bele, mint hozzáadott extrát. Na meg rendes autóbuziként nem lesz meg többé az elfordítom a kulcsot jelenet.Szerk.: Persze legyen vele mindenkinek szerencséje, de ami elromolhat...
Az ironikus/lekezelő reakció meg mehet a -mittudomén- facebookra...[ Szerkesztve ]
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
tibbike01
őstag
válasz BigBlackDog #221095 üzenetére
Csak felesleges és indokolatlan paráztatás! A hagyományos kulcsot zárják be az emberek, mert azt be lehet! Keyless-el senki nem tudja bezárni véletlenül a kulcsot. Az pedig legyen már alap 2024-ben, hogy reggel berakom a kulcsot a zsebembe és este kiveszem. Közben nyitottam zártam, indítottam, megálltam bevásároltam...stb. Nyilván, ha mosom, akkor beteszem a kulcsfészekbe. Ennyi. Ezt túl is tárgyaltuk.
[ Szerkesztve ]
-
TayRol
nagyúr
Kicsit bővebb infó a gyárbezárásokról.
-
veterán
Sziasztok!
DSG váltóolaj cserém jön, vele együtt osztóműben (váltó kihalytás a kardán irányába, nem Haldex) is szeretném cseréltetni.
2 hellyel beszéltem:
- Az egyikben csak a DSG váltóolajat vállalják, MotulEVO-s átmosós géppel, plusz 2 liter olaj, 120-160 körül jön ki összesen. Állítólag extra nyomást nem kap a vátó, a saját belső pumpái szivattyúi dolgozzák ki az olajat miközben járó motornál a gép utasításai alapján váltanak meg ilyesmi.
- A másik szervízben a sima leeresztős módszer, Mann szűrő 8, munkadíj 25, a programjuk szerint ugyan az az olaj kell az osztóműbe, azzal együtt 6 liter.
Gyári olaj 15, Vaico 12, Liqui Moly 10, Fuchs 8 ezer
Ezekkel rendre 123, 105, 93 és 81 ezerre jön ki a művelet ha jól számoltam.A kérdés, hogy mi legyen
https://tinyurl.com/rasoapro
-
tibbike01
őstag
válasz vlevi #221084 üzenetére
"Hát, pedig a reklámszöveg ez. Hogy elég, ha a kulcs nálad van. Miért is lenne üzemszerű használat, hogy a kulcsot a kocsiban tárolom?"
Autó mosás során, amikor a kilincsben lévő szenzorok folyamatos terhelést kapnak (ergó olyan, mintha mind a 4 ajtódat folyamatosan kezek simogatnák) nem üzemszerű állapot az autón kívül tartani a kulcsot.
2 állapot van:
- az autót lezárod, ilyenkor kiveszed a kulcsot és magaddal viszed.
- az autóba pakolsz, ki-be zárod-nyitod az ajtókat, porszívózod, külső mosást csinálsz...stb. Ilyenkor bent, a kulcsfészekben hagyod a kulcsot.Ennyi. Ez az üzemszerű állapot.
Ha jár a motor és nincs bent a kulcs elég durván idegesítően sípol és figyelmeztet, hogy "hé haver nincs bent a kulcs", ha így valaki órákig vezet, azt csak sajnálni lehet.
[ Szerkesztve ]
-
félisten
-
vlevi
nagyúr
válasz tibbike01 #221083 üzenetére
"mert kulccsal a zsebetekben akartok autót mosni."
Hát, pedig a reklámszöveg ez. Hogy elég, ha a kulcs nálad van.
Miért is lenne üzemszerű használat, hogy a kulcsot a kocsiban tárolom? Bárki beugorhat, és elmehet vele, úgy, hogy viszi a kulcsot. Így legalább, ha a zsebemben a kulcs, akkor nem lehet beindítani, ha csak úgy beugrik valaki.
Ismerősnek már ebből is volt kellemetlen helyzete.
Család elindult reggel, be a városba, feleségét félúton kirakta a munkahelyen, a két gyereket később, ő pedig bejött dolgozni.
Csak azt nem vették észre, a reggeli rohanásban, zajongásban, hogy a kocsikulcs a zasszonynál maradt
Ilyenkor ugyebár, amíg le nem állítod, megy az autó, csak nem tudsz vele hazamenni.Másik ilyen vicces helyzet az, volt, hogy a kollégám citromjában automatán zár az ajtó, ha eltávolodsz a kocsitól.
Reggel találkoztunk, és még az udvaron beszélgettünk egy kicsit, közben a kocsi folyamatosan villogott, csattogott az ajtózár. Eltelt pár perc, mire rájött, hogy pont ott állt a kocsi mellett, hogy fél lépés ide-oda érzékelte a kocsi, hogy távol van, akkor lezárt, majd később közel van, akkor kinyitott.[ Szerkesztve ]
-
tibbike01
őstag
válasz szabonagyur #221071 üzenetére
Nem kell ahhoz magas nyomás. Egy csepp víz is képes "összezárni", nézz uzána a kapacitív érzékelő működésénék. Az ülésekben is ilyen van, tehát nem csak súlyt érzékel, hanem emberi testet/folyadékot is, ezért nem sípol az öv miatt gyerekülés esetén.
Nehogy a gyártót okoljátok amiatt mert kulccsal a zsebetekben akartok autót mosni. "Ez így nem üzemszerű állapot".
Keyless rendszerű autóba zárt már be valaki kulcsot? Én még nem hallottam ilyenről, de jelentkezzen ha valaki járt így, vagy hallott ilyenről.
Persze azért a mobil a zsebembe van ilyenkor, de a könnyem kicsordulna mindig végighallgatni a sok nyitást/zárást, tükör behajtást mosás közben. Ha bent van a kulcs inaktívvá válnak a kilincsek.
[ Szerkesztve ]
-
Tyrel
őstag
Üdv!
Passat GTE vásárláson gondolkodom, mint valószínűleg már nagyon sokan előttem... Sajnos kb. minden teszt amit láttam róla, azok azzal vannak elfoglalva, hogy hogy működik a hibrid hajtása meg mekkora a hatótávja meg hogy száguld GTE módban meg milyen f*sza a LED2 és hasonlók... Ami oké, érdekes...
De konkrétan autóként miért nem teszteli látszólag senki sem? Engem kifejezetten érdekel, hogy a felfüggesztése milyen, hogy viselkedik a magyar utakon? A német autók rugózása általában elég feszes/sportos, mi a helyzet a Passat GTE-vel?
Mennyire fájnak benne a kátyúk, mennyire "üt fel", mennyire ráz, zizeg, remeg, mennyire válik instabillá nagysebességű kanyarban egy keresztbordán átesve? Valaki tudna légyszi írni nekem erről pár sort, hogy milyen a felfüggesztése?
Ezen felül - tudom nagyon ritka - előfordulhat GTE-ben is a DCC, ami ugye a VW adaptív csillapítású felfüggesztése, de erről még kevesebb infót találtam. Kb. mintha nem is létezne, nem foglalkoznak vele a tesztekben, sehol sem...
Mit tud ez a DCC pontosan, mire való? Tudom, hogy van Sport meg Comfort módja, de mit érnek el vele pontosan, ill. mi volt vele a céljuk? Simán csak arra való, hogy fel tudja keményíteni a csillapítást ha sportosan akar vezetni az ember, vagy ennél többet tud? Pl. dinamikusan reagál úthibákra, kényelmesebbé teszi az utazást?
Értsd. a DCC egy kényelmi feature mint a Citroen Hydractive, vagy csak a sportosságot tudja tovább erősíteni?[ Szerkesztve ]
Turenkarn
-
Corsa02
őstag
válasz ArthurShelby #221075 üzenetére
A cucc linkjét amit reggel bevettél átküldenéd privátban
The Truth Is Out There --->
-
Qru
MODERÁTOR
válasz BigBlackDog #221073 üzenetére
Veszel egy ilyen kulcstartót és ha elég magas a vízszint kiúszik magától.
#nincsbennetarcsi
-
ArthurShelby
addikt
válasz BigBlackDog #221073 üzenetére
Meg kell lőni vízsugárral a kulcsot, hogy a szemközti oldali ajtóhoz essen. Az ellenkező oldalon meg a felfeszített ajtón kipottyan a kulcs.
A végén a maradék vizet meg kipumpálod ezzel a csodaszerkezettel[ Szerkesztve ]
A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
BigBlackDog
veterán
válasz ArthurShelby #221072 üzenetére
Az oké, hogy annyira felfeszíted az ajtót, hogy a víz már bemegy, de a kulcs hogy fog kijönni?
[ Szerkesztve ]
-
félisten
válasz vlevi #221067 üzenetére
Nem sima vizes környezetben, hanem mosóban magas nyomással. Lényegében a kezed is rárakod és ha nálad a kulcs akkor nyílik is, nekem se meghúzni semmit nem kell csak kb hozzáérek. Ezt egy erős vízsugár is tudja helyettesíteni.
Off autóm is keyless de gombbal nyílik csak, így ott nincs gond.
-
#214
aktív tag
válasz vlevi #221067 üzenetére
Amúgy a kényelmi újdonságok ellenére egyetlen egyszer zártam kulcsot autóba, az is egy 20 éves Fabia volt. Igazából nem is én zártam be, vacakolt a komfortelektronikája és időről időre bezárogatott magától. Kicsit leizzadtam, amikor gyújtáskapcsolóban hagyott kulcsnál becsapva a vezetői oldali ajtót kattant a központi zár.
-
vlevi
nagyúr
Szép új világ
Tudom, az okostelefon, vagy az okosóra kijelzője is csinál érdekes dolgokat, ha sok víz éri. Marha érdekes menüpontokban szoktam járni az okosórával zuhanyzás közben Inkább leveszem, hiába vízálló.
Alapvető tervezési hiba, hogy egy kilincs vizes környezetben meghülyül. Nem lett volna szabad azt a technológiát használni.
Igen, vannak ezek a kényelmi szolgáltatások, amik egyetlen dolgot megoldanak, de hoznak sok mást.
Nekem egyszerűbb, fizikai kilincs van az oktávban, de kulcs nélküli indítás, és mindíg azon jár az agyam, hogy hol a kulcs. -
Szada85
aktív tag
válasz szabonagyur #221063 üzenetére
Amire én még nem jöttem rá/nem találtam a beállításokban sem, hogy a "komfort zárás" müködik az elektromos ablakokra, viszont azt nem tudom beállítani, hogy a tükröt csak a gomb hosszú nyomására hajtsa be, a sima rövid gombnyomásos zárásra is minden alkalommal behajtja.
Lehet kódolás kérdése.
-
#214
aktív tag
válasz Szada85 #221062 üzenetére
Megnyugtat, hogy akkor nem csak én parázok ezen. Pedig alapesetben simán a kocsiban hagyom a kulcsot, ha a közelében maradok (pl. benzinkúton), de mosóban, főleg úgy, hogy vizezek is körülötte, félek hogy meghülyül.
Egyszer a mellettem lévő álláson egy Citroen bezárt mosás közben csúcsidőben, nem lettem volna a tag helyében. Ablakbetörés lett a vége.
-
félisten
válasz Szada85 #221062 üzenetére
Én mindig egyedül megyek mosni, szóval nincs kit bent hagyni.
Ugye motoros a csomagtér meg tudja a lábbal nyitogatós dolgot (nem én kértem bele), és gondolom ha oda megy a magas nyomás akkor úgy érzi.... bezzeg amikor néha szükségem lenne a lábbal nyitásra sosem csinálja
-
Szada85
aktív tag
válasz szabonagyur #221053 üzenetére
Nemrég írtam én is hasonló okból, bár nekem csak a teljes autót nyitja-zárja mosás közben (meg tükröket hajtja ki-be), múlt héten kipróbáltam a javaslatot, bent hagytam a kialakított mélyedésben a kulcsot a váltó elött (biztonságból feleségem maradt az autóban ülve ), és úgy tényleg nem zárt le.
Ettöl még én is fosós vagyok, és nem merném bent hagyni a kulcsot ha egymagam vagyok ott, mert értem, hogy "elvileg" nem zárhat le, de amilyen a szerencsém...
-
Pikaa
aktív tag
válasz victorhun7 #221059 üzenetére
Nincs folyás, csöpögés sehol.
-
tibbike01
őstag
válasz szabonagyur #221053 üzenetére
Ha bent van a kulcs nem zárhatja le magát! Ez tuti! Ilyenkor inaktívak a kilincsek. Nagyobb az esélye, hogy a sok nyitás-zárás közben leblokkol és kis időre lezár, safety miatt. Nekem volt, hogy a tükröket is behajtotta mosás közben mert be van programozva, ha hosszan nyomom a zárat, akkor behajtja a tükröket. Mostmár mindig figyelek, hogy bent legyen a kulcs mosásnál. A szervizben is az az első, hogy beteszik a kulcsot és ott hagyják.
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz szabonagyur #221053 üzenetére
Elvileg nem zarhatja magara.
Hyundainal egyszer veletlenul a csomagtartoba bedobtam a taskat es racsuktam, veszett sipolas… de azon rendes nyomogomb van a kilincsen, nem kapacitiv. (#puruttya)
Golfnal se zar be, ha benne van a kulcs, de azert alapvetoen en is szkeptikus vagyok, inkabb viszek ket kulcsot vagy vagy kilincsezek mosas kozben, ha bezar. Amikor beriaszt, az az igazi musor -
félisten
-
veterán
válasz szabonagyur #221055 üzenetére
Ja tényleg, az autóban van a lakáskulcs!
-
félisten
-
veterán
válasz szabonagyur #221053 üzenetére
Keyless-t ezért sem szerettem, nagynyomásúnál folyton zárt-nyitott.
Nem merném benne hagyni a kulcsot. Aztán buszozhatok haza a másikért, ha véletlenül magára zárja az ajtót.
-
félisten
-
tibbike01
őstag
válasz szabonagyur #221050 üzenetére
Persze mivel kapacitív érzékelők vannak a kilincsekben ezért, ha víz éri, olyan, mintha a kezeddel érnél hozzá! Ezért nyit, zár..stb. Autót mindig a sebváltónál hagyott kulccsal mosunk (nem a zsebben)!!
[ Szerkesztve ]
-
zsoltip
őstag
Üdv Fórrumtársak!
Skoda Pay to Park korábban felajánlotta parkolás/leparkolás érzékelésekor, hogy indítsam el a parkolást.
Ez az automatizmus megszűnt, és nincs is lehetőség be/ki kapcsolni.
Nálatok is azonos? Egy Skoda app (autóban) frissítés okozhatja?Vagy miként lehet bekapcsolni ezt, ha lehet?
-
félisten
Járt már valaki úgy, hogy mosás közben felnyitotta az autó magát? Ami még furcsább volt, hogy a csomagteret is (ugye automata szóval teljesen) . Épp nagy nyomásúval mostam.
Kulcs zsebemben, de amikor kiszállok pár másodpercre lezárja magát teljesen.
[ Szerkesztve ]
-
Corsa02
őstag
válasz grizlisandor #221048 üzenetére
Hát jah, most mit mondjak 2015 óta nincs is emlékeim szerint, utána a 2L-esek már jók.
The Truth Is Out There --->
-
Winchester95
őstag
válasz Winchester95 #221011 üzenetére
Megnéztem az összes biztosítékot, kiszedtem az összes relét átnéztem, akksi tálca alatt átnéztem az összes kábelt, semmi baja nem volt a testelésnek, egyetlen egy önindítóra menő kis kábelt találtam, ami ki volt dörzsölve, elvezettem, szigetelőszalagoztam, valamint még átmozgattam az adagoló mágnesszelepénél a kábelt, csatlakozókat.
Visszatettem mindent, beindítottam, hagytam alapjáraton járni kb 3-4 percet és megszűnt a villogás. Nincs motorcheck és spirál. Viszont még mindig feltünően nehezen indul. A kulcsfordítás helyett kb 3-4 forgatásra indul be.
Hibakód olvasó nem jött meg még.
Csak érdekesség kedvéért írtam le, hátha valakinek lesz ilyen problémája.
Kellene egy jó villamosságis. -
Pikaa
aktív tag
válasz TayRol #221045 üzenetére
Ha a motor visszafúj a levegőszűrőhőz gázaláskor, mi lehet a probléma? Illetve a tágulási tartály kupakját, ha leveszem, akkor a folyadékot elszívja picit, de utána viszanyomja. Picit fogy a víz és az olaj is.(3000km /0,5 L olaj) Hengerfejes lenne?
Skoda Octavia 3, 2014, 2.0TDI, CKFC
Bocsi, nem csak neked szántam TayRol.
[ Szerkesztve ]
-
TayRol
nagyúr
válasz focvis #221034 üzenetére
jó barátom az értékesítő (sajnos kb évente veszek tőle kocsit ), hív, ha van valami biztosan.
én nem tudtam már semennyire belenyúlni (eddig mindig lehetett), pedig akartam egy nagyobb kereket, mert mivel vége a kocsi gyártásának az összes már megrendelt modellnek megvan a gyártási és szállítási ideje - gondolom be tudták normálisan osztani a kvótát. -
veterán
válasz TayRol #220991 üzenetére
Szerintem hívd fel az értékesítőt, mi a helyzet. Én a 36. hét péntekén rendeltem, a 37. héten még belenyúltam (a DCC-t kértem pluszban), és a 42. hét elején legyártották.
Most voltam beszámítási ajánlatért, pár nap.
Szerk: az kiderült, hogy beszámításnál nem számít a panorámatető, sem a kvázi patika állapot. Mondjuk a hátsó lökhárítón van egy kisebb parkolási nyom, ez se számít. Vihetem a téli felniken vagy a Clubsport Belvedere felnijén, ugyanaz lesz az ár - nyilván a téli felnivel adom (G7R Cadiz felni, ezüst színben, kisebb karccal, ez is menő).Akciós most az ár, fix 6 méter, de nem adom a CS felnit.
[ Szerkesztve ]
-
félisten
-
Qru
MODERÁTOR
Legalább három németországi gyárát bezárja a Volkswagen
A Kínaiak már a spájzban vannak..
#nincsbennetarcsi
-
Zsolt_16
tag
Sziasztok,
1,6 tdi cayc
Hibajelenség 150-nél nyomtam egy padlót pályán a izzító lámpa elkezdet villogni és a kocsi megállt úgy éreztem h nem megy sehova 4-es index leállósáv újraindít utána jó volt eléggé ijesztő jelenség volt
Lentebb berakom vcds mit mutat szervízbe kértem időpontot kérdés h mehetek így a kocsival vagy inkább hanyagoljam a használatot?
Kocsiba 200 e km lesz lassan gyári porlasztóval így lehet az a hiba?
vcds:
Monday,28,October,2024,16:32:35:00009
VCDS Version: Release 23.11.0 Running on Windows 11 x64
www.Ross-Tech.com
Address 01: Engine Labels: 03L-906-023-CAY.clb
Control Module Part Number: 03L 906 023 MQ HW: 03L 907 425 C
Component and/or Version: R4 1.6l TDI H43 9977
Software Coding: 08254036032401080000
Work Shop Code: WSC 01357 011 00200
ASAM Dataset: EV_ECM16TDI02103L906023MQ 003012 (VW36)
ROD: EV_ECM16TDI02103L997557T.rod
VCID: 0109300390090399CC-8054
1 Fault Found:
9838 - Injector: Cylinder 2 (N31)
P0202 00 [01100000] - Circuit Malfunction
Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
Freeze Frame:
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 1
Mileage: 193664 km
Date: 2127.14.31
Time: 19:53:40
Engine RPM: 2995.75 /min
Normed load value: 96.9 %
Vehicle speed: 155 km/h
Coolant temperature: 82 °C
Intake air temperature: 25 °C
Ambient air pressure: 1000 mbar
Voltage terminal 30: 13.101 V
Unlearning counter according OBD: 38
Error information regarding selected piezo output stage-LF_STATE_PPS_SPI[0]: 0
Injector valve 4: capacity-CAPA_INJ_MAIN[3]: 32.1019 µF
Voltage load of main injection cylinder 4-CHR_INJ_MAIN[3]: 1454.7 µAs
Measured energy of main injection cylinder 4-EGY_INJ_MAIN[3]: 28.143 mJ
Supply voltage of analog output 1-VCC_1: 5.00 V
Supply voltage of analog output 2-VCC_2: 5.00 V
Injection valve 4: voltage-V_INJ_MAIN[3]: 38.69 V
Readiness: 0 0 0 0 0 -
veterán
Az előzményeket tessék úgy dekódolni, miszerint eszetekbe ne jusson 1.8 TSI-t venni.
-
Corsa02
őstag
-
Whynot?
aktív tag
Sziasztok!
17”-os acél felnit szeretnék venni 2022-es 1.5 ETSI Octavia 4 Combira.
Elvesztem a számok között. Tudna valaki segíteni pontos adatokkal és akár megbízható webshopot ajánlani? -
Pikaa
aktív tag
Sziasztok!
A Seat Atecaba (2016) és Skoda Karoqba (2017) is ugyan az a 2 literes, 150 lovas dízel motor van, mint a Skoda Octavia 3-ba?
[ Szerkesztve ]
-
Winchester95
őstag
válasz Mágus2 #220669 üzenetére
Szia!
Vártam, hogy írj, de nem találtam a hozzászólást, csak hogy most rákerestem.Most ez a tünet, 109 relé csere, de a hiba a főtengely jeladó miatt volt a kábelben.
Hozzá tartozik a dologhoz, hogy akksi tálcát is cseréltem mert már össze volt törve, meg akksit is.
Miután minden szép és jó volt, mentem az autóval elkezdett szaggatni és kiírta a spirál+ motorvezérlő hibát. Vcds-em megint elromlott egyik fórumtársnak köszönhetően jön az új , remélhetőleg holnap.
Mostani tünet:
Nem egyből hanem 4-5 fordulatra indul mindig. Hidegen melegen.
Már gyújtáson spirál+ motorocheck, tovább beindítás után.
Néha néha elkezd szaggatni minimálisan menet közben, kicsit nagyobb terhelésen.Pirosban amúgy nagyon szép az arteon kár hogy a fél oldala fújva volt.
-
rbalint88
addikt
válasz pit stop #221009 üzenetére
Vagy jobb elem kell vagy uj kulcs… vagy masik auto
Elembol friss es minosegi kell, Varta, GP, Energizer, Sony biztos jo. Ha ez adott es megis merul, lehet pl zarlatos a kulcs. Kerdeses, hogy javithato-e/megeri-e javitani vagy egyszerubb komplett uj kulcsra vagy kulcsbelre ramenni. Nyugatinal a Lidl melletti helyet erdemes megkerdezni, ok tudnak immot is masolni, van kulcshazuk is. -
pit stop
addikt
Golf VII, 2014 - nincs keyless, a kulcs mégis zabálja az elemeket..., ezzel mit lehet tenni?
Most direkt figyeltem , két és fél hetet bírt
Mindkét kulcs ilyen ráadásul.Oroszlánszívű Richárd - az első szívátültetés.
-
bul07
nagyúr
Úgy látom nem volt még berakva
Videó
A kereskedő, a flottakezelő, és a gyanútlan vásárló - a kehes Octavia baját senki sem találja( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
őstag
válasz Audience #221002 üzenetére
Én is 18v-os akkus [cuccot] használok, csak ugye itt még akkut meg töltöt kell venni, akkor poén ha van más is (nekem még led lámpa és porszívó is van, szerintem majd t-crossba is veszek led lámpán kivül még egy ilyen kompresszort, pótkerék lesz szerintem nem adnak).
Új hozzászólás Aktív témák
- Mikrotik routerek
- Drive! - Az utolsó gurulás idén a Quadrifoglio-val
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Digitális Állampolgárság Program
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- EA Sports WRC '23
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- PlayStation 5
- Garmin Fenix 7 és 7S - profi sport megszokásból
- Asszociációs játék. :)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest