-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
Szerintem nem függ össze a légtömegmérővel. Az, ha gyengébb, akkor minden tartományban gyengébb a motor. Nekem ez nagyon turbó nyomás reguláció problémának tűnik, vagy EGR gondnak. Húzd ki a vákuum csövet az EGR-ből, dugd be a végét, hogy ne szívjon levegőt azon a csövön és úgy küldd meg 2.-ban. Ha eltűnik a jelenség, akkor az EGR szeleped néha nyotva ragad.
Ha tényleg csak ez a baja, az EGR-t ki kell takarítani és lefalazni. Többé nem fogja csinálni.
[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz Mágus2 #97487 üzenetére
Hétfőre bejelentettem szervizbe, köszönöm! Rázópadra elviszik.
Mágus2 és bitpork: Az előző autón egy insignia volt 245/35 R20-al. Azt is vitte minden irányba, jellemzően jobbra húzott az útról lefelé, de ilyen imbolygás nem volt. Remélem ezt azért a lengéscsillapító csere helyrehozza, mert elég félelmetes
Stabilizátor, vagy rossz szilent nem okozhat ilyet?
-
tresh
veterán
válasz varsam #97481 üzenetére
Nekem már a 205/55 el is megvezet De sebaj jön rá a gyári 17-es meg egy mínusz 3-4 cm ültetés túl fent van a segge meg az eleje.
Mági: jól gondolhatom hogy az alábbi jelenség összefügghet a légtömegmérőm gyengeségével..: gurul az autó 20-30 2 be parketta és kb 2800 után ránt akkorát mintha péklapáttal hátba vernének és kezdi húzni a kis belét. De ha 3 ba 1800 nál van és szintén megsimogatom a tűzfalat a gázpedállal akkor ugyanúgy el kezd húzni mint a hülye de már 2000től.(4,5-be is szépen húz 2000től..csak kettőbe érzem azt mintha későn kapcsolna hogy bazzeg menni kell)
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
-
őstag
Mostanában elég instabil lett az autóm az úton. Nagyon megvezeti a nyomvályú. Konkrétan, ha a bal első kerék külső része érintkezik a nyomvályú oldalával akkor az autó behúz jobbra?!?! Valamint ha átmegyek egy közepes úthibán akkor az autót szinte arrébb rakja jobbra. Előzésnél is manőverezni kell mire átérek a másik sávba, mert imbolyog az egész autó! (jobbra-balra mozog a hátulja!!)
Valami ötlet mégis merre induljak? A futómű kb év elején lett ellenőrizve egy új 3D-s gépen, minden tökéletesen állt!
Ja, Octavia 2 RS FL.
Köszönöm!
-
Ck.
addikt
válasz Mágus2 #97473 üzenetére
Utánanézünk ezeknek is, köszi.
VR6-fan:
Fogalmam sincs elektromos, vagy mágneses-e, kiderítem, de talán Munez kolléga is tudja rá a választ.
Igen, vákuumos.
Ha az ecu-nál is késés van, akkor az mit jelent? Szoftveres probléma alatt mit értesz? ECU csere? Létezik olyan, hogy minden más oké és egy ilyen miatt kell másik ecu?[ Szerkesztve ]
-
VR6-Fan
veterán
akkor még ecu csati kiosztás ott is tessék mérni hogy késve érkezik (y-on kábelal term működtetés közben) ha igen akkor sanszos hogy SW-s gond lesz.
jah igen elektromos már vagy vákumos egyáltalán a cucc?
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
-
K Norbi
addikt
Mágus2 én is szeretném ha maradnál! és nem lesz több rotor felni [link]
-
VR6-Fan
veterán
válasz Kiskokó #97465 üzenetére
dizelnél én inkább hívnám leállító szelepnek, mint fojtónak, nem azt vezérled a gázpedálal.
CK: az ecu adja ki a jelet neki amikor megszakítod a gyujtást emlékeim szerint.
a mozgása is lassú vagy csak késik de amugy gyorsan csapodik?
multiméterrel meg tudjátok nézni hogy mikor jelenik meg ott a fesz (van e ott késés már?!)"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
TaaT
nagyúr
válasz #01682176 #97458 üzenetére
Ahogy korábban írták, valami márkás 10W40, szűrőből ahonnan én vettem a cuccaim [link] 1000ft egy champion a tiédbe, nem tétel.
Betéteknél nincs olyan marginálisan nagy különbség az olcsóbb régióban. Pagid és ATE gyári beszállítók, de nagyon sok gyártó van még az alsóbb árszegmensben.
Give them hell Ukraine!
-
Kiskokó
veterán
FoJtószelep mielőtt nem más Olt le érte csak szólok
Amúgy nekem teljesen tönkre ment nem állt vissza csak kattogott..
alap esetben laikus ként úgy gondolom a gázpedál állás vezérli. alapjáraton meg valami alapérték dolgozik, de hogy mikor leáll ... szerintem csak simán elveszi a szuflát tőle az elektronika és bezár..
De majd valaki hozzáértő is megmondja mert én csak találgatok| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Ck.
addikt
Üdv Urak,
Folytószeleppel kapcsolatos kérdésem lenne, A6 2.5 V6 TDI, AKN.
Amióta megvan az autó ilyen, a kelleténél keményebben áll le. Először folytószelep hibára gyanakodtam, de ma teszteltük, működik. Ha kézzel állítjuk le a motort a szelepnél, akkor szépen áll le, teszi a dolgát a szelep.
Viszont ha rendesen kulccsal, akkor keményen, rántva áll le, viszont attól még behúz a szelep, csak nem időben.
Késik. Kb. egy fél mp.-es késés, így amikor behúzna, addigra a motor már kezd leállni és emiatt rázva áll le. Ha én nyomom meg a szelepet, akkor tökéletesen sima a leállás.
Kérdés, mi vezérli a folytószelepet? Mi mondja meg neki, hogy mikor húzzon be és mi okozhatja a késést? Van vmi relé, vagy bármi más, ahol el lehetne indulni?Köszönöm
[ Szerkesztve ]
-
#01682176
törölt tag
Sziasztok!
Lassan jön az olajcsere. A kérdésem, hogy milyen olajat, szűrőt érdemes beletenni a kocsiba.
A fékbetétek is cserések, abból milyet és honnan érdemes venni?
Seat Cordoba 1.4 SE, 1998
Válaszotokat előre is köszönöm![ Szerkesztve ]
-
veterán
Nem Neked írom, csak a témára. Elég sok (10-15) apróságot rendeltem már az Aliról, mindig rendben megkaptam mindent. Egyszer kaptam egy hibás iPad tokot, az Ali rendszerén keresztül tettem panaszt és kértem visszatérítést, minden gond nélkül ment, 12 órán belül megkaptam az eladó beleegyezését és pár napon belül jóváírták a kártyámon.
E-bay-en egyszer belefutottam egy feltört fiókba, leütöttem egy nagy értékű árut, beterhelte a PayPal a kártyámat, végül ott is helytállt az e-bay / PayPal, de ez 10 napos procedúra volt.
Szóval szerintem ugyanolyan nyugodtak lehetünk Alis vásárláskor, mint E-Bay esetében.
-
Rambovits
senior tag
Megtörtént az olajcsere, valamint megcsinált pár dolgot a szerelő, de csak annyit, hogy még beleférjek a keretbe.
Alkatrész Ár Munkadíj
Olajcsere + szűrők 1 500 Ft 5 000 Ft
Rendszám vill. 400 Ft 1 000 Ft
Tolató lámpa kapcsoló 3 500 Ft 1 500 Ft
üzemanyag szűrő 4 500 Ft 1 000 Ft
Stabilizátor szilent 1 500 Ft 3 000 Ft
Váltó olaj 2 500 Ft 1 000 Ft
Hátsófék beállítás 2 500 FtOlajcseréhez vittem az alkatrészeket, csak rossz szűrőt adtak a Bárdiba.. megesik.
Nagyon elégedett vagyok, érezhető a kocsin a javítások hatása. A fék keményebb lett, és sokkal jobban is fog, valamint nem kopog a futómű. Szerintem drága se volt. Örülünk VincentMég van mit rajta csinálni, kipufogó felújítás, középső és hátsó dob csere, valamit a szíjfeszítő görgőket cserélni kell. Ezek is meglesznek a következő két hónapban, és akkor nyugodt szívvel rontok neki a Balkánnak nyaralás céljából
[ Szerkesztve ]
A hardver az, amivel ha elég sokáig játszol eltörik. A szoftver az, amivel ha elég sokáig játszol működni kezd.
-
K Norbi
addikt
kk831228 Na helló! ma szétszedtem az antennát! a két kis csavar be volt öntve gyantával, megnéztem belül még fénylett!! semmi baja, kívül feltakarítottam a nagy 22mm es csavart + a mentetét ami fogja belülről! meg vittem neki az erősítőről egy testet hátha nem ad át a karosszérián! semmi... ugyan olyan ma megrendeltem Hirschmann HIT Auta 16V szettet! [link] leszo..m magam ha ezzel sem lesz jó! holnap szedem ki a fejegységet! ez külön szálon kap áramot. új kábel, pálca, minden cserélve lesz. megnézem azért a Beta magnóval is! vettem iso csatit húzok neki direkt az akksiról áramot megkerülöm a gyári köteget, aztán lekötöm az autóhifit,, hátha a 35ös tápkábelek zavarják a vételt, megpróbálom mindenhogy, holnap este meg írom mire jutottam. Ha nem lesz jó sehogy sem akkor ennyi volt szögre akasztom a kalapom.
Így fog kinézni
[ Szerkesztve ]
-
TaaT
nagyúr
Milyen moci van benne youtube
Give them hell Ukraine!
-
TaaT
nagyúr
válasz cool13 #97449 üzenetére
Fura, a link nekem már nem működik amit korábban linkeltem.
Sajna senki sem fogadta el a paypal-t akiknek írtam (a tempomat karnál már az első elfogadta anno)
Én ezt rendeltem meg végül is. [link]
Nyilatkozni róla csak akkor tudok ha megjött a cucc.
Give them hell Ukraine!
-
VR6-Fan
veterán
válasz davidsz #97439 üzenetére
hát most hogy fénymásolt e vagy sem, vagy painttel rajzolt passz:[link]
csisznyom nem látszik, minimelisen kb reszelővel lehetett meg kapargatva...[link]
gyári anya. (nem ez a turbo lett gatyába rázva.)8th: nem, miért?
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
bitpork
nagyúr
válasz davidsz #97433 üzenetére
Milyen politika?! Az előző garnitúra is az én véremet szívta! Ez nem politika: ez az a sz@r amiben élünk, és még asszisztáljunk is hozzá?! Hát nem- akkor ott van Ausztria meg minden más, de patkánykomák rajtam nem fognak élősködni (az állam, mielőtt még félreérthető lennék)
[ Szerkesztve ]
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
VR6-Fan
veterán
válasz davidsz #97426 üzenetére
-éves szinten hány garanciális ügyben, cserélítek a turbot? (mennyiből mennyit? nem megjavít, hanem komplett másik adás)
-én kértem papírt a saját szaromról (kaptam is, kérdés hogy tényleg járt e padon az adott közép rész....)
105e-ig forgatták elvileg, viszont az üzemi fordulatom valahol 150-200e körül van/lesz, akkor ez most jó vagy nem?
(még annyi fűszert... hogy más anyát kapott, kisebbet mint az eredeti, és tán mint ha lennének csiszolgatás nyomok rajta)-eddig még nem eset le és tán olajat se hord fel, minimálisan se.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
davidsz
senior tag
válasz bitpork #97430 üzenetére
Turbóról beszéltem és nem politikáról.
A megközelítéseddel az a baj, aki úgy gondolja, hogy nem ad számlát, az a nem levámolt kínait és minden homokfújt szart is el fogja adni neked. Mert nem tudja lepapírozni, nem lesz H-s engedélyes.
Ez kb olyan, min a magyarországi, első tulajdonos, hölgytől, nem dohányzó ... autó ... MeseTurbófeltöltők forgalmazása, javítása *** http://www.turbodave.hu
-
davidsz
senior tag
1. Aki ad számlát! - és aki a számlanélkül kérdésre azt feleli, hogy nem megy másképp!
szar fos kínairól papír nélkül könnyebb , olcsóbb ... garancia életben nem lesz...
2. Aki ad mérési jegyzőkönyvet! (nem 10e /fordulatú géppel végezve)
3. Felújítást Közlekedési Hatósági engedéllyel legyen - a H-s szám legyen beleütve a felújított termékbe
( a Fóliás is ilyennel dolgozik, vonóhorgos stb.)Turbófeltöltők forgalmazása, javítása *** http://www.turbodave.hu
-
tresh
veterán
válasz davidsz #97422 üzenetére
Na egyre jobb Akkor kihez kell vinni ?
(#97421) Mágus2 : igen, sejtettem
(#97423) Morris : mínusz 10-g jobban fog menni Amúgy ja simán legalább kiderül milyen turbód van
(#97425) Mágus2: ha a kép nem illusztráció akkor hasonlóan Morris-hoz azon is van előtte valami plakett
[ Szerkesztve ]
-
davidsz
senior tag
válasz Mágus2 #97421 üzenetére
Turbókkal foglalkozom. Mindegy honnan rendeled, az nem az lesz. (a középrész)
Ez olyan kb, mint a "lekínaizni" mindent ... holott van Garrett is kínai
Arról nem szól a fáma, hogy a cégek 90%-a nem rendelkezik semmiféle engedéllyel, sőt 3 cég van, aki üzemi fordulaton centríroz, és egy van , akinek gépe van a geo beállításhoz.A másik oldal, meg az, hogy milyen a szerelőd. Kijavítja azt a hibát, ami a meghibásodást okozta?
Turborail, Melett cuccokkal dolgozunk. Üzemi fordulaton centrírozunk, és közlekedési Hatósági engedéllyel!
[ Szerkesztve ]
Turbófeltöltők forgalmazása, javítása *** http://www.turbodave.hu
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz davidsz #97419 üzenetére
Nálunk nem. De angliából rendelhető. Az eredeti teljes turbó 550 euró volt.
Ti milyen alkatrészekkel újítjátok a garett turbókat?
tresh A turbó nem olyan dolog, amit otthon kell állítgatni. Soha nem lesz pontos, ha nem a próbapadon állítják be.
davidsz Az én szerelőm már akkor kijavította a higbát, amikor a tubó még élt.
[ Szerkesztve ]
-
tresh
veterán
válasz Brumi˘ #97416 üzenetére
Na az se lenne rossz, minél több infó van annál jobb. Igaz a mostaninak semmi baja legalábbis nem lóg, de lassan csere érett lesz és ha már kap új légtömegmérőt akkor jó lenne egy új faja turbó is mellé a megfelelő hatás végett
(#97417) Mágus2: Na igen csak az alkatrész beszerzésével vagyok meglőve kicsit plusz a szereléssel. Nem vagyok hozzá hülye a vezérlést is helyre raktam stb csak jó ha valaki megmutatja mit hogy mire figyeljek. Turbót ahogy néztem robbantott ábrán nem nagy dolog viszont a geokart vezérlő labdát beállítani vákuum mérő nélkül nem igen tudnám plusz nem is nagyon találtam róla infót mi lenne az az érték ami jó.
(#97418) 7600 GS: köszi megnézem, csak előtte kell szereznem egy 1749v-t
[ Szerkesztve ]
-
davidsz
senior tag
válasz Mágus2 #97417 üzenetére
Egy sajnálatos dolog van ezzel: Garrett nem forgalmaz változó geós turbókhoz középrészt, tehát Garrett középrészt nem kapsz, 170 euróért, meg pláne nem kapsz eredetit.
Turbó ügyben kérdezzetek nyugodtan. Válaszolok, ahogy időm engedi.
Turbófeltöltők forgalmazása, javítása *** http://www.turbodave.hu
-
7600 GS
addikt
2-3 éve vittünk ide egy V70-es Volvo turbóját teljes felújításra, azóta is tökéletesen működik.
-
Mágus2
Közösségépítő
Ha rendes munkát akarsz, akkor vegyél egy eredeti új 1749v garett középrészt. Kb. 170 euró. Azt csak betolod egy bontott de jó állapotú kipufogórészbe és kész a turbó. 200 euróból eredeti turbót lehet összerakni. A művelethez kell egy lepukkant turbó nem megkarcolt fedelekkel, meg egy új középrész.
Vannak cégek, akik jól újítanak fel és megkérik az árát. Vannak olyan cégek is ahol csak megkérik az árát, de nem kapod meg az elvárt szolgálltatást. Nem lehetetlen ezeket a turbókat rendes minőségben felújítani.
[ Szerkesztve ]
-
-
knuckle
aktív tag
válasz Mágus2 #97401 üzenetére
amikor megvettem akkor kellett pár dolgot cserélni, ilyen volt a két oldali csukló, az első szilentek, amit a seat leon sport szilentjére cserélünk ki, illetve a flexi cső, mert az előző tulaj letépte, gondolom felakadt egy padkán...illetve a gyertyák lettek cserélve, még azok is gyáriak voltak, valamint az üzemanyagszűrő. utóbbival szívott a szerelő, mert 2x rosszat hoztak ki, mert ez ugye 100 lovas, ebbe más kell mint pl a céges fábiámba kellett, abba 3500 volt, ebbe meg 6900...
feleslegesen én sem cseréltetek ki rajta bármit, csak azért hogy ki legyen cserélve, és arra mindig vigyázok, hogy gyári vagy annál jobb minőség kerüljön bele, pár ezer különbség később meghálálja magát.
pl az olajcserét is 10ezrenként tolom, nem várok tovább.
na de akkor elviszem egy átvizsgálásra, eredmény hirdetés előtt pedig betolok egy marék nyugtatót"...ki korpa közé keveredik, az beleesett a moslékosvödörbe..."
-
8th
addikt
válasz hobizoli #97284 üzenetére
A kettese meg 12 közepét 180+ átlépővel pedig teljesítményben nagyjából egy szinten volt a két autó, ennyit számít az a mínusz ~300kg. Az olyat rajtolt, hogy amikor utcán durvábban elrúgta neki rendesen bebasztam a fejem a fejtámlába pedig számítottam rá.
szerk. ja ez off.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz knuckle #97400 üzenetére
Látod, meg is válaszoltad magadnak. Mindenkinek mást jhelent a koppanás mentes, feszes futómű, valószínüleg lóg valamelyik gömbfej a jobb oldalon vagy a kormányösszekötő. Ez rázza a kormányt és veri ki a toronycsapágyat. Minél gyorsabban mészm, annál jobban ráz.
Ilyen tüneteket illik a futóművessel is megosztani, és el sem kezdi állítgatni. Megkeresi, mi lóg, kicseréli majd beállítja. Mond juk eleve a lógás vizsgálatával kellene kezdeni, de mindenki ogghon cserélgeti az alkatrészeket, futóműveshez csak beállításra járnak, utána meg is van az eredménye.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Digitális Állampolgárság Program
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- EA Sports WRC '23
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- PlayStation 5
- Garmin Fenix 7 és 7S - profi sport megszokásból
- Asszociációs játék. :)
- Intel Core i3 / i5 / i7 4xxx "Haswell" és "Haswell Refresh / Devil's Canyon" (LGA1150)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Abarth, Alfa Romeo, Fiat, Lancia topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest