-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
VR6-Fan
veterán
válasz davidsz #17770 üzenetére
az AEB-be nem MAP van.
van egy beszívott levegő mennyiség mérő (MAF) meg egy beszívott levegő höm mérő, meg a baro szenzor ami az ECU melett van a kis műanyag dobozba a víz vájuba, amely a légköri nyomást méri.
haveromnak a kettesébe is ilyen motor van és még egyenlőre vadászok baro szenzort, mert nélküle szervizbe megy az ecu.
amit a héten csináltam A4 az is baro-s volt még.
Dodi72:
"köködött" a pisztoly, esetleg valami zsíros szilikonos anyag került a felületre vagy a kompi tartályába?
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz davidsz #47343 üzenetére
Ha leveszi az EGR csövét, hogy bezárjon, nem tud semmi szilánk bejutni a motorba. Az IC megszűr mindent.
Kollégám 1.6tdci focusa egyszer Pestről, egyszer Pozsonyból jött Kassáig beállt turbóval. (fél éven belül)
De hazajött lábon, a motornak nincs baja, csak annyi benne a karbon, olajsár, hogy 5000km alatt beáll rajta egy csiga.
[ Szerkesztve ]
-
Dr.Zoo
senior tag
válasz davidsz #47642 üzenetére
Szia!
Akkor én kérek elnézést, de nekem a bótba' azt mondták, hogy egy melett beszállítótol van a tengely (középrész) és kicentrizve kapom meg.
Mikor megkérdeztem hogy ki a beszállító, hangzott el valami kínai név, a Tiang Pao a szavajárásom
"decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."
-
-
válasz davidsz #50683 üzenetére
Ha benne van az EU-s megfelelőségi jelölés a papírjaiban, akkor elméletileg itthon használható, ha nincs külön tiltva, nem? Gondolom nem direkt kínai import volt neki az IC. Ha még sincs neki legalább EU jóváhagyása, akkor bukó. A "dögrács" kifejezetten tiltva van, a baleset veszélyessége okán.IC-m nekem is van. Ha nagyobbra akarom cserélni és megveszem a nagykerben, akkor megtehetem. Más kérdés hogy adót csalok mert a módosított teljesítményt majd hülye leszek bejegeztetni.
Más kérdés hogy ha a vizsgáló azt akarta írni , hogy az átépítés volt engedély nélküli, akkor jön a második pontom, mert ebben az esetben sem szép magyar anyanyelvünk birtoklására tett kísérlete, sem jogszabályi ismeretei nem mutatnak elégséges szintet.https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
VR6-Fan
veterán
válasz davidsz #56667 üzenetére
GT szérai nekem teljesen felesleges 300 körüli teljesítményt szeretnék, olyan turboval kicsiholva ami kb 3000-től 7000-ig villamost csinált eddig, amit cs-n tagalatunk mihu td04hl-16/19T tudja, és még azt se járatnám csúcsra, mert felesleges, csak ott az a macera hogy arra nincs nagyon emberem aki értelmes leőmlőt gyártana.
Dr.Zoo: csak az 1,9?!
játszónak benzin turboba nem is gondolkodtál? mire össze raksz gy kótla tdi hogy jó is legyen annyiből össze raksz egy jó benzin turbot.... ami szebb jobb kevésbé bűdős és többet fogyaszt, bár ha hétvégi játszos akkor az nem szabad hogy lényeges legyen
vagy kis könnyű kaszni beton futomű kihegyezett szívó benga tud csúnya meglepetéseket okozni....de ne haragudj kotvány dizel csak arra hogy hétvégén rúgjam neki nekem biztos nem kéne.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz davidsz #60042 üzenetére
Ha mk1, akkor alső lengőkar hátsó szilent. Amikor felemeled nem lehet reprodukálni, mert befeszül.
Ha csak kanyarodásnál hallani, akkor toronycsapágy. Ott nincs sok minden ami hangot adhat. Stabilizátor rudak, toronycsapágy, szilent vagy gömbfej.
Egyszer engem is megszivatott a gömbfej, kiszáradt belőle a zsír és ropogó, nyikorgó hangot adott bizonyos körülmények között. Ezt is ellenőrizheted, megfogod a kormányösszekötőt és valaki meglóbálja neked az autót, ami a kerekein kell, hogy álljon.
[ Szerkesztve ]
-
rob210
nagyúr
válasz davidsz #60046 üzenetére
Hát én nem akarok bele vaúzni, de nekem ugyan ezt csinálta igaz teljesen konszer idegen a kocsim.
Ha meg volt emelve vagy meg volt rángatva akkor 1 max 2 napig semmi hang, utána megint jött ez a puffogó kopogó hang a bal elejéből.
Mindent szétkaptam megnéztem, semmi.
Aztán egy utolsó elkeseredésemben kiszedtem a rugós tagot kompletten és a toronycsapágyat kiszereltem.
Hát az volt a ludas.
Vettem másikat beszereltem 3 azaz 3 napig csend volt és megint kezdte.
Kiderült, hogy a lengéscsillapító rudja enyhén úgy hogy még működjön, de már ne legyen tökéletes el van ferdülve, így befeszíti a toronycsapágyat és elkezd kotyogni az új is mert nem egyforma a terhelés.Lengéscsillapító csere toronycsapágy csere azóta kussban van.
Ettől még nálad lehet más, de élek a gyanúperrel, hogy neked is a toronycsapágy szól, hiába lett cserélve.Renault power
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz davidsz #60046 üzenetére
A kormánymű csak akkor adhat ilyen hangot, ha szét van kopva, de akkro mindig csinálná és nagyon éreznéd a kormányon. Ezt kizárnám. Lengéscsillapító nem ad hangot, amíg csillapít, ezt is kizárnám, mert úszna az úton a kocsi...
A legdurvább amit eddig láttam, és ott szét volt kapva az egész kocsi, Egy 12-es anya be volt esve a sárvédőbe és néha vergődött.
Motor-váltó tartó bakok rendben vannak? Amikor forgatod a kormányt az egész hajtómű elmozdul az ellentétes irányba. Bal oldalon a váltó tartó tud kopogni, jobb oldaleon meg a motor tartó.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz davidsz #63531 üzenetére
+1
És ritka esetben van tényleges baj a turbóval, amikor csökken a teljesítmény. Sok esetben csak a csövek eresztenek, vagy a nyomás szabályzó rendszer a ludas. Amint te is tudod, sokféle szerelő van, és a trabanttól az űrrepülőig bezárólag mindent elvállalnak, nem értenek hozzá, de nem mondanak nemet, mert élni kell valamiből.Gondolom Tőletek is vittek már el turbót, amit rögtön megöltek a
hozzá értőszerelők.Van egy ismerősöm aki, felújítással foglalkozik csehországban. A rekorder 200 métert tett meg az új turbóval. A régi is a kenés hiánya miatt feküdt le, de ugye minek mérnének olajnyomást. Ez van, amikor csak elviszik a turbót, majd ők beépítik.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz davidsz #97419 üzenetére
Nálunk nem. De angliából rendelhető. Az eredeti teljes turbó 550 euró volt.
Ti milyen alkatrészekkel újítjátok a garett turbókat?
tresh A turbó nem olyan dolog, amit otthon kell állítgatni. Soha nem lesz pontos, ha nem a próbapadon állítják be.
davidsz Az én szerelőm már akkor kijavította a higbát, amikor a tubó még élt.
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz davidsz #97422 üzenetére
Na egyre jobb Akkor kihez kell vinni ?
(#97421) Mágus2 : igen, sejtettem
(#97423) Morris : mínusz 10-g jobban fog menni Amúgy ja simán legalább kiderül milyen turbód van
(#97425) Mágus2: ha a kép nem illusztráció akkor hasonlóan Morris-hoz azon is van előtte valami plakett
[ Szerkesztve ]
-
-
VR6-Fan
veterán
válasz davidsz #97426 üzenetére
-éves szinten hány garanciális ügyben, cserélítek a turbot? (mennyiből mennyit? nem megjavít, hanem komplett másik adás)
-én kértem papírt a saját szaromról (kaptam is, kérdés hogy tényleg járt e padon az adott közép rész....)
105e-ig forgatták elvileg, viszont az üzemi fordulatom valahol 150-200e körül van/lesz, akkor ez most jó vagy nem?
(még annyi fűszert... hogy más anyát kapott, kisebbet mint az eredeti, és tán mint ha lennének csiszolgatás nyomok rajta)-eddig még nem eset le és tán olajat se hord fel, minimálisan se.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
válasz davidsz #97433 üzenetére
Milyen politika?! Az előző garnitúra is az én véremet szívta! Ez nem politika: ez az a sz@r amiben élünk, és még asszisztáljunk is hozzá?! Hát nem- akkor ott van Ausztria meg minden más, de patkánykomák rajtam nem fognak élősködni (az állam, mielőtt még félreérthető lennék)
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
VR6-Fan
veterán
válasz davidsz #97439 üzenetére
hát most hogy fénymásolt e vagy sem, vagy painttel rajzolt passz:[link]
csisznyom nem látszik, minimelisen kb reszelővel lehetett meg kapargatva...[link]
gyári anya. (nem ez a turbo lett gatyába rázva.)8th: nem, miért?
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- Samsung Galaxy Note20 Ultra - a tollnak nincs ellenfele
- btz: Internet fejlesztés országosan!
- Formula-1
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- Újabb Samsungok telepíthetik a Galaxy AI-t
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Letartóztatták a bitcoin-Jézust
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- További aktív témák...
- ELADÓ GÉREX gyártányú akkus fúró, csavarozó
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest