-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
a_tesz
Korrektor
ez majdnem olyan mint amikor a porsche soksok év után léghűtés helyett a 996os 911esben már vízhűtéssel szerelte a motorokat. sokan zúgolódtak, hiszen egy nagyon szép hagyománynak szakadt vége
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
én nem vagyok ellene semmilyen technikai fejlődésnek. ez a világ rendje. de valahogy úgy érzem, többet kapsz a Porsche-szellemből egy léghűtéses, nehezebben kezelhető, alattomosabb 911-essel, mint a legújabb high-tech menetbiztonsági elektronikák széles arzenáljával felszerelt 911-essel.
és hogy ne térjünk el az eredeti tárgytól, azért megnézném, egy turbódízel lambóval hogy közlekedsz visító motorhanggal. rendben van, a dízel is tud olyan menetteljesítményt produkálni, de teljesen más az élmény. nem tudom, mennyire vagyok érthetőスバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
Type-R
őstag
Ha félrelértettél akkor bocsánat, nekem azzal a dizellel semmi balyom sincs, jelenleg a világ legerősebb dizele amit szgk-ba tettek. De egy Lamborgini-be azért nem rakják bele modositás nélkül, különbenis ebben a motorban van még rejtett erő. Az Abt tuning cég, csiptuningal hozott ki belőle asszem + 50LE-t, és 100Nm-et.
-
hobizoli
nagyúr
Hat igen sokan le vannak meg maradva a 15-20(-25) evvel ezelotti dizeleknel, es vannak akik a legujabb benzineseket veszik ellenpeldakent, pedig manapsag mar, sot evek ota vannak mar 16 szelepes dizelmotorok is...a minap olvastam a neten, hogy az EU egyes orszagaiban mar 50% feletti az dizel szgk-k hanyada, es SZVSZ ezen azert el kene gondokodni nehanyaknak.
A ''de az fustol/kormol''-ra: a Peugeot mar jo ~1.5-2 eve hozta ki a 607-sben a 2.2HDI FAP rendszeret, most meg mar kisebb kategorias autokba is szerelnek ilyesmi megoldasu reszecskeszurovel is ellatott dizelrendszert, amik mar az Euro4-s kornyetzetvedelmi normakat is kenik-vagjak, es ezek mar nem is fustolnek.
hobizoli
[Szerkesztve]több drón kell ;P
-
a_tesz
Korrektor
jó majd 15 év múlva az lesz a sportkocsi amelyik mély bariton kerregéssel foga a világ tudtára adni erőfölényét a többi autóhoz képest.egyelőre azonban még nem itt járunk.oké hogy erős meg jó,de szvsz még nincs itt az ideje.nekem is tetszett,amikor egy dízel 3mas bömbi köridőben odavert egy m3-nak asszem a nürburgringen,de még el kell telnie kis időnek,hogy egy dízelre is azt lehessen mondani,hogy sportos.
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
dizelhez eddig ezekhez volt szerencsém: mazda6, ez kb egy 3 hónapja, illetve VW Bora 1.9PDTDI 105LE, ez szintén olyantájt. nem mondom, nem rossz amit tudnak, de valahogy olyan öreguras, hogy nem kell szinte váltogatni se, csak a gázpedált kell nyomogatni. pláne a borában volt egy rakat menetbiztonsági cucc, az aztán tényleg érdekes volt. nekem a sportos szóról az jut eszembe, hogy pörgetés, sok benzin, könnyű autó, nem olyan batár orrnehéz mint ezek.
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
-
#16741888
törölt tag
De egyébként teljesen mindegy mert mi most itt a diesel meg a benzines teljesítményéről vtatkozunk, KOX kolléga bizonyította hogy a benzinesből ki lehet tartósan 400lóerőt hozni(kevésbé tartósan sztem 500felett) míg a dieselből sztem összeteheted a kezedet ha 250lovat kihoznak. De szvsz annyit se tudnak egy 2.0es dieselből kihozni. Akkor meg nem értem hogy miről beszélgetünk ha egyszer bizonyított tény hogy a benzines azonos feltételek mellett még mindíg gyorsabb. Turbo nélkül a diesel egy halott dolog, a benzines kevésbé.
-
#16741888
törölt tag
rém egyszerű:
Bővebben: link
Bővebben: link -
#16741888
törölt tag
900ezerrel de annyival többet is tud, vagy ezt tényleg ne akard már bemesélni nekem hogy teljesítményben ugyanott van. A többletteljesítményt meg kell fizetni.
tessék, az 1.3as diesel panda meg 1 millióval drágább az 1.2es benzinesnél. pedig az árérzékenyebb szektor. És még a teljesítménye is hasonló. -
B.Kox
tag
Vazze sztem vegyél nyergesvontatót az már 1200nál leadja csúcsnyomatékot....
Eddíg a teljesítményről vitatkoztunk, de ahogy vesztésre álsz ezen a téren, akkor már mingyá jön a mindennapi használhatóság meg a fogyasztás... LOL!OO =[][]= OO <---- Bayerische Kraft! BMW rulz! *** „Kizárt dolog, hogy magánemberek computereket akarjanak vásárolni, abból a célból, hogy azt lakásukban használják!” Ken Olson a DEC alapítója 1977-ben
-
#16741888
törölt tag
Egyszer jaj de szívesen kipróbálnám ezt, te is kapnál egy diesel Astrát én meg a Benzinest, kimennénk a Hungaroringre, vagy akármelyik pályára, és tolnánk eggyet. Sztem ott helyben fogalmazódna át benned az egész amit a témáról gondoltál, és tépgetnéd szétfele a rugalmassági adatokat.
-
B.Kox
tag
Nesz b.meg:Bővebben: link - ez csak 5misi.
OO =[][]= OO <---- Bayerische Kraft! BMW rulz! *** „Kizárt dolog, hogy magánemberek computereket akarjanak vásárolni, abból a célból, hogy azt lakásukban használják!” Ken Olson a DEC alapítója 1977-ben
-
B.Kox
tag
Bazze, föladom!! Neked mindíg van valami kifogásod...a fordulatszám,az ára, a nyomatéka, a színe.... Mind1, hagyjuk.
OO =[][]= OO <---- Bayerische Kraft! BMW rulz! *** „Kizárt dolog, hogy magánemberek computereket akarjanak vásárolni, abból a célból, hogy azt lakásukban használják!” Ken Olson a DEC alapítója 1977-ben
-
_Volkovy_
nagyúr
Röviden:ez nem sportos.Főleg nem abba a kocsiba,amiről beszélünk.
Ja,amúgy amikor kemény autózásról van szó,és teljesítmény kell(oda pedig magas rpm),hol látni dízel gépeket?Ha olyan nagyszerű lenne a dízel,mint mondod,mindenki azzal menne.
Ok,teherautó,busz,stb motornak tökéletes,utcai személyautóba is lehet jó választás.De.Az,hogy egy szupersportkocsi dízellel megy,röhej. -
Type-R
őstag
Lehet, hogy egy modern dizel autóban nem hallod az alapjáratot, de egy lamboban fogod hallani, mert a motor közvetlenül mögötted van, és a benzinesnek is hallod a hangját, ami egy ilyen autónál követelmény,és még szépen is szóljon.
A Tuareg meg rendes terepjáró, még lehet hozzá rendelni Off Road csomagot is, ami tartalmazza az alváz burkolatot. -
#16741888
törölt tag
Akkor városi terepjáró, nem tök mindegy????
NEM SPORTAUTÓ komolyan mondom ezzel a kukacoskodássoddal kihozod az emberből a mérget, nem csodálom Volkovy megnyilvánulásait.
Sőtt elhiszed hogy engem az eladási statisztikák sem érdekelnek, az emberek többsége azért vesz dieselt mert gazdaságosabb és nem a teljesítménye miatt. De ezt ti nem értitek meg, csak nyomjátok itt a hülye szöveget hogy egy 150lovas diesel felveszi a versenyt egy 200lovas benzinessel. komolyan mondom tegnap amikor olvastam a hasamat fogtam a röhögéstől, de mára már látom hogy komolyan is gondoltad. és a nyomaték nekem megint egy harmadrangú dolog mert világ életemben a pörgős vezetést szerettem, és ki nem állhattam az olyan embereket akik lusták visszaváltani kanyar előtt. Mert megy az úgy is. LOL Ezzel én is kiszálltam a témából, majd néha elolvasgatom milyen hülyeségeket mondtok a jónépnek, csak azt sajnálom hogy soha az életbe nem fogom tudni jelenlegi véleményemet a szemetekbe bebizonyítani, amikor meg lehetőség lenne rá addígra meg lehet hogy tényleg lehagyják a dieselek a benzineseket, de az nem most lesz, szvsz még min, 10év. -
#16741888
törölt tag
Most ha bekamuzom hogy 15éve az jobb lett volna?
lehet hogy jobban vezetek mint egy két ember akinek 20éve van jogsija, de mindegy. féltve vigyázott autóik persze a kiscsaj úgy lebontotta a C Coupe mercit hogy öröm volt nézni. LOL Egyébkén miért kell általánosítani?? Attól hogy 2éve van jogsim lehet hogy többet vezettem már mint akinek már 10éve van.
Miért neked mióta van? tök fölösleges ilyet kérdezni, mertt úgyis benyögöd, hogy 102éve. Én legalább őszinte voltam. De nem merném a kezem tűzbe tenni hogy nem több fajta autót vezettem mint te, de mindegy, nem érdekel, túl nagy tudású emberek vannak itt.