-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tibisz
aktív tag
válasz _Volkovy_ #1505 üzenetére
Ismersz netán, vagy miért illetsz jelzőkkel? Mivel én sem tettem ezt feléd, ezért próbálj meg viselkedni, és kulturáltan írogatni! Előre is köszi, hogy megpróbálod!
Neked az kellene felfognod, hogy mit is tudnak a mai dízel motorok! Amíg ennyire nem Vagy tisztába azzal, hogy mire is képesek a modern dízel motorok, addig lehetőleg ne kiabál Világgá, hogy kérem szépen fogalmam sincs a témához! -
Tibisz
aktív tag
Régebben egy luxusautóba el tudtál képzelni egy dízel motor? Szerintem nem! Ma a luxusautó vásárlók nagyobb része választja, dízel motorral az új autóját! Szerinted ahol nem számít a pénz, ott választanák a dízelt, ha nem lenne jobb, mint a benzines társa?
[Szerkesztve] -
Tibisz
aktív tag
Akkor nem éppen azt a motort próbáltad ki amit említettem, mert ez a leggyengébb láncszem volt! ;) Seat Ibiza Cupra 1,9 PDTDi-t ajánlom szíves figyelmedbe! ;)
Azzal nem értek egyet, hogy orrnehéz lenne az autó a dízel motor miatt, mert egy turbó-benzines, és egy turbó-dízel között kb 30-40 kg a különbség!
A menetbiztonsági felszerelések garmadája, pedig legalább annyira megtalálható az erősebb benzinesekben is, mint az erős dízelekben! -
Tibisz
aktív tag
válasz #16741888 #1523 üzenetére
Légyszi mutass egy olyan 2.0 L autót, amit szériába gyártanak, kb annyi az ára, mint egy 160 lovas dízelnek, és 400-500 lóerő?
1,9-es dízelből hosszú ideig kihoznak 190 pacit, hisz nem okoz nagy gondot az erősített csapágyazásnak, és féltengelyeknek. Ellenben gondolj csak bele, hogy egy amúgy is pörgős motor ami 5e-től adja le az igazi nyomatékát, mit fogsz szólni hosszú távon, ha még tuningolják is?
Hát erről beszélgetünk! -
Tibisz
aktív tag
válasz strike-force #1525 üzenetére
Pont ezt írtam én is, de ezek a sima benzines motorok nyomatéka már most is nagyon kevéske a dízeléhez képest.
Ha egy turbó-benzines autóhoz viszonyítunk egy turbó-dízelt, akkor is a nagyobb nyomaték a dízel mellett marad, a lóerőben viszont már elhúz a benzines, de nem sokat ér vele. -
Tibisz
aktív tag
válasz strike-force #1528 üzenetére
Ezt meg se említsd, mert erre tapasztalatból ugranak!
-
Tibisz
aktív tag
válasz #16741888 #1542 üzenetére
Ez neked a bizonyíték? 100 darab?
Látom nem nagyon Vagy képben a motorok fejlődésében!
Nézd meg, hogy pár év alatt mennyit fejlődött a dízel, és nézd meg, hogy ez alatt mennyit a benzines.
Az autóknál egy adat az Le, és egy másik nagyon fontos teljesítmény adat a nyomaték.
Mielőtt felelőtlen kijelentésekbe bocsátkozol olvass utána: http://www.saab.hu/docs/news/arlista/9-3_osszes_bileng_MY05.pdf -
Tibisz
aktív tag
válasz #16741888 #1553 üzenetére
Láttad a linket amit én adtam Neked? Láttad a rugalmassági adatokat? Estleg Te mindig 0-100-ig használod az autódat?
Eddig arról volt szó, hogy 2.0, és egy árban is vannak! Most már 900e nem számít? Neked megér kb 1s 0-100-ig 900e-ret? Ez jó poén volt, mert rugalmasságban Te is tudod, hogy sehol sincs még a turbó-benzines sem!
Pandára visszatérve: Ha a jelenlegi témánál maradnánk, akkor azt megköszönném! Kis autóba szerintem sem érdemes dízelt venni, de erről eddig nem is volt szó! Mondjuk az 1 milkát szerintem jól benézted, de ezen már tényleg nem érdemes vitatkozni! -
Tibisz
aktív tag
A fogyasztást nem én hoztam fel olvass vissza!
Nem állok vesztésre, mert itt senki sem a nyerésre játszik ,hisz ez egy fórum!
Az pedig nagyon nem jó magyarázat, hogy vegyek nyergesvontató, mert ilyen alapon akkor Te pedig vegyél S2000-ret! Szerintem Nekem előbb lesz nyergesvontatóm, mint Neked S2000-red, erről ennyit!
A teljesítmény szerinted miből áll? Szerinted egy autó menetdinamikáját csak az Le határozza meg? Remélem ezt nem gondolod komolyan
! -
Tibisz
aktív tag
-
Tibisz
aktív tag
1 milkába? Bocsi, ha Neked a 6 milkás árba még belefér a 7 milka, de ez nálam nem megy! Épp ezért nem érzem kötekedésnek!
Seat Ibiza Cupra 1,9 PDTDi: 5784000! ;)
Bővebben: link -
Tibisz
aktív tag
Jó éjt, mindenkinek!
-
Tibisz
aktív tag
válasz _Volkovy_ #1589 üzenetére
Nem értem, hogy ha azokat a teljesítményeket hozza egy dízel, mint egy benzines, sőt nagyobb nyomatékot, akkor az már miért is nem sportos attól, mert nem pörög? Örök rejtély!
''_Volkovy_: Ha olyan nagyszerű lenne a dízel,mint mondod,mindenki azzal menne.''
Segítek, hogy kcisit elgondolkozhass: Bővebben: link
Bővebben: link
Bővebben: link -
Tibisz
aktív tag
-
Tibisz
aktív tag
Szerinted hány Tuareg vásárló használja az autóját terepezésre! A Tuareg városi terepjáró, ezt kellene felgfogni!
Motorhangra visszatérve: Kinek a pap tetszik, és kinek a papné!
Szeritnem a legjobb döntés egy év múlva lesz az autó megjelenése után, amikor közzé teszik az eladási statisztikákat. -
Tibisz
aktív tag
válasz #16741888 #1658 üzenetére
Bocsi, de honnan veszed, hogy az emberek többsége nem a teljesítmény miatt vesz dízel autót? Hétköznapi használat során szerinted mi a jobb: 1: Nagy nyomaték alacsony fordulaton; 2. Közepes nyomaték, magas fordulaton?
Linkeltem egy érdekes cikket az A5-ről, de megteszem Neked még egyszer, hogy ne legyen kukacoskodás:
Bővebben: link
Milyen érdekes, hogy világviszonylatban 51,9%-an választják inkább szerinted a gazdaságosságot. Ezek szerint Franciaországban ennyi szegény lenne, hogy minden 100 autóból 70 dízel?! Kicsit gondolkozzál már légyszi, hisz új autókról beszélünk, mellé pedig olyan keresetük van, ahol nem számít az a pár forint, de mégis egyre többen vesznek dízelt! Milyen érdeke nem?
Látom a fizikai tanulmányaidat nem ártana csiszolni! Mit érsz a halom lóerővel, nyomaték nélkül? Láttál már életedben nyomatékgörbét?
10 év mire? Addigra átrágod az autóval kapcsolatos alapvető műszaki ismereteket, ami ahhoz kell, hogy ne írj ekkora badarságokat?