-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
macilaci78 #346116 üzenetére
az OT minősítésnek az eredetiség a feltétele, és ha a 2010-es autódra 2014-ben jött ki utoljára szoftver, akkor tuti nem hagyják majd, hogy te egy 2045-ben ráhegesztett valamivel menj a vizsgasorra.
-
válasz
Blindmouse_ #346092 üzenetére
csak valódi bőrről beszéltem. vagyis valódi bőr darálékról, mert max. Rollsban van olyan bőr, amit 1:1-ben a marha oldaláról húztak le.
full műbőr ülésem nem volt, és nem is kívánom senkinek -
válasz
Blindmouse_ #346079 üzenetére
volt már Alcantarád? nekem mondjuk igen
sokkal nehezebb bele izzadni, mint egy olcsó* bőrbe.
(* minden, BMW-től lefelé mért autómárka bőrje)
bőrös is volt, soha többé nem szeretnék. -
válasz
Steve_Brown #345244 üzenetére
-
válasz
Steve_Brown #345237 üzenetére
kerékcsapágy?
-
válasz
ParmaBoy #345060 üzenetére
Mazda specifikusat szerettem volna, aki tudja írni a digitlis szervizkönyvet. és a 4,9 csillagos értékelés meggyőzött: Tombox Service Kft a XI. kerületben
nekem kiesik, de simán megérte elmenni oda. Tamás végtelenül kommunikatív, mindent elmond amit csinál, néha még azt is amire nem kérdeztemvégig ültem mellette másfél órát, amíg mindent szisztematikusan átnézett, kicserélt. nincs VIP váró mint a Lexus szervizben, de valahogy itt komfortosabban éreztem magam.
#345071 macilaci78 fékfolyadék
-
voltam ma szervizben, a feleségem CX5-jét vittem, most lett 6 éves
fékolaj-csere, olajcsere, összes szűrő - 67 ezer forint
kétszer vissza kellett kérdeznem, hogy ne maradt-e le egy egyes az elejéről -
válasz
N_A_S #344564 üzenetére
feleségem volt ezeknél, egy Mustang-ot meg egy Camaro-t vezetett a Kakucs ringen. harmadikat már nem kellett kapcsolni, és a tulaj vagy az instruktor ott ül melletted, és "szorosan fog" már ami azt illeti, hogy mennyire enged gyorsan menni. ettől függetlenül a feleségemnek csak sikerült megcsúsztatni a Camaro farát, volt is egy kis
kiabáláshangos beszélgetés a végén emiatt.
egynek jó, de a sebesség mámorát nem itt szerzed meg, a Kakucs is rövid pálya ekkora autókhoz. -
válasz
DeathAdder #344062 üzenetére
az, hogy hány csomagban adják fel, érdemben mindegy lesz
a vám mértéke nem lesz különböző az UAE és a Japán feladótól
arra készülj, hogy az áfát a vámmal és szállítási költséggel emelt összegre kell pluszban befizetni, illetve szállítónként eltérő vámkezelési költség is felmerülhet, ami számlánként (nem csomag darabonként) 3500-15000 forint is lehet pluszban -
válasz
Blindmouse_ #342954 üzenetére
ennyire nem egyszerű, itt egy videó
nekem elsőre elment vele 3 órám
és a szénkefét nem kell cserélni, csak kitisztítani azt a sínt, amiben mozognak -
válasz
grizlisandor #342951 üzenetére
annyi történik vele, hogy a szénkefék beragadnak a kosztól (saját kopásuk, meg a kinti rittyó)
ezért is oldja meg egy kis ütés akkor, amikor még csak kezdődik a baj
egyébként jó, hogy észre lett véve, mert amikor megáll mindkettő, akkor utána a kompresszor térdel le. -
válasz
grizlisandor #342949 üzenetére
Volkswagen? mert akkor az javítható, én is csináltam már ilyet
általában nem nagy truváj, és mivel amúgy is ki kell venni egy cseréhez, előtte adnék egy esélyt a javításnak -
kérdeztem már, hogy van valakinek motorkerékpár szerelő ismerőse? valahol a dél-Pest - Kecskemét tengelyen kellene, gazdaságos megoldást keresek
van egy 2019 októberében letámasztott CBF600-am, azt kellene lábra állítani. nyilván ami benzin benne volt az belerohadt... garázsban tartom, ponyva alatt. -
válasz
ArthurShelby #342705 üzenetére
remélem jó minőség, mert 100 ezerbe fájt
-
válasz
MasterMark #342691 üzenetére
ohh, én automatikusan feltételeztem a mg/litert, azt hittem a rendőrségi szonda is abban mér. ha az a 0,57 az ezrelék, akkor nyilván lehet egy feles, igen
-
válasz
-secret- #342686 üzenetére
no offense, nekem van alkohol teszterem a cégben, szoktam is random időközönként mindenkivel fújatni, szóval van rálátásom
0,57 mg/liter nem egy felestől jön... az valahol 0,15 körül van, testalkattól és egyéb tényezőktől függően.
egy 80 kilós felnőtt férfi nagyjából egyébként 0,1 mg/liter alkoholt bont le egy óra alatt. -
válasz
MasterMark #341600 üzenetére
+1 arra, hogy nem számítottak a kamerára Vismajor01 autójában, és megpróbálkoztak
-
gumit átvesznek Dunaharasztiban az 51-es mellett a New Energy telephelyén, ingyen, bárkitől (cégtől is) nagyobb mennyiségben is.
hulladékudvarba csak 4-et tudsz bevinni, ide viszont 400-at is. -
válasz
szebe #341380 üzenetére
jelentős magyarországi ingatlanvagyonnal rendelkezik, nagy értékű gépkocsik vannak a tulajdonában, jövedelme jóval az átlag feletti*
ez miért függ össze azzal, hogy ne menjen sittre? ki a f*szomat érdekli, hogy mennyire gazdag? és az igazságszolgáltatást miért érdekli?
másik meg, hogy ugyan már hatszor (!) elvették a jogsiját, de a bűnismétlés veszélye nem áll fenn? miért, nyolcadjára már tuti nem vezet majd részegen?!
* gondolom a jelentős ingatlanvagyon NEM hálapénzből van, hanem a közkórházban végzett munkájából -
válasz
szebe #341370 üzenetére
de valami változna: több (adó)bevétel az államnak
és több káromkodás a népnek, mert műszakira időpontot foglalni most is lehetetlen földi halandónak, csak úgy, ha fizetsz valami autókereskedésnek (vagy bárkinek, aki fizet a robotért, ami az időpontfoglalóban időpontot szerez - bárki is írta, hülyére keresi magát vele, az biztos) -
válasz
Eugene Roe #341346 üzenetére
ha állandóan be van b*szva, akkor nekem ne műtse családtagomat, köszi
-
válasz
focvis #340677 üzenetére
feleségem oszlopon meghúzta a CX5-öt derékmagasan, azt javították (ködöléssel) teljesen észrevehetetlen, tudok referencia képet mutatni
később a küszöböt is meghúzta egy magas padkán, az se látszik
bezzeg a német, akitől vettük a márkaszervizében javíttatta, és a lökös eltérő színű -
válasz
szabonagyur #339154 üzenetére
van az, csak keresni kell
-
-
válasz
macilaci78 #338864 üzenetére
a zöld rendszám az új roki kártya, amíg lehet vele ingyen parkolni
-
válasz
norbert1998 #338482 üzenetére
állítólag itthon 15 centi az átlag
-
válasz
bulikavagyok #338069 üzenetére
én a 2010-es évek elején vezettem nagyon sokat, a Focusba másfél év alatt toltam bele a 100 ezret, területi képviselő voltam. utána a Hyundai 4 év alatt (~34 ezer per év), a Kodiaq is 4 év alatt (~30 ezer per év) és a Lexus most lesz 2 éves és itt talán ~25 ezer lesz meg éves átlagban
szólva a trend nálam is csökken, de 15km-re lakom a munkahelyemtől, és nem tervezek váltani -
válasz
bulikavagyok #338034 üzenetére
a Leon-omba tettem 120 ezret, a céges Fókába 100 ezret, a céges Hyundai-ba 135 ezret, a céges Kodiaq-ba 125 ezret, a Lexusba 45 ezret - ezek a saját autók. '98 óta van jogsim, de csak 2007 óta vezetek napi szinten, előtte csak a szülők autóit buliba
-
válasz
ParmaBoy #337333 üzenetére
nézőpont kérdése, kinek mi a másik liga, bár egy $5-os ELM327-hez képest minden az....
most, hogy be van csípődve nálam az R53 Mini, nézegetem, hogy milyen olvasó kellene hozzá, és EZ mondjuk nem is drága, de lehet vele mondjuk olajcsere periódust vissza állítani, vagy TPMS-t resetelni, meg egy halom haszontalan mindenmást.
$200-$300 között pedig válogatni lehet az élőadatos Ancel - Foxwell - Launch gépek között. -
válasz
stickermajom #336585 üzenetére
én úgy gondolom, az elv olyan mint a fing. tartja az ember, amíg bírja.
-
válasz
BigBlackDog #336326 üzenetére
ebben lehet igazad van
viszont a Hyundai-nál nem vették észre 4 év alatt azt sem, hogy a motorvezérlőt az MMC-nél szétforrasztották (!!) hogy kivegyék belőle a chipet, amit írni kellett, mert 10 éve ők csak úgy tudták írni a Bosch EDC17 vezérlőt -
hehe, az első cégesemet én is csippeltettem
igaz harmadjára lett jó, kétszer voltam vele az MMC-nél, de 120 ezerért nem sikerült neki megcsinálni, így inkább lenyeltem a békát, és kifizettem a Rigotech-nek még 180k-t, hogy rendbe tegyék... azóta nem chippeltettem semmit, nem bízom senkiben.
amúgy venni akartam egy dobozos Renault-t, és csak a 90 lovas volt elérhető, de én a 110 lovasat akartam. akkor mondta az értékesítő srác a szalonban, hogy ugyan mit vakarózok ennyit, toljak rá egy csippet, itt a szalonban úgysem veszik észre ha jövök vele szervizre.
-
válasz
macilaci78 #336274 üzenetére
ez nem így van, hogy mit vagy köteles használni, meg mit nem
ez úgy van, hogy adott munkakörhöz a tulajdonos vagy a főnök eldönti, hogy milyen munkaeszköz jár. innen már a te döntésed, hogy az neked tetszik, vagy sem, kényelmes, vagy sem, és, hogy ez a kényelmetlenség megér-e annyit, hogy emiatt munkahelyet válts.
alap esetben én is figyelembe veszem a munkavállalóim igényeit - de csak egy bizonyos, számomra ésszerű határig. munkavédelmi cipőből pl 30 ezerig azt vesznek, ami kényelmes, pont nem érdekel. vagy a céges autók hátsó ablakát is engedtem nekik sötétíteni. de azt mondjuk nem engedném, hogy másik felnit vegyenek rá, mert nem elég menő a 16" vasfelni dísztárcsával. ez van, ezt kell szeretni. -
válasz
grizlisandor #336043 üzenetére
aki nyelvtanilag se tud egy hirdetést megírni rendesen, attól autót se szabad venni
-
-
tavaly nyáron kivonattam ideiglenesen a motoromat a forgalomból, de a kötelező be volt fizetve, az egész évre (április 18 forduló)
most kaptam megint levelet a biztosítótól, hogy mennyi lenne jövőre a biztosítás, de én nem akarok fizetni olyanra, ami ki van vonva a forgalomból (még ha ideiglenesen is) mert idén nem lesz vissza helyezve, amint lejár az egy év, hosszabbítom meg megint újra
mit csináljak a biztosítással? B6-ban vagyok, egyébként 9500 forint lenne egy évre, de kizárt, hogy a motor lábra lesz állítva idén, és motorozni fogok tudni vele. -
válasz
Vismajor01 #335341 üzenetére
nyilván mindenre is van indoka. ha nem is valós, de van
így vérmérséklettől függően a következő lehetőségeid vannak:
- fenyegetés, facebook csoportban a teljes történet leírásával, verőemberekkel, szerb maffiával, vagy hasonlókkal
- trélerrel megjelenés, az eddig elvégzett munkák kifizetése és az autóval távozás
- vagy teszed az értetlent, beszélsz vele személyesen és várod a csodát -
válasz
hobizoli #335024 üzenetére
öcsém 3 éven keresztül dolgozott termékmenedzserként a brit BremsenTechnik-nek, akik a kínai (saját) gyárukban bérgyártják a Brembo "made in China" feliratos cuccait. ha valakinek adok a véleményére fék témában, akkor ő az
és ezt csak azért írom le, mert pont ugyan azon a véleményen van, mint te: Pagid > Jurid (gyakorlatilag Ferodo) > mindenmás -
van itthon valami R50/52/53 csoport-fórum-bármi?
megindult a vezérhangya -
válasz
ParmaBoy #334628 üzenetére
napelem van, mindegy mennyi villanyt eszik, legalább nem az államnak adom el
olyan kell ami bírja az ovijáratot, a CX-5 az elmúlt 21 hónapban nem ment 8.000 km-t de azt mindet vidéken falun. mondjuk baja nincs, a szívó benzint ezért választottuk, de 1) a feleségem rájött, hogy nagy az autó külmérete, nehezen parkol vele még a helyi OTP előtt is, 360 fokos kamera ide vagy oda és 2) ha már van áram, akkor jó lenne valami, ami kihasználná a napelem előnyeit. -
válasz
MasterMark #333509 üzenetére
igen, hiszen szemmel láthatóan az ijedtségen túl nem volt komoly sérülés, erről a mellettem ülők is megerősítettek.
nem tudom mikor kerülünk majd gyámság alá mindannyian, mert úgy látom nem tud egyikőnk sem döntést meghozni a saját egészségéről a fórum szerint
-
válasz
Reggie0 #333502 üzenetére
elképzelhető, hogy félreérthetően fogalmaztam?
megkérdeztem mindenkit, aki az autóban ült, hogy jól vannak-e, és/vagy milyen sérüléseik vannak. a feleségem kolléganője mondta, hogy beverte a fejét az oldalüvegbe, a feleségem meg mutatta, hogy a mellkasán a befeszülő öv piros horzsolást csinált.
megkérdeztem őket, hogy hívjunk-e mentőt, azt mondták felelősségük teljes tudatában, hogy nem szükséges. erre felhívtam a 112-t, akik kérdezték a baleset súlyosságát. elmondtam nekik amit tapasztaltam, amire az volt a válasz, hogy küldenek rendőrt és mentőt.
nem mondtam, hogy ne küldjenek mentőt. a kiérkező mentőknek nem mondtam, hogy menjenek vissza.
nekem nem történt bajom az ijedtségen kívül, és nem is akartam volna önhatalmúlag döntést hozni arról, hogy kell-e mentő vagy sem. az első pillanattól kezdve egyértelmű volt egyébként, hogy nem történt komoly sérülés, amiben a mentősök egyébként megerősítettek - annak ellenére, hogy egyikőnknek sincs orvosi végzettsége, hogy ezt a baleset után hitelesen megítéljük. felnőtt emberként mégis minden autóban ülő érezte, hogy mi a szitu.én ott voltam, átéltem, és elmondom a véleményem, te meg az akkori énemtől 10 évre és sok-sok km-re most fekete-fehér véleményt fogalmazol meg, hogy sudribunkó vagyok, és reméled meglesz majd a méltó büntetésem - arra kérlek, hogy ezeket a megjegyzéseket a jövőben velem szemben hanyagoljad, nincs rá szükségem.
-
válasz
MasterMark #333479 üzenetére
nyilván szemet hunytunk volna a sérülések felett, ha a károkozó nem ellenségesen áll hozzá a helyzethez. egy zúzódás még nem a világ vége.
más kérdés, hogy végül a feleségemet és a kolléganőjét is bevitték a mentővel, mert attól féltek vannak belső sérülések, és az orvos, látva azt, hogy az esetben a helyszínen sem lévő férj mennyire agresszíven viselkedett, a kórlapra mindkettejüknek 8 napon túl gyógyuló sérüléseket jegyeztek fel. ezt akkor mondták, amikor engem is beültettek a mentőautóba, hogy megvizsgáljanak. azt mondták jelentősége nincs, csak akkor, ha "a másikat elmeszelik" valami miatt (pl ittasság) de aztán kiderült, hogy már eleve más jogi kategóriába esett az egész ("súlyos személyi sérülést okozó közúti baleset okozása")
így utólag kicsit örültem neki, de ez genyóság -
válasz
Blindmouse_ #333470 üzenetére
láttad volna a rendőr arcát, amikor én megkérdeztem a pasast, hogy "jól hallottam, most megfenyegette a rendőröket?"
az a rendőr csak arra várt, hogy a férfi bármit válaszoljon, és már csattant volna a gumibot -
válasz
Blindmouse_ #333463 üzenetére
jópár éve még a belvárosban laktunk, a 13. kerületben a Nyugati környékén, és ott a kis utcákban egy jobbkezest nézett be egy csaj.
este volt, 10 körül. nekem fekvőrendőr is volt, tehát tuti egyesben mentem át a kereszteződésen, de nekem volt kamera meg GPS nyomkövetés is a kocsiban, a nyomkövető szerint 32-vel mentem a csattanás pillanatában. oldalról ugyanis fékezés nélkül nekem hajtott úgy, hogy kitört az ix35 első kereke. (neki meg légzsák nyílt az A3-ban)
kiszállok, mondom mi van, lett-e sérülés vagy bármi, de egy szót se szólt, ki se akart szállni az autóból. megnéztem az én utasaimat, beverték a fejüket az oldal üvegbe, zúzódások a biztonsági övtől, stb apróságok. na mondom akkor töltsünk kék sárgát, mire visszaül az autóba (addig se szólt egy szót se!) és elkezd telefonálni. ekkor hívtam a rendőröket én, akik hívták a mentőket. mindenki ki is ért, de mint kiderült, a kislány a férjét hívta, aki a rendőrök érkezése előtt már meg is érkezett, és azzal zsibbasztott, hogy 90-el jöttem. javasoltam neki, hogy nézzük vissza az autómban a kamera felvételt, vagy azt, ami a sarkon az oszlopon van (térfigyelő) mert egyik sem fogja ezt megerősíteni, de nagyon durván erőszakosan, már-már agresszíven nyomult, hogy én vagyok a hibás. mondtam neki, hogy ha nem volt itt a baleset pillanatában, akkor talán hagyja ezt annyiban.... itt jöttek meg a rendőrök, nekik is előadta a performanszt, hogy én biztos 90-el jöttem azért nem látott a felesége. a rendőr is jelezte, hogy 1) akkor nem a kereszteződés közepén állnának az autók, 2) a fekvőrendőrön ép ésszel nem lehet annyival áthajtani. erre hősünk megfenyegette (!) a rendőröket, hogy ha még hétfőn is akarnak dolgozni, akkor nem mondanak ilyeneket.
végül egy évig húzódott a pereskedés, több fellebbezéssel a részükről. 3 hónap eltiltás és 250.000 pénzbüntetés, de a fellebbezés után az eltiltást törölték. mi volt a hivatkozási alapjuk? a nőnek a munkához szüksége van az autóra. foglalkozása? műkörmös
mindegy, leszartam, de idegesített, hogy a csavó mindent megmozgatott a 13. kerületi kapitányságon, hogy ne legyen belőle semmi. -
válasz
Tothgera30 #333170 üzenetére
előzés közben a rágyorsítás a másik féltől az közúti veszélyeztetés
simán felnyomható, ha a kamerán látszik -
válasz
6030D #332737 üzenetére
én munkáltatóként még nézem, hogy ez a másik oldalnak hogy éri meg.
az egyetlen opció szerintem is, hogy lejár a lízing, ahogy ParmaBoy mondja, és tippre 20% (ha beígértek sok km-t az öt évre, akkor talán 15%) maradványértéken kellene kezdeni az autóval valamit. úgy gondolkozhat a főni, hogy ez a 20% neki most kb 1-1,5 milla, de neked (piaci)értéken 5, szóval kis befektetéssel nagy dolgot adhat.
aztán meg mondja, hogy 1) nincs új verda X évig, mert most kaptál egyet. ezzel megspórol havi nettó 90-150 ezret, ami a lízing költsége volt, azaz kb egy év alatt kiforogja neki a befektetést, és 2) mondjuk 3 évig nem kapsz fizuemelést sem, mert most kaptál egy 5 millás verdát
ebben a konstellációban értem, hogy miért adna oda neked valaki egy autót "csak úgy".
ha egy évnél rövidebb időtávra tervezel a jelenlegi munkahelyeden, akkor fogadd el, és örülj neki.
ha hosszú távra (3+ évre) akkor előtte fektessétek le a szabályokat a jövőbeni fizetésemelésekről és egyéb juttatásokról. nem mindegy, hogy valami jár, vagy adható.
Új hozzászólás Aktív témák
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Torrent meghívó kunyeráló
- Filmvilág
- BestBuy topik
- Fujifilm X
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Teljesen az AI-ra fókuszál az új AMD Instinct sorozat
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- További aktív témák...
- Telefon felvásárlás!! iPhone 15/iPhone 15 Plus/iPhone 15 Pro/iPhone 15 Pro Max
- LG 27GR95UM - 27" MiniLED - UHD 4K - 160Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium PRO - HDR 1000
- HGST HUH721010AL5200 10TB 7.2k SAS HDD, DELL branded, nettó 38000Ft + ÁFA, 1 év garancia
- Telefon felvásárlás!! Honor 400 Lite, Honor 400, Honor 400 Pro
- BESZÁMÍTÁS! MSI B450M R5 5500 32GB DDR4 512GB SSD RTX 3060 12GB Rampage SHIVA Chieftec 600W
Állásajánlatok
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest