-
Fototrend
Autós topik
-
ArthurShelby
addikt
válasz
ArthurShelby #341753 üzenetére
(rögzített hozzászólás)
🎺 Az eremények alapján 2 tali leszt 🎺:
Egy Bp-hez közel, május 13-án kedden 17:00-kor, a Budaörsi Auchan totem oszlopánál (47.4530292, 18.9443333) [kép] [kép] [kép]).
És egy Győrben május 17-én szombatot 16:00-kor a győri ETO parkolóban [link].
Köszönöm mindenkinek a részvételt és a konstruktív hozzáállást!
Találkozzunk minél többen, remélem plusz meglepetés vendégek/tagok is lesznek majd!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Holnap én melózom este, de 17-18:30 között ráérek, lesztek kint ilyen korán is?
-
válasz
6030D #342930 üzenetére
Na ja, az út tisztaság az nem csak az autósokat érinti… vagy hát a nem tisztaság. M0-án van a belső sávban egy piros párna Érd vonalában talán, kiváncsi leszek mennyi ideig lesz még ott, eddig olyan 2,5-3 hete vettem észre először, és ez a kevésbé veszélyes hulladék. Nem vagyok egy dudálgatós típus, inkább kiabálok
-
válasz
simonjoe #342915 üzenetére
Mondjuk, mit várunk, az autósok is mennek össze vissza... pedig ők tanulták és vizsgáztak is belőle és valaki szerint elérték a megfelelő szintet.
Kerékpáros meg csak megy, nem kell papír se. - no nem mintha azt szorgalmaznám, hogy legyen vizsga nekik is... mert értelmetlen pénzbeszedés lenne az is
-
válasz
focvis #342908 üzenetére
Azért abban ne legyél biztos, hogy a bringások ott mennek ahol kell ilyen esetben... tegnap Etyeken sétálgattunk, ott van végig a faluban egy szép sárga vonal, ezer meg egy tábla jelzi, hogy bringás a sárga folyamatos vonalon kívül, autós belül... hát a kis speederek simán előzgetik egymást behajtva az autós területre, mindenféle gond és félsz nélkül... de volt olyan is aki még véletlenül se ment volna a sárga és a patka közötti területre, hanem ott bóklászott előttem és kísérgettem egy jó darabig - lassan is ment gondolom elfáradt, mert szembeforgalom miatt nem akartam pár centire elmenni mellette. Legszívesebben ledudáltam volna, de tuti ilyedtében beesett volna elém.
A napokban kirajzottak a bringások, nagyon kell figyelni, szintén tegnapi városban cicanacis bukósisakos versenyző körforgalomban nem akarta elsőbbséget adni, majd mikor kimentem és ő ugyanarra jött, majdnem felkenődött a csomagtartóra, mert előttem már megállt egy teherautó, majd ezek után jobbról kikerült és a kanyarodó teherautónak is majdnem nekiment... teherautós tuti nem látott belőle semmit. -
válasz
focvis #342887 üzenetére
Én nem is tudtam, hogy merre laksz.
Viszont védjem a régiód, kb két naponta tuti megyünk arra valamiért, játszótér Duna-part, vagy pl egy jo pizza (Hétköznapok), vagy egy jó fagyi, itt lakunk egy “köpésre” de a Duna ezen oldalán továbbra is giga lemaradásban van minden, egy-egy értelmes hely nyílt mostanában a többi katasztrófa.
-
Mondjuk ha az elmúlt 21e km-t nézem, én fizettem 24e Ft-ot, azzal lett volna 1,1-1,2 M Ft, óvatos becsléssel.
Én megyek vele, szóval így motorcsere után, számítok garancia időn belül egy akku cserére is 2029 év végéig simán kiadja, addigra lesz benne 150e kb még garis is lesz.
Mondjuk egyiket se szeretném zsebből 100-150e km múlva javíttatni, mindegyik költséges lesz. -
válasz
focvis #342862 üzenetére
A fogyasztás az nagyon nem hiányzik, ellenben befektetés/élmény szempontból egy ilyen autó jó döntés. Tudnék fogadni, hogy ha üzemeltetés oldal még költségesebb is lesz teszem azt 5–10 év múlva mondjuk a Teslámhoz képest az auto értéke közelíteni fog, vagy többet ér majd az S4.
-
válasz
tboldi #342854 üzenetére
Simán venne… csak aki nem tud/akar foglalkozni semennyit egy autóval annak valami igénytelen igásló kell… sajnos olyan aki nem képes vigyázni semmire, bármi ami körülötte van az vagy elromlik vagy lelakja, előbb mint kettőt pislantanál, Fox-ot úgy kapta ajándékba van rajta kettő fenék méretű horpadas egy elől egy hátul, de állítja nem ment neki semminek
-
válasz
simonjoe #342846 üzenetére
Nekem nem kell elmondani, mit jelent +1 henger.
Állandóan azt éreztem, hogy alacsony a fordulat és mintha nem menne egy henger.
- pedig nem, ez ilyen
Anyunak van egy 2003-as literes Yarisa, az is csak 3 henger de az picit virgoncabb és sokkal harmonikusabb a járása.
Anyósnak vannak tévképzetei… régen volt egy Alfa GTV-jük 2l V6 a 2000-es évek előtt - amit ropira törtek - azóta is ezt hajtogatja… nah hát ahhoz persze lehet bármit hasonlítgatni. Egy 3.0 V6-ot abból én is befogadnék duzzogva.
Splash-ben is az a baja magasan van az ülés és amúgy tényleg a fura, hogy egyáltalán nem lehet letenni benne az ülést alapból kakasülő és onnan csak felfelé van.
Persze szipiszupi olcsó, jó, menő autót szeretne.-
nehezen értettem meg vele, hogy abban a keretben amiben nézeget ha talál jó állapotút ami relatív egyszerű auto akkor azt meg kell venni… mondanám vegyen egy swift sportot… de az is bőven drágább, vagy már én nem ugranék bele, ha közelit a pénz része. -
válasz
kisza25 #342803 üzenetére
Én nem vagyok dátumokban erős, sőt nem is érdekel igazán, de minden be van írva a naptáromba, ami fontos, ami nem, arról meg kapok értesítést időben. Ellenben nem tologatok semmit, ha valamit el kell intézni egyből elintézem.
Ma mentem ezzel a csoda kölcsöngépjárművel, csak itt a környéken.
Suzuki Splash, anyós panaszkodott nem megy egy VW Fox 75 Le-s (124nm) csodagépjármű után, hát mondom nosza rajta, megyek egy kört.Szó mi szó, hát ez mindent csinál csak nem megy, literes 65 Le (90 nm), talán a nyomaték igazán ami hiányzik, vagy nagyon meg kell forgatni hozzá, amit az ember nem igazán szeretne. Amúgy 84e km-es egészen egybelévő autó, fék futómű teljesen patika, a hővédő lemez zörög, de a kipuff se volt rozsdás, egész meglepő volt, hogy a motortér belső részéből egy csomó része látható a futóműnek, hajtásnak, mondjuk ez abszolút pozitív. A csónakos mozgása nekem júj, nagyon elszoktam ettől, de ami a legfurább volt, hogy egyszerűen kormányzás után nem akart egyenesbe állni, állandóan korrigálnom kellett, hogy helló maradj már ott ahova kormányoztam.
Amúgy simán női városi autónak tuti jó szerintem, pici 5 ajtós, elektromos ablak, volt rajta hátul sötétítés, persze pár karc, elöl lököst valamikor megnyomták, de bent semmi javítás nem látszik, megnéztem tüzetesebben, mert eladó is az autó és km, állapothoz képest relatív olcsó volt 1,4M jómagyar Ft. 5,4l-es átlagot írt a fedélzetije, teljesen reálisnak is tartom.
-
válasz
Steve_Brown #342753 üzenetére
Nekem az van, anyós autóján is, előrelátó vagyok, de ez kölcsön kocsi.
-
Nők és autók mai epizódja:
Anyósnak megint lekotlott az autója… elkérte a barátnője autóját, amit kb 2 napja használ, feleségemmel megbeszélték kell rá pályamatrica mert ma jön látogatóba.
Ez persze elmaradt… bő 1,5 órával később vettem rá matricát - bár lehet már felesleges volt, 1 órán túl bünti van - mikor ideérve kérte állítsam be az oldalsó tükröket mert nem lát ki a kocsiból… Suzuki splash biztos nehéz lehet beállítani, de majd segítek. Félelmetes tényleg, hogy mennyi ilyen sofőr lehet még az utakon…
Valami tipp matrica fronton, írjunk előzetesen kérelmet? Vagy nincs mit tenni, majd jön a bünti arra kell válaszolni? Persze kölcsön kocsi további kellemetlen helyzet. -
Piáláshoz nem tudok hozzátenni - ritkán és keveset, súlyom sincs meg hozza nem is bírom, vezetéskor soha, de mi van ha pl mint nekem van távoli irányítás a kocsiban, pl udvarról simán kisétáltatom, bent se ülök a kocsiba. Ezt lehet pl ittasan vagy se? Mondjuk szondáztatásra igazából nulla esély, csak elvi a feltevés.
Nem ülök autóban nem vagyok köteles szondát fujni, vagy?
-
válasz
grizlisandor #342624 üzenetére
Velem van a baj, hogy soha de soha nem “figyeltem” ilyenekre túlzottan, még most villanyosként se veszem észre ha 18 vagy 21 kwh fogy el 100-on?
Benzinből meg aztán ilyen difit sose vettem volna észre
-
válasz
Reggie0 #342602 üzenetére
Tudod itt az a gond, hogy tiltani kell, korlátozni kell, mennyivel egyszerűbb lenne ha gondolkoznának sokan és a saját kényelműket nem tennék mindig mindenki más "általános érdeke" elé, ez sajnos nem csak ezekre vonatkozik, hanem minden másra is persze.
Blőd példa... csütörtök kukanap, a kukások az úttesten hagyják a kukát, ugyanez a szitu lesz, mint az előbb csak kukával, én ha itthon vagyok kimegyek, behúzom a sajátom, meg a szomszédomét is 1-2 méterrel az útról. Nem az én fényezésem a cél, közel nem vagyok hibátlan, és nekem is vannak önös dolgaim ... hanem egy egyszerű gesztus/figyelmesség, ami nem egy nem kettő embernek segít, hanem mondjuk az összesnek aki a két kuka miatt egész nap lassítgat kerülget.
-
válasz
F-ECT$ #342545 üzenetére
Első autónak is jó, csak nagyon sokan nem tudnak még/már megfizetni ilyen kategóriás autókat, de akár egy lassan olcsónak számító 4,5-5M Ft-os I3-ast se... a nagy átlag 16e km-t megy egy autóval, ez havonta kerekítve 1300 km, tovább szeded, mondjuk munkanapokra és nem számolsz mást, akkor napi 62 km, amit ugye a hétvégi meg az egyéb utazásokkal még csökken is, erre bármilyen elektromos autó megfelel, télen is kb. még a 2,5-3M Ft-os árkategóriában is.
-
válasz
Reggie0 #342527 üzenetére
Kár ezen rugózni, szerintem ettől lesz az egész egy nagy zsúfolt használhatatlan valami... ma is jártunk épp arra, ugyanúgy álltak az autók, így ha kettő kocsi jön egymással szemben, akkor az egyik rámegy a szomszéd "olcsón" letérkövezett bejáróra, mert elmenni nem tudnak egyszerre, tehát lehúzódik az útról, hogy a másik elférjen, ebből lesz a szétrombolt térkő, meg az út melletti kátyú és az úton a sok felhordott kavics.
Azért mert kettő balek, nem képes értelmesen parkolni, és nem fogja fel, hogy az útra ne lógjon be. Nem fogunk egyetérteni, a lehet és az ésszerű sajnos nem mindig jár együtt.
Amúgy a fő gond az, hogy nem egy nem kettő ingatlant megcsinálnak garázzsal, átadják, majd a garázsból csinálnak szobát, a 2-3 kocsi meg megy ki az udvarra meg az utcára.
Lényeg a lényeg, nem előttem van, nem is járok arra kocsival, gyalog meg nem igazán érint, csak nulla logika van abban amit művelnek. -
Járda?
- se járda, se árok itt az úttesten sétálsz
Reggie0 de miért az úton parkol valaki családi házas övezetben? Azért van udvarod, hogy ott állj meg nem?
Én képes vagyok naponta 3-4x is visszaállni a garázsba pedig előttem 4-5 auto is elférne senkit nem zavarnék, 16 évig manuál kapuval, tehát kiszáll kinyit visszaül beáll becsuk.
Aztán ha a mentő tűzoltó netán nem fér el és kerülni kell vagy csak lassan tud átmenni emiatt az nagyon tré. Egy pici 400 m2-es telken is kellene akadni 15 m2-nek egy autónak, persze ahol 1 telekre kerül 2 ikerház és van 5 auto… az megint egy másik szitu. -
válasz
macilaci78 #342473 üzenetére
Nem baj akkor is amiatt volt a gond, rengetegen megmondták ki kell tiltani mindet!
-
válasz
bulikavagyok #342459 üzenetére
Van itt szó az autók méretétől is, erről jut eszembe, hogy ma is sétáltunk itt a környéken, ikerházak tömkelege már nem tudnak megállni az úttal párhuzamosan mert nincs annyi hely, vagy épp sár van… vagy árok ezért simán merőlegesen állnak a kapukra az autók. Ezzel egy gond van, keskeny közterületi rész a kerites előtt, keskeny út és konkrétan a sok kombi meg suv belóg az útra ezt képesek egymással szembeni házaknál is eljátszani így csinálnak igazi szlalompályát, mert kettő kocsi nem fér el egymás mellett az úton miattuk, egy is csak ha kanyarog. Az udvarra meg nem állnak be, mert a kapu mögött van a trambulin a gyerekeknek. Annyi nem közvetlen szabályozás is lehetne emiatt az átlagosan megnövekedett auto méretek miatt…
-
válasz
thefreeman #342307 üzenetére
Nekünk is opció egy HR a hónap végén, jó tudni, hogy figyelni kell nagyon a trafik miatt.
-
válasz
macilaci78 #342304 üzenetére
Az eset nagyon tanulságos amúgy, meg rémisztő is, de az emberek véleményalkotása a legdurvább az elferdített latolgatásokkal teli média miatt.
-
válasz
stickermajom #342279 üzenetére
Lehet egy elektromos roller…
-
-
Köszi, meg a többieknek is!!
Van előhűtés figyelek is ha megyünk a kocsihoz már hűtöm is le - ez a villanyos autókban nagy előny, gyerekülés háta is perforált [kép] szóval összességében nem meleg van a kocsiba, hanem a háta/feneke izzad meg, miközben mi a sima nem szellőztetett ecobőrön nem izzadunk. Ilyenek ezek a fagyibabák… a hideget jobban bírják, ráadásul egyből jön az ekcéma a bőrén.
Az ülés letakarására ilyen hővisszaverős takaróval amúgy remek ötlet, szerzek be.
Auto lefoliazás tervben, de ott a szűk keresztmetszet a kilátás, engem nem zavarna a vezetésbe, de lányok hátul megint másként gondolják.426os
Nekünk előre néz már, az első ülések alatt is van 1-1 szellőző hátrafelé, meg van egy középső rostélyos befújási pont, Monsjuk az inkább az ülés lappal van egy szintbe, a gyerekülés meg egy konzolon van bő egy arasszal magasabban. Írok ha megvilágosodtam. -
válasz
sagesz93 #342042 üzenetére
Én dolgozok 13-án, elejére oda tudok menni, vagy ha végeztem és van még valaki.
Bár még nem tudom, hol fogok fotózni, budai oldalon valahol.
Győri az nekem necces, de még akar az is megoldható, beírtam mindkettőt a naltárba aztán kiderül. Racsing tali annyira nem jó ómen…. bár nekem szög gyári minden. -
válasz
macilaci78 #341908 üzenetére
Na persze
miért nem a Check engine motorhiba jelzes ízű chips?
-
válasz
ArthurShelby #341769 üzenetére
Szerintem aki jön az társaság miatt jön, legalább is én biztosan, minden más extra.
-
válasz
Vismajor01 #341756 üzenetére
Csepel művek se rossz terület… lehet autókat fotózgatni a értékben.
-
-
válasz
cOxeR #341579 üzenetére
3,62-3,67s ilyeneket mértem alacsonyabb töltöttségen 100-ig, vagy ha bent volt az ülés, 200-ig meg 15,9-16s a 13,9s helyett. Ezek ilyen 40%-os töltöttségen.
Az eleje amúgy nagyon gumi és út kérdése, vélhetően ezért adnak meg más-más értékeket, inkább kevesebbet, mert ideális környezet az ritka. -
válasz
bulikavagyok #341575 üzenetére
BigBlackDog
AI számolja ki 130 utáni részt.bulikavagyok
Nekem is a kocsiban van, de nálam még több tényező van… kell ugye magas töltöttség itt bukik el igazán 90% alatt már kezd kevesebbet kivenni az akkuból, meg megfelelő üzemi hőmérséklet. No és persze hely… meg idő, no meg ha bent van a gyerekülés, vagy bárki, akkor nincs ilyen tempó.
Súlyfelesleg sokkal jobban számít, mint egy benzinesnél.
Annyi a szerencsém, hogy egyenes (szintben is) út van a közelemben, de sajnos forgalmas mindegyik. Ha jönnek pl szembe nem igazán ildomos bizonyos tempó fölé menni, mert csak egy nézi be mennyire közeledek és kezd előzni… és azért itt 1/4 mérföld is már bőven 180 feletti sebesség.
Ez jó kis hely, ahol csináltad a képet, továbbra is szép ez az auto nagyon.
Amúgy 130-ig vagyunk pariba kb, utána enyém “kifullad”.focvis
A korlátozásnál megáll ez is mint az I3, pár km/h-val megy feljebb és annyi. 263, I3 meg 154 volt a max.
Amúgy villanyt könnyebb mérni mert “nincs hangja”, benzinesnél az ember nem akarja a végén már forgatni… Z4-et nem is tudom, pedig ott ki volt ütve a limiter. -
Tapadás nem az igazi, de hát ez egy négyévszakos gumi…
Megyek majd újat, ha melegebb lesz, kiváncsi vagyok milyen irányba változik.
-
válasz
Thunderzolee #341091 üzenetére
Nem.
A közúti járművek forgalomba helyezésének és forgalomban tartásának műszaki feltételeiről szóló 6/1990. (IV. 12.) KÖHÉM rendelet 118. §-a pontosan és egyértelműen szabályozza, hogy a kerti traktor kategóriába az egytengelyes motoros részből és hozzákapcsolt egytengelyes pótkocsiból álló, a közúti közlekedésben egy egységként részt vevő és 15 km/h sebességnél gyorsabban haladni nem képes lassú járművek tartoznak. Általánosságban megállapítható, hogy a jelenleg kereskedelmi forgalomban lévő fűnyíró traktorok a fenti előírásoknak nem felelnek meg – a nevükben is benne van, hogy fűnyírásra készültek –, így a hatályos jogszabályok alapján a közúti közlekedésben nem vehetnek részt.” -
válasz
radi8tor #341071 üzenetére
Sajnos igen... rakparton megyünk délelőtt Skanzen felé (beteg sokan voltak, kürtős kalács finom, de nyugta/számla az nem volt, ellenben csak kp fizetés igen
) 40-el a budai alsó rakparton csordogál a ba@om, persze tömött sorokba szembe, kísérgettük jó sokat mire végre volt lehetőség előzni.. dán persze rádudáltam, de neki állt feljebb és ugyanúgy csorgott 40-el, feltartva mindenkit aki ment volna a dolgára.
Hazaérve meg kb 3 autó nem adott jobbkezet, csak azalatt a pár száz méter alatt míg hazagurultam. A csomagautomatástól, amibe ma tették be a csomagokat, meg is lepődtem rajta, hogy hogyan.Rendőrt én se láttam egyet se.
-
válasz
focvis #340873 üzenetére
Húsvéti keresd meg az új Alis elemet a kocsin kép.
Ja igen, mai Győr kör, szokásosat hoztam, most se fogyaszt kevesebbet a kocsi, 21,9 kWh jött ki "nettóba" a közel 300 km-re. Odafelé reggel sok volt a fogalmatlan turista az utakon... vissza érdekes mindenki figyelt, lehúzódtak, besoroltak időbe... fura is volt a kontraszt.
-
válasz
bulikavagyok #340878 üzenetére
Ez jófej tőled!
- nekem spec nincs szükségem rá
focvis
Lehetne feltenni brahiból, valami könnyen oldható megoldással tényleg tennék rá :D - majd este dobok fel képet most családozok -
válasz
focvis #340829 üzenetére
Mennyire szenya vagy…
- pont gondoltam teszek be képet, milyen cuccot lőttem… de most elvetted a kedvem.
- amúgy csak nem volt erőm este megcsinálni a képet
Amúgy igen van ilyen benne, nekem kettő is, 80e km/enként javasolt a csere. Ez is amúgy lifetime olaj lenne… mint az I3-ban is, de ott is ledobtam 70e km-nél (abba nincs szűrő). Itt is meglesz a csere, mondjuk egyiket megoldottam a motorcserével, abban csak 4e km van, az ráér.
Szóval ha kihajtom a lelkét, akkor nem kell ilyenre költeni, motorcsere számla részlete, az olajpumpát is kicserélték meg veszélyes folyadék kezelési pont is van benne (az lesz az olaj), mert többnyire nedvesség jut be a motorba úgy olvastam, bár nagyon nem mentem utána:
”Oil Pump - Rear Drive Unit (3DU) (Remove & 0.78 30,000.00
Install) - Remove and Install” -
Én feladom a mai napot… még nem ebédeltem, háromszor újraterveztem a napot, most meg teljes útzár van a nullásra kifelé… se ki se be.
-
Nem vicc, elkezdett feljönni, pont kitekert kormánynál fotóztam, de ez a fogási pont teteje… garanciában kicserélik a komplett kormányt, típus betegség… az összes fűtött kormányosban szépen leválik.
Nincs igazán bajom a fogással, úgyhogy első körben hagyom had dolgozzanak de köszi a tippeket a bőrözésre… úgy is van más apróság is amit le akarok nyomni rajtuk, szerintem ezekkel kijön házhoz a mobil szerviz. Pl zörög a műszerfal előtt az alváz szám plakett, ez is tipikus jelenség, mikor cserélték a töltő csatlakozó vezetéket, rosszul rakták vissza a borítást a csomagtartóba, ezt ugyan én is meg tudnám csinálni, de nem akarom... törje le a bolhát a szervizes inkább. Rossz úton elől zörög valami, de mivel a szilenteket meg a alsó/felső karokat cserélték, én másra gyanakszom. Kettő lehetőség is van, egyik a felső toronyszilent, itt valami buta anyagból van ami kikeményedik és ropog, vagy a “motortér” fedél nem zár teljesen jól és az ad hangot épp azon az oldalon ahol a terhelés érkezik.Jah nekem nincs kínai szag a kocsimba, pedig nincs benne semmilyen illatosító, vagy én nem érzem.
-
-
válasz
norbert1998 #340166 üzenetére
Az enyémen pl 567 Le-t mertünk… 513 Le a gyári.
-
válasz
ArthurShelby #340024 üzenetére
Amúgy ha valakinek kell esetleg Mazda 6 alkatrész (ha jól emlékszem, a színe fehér) hozzon szerszámot, a totem mellett van egy több hónapja… egy részét már ugyan elcipelték, de még akad cucc bőven.
Én 17 órára biztosan nem érek oda, de igyekszem. -
válasz
bulikavagyok #339869 üzenetére
Totál érthető, no de akkor mi az ami mobilis és jó helyette.
A séta persze, meg van nagykerekű is, mondjuk az meg nem annyira mobilis… meg nem is költenek annyit erre.
Mindegy, megyek a megfelelő helyre ezzel ha előbbre jutok.
Btw lesz valamikor verdikt mikor lesz tali? -
Ma nem tudom mi volt, kvázi egy útszakaszon 2 baleset… kb 900m-re egymástól, mindegyik szemből egymásnak ment neki egyik falun belül Vacrátót, betereltek minket valami poros kis belső útra, kamionos biztos elmondott pár imát mire össze vissza tolatgatva átpréselte magát a kis utcákon… vissza meg épp falu vége tábla után, kanyar domb… ott is félre volt tolva 2 autó.
-
válasz
szőröscica #339604 üzenetére
Én szeretem ha kiesik a tömésem, no nem állandóan, de tudom élvezni.
-
válasz
hobizoli #339582 üzenetére
Remek... akkor kb egy ültetőrugó sokkal olcsóbb megoldás, ha igazából a keménységgel nincs bajom, de magasnak érzem az autót. Persze ettől még más egy komplett szett... Z4-nél is nagyon jó volt, hogy megugrottam, de az ugye nem volt állítható.
Mindegy, szerintem be kell ülnöm egybe megnézni milyen...Reggie0
Na ja, de azzal aztán mennek ide oda, ott nagyon nem mindegy, itt nekem kb két opció van, átlagos autózás, jobb a komfort, illetve ha egyedül akarok kicsit kanyrogni akkor mehet a legkeményebb - az meg igazából relatív könnyen állítható, a magassághoz kell levenni a kerekeket, az ugye időigényes - ergo nem állítgatja senki sűrűn... csak ha giga fanatikus. -
Van akinek van állítható futóműve, bárki is tekergeti azt bárhova is, keménység, magasság szinten?
-
válasz
Micsurin #339519 üzenetére
Én ezért mentem elektromos irányba…a Z4 mellett/után, amíg nem verik szét valahogy az otthoni töltést össze se lehet vetni a két költséget. Ilyen 10 l-es puruttya üzemanyag áras fogyasztáshoz képest kb durván 800e Ft-ot fogtam sima normál 72 Ft-os villannyal számolva, csak az elmúlt 18e km alatt a teslaval. Ráadásul én 100-as benzinnel mentem, ahhoz képest még durvább lenne a matek, főleg ha azt nézem, hogy 90e elektromossal megtett km-nél tartok lassan, de egy 6l-es fogyasztással számolva is közel 4M Ft-al vagyok bentebb.
-
válasz
macilaci78 #339511 üzenetére
Én csak azt láttam, jön a sorok között és csak nem lassul csak nem lassul, miközben ívben közeledik hozzám, én már szinte állok, zebrán meg megindult a forgalom, épp dudálni készültem a gyalogosoknak…
Én kismotoroztam sokat Győrben és környéken, de ilyen autók között “száguldok” dolgot sose csináltam. -
Remélem mindenki hazaért balesetmentesen… igazi péntek délután volt… ennyi süteményt rég láttam a városban.
A Renault nem tudom, hogy került a szembesávba ezen a helyen, de pislogtam rendesen miközben tekergette ide/oda a kormányt most merre menjen, nem kellene a bácsinak jogosítvány már, a Petőfi hídról le kanyarodva végig záróvonal van a lámpáig, vagy 200 méter... Lokalizáció: [link]
Másik kedvencem, Hunyadin kifelé kb a nyári rezidencia vonalában, két sáv lámpa nélküli gyalogos átkelő, belsőben megyek, jobb oldal zebra előtt megáll a sor, fékezek hiszen nem szórakozásból állt meg a jobb sáv, mögöttem alig bírt megállni az autó, na de a motoros a két sáv között na az azt hittem felkenődik a kocsi oldalara a nagy fékezés közben, mikor a gyalogos már szinte pont közepén volt… direkt kigurultam egészen majdnem a zebrára, hogy legyen hely mögöttem megállni minden rohanónak…
Nem véletlenül van ennyi motoros baleset, ha ilyen eszetlenül mennek. Lokalizáció: [link] -
Itt meg egy villamosmegálló:
Fekete amerikai gyártás, enyém kínai, mindegyik Performance 21-es évjárat, pár apró különbség van csak a kettő autó között, a jobb oldali egy prefacelift. (kormányfűtés, meg ajtó fa betét, talán ennyi ami nincs benne)
Enyém koszos mint állat, nem volt időm/kedvem mosogatni.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest