-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
cOxeR
Ármester
-
cOxeR
Ármester
Kimentem mostmár megnézni, nekem 4-ből 2 db maradt gyári, itt tartunk, hogy az amúgy filléres dolgokat is lelopják miközben 30+ ezret kérnek egy gumizásért. Olyan vékony anyagból van, amit rátettek, hogy szinte összeroppan ahogy elkezdem letekerni. Sajnos mindenhol rá kell állni a szakik nyakára mert különben lehuznak. [kép] [kép]
[ Szerkesztve ]
-
cOxeR
Ármester
válasz Ádám16 #328716 üzenetére
Pedig egy M54-et nem olyan nehéz rendbe tenni, nem egy kényesebb N52. Szerintem nagyon rossz helyen vagy/voltál azzal a kocsival, főleg ha ennyit állt ott és nem lett meg a gond.
Nekem a Z4 állt ponyva alatt egy telet, már nem is tudom, de bő 2 hónapot minden extra nélkül, ha normális az akku, ezt simán kibírja. Én is azt javaslom mint mások, havonta ha teheted menj inkább vele egy 15-20 perces karikát. Amúgy meg minden más valid, gumi túlfúj picit, csepptöltő. -
cOxeR
Ármester
válasz Blindmouse_ #328673 üzenetére
Ez nagyon messze nem gyári, benéztem közelről is nem fotóztam, de annyit segítek, hogy ez egy Invidia dual catback, ebből mondjuk kb meg is lesz az autó.
-
cOxeR
Ármester
Találós kérdés, ez milyen autó? nem láttam még ekkora dörrentőt ilyenen… sajnos nem hallottam a hangját, de kiváncsi lettem volna, képről nem jön át teljesen a méret, sk ilyen tuti nem szaladgál ebből
-
cOxeR
Ármester
Adventi termékeket kellett volna elvinni első vasárnap előtt a DPD-nek, meg a Foxpostnak... üzleti fiók van mindegyikhez, tehát nem havonta egy csomagot küldenek a lányok, előző héten pénteken megrendeltük, hogy kedd délelőtt vegyék át, csütörtök reggel még híre adva nem volt semminek... a vége az volt, hogy mentem 450 km-t és kiszállítottam a cuccokat, a Fox meg csak simán elfelejtett szólni, hogy bekakukkolt az automata és a hétfő este betett 4 db csomag, még csütörtökön az automatában vesztegeltek. (szerencsére a többi fax az másik 2-3 automatába fért csak be, azok mentek) Illetve egy csomag elveszett... mai napig nem tudni róla semmit. Ez a szokásos év végi szívás. Ja a Posta meg ledobta az új villanybojleremet, ott meg várom a kártérítést... mert szerintük csak kinyílt a doboz oldalt, ezért újracsomagolták. Ennyire volt szétzúzva az alsó védőréteg. [kép]
[ Szerkesztve ]
-
cOxeR
Ármester
válasz Emunem #327685 üzenetére
Azért ha olyan teszteken kellene átmenni, mint egy vasúti mozdonyvezetőnek, lenne nagy bukási ráta. Mondjuk lehet jobb is lenne a közlekedés.
Egy ismerősöm, kb 1 éve vezet, most épp 3-4 hónap kényszerpihenőt kapott, mert kiment elé egy biciklis szándékosan (szerencsére túlélte maradandó sérülés nélkül)... terápiára jár ebben az időszakban és jövőre vezethet legkorábban.
Lehetne honnan meríteni amúgy reformokat, csak tömeges alkalmazása az picit nehézkes lenne. -
cOxeR
Ármester
válasz bulikavagyok #327637 üzenetére
0-200 6 másodpercen belül... az a durva. - amúgy igen kellene korlátozás, szerintem is, pláne mivel nagyon nehezek is és megállni is meg kellene tudni
#327648macilaci78
2 napja láttam egy Tesla Model Y Performance oktatóautót a Váci úton... szóval megérkeztünk ide. Amúgy az is érdekes lesz, hogy megtanul valaki egy ilyen elektromos autóval vezetni, mit kezdene egy manuál váltós autóval...[ Szerkesztve ]
-
cOxeR
Ármester
válasz macilaci78 #327569 üzenetére
Két keréken biztosan gyorsabb vagy a városban, abszolút előnye megvan a motornak.
-
cOxeR
Ármester
válasz Reggie0 #327450 üzenetére
Mert azt akkor vonja le a munkáltató a béredből. - ez egy felesleges láncreakció lenne megint… növelik a költségeket a termék/szolgáltatás amivel foglalkoznak növekszik. Amugy meg miért a munkáltató fizessen, mert Te nem éppen az iroda mellett laksz, miért elvárás ez?
-
cOxeR
Ármester
válasz Blindmouse_ #327368 üzenetére
Anyós panaszkodik màr hónapok óta… nem lát ha sötét van, jelentem megfejtettem… ki volt égve a kocsi jobb oldali H4-ese… ezt spec én most nem párban cseréltem, csak gyors a rossz helyett tettem jót. - de leginkabb ezt is párban ugrottam volna meg, csak pont az ellenkező oldal nehezen hozzáférhető lett volna nem volt idom ezzel most pepecselni
-
cOxeR
Ármester
válasz macilaci78 #327307 üzenetére
2,5 évig 1x10A-en töltöttem az I3-at itthon éves 21-23e km-es futás mellett, bőven 90% feletti itthoni töltési aránnyal, Városi használatra bőven fel tudod tölteni egyik napról a másikra pláne ha ennyire kicsi az akku, nincs itt semmi 3x25A, meg a többiek.
Legyen átlagosan 17 kWh a fogyasztás városban brutálisan túlszámolva, ez kb 7 óra 10A-es töltőn, feltételezve, hogy a városban elfogy napi 100 km. Ami elég nehézkes, mert ma pl Újpesten dolgoztam, körbementem a nulláson, mert élhetetlen volt a város 1,5 órát írt... 2-es úton mentem be a városba, majd mikor végeztem átvágtam a városon, így mentem alig többet mint 100km. Szóval nem mondtam, hogy a lakásokat 3x25A-re kell felhúzni, meg 80kwh-s akkukat kell töltögetni napi szinten. Városi használatra kis akkus, kicsi autó a praktikus, azt meg fel lehet tölteni bármiről. Persze normális nyomvonal, meg védelem kell... de ez bármi máshoz is ildomos. -
cOxeR
Ármester
-
cOxeR
Ármester
2000-es évek 25 éve volt, ez milyen példa? Hol volt akkor tömeges elektromos auto gyártás, meg töltési hálózat? Gyalog jártam általános iskolába napi 15 perc séta volt egy irányba, de ez hogy jön ide?
Képzeld én is a saját pénzemen építettem ki a töltésre a hálózatot a háznál x százezer volt az is… most akkor ez megint milyen érv? Van lehetőség de fizesse ki a közösség mert az közös terület, vagy nem is értem mit akarsz kihozni ebből. A lehetőség akkor még is csak adott, de Neked körülményes és nem akarod megoldani, de ez nem az eautozás hátránya, max megint egy egyéni preferencia.
Szándékosan sarkítottam a panellel… meg a példával is, írtam előre direkt, de nem ment át ahogy látom, nem azt írtam, hogy ne legyen igénye élni… csak a gombhoz a kabátot mondást próbáltam szemléltetni.
Szerintem elengedem ezt… annyi olyan hozzászólás van, amit külön kellene kezelni, de értelmetlen senki se írta, hogy mindenki dobja el a benzinest, üljön át villanyba, a lényeg továbbra is az, hogy nincs befogadó gondolkodás sokaknál. Aztán jön a szándékos széttrollkodás mellé és ez a fő gond, sajnos az utakon is kiütközik ez az elvakultság. Megmondják azok a tutit, hogy miért nem jó elektromossal közlekedni akik nem akarnak, mert csak, de azért véleményt alkotnak a miért nem jóról, közben meg kiderül az alap élethelyzete simán megfelel hozzá, lehet még gazdaságosabb is lenne neki is.
A zöldebb dolgot direkt nem keverem bele, mert az nekem is sokadlagos, első a matek része.
Ezer meg egy példa is lett hirtelen:
- napi 600km, utána már csak havi egyszer lesz belőle
- éves 50e futás de kiderül céges, arra olyan auto kell, de közben Bécs vonzáskörzetében városi közlekedés, persze van rá elektromos ami tudja a napi 3-400 km-t, I3-al is mentem városi környezetben ~250 km-t egy töltéssel
- amerikából megmondom ahol felébe kerül az üzemanyag mint Magyarországon, teljesen más a megtérülési matek, nem véletlenül ott terjed jobban Amerikában is az elektromos auto amelyik területen drágább a benzin/gázolaj
- meg a versenypályás videó, na az megint tipikus mi köze a közúton való közlekedéshez , segítek semmi, 4 kereke van meg gurul
Túlragoztam részemről…[ Szerkesztve ]
-
cOxeR
Ármester
válasz Shadowbull #327239 üzenetére
Az autózás is kompromisszum, ennyi erővel miért nem távolsági vonat? Nem kell figyelni, gyorsabb és közben van időd csinálni amit akarsz. Hazai viszonylatban napi 600km heti 21 napon az minden csak nem átlagos.
-
cOxeR
Ármester
válasz Shadowbull #327235 üzenetére
600km-t naponta? Tehát naponta közel 5 órát ül autóban? Heti 5 napon? Egy hónapban 4,5 napot autóban tölt utazással. Az se normális már bocs, kivéve ha árut szállít, de ha dolgozik 8 órát + az 5 óra út, kivancsi lennék ezt ki akarja ép ésszel hosszú távon…
-
cOxeR
Ármester
válasz Shadowbull #327233 üzenetére
Aki így közlekedik annak nem kell elektromos és ennyi, nem való mindenkinek, de többnyire azok pattognak akik évente nem mennek 10e km-t se.
-
cOxeR
Ármester
-
cOxeR
Ármester
válasz kisza25 #327219 üzenetére
Ez okés, szíve joga mindenkinek, lenne itthon nekem is egy benzines is ha megengedhetném, de el kellett engednem.
A kifogás keresés az egyetlen amit nem tudok fogadni mentségként.
Amúgy meg 1x10A-el bőven lehet autót tölteni, az meg nem okozhat terhelést… egy Sütő is többet fogyaszt, aztán az is megy akár napi 1-2 órát is.stickermajom Benzinessel is meg lehet állni és időt eltölteni de ez a hatótáv para is idegesítő, mert csak az parádézik ezen aki nem közlekedett elektromossal… vagy még nagyon kezdő. lsd legutóbbi fogyasztási posztom: [link] 450 km 2x10 perc téli időjárásban, ha ez egy napos programba nem fér bele az rég ciki.
-
cOxeR
Ármester
Ez nem igaz, ha megnézem az összes rokonom családi házban el vidéken - mint rengetegen mások is totál átlagos anyagi helyzetben, nem csak Bp-van. Bp-en az ismerőseim többsége peremvidéken ikerházban, vagy ha belváros akkor régi 5-6 emeletesben, ahol van pl garázs, villany kiállással. Mindenkinél simán meg lehet oldani a töltést ha nagyon akarná bárki is. Apósom lakásán nehézkesen, de ott is megoldható lenne, igaz ott egyezkedni kellene másokkal… ami tudjuk sose egyszerű, mondjuk nincs már jogsija, így ez nem érdekes.
Amúgy meg nem Teslat vesz, vesz egy I3-ast… 5M környéken, enyém se 20M volt, 10M környéken sima rdw kevés km-el fogható Teslából is, nem kell 7M körül 200+e km-est venni. Egy rakás 3-4M körüli elektromos is van, ami városban mászkálni több mint elég.
… aki panelban lakik, az többnyire tömeggel bármit meg tud oldani, paneleknél mindenhol van tömegközlekedés, panel mellé kicsapni egy autót a prérire 0-24-re amúgy is botorság szerintem mindegy milyen értékű, amortizációs ráta piszok magas. Ez picit olyan, hogy ha panelba költözik valaki az ne akarjon utána paradicsomot termelni… tudom ez erős meg sarkított, de ne már. Igen másként látom a dolgokat, de szerintem nagy réteg csak kifogást gyárt. -
cOxeR
Ármester
Hatótáv meg infrastruktúra para azért nem mindenkit érint, kár így általánosítani.
2,5 Mwh ment már a Teslába, ami durván 500e Ft üzemanyagot jelent, ebből 3% volt fizetős töltő ami 12.470 Ft-omba került, a többit ráértem itthon betenni.
Azt gondolom sokan csak tiltakoznak, de ha számolnának és próbálnák megoldani a töltési lehetőséget, ki lehetne matekozni az élhetősségét. -
cOxeR
Ármester
válasz bulikavagyok #327176 üzenetére
Ezt hol csináltattad? Megírod? Köszi!
-
cOxeR
Ármester
válasz kisza25 #326924 üzenetére
Közel voltam, hogy vegyek egyet… még mikor az I3-at vettem előtte toltam egy holland bid-et egy 595 compra, 18-as évjárat 179le, 6x ezer km volt benne, de aztán “nagyon” elszállt az ára a végére, meg közben az I3 is beégett a fejembe... Nem volt még gyerkőc épp kilátástalan is volt minden ezen a téren, két felnőttnek meg elég.
-
cOxeR
Ármester
Lesz végül valami összeröffenés? - nálam kezd “zűrös” lenni az év vége, ünnepek között is, azt se tudom mikor lesz éppen autóm meg mikor nem, ha őszinte akarok lenni
-
cOxeR
Ármester
Itt a tél, itt az újabb "hiba"... mikor másodszor is bedobta a kamera koszos/el lett takarva jelzést, gondoltam most már megnézem mi lehet... hiszen egyik esetben az autó koszos volt, elengedtem a dolgot, másik viszont kb mosás utáni napon jelentkezett.
[kép]
Ezek a fránya elektronikai dolgok hőt termelnek... ha meg nincs kellően lezárva, akkor meg kívülről beázik még cinkebb... na most akkor melyik ujjamba harapjak?
Kíváncsi leszek erre mit mondanak, specifikus fb csoportba, most ez kb 1-2 hetente jelenség másnál is, kinél éppen melyik kamera gondol egyet.[ Szerkesztve ]
-
cOxeR
Ármester
válasz bulikavagyok #326079 üzenetére
Hideg ellen lehet védekezni, de készülni kell rá. Igazából nekem a sál volt ami nagyon kellett, de van akinek a hideg szél ami a fülét bántja, ezek a kardinálisabbak, fűtés + ülésfűtéssel, simán lehet közlekedni, főleg a Tieddel, az E85 egy nagyon szeles, nyitott terű autó, pl egy mx5 is sokkal zártabb.
Havazás az csak úgy jó, ha nem a hóban mész, hanem esik mondjuk x cm, minden tiszta havas, az út meg már el van takarítva, bár mentem havazás közben, meg esőben is, ott egy a lényeg, ne lassíts le...80-90 km/h alá, akkor nem esik be semmi. - persze ilyen nincs áztam már így meg, mire becsuktam a tetőt... igaz nyári záporban, nem hidegben.Más:
Rám meg rámjár a rúd... M0-on kaptam egy meglepetést, jó nagyot koppant... 2 napja, elöl hallottam, nézegettem mindent üveget, oszlopot... sehol semmi, így nem nem foglalkoztam vele, na ma megtaláltam mosás közben, hátsó ajtó.
[kép][ Szerkesztve ]
-
cOxeR
Ármester
válasz bulikavagyok #325991 üzenetére
Hóba a legjobb, én nagyon szerettem úgy menni.
-
cOxeR
Ármester
válasz bandus #325971 üzenetére
Nem akarja nyomni neki? Inkább nem érzi mennyire nyomja… megszokod a nyomatékot, meg a haladást, onnan veszed észre, hogy ha beül hátra valaki akkor kapod a jelzést, hogy… tegnap mentem M1-en, elment egy 3 fős rendőri konvoj, “szélárnyékba” bementem, 120-as tempót mentek, szépen követtem őket, megyek pár perce mögöttük tartva a tempólyukat majd a hátsó ülés balansz megszólal, hogy menjek lassabban mert fél x80-al.
Nekem biztos fura lenne visszaülni most egy kézi váltós benzinesbe. -
cOxeR
Ármester
Fogyasztás ebben a remek időben jöhet? Hosszú lett Futárosat játszottam ma, 451 km, 90 kWh “elégetve”, azaz 19,8 kWh / 100 km. Túltöltöttem magam 19%-al értem haza, így 7618 Ft fizetett töltésem volt (1500 Ft-ot simán tudtam volna fogni). 1 fő + dobozok, 22 fok fűtés, ülés és kormányfűtés auto üzemmód.
Halásztelek/Dunaújváros/Siófok/Almádi/Pápa/Győr/Tata/Halásztelek (2 rövid töltést terveztem, Fehérvár 8 perc, majd Győr 12 perc).
Reggel nagy köd, nem is tudtam túl gyorsan haladni 110-120 körül pályán, első cím letudva, Fehérváron megálltam reggelizni, nem volt elég meleg az akku, (mert ha magyar nyelven van a rendszer, akkor bugos, nem indítja el minden esetben az akku fűtést az ideális töltésig… olvastam róla de mivel nem szoktam útközben tölteni így tátott szájjal beleszaladtam) így vicc 33-34 kWh jött csak, töltésem is magasan volt még, de éhes voltam ettem, kb 11-12 percig töltöttem aztán elengedtem, jött amennyi jött Győri töltésig elég, gyorsan átalltam angol menüre... Utána Balatoni címek, egy kávé barátoknál, irány Pápa, nagyon szép a Farkasgyepü körüli táj útközben, megint köd meg csepergö eső, ablakmosó elfogyott (úgy is a nyári volt még benne), megálltam egyet levegőzni, meg kimozgattam a lábamat.
83-as út nagyon jó lett nem szoktam arra járni, ott futottam a leggyorsabb szakaszomat, idő/forgalom is legideálisabb volt a nap többi részéhez képest.
Győr töltés, itt már jó számokat láttam: [kép] beugrottam még szüleimhez Győr mellett, utána amit a forgalom engedett, irány Tata - utolsó csomag letéve, majd haza.
Michelin CC2-k most mozogtak rendesen, gyorsultam vészfékeztem, kanyarogtam, mentem esőben, reggel fagyos részek is voltak, esőben jó, ha ilyen poros/nyálkás, akkor oldal irányban nem kapaszkodik túl jól, de szerintem más se.
Összkerék továbbra is nagy kedvenc, ügyesen veszi le a terhelést a kipörgö kerék alól, ez ebben az időben fokozottan hibátlan.
Összességében minden jól ment időket is jól tartottam, ami még volt, útvonal tervezés annyira nem jó, pl ki akart vinni tölteni az osztrakokhoz… majd vissza Győr/Tata irány eseten… Ez is valami bug, olvastam róla, le is jelezték.
Ablaktörlőt szidják sokan, nekem nem volt semmi gondom vele. -
cOxeR
Ármester
válasz macilaci78 #325422 üzenetére
Elég szomorú, ilyen mindent visz autókkal nem járhatna akármilyen mentalitású ember, de sajnos ez nem ezen múlik. Mondjuk rengeteg anyuka is úgy megy, mintha tankba ülne… gyerek hátul, telefon kézben… jobbkezes smafu, index hírből se. Szóval mióta családként setalgatunk, azt látom, hogy rengeteg pasi ha lát egy gyerekes szülőt sétálni lassít/lehúzódik - én is mindegy hogy sietek-e vagy se drasztikusan lassítok, jobban fel tudjak mérni a helyzet veszélyét, de persze ez se “szentírás”.
-
cOxeR
Ármester
1M Ft-os fizut valamire el kell tudni költeni… ha nem emelnek a végén még teszel félre belőle.
Más:
közlekedési morál sose lesz jó ebben az országban, mert a 20 év körüli c gyerek román rendszámos 1-es golffal simán megy 60-70-el, végig a jobbkezes utcákon le se sajnálja ha az út mentén sétálsz gyerekkel… (járda az nincs ugye mert az önkormányzatnak nincs pénze rá) trafi ezeken nem fog, de semmi más se[ Szerkesztve ]
-
cOxeR
Ármester
Az +30Le, szerintem nem rossz, ha az első lökösön levő csík folytatásaként figyeled, bár pőrén egy fent levőnél szélesebb/karakteresebb oldalsó toldattal jobban adná. Nem találok sajna a Model 3-ra megfelelőt... az nagyon hiányzik nekem. Bár sokan azt mondják, úgy is csak lerúgod kiszálláskor...
Ez a legjobb eddig... de nem vagyok teljesen oda érte.
-
cOxeR
Ármester
válasz Blindmouse_ #325049 üzenetére
Az a baj, így is tele a piac olyannal aki negyed annyiért dolgozik mint én… mert a fotózás továbbra is hobbi nem szakma, a külföldi fotósok meg röhögnek az itteni árakon.
-
cOxeR
Ármester
válasz focvis #325041 üzenetére
Még is mire az áremelés? Talán tisztábbak lesznek a parkolók, talán kellően szélesek, hogy be is tudj állni, vagy netán extra szolgáltatás, hogy biztonságba van az auto, vagy van garancia, hogy x méteren belül lesz üres parkoló ahova érkezni szeretnék? Nem látom az innovációt ami okot adna…
-
cOxeR
Ármester
-
cOxeR
Ármester
válasz MunezXBK #325019 üzenetére
Na mondjuk ezek itt gördülékenyek, após 3 nap alatt megkapta az új személyit, 2 hetet mondtak. Mondjuk lehet ha külföldi magyar jogsit szeretne az itt is bitang idő. Nyugdijjas papírt 3,5 hónap alatt küldték vissza, ez volt kb 1 hete, 9. havi dátummal aláírva… 8 napon belül “kellett” volna visszaírni.
-
cOxeR
Ármester
Annyira sötét ez a #karigeri… most boldog boldogtalan aki naponta parkol, az ez alapján venni fog egy fölös bkk bérletet, ha úgy jön ki olcsóbbra a havi kerete, ez szerintem megint semmi más, mint a pénzmozgás csatornákba terelése, hogy ennek az adótartalma a városban maradjon.
Az egész megint egy vicc a gazdagok=elektromos auto tulajdonosok… mert aki vesz egy 4M Ft körüli belépő Zoé/e-up/spring/c-zero/I-miev/Ion/splash/leaf/I3-at az gazdag, vagy csak nem akarja ezt az elcseszett üzemanyag lobbit tovább pörgetni hónapról hónapra… -
cOxeR
Ármester
válasz Micsurin #324192 üzenetére
Képben kell lenni mi mennyi, de kis kedvezményt azért van amiből el lehet csípni. Meg lehet venni kintről is dolgokat, sőt.
Kamelot
Passz, én fékbetétet/folyadékot vennék - mondjuk ma pont mentem egy pár Brake Burnishing kört, egészen hatékony volt, lehet rászánok ennél több időt is erre.tboldi
Nekem ezek az órák nem jönnek be, mondjuk órám is 1 van azt se használom, mikor öltönyös melóm volt akkor “kellett”. -
cOxeR
Ármester
Ki vesz/vett valami autós cuccot BF alkalmából? - én még semmit, de már tolják ezerrel a shopok
-
cOxeR
Ármester
válasz Blindmouse_ #324021 üzenetére
Pont így, de igazából egyre nevetségesebb is ami az utakon megy, nincs előzékenység, nincs semmi közös együttműködés, csak az énközpontúság, tapossunk el mindenkit, ha kell ha nem... főleg a karácsony előtti időszakban fokozottan jön ez.
-
cOxeR
Ármester
válasz Micsurin #324007 üzenetére
Aki ilyenkor még esetleg kopott nyárin megy, az oroszrulettezik... sajnos sokszor azok mennek így akik semmilyen műszaki érzékkel nem rendelkeznek, pláne nem tudják megfogni az autót ha épp gond van, vagy egyáltalán nem érzékelik időben mikor még tenni lehet bármi is.
-
-
cOxeR
Ármester
válasz bulikavagyok #323826 üzenetére
Ez a zöld barna kombináció piszok jól néz ki, az tény.
Nincs semmi baj a hódpofával, valamibe bele kell kötni az embereknek, ha másba nem tudnak. -
cOxeR
Ármester
válasz bulikavagyok #323707 üzenetére
Megvilágosodtam, honnan vette a BMW ezt a szint!
[kép] -
cOxeR
Ármester
válasz bulikavagyok #323639 üzenetére
Szép példány, kiváncsi vagyok meddig lesz meg.
-
cOxeR
Ármester
Ha már világítás első ködös tapasztalat, egyik autómba se volt ennek a közelébe se az első ködlámpa. Erős a fénye, jó szögbe világít, meg is lepődtem mikor kipróbáltam. Nem vagyok egy ködlámpa kapcsolgatós típus, de ezt fogom használni - már ahol szabad nem úgy mint ma az emberek zöme….
Mondjuk nem egyszerű felkapcsolva képet csinalni… ha nem ül valaki a kocsiba és nincs készenlétbe az autó nem lehet felkapcsolni, helyzetjelző esetén pedig csak az elsőt engedi (“bedobtam” az ülésre egy doboz járólapot, úgy játszottam ki).
-
cOxeR
Ármester
válasz tboldi #323197 üzenetére
Ezt is értem, csak egy ilyen koru auto attól ér bármit is, ha ki van húzva a méregfoga, ami tuti megkotlik 5-10e km-en belül… ezeknek meg költsége van, megcsináltad.
Kamelot
Én se vennem meg ennyiért, mert drága, de ha meg az olcsóbb megkotlik 1 hónap múlva pont itt leszel. -
cOxeR
Ármester
válasz Reggie0 #323132 üzenetére
Mondjuk nagyon reális, hogy az ember 200 felett közlekedik, párszor kipróbálja valaki és igazából elég is belőle szerintem, pláne közúton, mégha a körülmények engedik akkor is.
Egyik autóm se tudott mondjuk 250-260-nál többet, de valahogy sose triggelret ez.
150 vmax az igen, az megint más persze. -
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest